Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Салтівська ОДПІ інформує
Салтівська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Салтівська ОДПІ інформує

Салтівська ОДПІ інформує

Роман Насіров: Через «Єдине вікно» оформлено понад 21 тисячу митних декларацій

На даний момент за принципом «Єдиного вікна» оформлено понад 21 тисячу митних декларацій. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.

Він наголосив, що «Єдине вікно» – це ефективний інструмент спрощення митних процедур. Митники мають всю необхідну техніку та програмне забезпечення, щоб в автоматичному режимі обмінюватися інформацією про вантаж, який підлягає розмитненню.

«Ми постійно удосконалюємо систему, щоб проходження контрольних процедур на митниці відбувалося ефективно та не забирало багато часу», – зазначив Роман Насіров.

Нагадаємо, з 1 серпня 2016 року на пунктах митного контролю запрацювала автоматизована система «Єдине вікно», яка має на меті пришвидшити оформлення експортно-імпортних операцій. Це – один з елементів реформування митниці.

Система є повністю автоматизованою, дозволяє подавати документи один раз в одне місце і мінімізує контакти з держслужбовцями. «Єдине вікно» передбачає створення єдиної електронної бази даних, яка дозволяє різним службам контролю та митницям в автоматичному режимі обмінюватися інформацією про вантаж, який проходить через кордон України, і про результати його державного контролю.

 

Експерти GIZ провели семінар-тренінг з трансфертного ціноутворення для фахівців ДФС

У рамках підвищення кваліфікації керівників підрозділів аудиту за професійною програмою: “Контроль за трансфертним ціноутворенням” та за участі Німецького товариства міжнародного співробітництва Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH експертами др. Штефана Грайля, Арніма Хільзе та Гюнтера Морлока з 1 по 3 листопада 2016 року проведено семінар на тему: «Трансфертне ціноутворення» та вивчення відповідних методик у Німеччині та ЄС на базі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів Державної фіскальної служби України.

«Вивчення провідного європейського досвіду та можливостей практичного застосування найкращих світових методик в оподаткуванні сприятиме підвищенню кадрового потенціалу аудиторів фіскальної служби, що особливо важливо в умовах впровадження реформ у нашому відомстві», - зазначила директор Департаменту кадрової політики та роботи з персоналом ДФС Тетяна Пажитнова.

Серед основних тем, зокрема, розглядалися методи “Процедур взаємного узгодження” та “Угод про попереднє узгодження цін”.

У рамках заходу експерти обговорили правові основи та актуальний розвиток в Німеччині, практику перевірок з трансфертного ціноутворення в Німеччині (актуальні випадки) тощо.

Близько 75 фахівців з центрального апарату та територіальних органів ДФС взяли участь у семінарі, за результатами якого учасники отримали сертифікати.

 

Співробітники Міжрегіональної митниці вилучили планшети «iPad», які намагалися провести незаконно

Співробітники Міжрегіональної митниці Державної фіскальної служби в ході проведення оперативних заходів у пункті пропуску «Порубне – Сірет» Чернівецької митниці спільно з працівниками митного поста виявили факти порушення громадянами порядку проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю.

Так, встановлено, що громадяни, які перетинали митний кордон України по «зеленому коридору», не заявили про наявні у них товари в обсягах, що перевищують неоподатковану норму переміщення через митний кордон України. А саме, виявлено 10 планшетних комп’ютерів «iPad», 8 з яких на загальну суму 163776 грн. громадяни намагалися перевезти з порушенням вимог чинного законодавства.

За даним фактом складено протокол про порушення митних правил за статтею 471 Митного кодексу України. Зазначений товар вилучено, на громадян накладено штраф.

 

Сумські митники викрили пасажира потягу, який приховав товар на суму 800 тисяч гривень

Сьогодні вранці, 9 листопада 2016 року, на залізничній станції «Конотоп» при проведенні митного контролю потягу сполученням «Москва-Одеса» співробітниками митного поста «Конотоп» Сумської митниці ДФС разом із працівниками прикордонного загону та СБУ України в Сумській області було виявлено приховані від митного контролю два прилади «Аналізатор водню портативний», які 28-річний одесит сховав під спальним матрацом.

Предмети правопорушення вилучено. За попередньою оцінкою вартість приладів сягає понад 800 тисяч гривень.

За даним фактом інспектором митниці складено протокол про порушення митних правил за ознаками адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 Митного кодексу України «Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон Україні з приховуванням від митного контролю». На чоловіка чекає штраф у розмірі 100% від вартості товару з його конфіскацією. Справу в подальшому буде передано до суду.

 

Роман Насіров: ДФС виконує завдання з надходжень до бюджетів

Про обсяги надходжень до бюджету України, забезпечені Державною фіскальною службою, повідомив Голова ДФС Роман Насіров під час виступу на інвестиційному форумі «Citi Investment Forum».

Як зазначив очільник служби, протягом 10 місяців цього року до зведеного бюджету надійшло (збір) більше 596 млрд гривень. Тобто на понад 130 млрд гривень більше у порівнянні з минулим роком.

«ДФС регулярно наповнює державний бюджет та забезпечує виконання поставлених завдань цього року. Так, до місцевих бюджетів надійшло 116,4 млрд гривень податків і зборів, при тому що у минулому році – 79,7 млрд гривень. Позитивна динаміка і з надходжень до загального фонду державного бюджету – спрямовано майже 480 млрд гривень, тоді як у минулому році – 382,9 млрд грн., тобто на 96,9 млрд гривень більше», - наголосив Роман Насіров.

Керівник служби підкреслив, що робота, яка здійснюється ДФС, спрямована на створення чіткої і прозорої системи наповнення бюджетів усіх рівнів. «Впевнений, ми зможемо забезпечити виконання поставлених перед відомством завдань та покращити інвестиційний клімат для суб’єктів господарювання», - додав він.

 

Мирослав Продан взяв участь у ювілейному 25-ому засіданні Керівного комітету Проекту із сприяння торгівлі і транспортуванню ГУАМ

Сьогодні, 10 листопада 2016 року, у Львові завершилась зустріч представників митних відомств країн-членів ГУАМ (Грузії, України, Азербайджану, Молдови).

Під час засідання в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан поінформував присутніх про основні напрями діяльності ДФС, зокрема, щодо роботи у митному напрямі.

