Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Салтівська ОДПІ інформує
Салтівська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Салтівська ОДПІ інформує

На Харківщині керівник фіскальної служби Микола Рибаков провів зустріч з платниками акцизного податку з реалізації палива

На Харківщині керівник фіскальної служби Микола Рибаков провів зустріч з платниками акцизного податку з реалізації палива

Зустріч у форматі активного спілкування з представниками бізнесу,  які здійснюють в регіоні реалізацію пального, відбулась сьогодні у фіскальній службі області.

Як відзначив Микола Рибаков, за ініціативою якого і відбувся вказаний захід, головною метою для фіскальної служби  є необхідність організації всебічної допомоги  платникам, надання консультаційної допомоги, та спільного вирішення будь-яких проблематичних питань, що виникають у вказаної категорії платників під час їх діяльності.

Керівник вказав присутнім, що на сьогоднішній день значна частка підприємств регіону, що здійснюють реалізацію пального, відобразили у своїй звітності кількість залишків пального, що перевищили обсяг реалізації за останні  два місяці.  Тож їм необхідно у найкоротші  терміни підтвердити документально легітимність товару. Це потрібно, в першу чергу, для самих же платників, адже без підтвердження вони не можуть здійснювати реалізацію товару.

Микола Рибаков відзначив, що головною задачею фіскальної служби у цьому випадку допомогти платнику розібратися у законодавчих новаціях, пов’язаних із введенням в дію систему електронного адміністрування реалізації пального та Єдиного реєстру акцизних накладних.

«Усі повинні працювати в рівних конкурентних умовах та в законодавчому полі. А задача фіскальної служби допомогти платнику сплачувати податки, і робити  це цивілізовано з наданням усіх сервісних  послуг», - зауважив керівник.

Тож під час заходу податківець уважно вислухав усі запитання від представників бізнесу, розібрався детально по кожному випадку, відповів на запитання присутніх та подякував за активний діалог.

 

Щоб не проґавити квартальну звітність 2016 року
Згідно із п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) податкові декларації, крім випадків, передбачених ПКУ, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі у разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем (п. 49.20 ст. 49 ПКУ).

Платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених ПКУ (п. 57.1 ст. 57 ПКУ).

Граничними термінами подання податкових декларацій та сплати податкових зобов’язань є за:

- I квартал п. р.: 10 травня та 20 травня 2016 року відповідно;

- ІІ квартал п. р.: 9 серпня та 19 серпня 2016 року відповідно;

- ІІІ квартал п. р.: 9 листопада та 18 листопада 2016 року відповідно;

- ІV квартал п. р.: 9 лютого та 17 лютого 2017 року відповідно.

Разом з цим повідомляємо, що податковий календар розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС України.

 

Харківські митники затримали порушника з наркотичною речовиною

Напередодні в пункті пропуску «Гоптівка» митниками було виявлено 300 грам «коноплі».

При проведенні усного та письмового декларування 25-річний громадянин Російської Федерації, який слідував по пішохідній полосі в напрямку Бєлгорода, заявив, що не переміщує будь-які заборонені предмети.

При подальшому огляді на куртку цього громадянина неодноразово спрацьовував службовий собака митників Любомир. Чоловік власноручно дістав з лівої кишені банку з під чаю та з правої кишені поліетиленовий пакет з речовиною рослинного походження сіро-зеленого кольору загальною вагою 300 грамів. Зі слів громадянина це «конопля».

За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.

 

Нова нормативна грошова оцінка землі: час для застосування 

Відповідно до п. 288.1 ст. 288 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Для визначення розміру орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок (п. 289.1 ст. 289 ПКУ).

Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюються як витяг із технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, який відповідно до статті 23 Закону України від 11 грудня 2003 року №1378-IV «Про оцінку земель» (далі – Закон №1378) видається відповідним територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр).

Підставою для проведення оцінки земель є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування (стаття 15 Закону № 1378).

Періодичність проведення нормативної грошової оцінки земель (не рідше одного разу на 5-7 років) визначено ст. 18 Закону №1378.

Пунктом 5 Типового договору оренди землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2004 року №220, передбачено, що орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності визначається з використанням нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Відповідно до частини першої ст. 73 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення органів місцевого самоврядування є обов’язковими для виконання.

Враховуючи викладене, якщо органи місцевого самоврядування приймають рішення про нову нормативну грошову оцінку землі з урахуванням вимог щодо строку його прийняття та оприлюднення, розмір орендної плати обчислюється із застосовунням такої нормативної грошової оцінки.

 

З 1 травня підвищується мінімальна заробітна плата

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що згідно з Законом України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» з 1 травня 2016 року підвищується рівень заробітної плати та прожиткового мінімуму. На період з 01.05.2016 року до 30.11.2016 року їх розмір становитиме 1450 грн.

Водночас звертаємо увагу, що згідно зі ст. 3 Закону про оплату праці, мінімальна заробітна плата - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт).

Таким чином сума заробітної плати працівнику с з 1 травня 2016 року не повинна бути менше вказаного розміру.

За недодержання роботодавцями мінімально встановлених розмірів зарплати, їх може бути притягнуто до відповідальності відповідно до ст. 265 КЗпП.

 

Розмір мінімальної заробітної плати впливає на розрахунок єдиного соцвнеску

Нагадуємо, що з 01.01.2016 р. ставка для нарахування ЄСВ становить 22% до визначеної бази нарахування.