«Незважаючи на короткий проміжок часу керівництву ДФС вдалось реалізувати кілька важливих проектів, які суттєво вплинули на стабільність наповнення державного бюджету, покращили інвестиційну привабливість держави, а також значно поліпшили роботу у напрямі протидії контрабанді. Передусім це стосується роботи єдиного вікна, міжрегіональної митниці та мобільних груп», – зауважив Мирослав Продан.

Він акцентував увагу на тому, що пріоритетним напрямом роботи ДФС, зокрема, на етапі її реформування, є обмін інформацією між країнами-членами ГУАМ, а також іншими державами. Мирослав Продан відзначив позитив у такій співпраці та закликав учасників зустрічі активно працювати в цьому напрямі.

За результатами роботи Керівного комітету було підписано протокол, в якому визначено конкретні заходи, впровадження яких забезпечить подальше спрощення процедур, безпеку та сприятиме транзиту під час переміщення товарів і транспортних засобів через кордони країн-учасників.

 

Роман Насіров: ОАЕ та Україна налагоджують співпрацю у митній сфері

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров зустрівся з представниками делегації Об’єднаних Арабських Еміратів для обговорення майбутньої співпраці у митній сфері.

Під час зустрічі очільник ДФС ознайомив гостей з особливостями функціонування фіскальних органів, повідомив про результати проведених реформ, боротьбу з корупцією та контрабандою, завдяки чому вдалося збільшити надходження до бюджету. Він також наголосив, що ДФС постійно розширює міжнародні контакти та налагоджує співробітництво у митній і податковій сфері з багатьма країнами.

«Ми починаємо важливий етап у наших взаємовідносинах з ОАЕ. ДФС є що показати, особливо в сфері електронізації сервісів та ІТ забезпечення. Водночас нам цікаві напрацювання митної служби ОАЕ, які відповідають найкращим світовим стандартам», - наголосив Роман Насіров.

Він також підкреслив, що за останній час спостерігаються суттєві зміни в діяльності фіскальних органів. Вони пов’язані як з інституційною реформою, так і з тісною співпрацею з Євросоюзом, що передбачається Угодою про асоціацію між Україною та ЄС.

 

Делегація ОАЕ ознайомилася з роботою українських митників

Делегація Об’єднаних Арабських Еміратів відвідала митний пост «Столичний» Київської міської митниці ДФС.

Під час візиту представники делегації ознайомилися з особливостями оформлення декларацій та функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно».

Метою візиту делегації ОАЕ є поглиблення двосторонніх відносин, обмін досвідом та налагодження співпраці з Державною фіскальною службою України.

У складі делегації також були присутні представники провідного організатора міжнародних торгових операцій Дубая «Dubai Trade». «Dubai Trade» розробили інноваційні концепції в онлайн-послуги з метою створення ефективних електронних транзакцій. Створений веб-портал призначений для обслуговування всього ланцюжка поставок товарів і є життєво важливою сполучною ланкою між торговим співтовариством і ключовими промисловими секторами.

 

Спортсмени-переможці отримали нагороди

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров вручив подяки та привітав збірну команду ДФС, яка виборола перше місце у Всеукраїнських змаганнях з бігу з перешкодами «Гонка нації».

Під час змагань учасникам команди ДФС, яку очолив Сергій Зіневич, Анатолію Троценку, Олексію Бугаю, Василю Мамітьку та Артуру Піддубняку довелося подолати 30 перешкод, серед яких були блоки, пеньки, канатні сходи, тунель із шин, «рукохід» 30 м над водою тощо.

Крім того, перше місце в окремому нічному забігу на дистанції до 3 км виборов Олег Заверховський, а учасниця Гонок Нації «Забіг сили» 5 км з 15 перешкодами Наталія Портнягіна посіла перше місце в особовому заліку.

 

Роман Насіров: Звільнення Марушевської можливе лише після передачі справ та документів у порядку, встановленому чинним законодавством

Сьогодні, Голова ДФС Роман Насіров на своїй сторінці у мережі Facebook прокоментував заяву начальника Одеської митниці ДФС Юлії Марушевської про звільнення за згодою сторін: «Для уникнення неоднозначності ситуації хочу заявити – в такому вигляді заява про звільнення не прийнятна. Марушевська заявляє, що звільняється через тиск та гальмування реформ. За весь час роботи ми навіть не побачили плану тих нібито реформ. Звільнення Марушевської можливе лише після передачі справ та документів у порядку, встановленому чинним законодавством, із дотриманням всіх необхідних умов». Він повідомив, що завдання на сьогодні – знайти відповідальне керівництво для Одеської митниці і протягом 3 місяців показати, як швидко можливо здійснювати реформи та наповнювати державний бюджет.

«Ми й надалі продовжуємо роботу, спрямовану на реформування служби та наповнення бюджету, зупинити цей процес ми не маємо морального права. За 10 місяців 2016 року Одеська митниця – це одна з митниць, якою не виконувався план надходжень до бюджету, в той час як в цілому митницями перевиконано план на 12,1 млрд. грн.», – наголосив Роман Насіров.

 

Працівники податкової міліції Харківщини виявили схему ухилення від сплати податків при проведенні операцій з металобрухтом

Про це повідомляє перший заступник начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов.

В ході досудового розслідування встановлено, що посадові особи одного з харківських підприємств з використанням реквізитів фіктивних фірм завищили валові витрати та відобразили недостовірні дані в податкових розрахунках при закупівлі металобрухту у громадян.

«В рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст. 212 Кримінального кодексу України, працівники слідчо-оперативних підрозділів ГУ ДФС у Харківській області провели обшуки в офісних та складських приміщеннях підприємства, - розповідає Андрій Бєжанов,- за результатами обшуків було виявлено та вилучено бухгалтерську документацію, чорнові записи та 190 тон брухту чорного металу. Загальна вартість вилучених товарно-матеріальних цінностей складає 760 тис. грн.» Наразі встановлюється повне коло осіб причетних до незаконної діяльності. Слідство за даним фактом триває.

 

Відбулась зустріч начальника ГУ ДФС області Миколи Рибакова з активом Громадської ради

Під час зустрічі були обговорені нагальні питання взаємодії податкових органів з представниками бізнесу і громадськості Харківського регіону. А це і проведення заходів щодо протидії нелегальному обігу підакцизних товарів та торгівлі фальсифікатом, і визначення ролі громадськості у цьому процесі. Очільник фіскальної служби Микола Рибаков висловив подяку представникам Громадської ради, які не стояли осторонь цієї проблеми та приймали активну участь в проведенні заходів, направлених на протидію нелегальній торгівлі підакцизними товарами. Адже, як відзначив очільник податкового відомства, надходження акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів, йдуть до місцевих бюджетів, а це розвиток Харківщини.

Окремо були обговорені шляхи подолання корупційних явищ. Микола Рибаков відзначив, що в органах ДФС профілактичній роботі з попередження проявів корупції приділяється постійна увага, а реагування на факти корупції з боку співробітників відомства – миттєве та жорстке. Посадовець підкреслив, що сподівається на взаємодію з громадськістю в цьому питанні.

Окремо Микола Рибаков відповів на питання присутніх щодо реорганізації, яка наразі відбувається у фіскальній службі. Відзначив, що кількість інспекцій суттєво зменшиться, але це ні в якому разі не вплине на якість обслуговування платників та надання сервісних послуг.

 

В податковій міліції Харківщини проінформували про підсумки роботи

Ліквідація існуючих схем мінімізації податкових зобов'язань, залучення активів «тіньової» економіки до легального обігу та забезпечення наповнення державного бюджету – головні завдання на сьогоднішній день, які стоять перед податковою міліцією. Начальник оперативного управління ГУ ДФС у Харківській області Сергій Марєхін розповів про роботу податкової міліції у поточному році.

«У 2016 році за матеріалами оперативного управління слідчим управлінням фінансових розслідувань в Єдиному реєстрі досудових розслідувань зареєстровано 164 кримінальних правопорушень, в тому числі 100 – за тяжкими статтями Кримінального кодексу України, - зазначає податківець, - до суду вже направлено 28 кримінальних проваджень. Сума відшкодованих державі збитків складає 7, 2 млн. грн.».

На теперішній час актуальною проблемою у сфері оподаткування залишається питання протидії незаконному обігу та виготовленню підакцизних товарів. За вказаною лінією працівниками податкової міліції Харківщини зареєстровано 32 кримінальних провадження.

Крім цього, працівниками слідчо-оперативних підрозділів виявлено та припинено діяльність 13 підпільних цехів, - розповідає Сергій Марєхін, - з них 8 – з виготовлення лікеро-горілчаних виробів та 5 – з виробництва паливно-мастильних матеріалів. «Протягом 2016 року в рамках операції «Акциз-2016» працівники податкової міліції Харківщини вилучено з незаконного обігу товарно-матеріальних цінностей підакцизної групи на суму у 18,8 млн. грн.»

 

«САД ЭПИКУРА» залишається в Україні

Однойменну книгу французького письменника та критика Anatole France 1911 року видання напередодні намагались вивезти за територію країни.

Раритет було виявлено під час здійснення митного контролю поїзду сполученням «Харків-Москва» співробітниками митного поста «Харків-пасажирський» серед особистих речей громадянки, яка прямувала до Росії.

Крім того, що жінка не мала відповідних дозвільних документів на вивезення книги, вона ще й не задекларувала її.

Отже, відносно громадянки складено протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 472 Митного кодексу України. Книгу вилучено.

 

На Харківщині управлінням внутрішньої безпеки фіскальної служби виявлено хабарника-податківця

УВБ ГУ ДФС у Харківській області спільно з працівниками прокуратури Харківської області, УСБУ в Харківській області та Управління захисту економіки Національної поліції 10.11.2016 викрито на гарячому «хабарника» в лавах органів ДФС.

Так завдяки узгодженій співпраці відомств задокументовано отримання працівником Київської ОДПІ м. Харкова неправомірної вигоди в сумі 26 тис. грн. за оформлення свідоцтва платника податку на додану вартість підприємству Харківської області. Порушника затримано на підставі ст. 208 КПК України. Слідчі дії тривають.

За вчинення вказаного кримінального корупційного правопорушення за ч.3 ст. 368 КК України посадовцю передбачено покарання у вигляді позбавлення волі від 5 до 10 років з забороною обіймати певні посади чи займатись відповідною діяльністю на строк до 3 років, з конфіскацією майна.

Як відзначає керівництво ГУ ДФС у Харківській області, ретельна робота по виявленню у відомстві корупціонерів буде продовжуватись і надалі. «Реформування і перетворення фіскальної служби у сервісну, повинно відбуватись не тільки на словах, а й на ділі. Нечистим на руку податківцям, не місце в наших рядах. З нашого боку на такі випадки завжди буде жорстке і миттєве реагування», - підкреслюють в податковій службі області.

 

Від Харківської митниці ДФС до бюджету надійшло понад 8,3 млрд. гривень

Про це повідомили в ГУ ДФС у Харківській області та відзначили, що це майже на 1, 1 млрд. грн. більше від цільового показника. Лише у жовтні 2016 року митницею було забезпечено надходження до бюджету у сумі 936 мільйонів гривень, що на 140 мільйонів гривень (на 17,5%) більше від встановлених цільових показників.

З метою створення комфортних умов для здійснення зовнішньоекономічної діяльності в Харківській області керівництвом митниці вживаються заходи для максимального прискорення та спрощення процесу митного оформлення.

Так, з початку року Харківською митницею було оформлено 78 094 митні декларації, з них 99,6% - в електронному вигляді. В жовтні 2016 року оформлено 8 635 митних декларацій, з них 99,8% - електронні.

Крім того, в цьому році в митниці на 20% скоротили середній час оформлення однієї декларації: з 3 год. 12 хв. в 2015 році до 2 год. 36 хв. в поточному році.

Не послабляють контроль митники й за порушниками митних правил. Кількість протоколів про порушення митних правил за 10 місяців поточного року складає 827, що на 181 протокол більше, ніж за аналогічний період минулого року. Штрафів стягнуто з початку року на суму 1 мільйон 758 тисяч гривень, що на 669 тис. грн. більше, ніж за 10 місяців 2015 року. Від конфіскації судом майна до Держбюджету перераховано 3 млн. 22 тис. грн.

 

Чи сплачувати податок на доходи, якщо пробачили борг фізособі

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що відповідно до пп.164.2.17 ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий як додаткове благо у вигляді основної суми боргу (кредиту), прощеного (анульованого) кредитором до закінчення строку позовної давності, у разі якщо його сума перевищує 50 відсотків однієї мінімальної заробітної плати ( у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року.

Кредитор зобов’язаний повідомити боржника шляхом направлення рекомендованого листа з повідомленням про вручення або шляхом укладення відповідного договору, або надання повідомлення боржнику під підпис особисто та включити суму прощеного (анульованого) боргу до податкового розрахунку за формою 1ДФ, за підсумками звітного періоду, у якому такий борг було прощено.

Боржник самостійно сплачує податок з таких доходів та відображає їх у річній податковій декларації. У разі неповідомлення кредитором боржника про прощення (анулювання) боргу у порядку, визначеному пп.»д» пп.164.2.17, такий кредитор зобов’язаний виконати всі обов’язки податкового агента щодо зазначених доходів.

 

На Харківщині новачки-бізнесмени отримують від фіскальної служби необхідний багаж податкових знань

Як стати підприємцем, які податки необхідно сплачувати та які терміни подання податкової звітності? Щоб отримати відповіді на ці питання не обов’язково відвідувати різні інстанції або звертатися до аутсорсингових компаній. Співробітники Головного управління ДФС у Харківській області систематично організовують та проводять цілу низку різноманітних заходів, на меті яких допомогти громадянам розпочати свій бізнес та бути обізнаним в податковому законодавстві.

Для зручності платників податківці консолідують свої зусилля з іншими державними організаціями. Одним із прикладів такої співпраці є участь провідних фахівців ГУ області у семінарах, які проводяться у Консалтинговому центрі Харківської обласної служби зайнятості.

Як повідомили головні учасники таких заходів - фахівці відділу комунікацій фіскальної служби, з початку року вони взяли участь у більш ніж 20 семінарах та індивідуальних консультаціях. Усі слухачі податкових семінарів, планують поповнити ряди бізнесменів та вже оцінили важливість та високий рівень проведення навчальних заходів. Адже для них уся інформація з першоджерел є дуже потрібною та важливою.

Крім того, у податковому відомстві відзначають, що у випадку, коли у подальшому у «нових підприємців» виникнуть запитання щодо правильності нарахування та сплати податків, вони можуть отримати консультаційну допомогу у Центрах обслуговування платників при районних ДПІ. Також, у пригоді їм може стати офіційний сайт ДФС, на якому розміщуються тексти законодавчих й нормативних документів та їх роз’яснення.

 

Харківські автовласники сплатили понад 24 мільйонів гривень транспортного податку

За 10 місяців поточного року до місцевих бюджетів надійшло 24,05 млн. грн. транспортного податку. Платники транспортного податку – фізичні особи перерахували понад 82,5 %, або 19,84 млн. грн. від загальної суми надходжень. Юридичні особи - власники елітних авто самостійно обчислили та сплатили 4,2 млн. гривень. Про це повідомили в ГУ ДФС у Харківській області.

Дві третини суми надходжень транспортного податку надійшли від платників області – 74 %, або 17,8 млн. грн. Ці гроші стали додатковим фінансовим ресурсом для вирішення соціально-економічних питань мешканців Харківського регіону.

Найбільш активніше в області сплачували вказаний податок платники Харківської ОДПІ (Харківський, Чугуївський, Зміївський та м. Люботин – 2,3 млн. грн. або 9,6 % та Слобожанської ОДПІ (Богодухівський, Золочівський, Краснокутський та Дергачівський р-ни) – 1,2 млн. грн. або 5 %.

А ось в м. Харкові в лідерах по сплаті транспортного податку є платники Київської ОДПІ (Московський та Київський р-ни) – 7,2 млн. грн. або 29,9 % та Центральної ОДПІ (Холодногірський, Новобаварський та Шевченковський р-ни) – 6,3 млн. грн. або 26,2 %.

Нагадаємо: З 1 січня 2016 року Законом України від 24.12.2015 №909-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» внесено низку змін до ст. 267 Податкового кодексу України «Транспортний податок». Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 грн. за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування згідно з підпунктом 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 Кодексу.

 

Понад 5 мільйонів гривень податку на нерухоме майно надійшло до місцевих скарбниць від платників податків Салтівської ОДПІ

З початку 2016 року від платників податків Салтівської ОДПІ до місцевих скарбниць 5 612,0 тис. грн. податку на нерухоме майно. Про це повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова.

Посадовець нагадала, що цього року громадяни сплачуватимуть податок за нерухоме майно, яким вони володіли у 2015 році.

Платять податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, фізичні та юридичні особи, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості (відповідно до статті 266 Податкового кодексу України).

Якщо юридичні особи самостійно нараховують суму податку на нерухомість і сплачують її щокварталу, то громадян про нарахований їм податок на нерухоме майно повідомляють територіальні органи ДФС за місцем реєстрації нерухомості.

Посадовець наголосила, що у разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Власникам житлового та нежитлового нерухомого майна, які є платниками Салтівської ОДПІ, з метою проведення звірки даних необхідно звернутися до Центрів обслуговування платників за місцем реєстрації (для мешканців Шевченківського та Дворічанського районів – до Центрів надання адміністративних послуг відповідної адміністрації), телефон для довідок (05742) 57450.

 

Від суб’єктів господарювання міста Куп’янськ надійшло близько 8 млн. грн. акцизного податку

Упродовж 10 місяців 2016 року від суб’єктів господарювання міста Куп’янськ, які перебувають на обліку в Салтівській ОДПІ до місцевого бюджету надійшло 7 980,1 тис. грн. акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 350 тис. грн. Зокрема, у жовтні 2016 року до місцевого бюджету надійшло 919,8 тис. грн. акцизного податку. Про це повідомила в.о. першого заступника начальника Салтівської ОДПІ Наталія Калашнікова.

Посадовець нагадала, що юридичним та фізичним особам-підприємцям, що здійснюють реалізацію пального, для роботи в системі електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП), необхідно зареєструватися в якості платника акцизного податку з реалізації пального шляхом подання заяви. Вона надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку в електронному вигляді засобами електронного зв'язку. При цьому необхідно дотримуватися умов щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством.

У разі здійснення реалізації пального без реєстрації платника акцизного податку встановлено штрафну санкцію у розмірі 100% вартості реалізованого пального. Платникам в СЕАРП автоматично відкриваються електронні рахунки для сплати акцизного податку. Інформація про реквізити відкритого електронного рахунка надсилається платнику податку не пізніше операційного дня, що настає за днем його відкриття у вигляді повідомлення.

 

Роботодавці та бізнес Куп’янського району сплатили понад 17 мільйонів гривень єдиного соціального внеску

З початку 2016 року платниками Куп’янського району спрямоване 17 164,8 тис. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Про це повідомляє начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Оксана Редя. Завдання уряду виконано на 107,3%, додатково зібрано 1,17 млн. гривень.

Зокрема, у жовтні поточного року мешканці району сплатили 2,05 млн. грн. єдиного внеску.

Варто зазначити, що від своєчасних надходжень єдиного соціального внеску залежить наповнення фондів соціального страхування, а це означає, що громадяни можуть розраховувати на державні соціальні гарантії при безробітті, нещасних випадках, професійних захворюваннях, при нарахуванні пенсійного забезпечення та інших соціальних виплат, –– говорить керівник підрозділу Салтівської ОДПІ.

Водночас фахівці Салтівської ОДПІ нагадують підприємцям, які застосовують спрощену систему оподаткування, яку суму ЄСВ їм необхідно сплачувати: починаючи з 1 травня по 30 листопада 2016 року такі підприємці сплачують єдиний внесок в розмірі від 319 до 7975 грн.

Відтак єдиний внесок за себе мають право не сплачувати фізичні особи – підприємці на єдиному податку, які є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують, відповідно до закону, пенсію або соціальну допомогу.

Нагадуємо, єдиний внесок за ІV квартал 2016 року підприємці повинні сплатити до 19 січня 2017 року.

 

Вовчанські автовласники сплатили понад 235 тисяч гривень транспортного податку

За 10 місяців п.р. вовчанські автовласники сплатили до бюджетів місцевих громад 235,6 тис. грн. транспортного податку. Платники транспортного податку – фізичні особи перерахували 25 тис. грн., а от юридичні особи – власники елітних авто самостійно обчислили та сплатили 210,6 тис. гривень.

Довідково: З 1 січня 2016 року Законом України від 24.12.2015 року №909-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» (далі - Закон № 909) внесено низку змін до ст. 267 Податкового кодексу України «Транспортний податок» (далі - Кодекс).

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 грн. за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування згідно з підпунктом 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 Кодексу.

 

Сплата земельного податку в місцеві бюджети Великобурлуччини перетнула 10-ти мільйонну межу

Про це в ході зустрічі з платниками повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ – начальник Вовчанського відділення Людмила Воловик.

«За січень – жовтень цього року власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі регіону забезпечили надходження плати за землю до казни на понад 11,8 млн. грн., що більше на 4,4 млн. грн. в порівняні зі звітним періодом 2015 року. Визначна частина доходів у вигляді плати за землю – 78,3 відсотка, або 9,3 млн. грн. цього річ належить власникам земельних ділянок, часток (паїв) та землекористувачам з числа юридичних осіб. Втім, платники плати за землю – фізичні особи теж виявились більш активними і сумлінними та забезпечили надходження податку на рівні 2,5 млн. грн., перевищивши минулорічні показники на 342 тис. грн.», - зауважила посадовець.

Варто нагадати, що плата за землю – це обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Платниками земельного податку є, зокрема, власники земельних ділянок та землекористувачі, а об’єктами оподаткування – земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

 

Дворічанські спрощенці сплатили понад 8 млн. гривень

З початку року суб'єкти малого та середнього бізнесу, які обрали спрощену систему оподаткування, сплатили до місцевих скарбниць регіону 8 572,3 тис. грн. єдиного податку.

Так, тільки від приватних підприємців бюджети отримали понад 2,1 млн. гривень. У порівняні з минулорічним періодом надходження єдиного податку від спрощенців – фізичних осіб зросли майже на 844 тис. гривень. Юридичні особи сплатили близько 6,4 млн. грн. податку, що більш ніж торік на 2,88 млн. грн. єдиного податку. Сільгосптоваровиробники – платники єдиного податку IV групи перерахували 6,3 млн. грн. податку.

Відстежено тенденцію до зростання надходжень від спрощенців Дворічанщини за 10 місяців цього року зумовлена законодавчими змінами, які розширили можливості підприємців та спростили перехід на сплату єдиного податку. Це, в свою чергу, позитивно впливає на надходження до місцевих бюджетів регіонів.

 

Українська армія отримала 2,4 млн. грн. від платників податків Шевченківщини

Платники податків Шевченківщини вносять вагомий вклад у справу відновлення миру та збереження територіальної цілісності держави. Так, на зміцнення обороноздатності української армії за 10 місяців поточного року, до державного бюджету надійшло 2 420,4 тис. грн. військового збору. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 573,2 тис. грн.

Фахівці Салтівської ОДПІ переконані, що стабільне надходження збору свідчить про високу відповідальність і сумлінність платників податків Шевченківського району, які зобов’язані перераховувати 1,5% від об’єкта оподаткування на реформування української армії.

Разом з тим, у фіскальній службі звертаються до усіх роботодавців регіону, які виплачують своїм працівникам неофіційну заробітну плату і таким чином занижують військовий збір, своєчасно і в повному обсязі  сплачувати відрахування з реальних заробітків працівників.

Нагадаємо, що платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за нарахування військового збору до бюджету є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків.

 

Це важливо! Як відображати роздрібний акциз в КОРО

Як повідомила начальник відділу обслуговування платників Світлана Редька, з 4 листопада п.р., набрав чинності Наказ Мінфіну від 23.09.2016 року  № 837, яким  внесені зміни до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547 "Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій".

Основні зміни стосуються порядку відображення сум акцизного податку в книгах обліку розрахункових операцій (далі - КОРО), а саме:

вимоги щодо відображення акцизного податку (або іншого податку) у КОРО не поширюються на записи, що формуються на підставі фіскальних касових чеків, що друкуються реєстраторами розрахункових операцій, версії внутрішнього програмного забезпечення яких були включені до Державного реєстру електронних контрольно-касових апаратів та комп'ютерних систем  до 11.03.2016 року.

у разі наявності у суб'єктів господарювання КОРО за  формами у редакції  скасованого наказу Міндоходів №417, такі книги можуть використовуватись суб'єктами господарювання до скасування  їх реєстрації. У разі наявності розрахункових операцій за підакцизні товари такі КОРО можуть використовуватись за умови відображення сум акцизного податку (або іншого податку) у графах, в яких відображається сума податку на додану вартість.

 

Надходження до зведеного бюджету зросли майже на 30%

Зокрема, до державного бюджету надійшло  479,9 млрд.. грн., до місцевих бюджетів – 116,4 млрд. грн.

Надходження до зведеного бюджету України в січні-жовтні 2016 року становлять 596,3 млрд. грн, що на 132,9 млрд. грн., або на 28,7%, вище від показника за аналогічний період 2015 року.

За інформацією, оприлюдненою на сайті ДФС України з посиланням на оперативні дані, зокрема, до державного бюджету надійшло 479,9 млрд. грн., до місцевих бюджетів – 116,4 млрд. грн.

Дефіцит зведеного бюджету України, за підсумками січня-вересня поточного року, становить 31,692 млрд. грн. проти профіциту за аналогічний період минулого року на рівні 32,509 млрд. грн.

 

Особливості відкликання з відпустки

Відповідно до частини другої ст. 12 Закону про відпустки, відкликання з щорічної відпустки допускається за згодою працівника лише для відвернення стихійного лиха, виробничої аварії або негайного усунення їх наслідків, для відвернення нещасних випадків, простою, загибелі або псування майна підприємства з додержанням вимог частини першої цієї статті та в інших випадках, передбачених законодавством. У разі відкликання працівника з відпустки його працю оплачують з урахуванням тієї суми, що була нарахована на оплату невикористаної частини відпустки.

Відкликання працівника, навіть за його згодою, з інших видів відпусток, у тому числі і відпустки без збереження заробітної плати, не передбачено.

 

У проведенні реформ в Україні спостерігається значний прогрес

Про це заявила заступник керівника генерального директорату Єврокомісії з питань сусідства та переговорів про розширення Катаріна Матернова на міжнародній конференції «Відносини ЄС-Україна: досягнення та перспективи», повідомляє власний кореспондент Укрінформу у Брюсселі.

«Я відзначаю дві важливі галузі, де пройшли фундаментальні реформи, що зробили значний вплив на інші сфери, включаючи інвестиційний клімат. Я маю на увазі банківський сектор, очищення банківського сектору... Дійсно, це вдалося зробити за останні 18 місяців набагато швидше, ніж це робилося в інших країнах-членах ЄС (країнах-нових членах Євросоюзу)», — наголосила представник Єврокомісії.

Другою важливою сферою, де Київ також досяг успіху у процесі реформ, європейський посадовець назвала енергетику. Представник Єврокомісії також позитивно оцінила зусилля держави у боротьбі з корупцією, особливо щодо запровадження е-декларування і відзначила прагнення українського керівництва щодо забезпечення макрофінансової стабільності країни в умовах російської агресії.

«Нині це сталося завдяки розпочатим реформам уряду», — сказала європейський посадовець.

Катаріна Матернова наголосила, що Єврокомісія продовжить підтримку процесу реформ в Україні.

 

Нульова ставка ввізного мита на брухт чорних металів

З 10.11.2016 р. набрав чинності Закон України, яким внесено зміни до Закону України «Про Митний тариф України» та встановлено нульову ставку ввізного мита на відходи та брухт чорних металів з метою зменшення дефіциту брухту чорних металів на внутрішньому ринку. (Закон від 04.10.2016 р. № 1645)

 

Обов’язкова реєстрація ТТН при переміщенні спирту та алкогольних напоїв

З 04.11.2016 р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України, якою внесено зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, затвердженого власною постановою від 09.10.2013 р. № 806.

Змінами, зокрема, встановлено, що для формування та подання товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв (далі — товарно-транспортні накладні) до Єдиного реєстру товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв (далі — Реєстр) адміністратор Реєстру безоплатно надає суб’єктам господарювання спеціалізоване програмне забезпечення.

Суб’єкт господарювання формує товарно-транспортні накладні у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому в установленому законодавством порядку.

Зазначено, що після складення товарно-транспортних накладних на них накладаються електронні цифрові підписи в такому порядку: перший — електронний цифровий підпис бухгалтера або особи, відповідальної за облік відвантажених матеріальних цінностей, другий — електронний цифровий підпис керівника або особи, на яку покладено відповідні обов’язки, третій — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки (за наявності).

Для надання права підпису товарно-транспортних накладних зазначеним особам суб’єкт господарювання подає контролюючому органу за місцем реєстрації посилені сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису таких осіб. Підтвердженням факту реєстрації товарно-транспортних накладних у Реєстрі є наявність квитанції в електронній формі.

 

Інвестиції у громадський транспорт

11 листопада в рамках зустрічі Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана та Віце-президента Європейського інвестиційного банку Вазіла Гудака було підписано фінансову Угоду (проект «Міський громадський транспорт в Україні»)

Документ закладає підґрунтя для підтримки органів місцевого самоврядування та комунальних транспортних підприємств у питаннях залучення пільгових кредитних коштів на оновлення парку трамваїв, тролейбусів, автобусів, вагонів метрополітену, будівництва нових та реконструкції наявних трамвайних і тролейбусних ліній, тягових підстанції тощо.

Реалізація проекту дасть змогу покращити якість надання населенню послуг з перевезення та забезпечити стабільне функціонування і подальший розвиток міського пасажирського транспорту.

«Угода дає можливість значного оновлення муніципального транспорту, що є дуже важливо. Я думаю, що громадяни міст чекають таких змін, і сьогодні Угода дасть дуже серйозний потужний поштовх для того, щоб це відбулося. Цей проект має важливе значення для українських міст», — зазначив прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

 

Анулювання реєстрації платника ПДВ при реорганізації

ДФС України повідомлено, що платник ПДВ, що реорганізується шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону, анулюється як платник ПДВ. Такий платник не здійснює ні нарахування податкових зобов'язань на товари/послуги, необоротні активи, суми податку по яких були включені до складу податкового кредиту, і які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності такого платника податку, ні зменшення податкового кредиту по операціях з їх придбання. При цьому у разі. якщо в результаті реорганізації усі майнові права та обов'язки одного платника ПДВ переходять в повному обсязі до іншого новоствореного підприємства-платника ПДВ, який набуває прав і обов'язків цього реорганізованого підприємства, то така операція не є об'єктом оподаткування ПДВ. В інших випадках передача майна підприємства є об'єктом оподаткування ПДВ та оподатковується у загальновстановленому порядку.

 

Оновлено декларацію про майновий стан і доходи

З 31.12.2016 р. набере чинності наказ Мінфіну України, яким викладено у новій редакції форми податкової декларації про майновий стан і доходи та інструкції щодо їх заповнення, затверджені власним наказом від 02.10.2015 р. № 859. (Наказ від 15.09.2016 р. № 821)

 

Операції між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні, не вважаються контрольованими

ДФС України зазначено, що операції, здійснені між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні, не вважаються контрольованими оскільки здійснюються в межах однієї особи.

У разі якщо господарські операції здійснюються постійним представництвом нерезидента в Україні — платником податку з іншим нерезидентом — пов’язаною особою, чи іншим нерезидентом, зареєстрованим у державі (на території), що включена до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України, операції постійного представництва нерезидента в Україні будуть вважатися контрольованими за умови досягнення критеріїв, визначених пп. 39.2.1.7 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового Кодексу.

Зазначено, що зовнішньоекономічні господарські операції постійного представництва нерезидента в Україні з продажу товарів через інших нерезидентів комісіонерів будуть вважатися контрольованими у разі виконання умов, визначених пп. 39.2.1.7 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу. (Лист від 24.10.2016 р. № 22921/6/99-99-15-02-02-15).

 

Актуально для платників ПДВ: порядок подання заяви для реєстрації платником ПДВ!

Салтівська ОДПІ звертає увагу, що порядок реєстрації платників податку на додану вартість (далі – ПДВ) та форми заяв про реєстрацію платників ПДВ визначаються Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, що затверджене наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за №1456/26233) зі змінами та доповненнями (далі – Положення №1130).

Пунктом 3.5 розділу III Положення №1130 визначено, що будь-яка особа, яка підлягає обов’язковій реєстрації чи прийняла рішення про добровільну реєстрацію як платника ПДВ, подає до контролюючого органу за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) реєстраційну заяву платника податку на додану вартість за формою №1-ПДВ (додаток 1 до Положення №1130) (далі – Заява).

Заява подається особисто такою фізичною особою або безпосередньо керівником або представником юридичної особи – платника (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та повноважень) до контролюючого органу за місцезнаходженням (місцем проживання) особи.

Платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати Заяву засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

 

До витрат підприємства включаються товари для учасників АТО

Кабінет Міністрів України Постановою від 26.10.2016 № 758 затвердив Перелік товарів, виконаних робіт, наданих послуг за кодами згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010, вартість яких на період проведення антитерористичної операції включається до інших витрат звичайної діяльності або на вартість яких не проводиться коригування фінансового результату до оподаткування.

До цього переліку входять:

спеціальні засоби індивідуального захисту,

технічні засоби спостереження,

лікарські засоби,

засоби особистої гігієни,

продукти харчування,

предмети речового забезпечення, які добровільно передані Збройним Силам, іншим утвореним відповідно до законів України військовим формуванням, що утримуються за рахунок коштів держбюджету. Постанова набрала чинності з 2 листопада 2016 року.

 

Йдете на тендер? У заяві на довідку про відсутність заборгованості вкажіть законодавчі підстави

Однією з необхідних умов для участі у тендерних закупівлях є довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів, яка видається органами фіскальної служби. Порядок видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів (далі – довідка) регламентується наказом Міністерства доходів і зборів від 10.10.2013 №567 (далі – Порядок).

Довідка видається безоплатно на підставі заяви платника податків про видачу довідки. Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання контролюючим органом довідки, із зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) довідку буде подано платником податків (п. 3 Порядку). Форма заяви затверджена додатком 2 до Порядку.

Суб’єкт господарювання, який планує брати участь у тендерних закупівлях, обов’язково повинен зазначити посилання на Закон України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі».

 

До якого терміну  необхідно подати документи для перереєстрації  неприбуткової  установи?

Організації та установи, які мають намір зберегти статус неприбутковості, повинні до кінця року привести у відповідність до вимог Податкового кодексу свої статутні документи та надати копії цих документів до органів ДФС за місцем реєстрації не пізніше 31 грудня 2016 року. Неприбуткові організації та установи, які до 1 січня 2017 року не приведуть свої установчі документи у відповідність з вимогами, встановленими п. 133.4 ст. 133 Кодексу, та не нададуть копії таких документів до ОДПІ, будуть виключені після 1 січня 2017 року контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

 

Увага! Звіт із ЄСВ за жовтень слід подавати за старою формою

Фіскальне відомство повідомило: оновлену форму Звіту з ЄСВ (зі змінами, внесеними наказом Мінфіну України від 09.07.16 р. № 813) роботодавці повинні подавати за листопад 2016 року (у грудні 2016 року). Тож звітувати за жовтень 2016 року потрібно за старою формою.

Нагадаємо, що раніше податківці Закарпаття запевняли: подавати оновлений Звіт із ЄСВ слід із листопада. Однак потім вони видалили своє повідомлення з офіційного сайта.

Як бути, якщо вже відзвітували за оновленою формою, — читайте в найближчому номері газети «Все про бухгалтерський облік» № 105 за 2016 р. Лист ДФСУ «Про подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.11.16 р. №35758/7/99-99-13-02-01-17.

 

Коли ОСББ повинне зареєструватися платником ПДВ

Нагадуємо платникам основні правила ПДВ-обліку для ОСББ. Зокрема, не підпадають під об'єкт обкладення ПДВ:

членські внески, які отримує ОСББ у вигляді коштів, оскільки вони не є оплатою операцій із постачання товарів чи послуг;

оплата водо-, тепло-, газо-, електропостачання, гарячого водопостачання та інших послуг, яку власники приміщень перераховують безпосередньо на рахунки підприємств-постачальників (або на рахунок ОСББ для наступного перерахунку постачальникам);

компенсація видатків на утримання й ремонт приміщень або іншого майна, що перебуває в спільній власності об'єднання.

А от під час здачі ОСББ в оренду нежитлових приміщень або отримання окремої плати за послуги з перерахунку коштів від мешканців до постачальника виникає об’єкт обкладення ПДВ. Якщо вартість таких послуг за 12 календарних місяців перевищить 1 млн. грн., то ОСББ зобов’язане зареєструватися платником ПДВ.

 

Чи потрібно реєструватися платником акцизу особі, яка використовує пальне як витратний матеріал під час виконання робіт

Якщо підакцизний товар використовується підприємством при виконанні робіт із сервісного/технічного обслуговування та ремонту вантажно-розвантажувальної техніки як витратний матеріал і безпосередньо реалізація цього підакцизного товару не відбувається, то така операція НЕ є операцією з реалізації пального та, відповідно, об'єктом обкладення акцизним податком.

 

До уваги платників податків: про нові технологічні сертифікати шлюзу приймання звітності ДФС!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД у розділі «Новини» за посиланням http://acskidd.gov.ua/news повідомив наступне. АЦСК ІДД ДФС сформовано нові технологічні сертифікати шлюзу приймання та обробки електронної звітності ДФС, які необхідно буде використовувати з 15.11.2016 при поданні електронних звітів до ДФС.

Завантажити зазначені вище технологічні сертифікати можна у розділі «Сертифікати АЦСК» за посиланням: http://acskidd.gov.ua/ca-certificates

 

ДФС пропонує платникам податків використовувати електронний сервіс ЗІР

Загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом (ЗІР) скористатись можна у будь-який зручний час через офіційний веб-портал ДФС (вкладка «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» на рухомому рядку головної сторінки офіційного веб-порталу) або зазначивши повну назву ЗІР в пошуковій системі Інтернет мережі.

За допомогою ЗІР платники податків мають можливість оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із:

відповідями на запитання, в тому числі з якими найчастіше звертаються суб’єкти господарювання та громадяни до ДФС (розділи «Актуальні запитання», «Запитання-відповіді з Бази знань» та «Письмові консультації»);

нормативно-правовими, розпорядчими документами та іншою довідковою інформацією,термінами подання звітності та сплати податків і зборів (розділи «Нормативні та інформаційні документи», «Останні зміни в законодавстві», «Необхідно знати»). Разом з цим, розділ «Інтерактивна мапа» дозволяє користуватися можливістю покрокового пошуку інформаціїза напрямами «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО».

Крім того, користувачі мережі Інтернет можуть використовувати ЗІР у якості комутатора зв’язку з оператором Контакт-центру ДФС, а саме: на сторінці в розділі ЗІР «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону: «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах, відбувається з’єднання з IVR Контакт-центру ДФС.

 

«Фантом» затримав партію карток для поповнення рахунків мобільних телефонів та стартових пакетів вартістю понад 4 млн. грн.

Співробітники спецпідрозділу «Фантом» управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО ГУ ДФС у Донецькій області спільно з прикордонниками та працівниками СБУ зупинили спробу переміщення на тимчасово непідконтрольну територію партію карток для поповнення рахунків мобільних телефонів та стартових пакетів.

Так, на КПВВ «Мар’їнка» зупинено автомобіль Шкода Октавія з реєстрацією в Донецькій області. Під час огляду автомобіля з’ясувалося, що 34-річний водій намагався перемістити через лінію розмежування 100 тис. шт. карток для поповнення рахунків мобільних телефонів та 1 тис. шт. стартових пакетів загальною орієнтовною вартістю понад 4 млн. грн. Товар був захований в автомобілі. За даним фактом складено адміністративний протокол за ч.1 ст.204-3 КУпАП.

 

На Київській митниці ДФС упереджено факт переміщення кокаїну

При проведенні митного огляду міжнародного поштового відправлення, яке прямувало з Колумбії до України, виявлено кокаїн.

Під час огляду картонної коробки із запчастинами електронних пристроїв, митники знайшли всередині них два обгорнуті ізоляційною стрічкою та фольгою прямокутних брикети з порошкоподібною речовиною білого кольору, вагою брутто 119,87 г та 59,93 г.

Результат наркотесту показав, що порошок у своєму складі має наркотичний засіб – кокаїн. Висновок експертного дослідження підтвердив наявність наркотичного засобу кокаїну вагою нетто 143,86 г.

Нагадуємо, що наркотичний засіб кокаїн віднесений до таблиці ІІ списку №1 наркотичних засобів, обіг яких обмежено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 06.05.2000р. № 770. Відповідно до ст. 26 Закону України № 60/95-ВР від 15.02.1995 "Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори" та ст. 37 Постанови Кабінету Міністрів України №270 від 05.03.09 "Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку" пересилання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у поштових (у тому числі міжнародних) відправленнях ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.

 

Які товари належать до підакцизних товарів?

Відповідно до п. 215.1 ст. 215 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями до підакцизних товарів належать:

спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво;

тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну;

пальне;

автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли, транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб і більше, транспортні засоби для перевезення вантажів;

електрична енергія.

 

Чоловік має депозит у банку. Він вирішив звернутися за призначенням субсидії. Чи потрібно доходи від розміщення депозиту зазначати в декларації про доходи і витрати?

Відповідно до п. 8 постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.95 р. № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» (далі — постанова № 848) для призначення субсидії сукупний дохід обчислюється виходячи з отриманих особами доходів за попередній календарний рік без урахування податку на доходи фізичних осіб.

При цьому постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 р. № 475 «Про спрощення порядку призначення та надання населенню житлових субсидій» внесено зміни до постанови № 848 щодо неврахування при призначенні субсидії до сукупного доходу домогосподарства окремих видів доходів, зокрема доходів від розміщення депозитів.

Отже, доходи від розміщення депозитів не враховуються до сукупного доходу при призначенні субсидії та, відповідно, зазначати їх в декларації не потрібно.

 

Чи відшкодовується фактично не сплачене ПДВ

ДФС України повідомлено, що бюджетному відшкодуванню підлягає сума від'ємного значення, розрахованого згідно з п. 200.1 ст. 200 Податкового кодексу, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до п. 2001.3 ст. 2001 Кодексу.

Суми ПДВ, які фактично не були сплачені покупцем постачальнику товарів/послуг, та кредиторська заборгованість за такими товарами/послугами погашена у результаті проведення взаємозаліку заборгованостей, не підлягають бюджетному відшкодуванню.

(Лист від 03.10.2016 р. № 21409/6/99-99-15-03-02-15)

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/8979 | Переглядів: 34Дата публікації: 11:34 15.11.2016