Але ч. 5 ст. 8 Закону про ЄСВ установлено порядок нарахування ЄСВ, якщо база його нарахування не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід. У такому разі сума ЄСВ розраховується як добуток розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки ЄСВ (22%).

Тобто з 01.05.2016 р. розмір мінімального страхового внеску становитиме 319,00 грн  (1450 грн*22%).

На рівні мінімального страхового внеску мають сплачувати ЄСВ за себе фізособи-підприємці платники єдиного податку та самозайняті особи.

Також зміниться максимальна величина доходу, на яку потрібно нараховувати ЄСВ. З 01.01.2016 року вона становить 25 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених на місяць нарахування доходу. Тож з 01.05.2016 р.  вона дорівнюватиме  36 250 грн  (1450 грн *25). 

Відповідно збільшиться  максимальний розмір нарахованого ЄСВ.  З 01.05.2016 р. він становитиме 7975 грн (36250 грн * 22%) або 3048,63 грн (36250 грн*8,41%) при нарахуванні ЄСВ на зарплату працівника-інваліда, якщо роботодавцем є юрособа.

 

Трансфертне ціноутворення: актуальні питання-відповіді від ДФС
Державна фіскальна служба України у зв’язку з численними зверненнями платників щодо застосування норм податкового законодавства з трансфертного ціноутворення листом від 14.04.2016 р. №13362/7/99-99-19-02-02-17 надала відповіді на деякі актуальні запитання.

 

Шановні громадяни!

Останнім часом мали місце випадки надходження на адреси громадян листів – повідомлень начебто від податкових органів з вимогами задекларувати доходи у вигляді безкоштовних послуг кабельного телелебачення.

Державна фіскальна служба у Харківській області офіційно повідомляє, що жодного відношення до направлення таких листів з вимогами до громадян, не має.

У разі отримання вказаних повідомлень необхідно звертатися до правоохоронних органів.

 

Увага! Нова звітність щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів

Міністерство фінансів України  наказом від 11.02.2016 N 49 затвердило нові форми звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядки їх заповнення.

Наказ набирає чинності з 22 квітня 2016 року.

 

До уваги платників податків!  Про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні

Салтівська ОДПІ повідомляє про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні:

30 квітня та 7 травня 2016 року — робочий день до 15 год. 00 хв.;

1, 2, 3, 8, 9 травня 2016 року — вихідні дні.

 

Протягом січня-березня платники Салтівської ОДПІ перерахували майже 3 млн. грн. військового збору

Це на 541,7 млн.грн. більше від очікуваних надходжень. Зокрема у березні 2016 року сума надходжень склала близько 939 тис. грн.

Загалом, спостерігається стабільна динаміка  надходжень податку на підтримку армії від представників усіх сфер економіки регіону. Адже враховуючи актуальність призначення цього платежу, громадяни відповідально ставляться і до нарахування,  і до сплати військового збору.

 

Через митний кордон України не вдалося провезти заборонені предмети

Напередодні в пункті пропуску «Харків-пасажирський» митниками було виявлено таблетки «Феназепам».

Під час проведення усного та письмового декларування пасажири поїзду, який рухався з Росії до України, заявили про відсутність предметів, що підлягають обов’язковому декларуванню, або предметів, заборонених до переміщення через митний кордон України.

При детальному огляді особистих речей, у одного з пасажирів, громадянина Росії, у дорожній аптечці була виявлена упаковка пігулок «Феназепам» загальною кількістю 50 пігулок.

За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за статтею 472 Митного кодексу України.

 

Контакт-центр ДФС – один з кращих кол-центрів центральних органів виконавчої влади

Контакт-центр Державної фіскальної служби посів друге місце в рейтингу телефонних «гарячих ліній» центральних органів виконавчої влади, який проводився Всеукраїнським громадським об’єднанням ГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» та Одеським суспільним інститутом соціальних технологій у 2014-2015.

Такий громадський моніторинг здійснювався для визначення ефективності діяльності «гарячий ліній» та пошуку шляхів удосконалення їх роботи.

Експерти оцінювали діяльність кол-центрів за трьома групами показників: «Нормативне та організаційне забезпечення роботи телефонних «гарячих ліній», «Інформаційна відкритість та доступність органів виконавчої влади щодо роботи їх телефонних «гарячих ліній»», «Якість роботи телефонних «гарячих ліній».

Участь у рейтингу брали 30 контакт-центрів, серед яких перше місце посів Урядовий контактний центр.

Контакт-центр ДФС найвищі бали отримав у розділі «Якість роботи телефонних «гарячих ліній» за показниками:

«Чи допомогло вирішити підняту проблему звернення на телефонну «гарячу лінію»;

«Реакція оператора на озвучену проблему (що зроблено для її вирішення)»;

«Дотримання операторами телефонних «гарячих ліній» етичних норм при спілкуванні із особами, що звертаються».

Такої високої оцінки якості роботи Контакт-центру ДФС вдалося досягти завдяки значному професійному рівню та багаторічному досвіду роботи його фахівців, втіленню найкращих ідей з функціонування контакт-центрів інших країн та щоденним зусиллям, спрямованим на створення сервісу європейського рівня.

Зростання кількості звернень до Контакт-центру ДФС (1,2 млн. у 2015 р. проти 1,1 млн. у 2014 р.) свідчить про затребуваність інформаційно-довідкових послуг. На сьогодні показник кількості наданих Контакт-центром ДФС консультацій телефоном є найвищим серед аналогічних показників контакт-центрів органів виконавчої влади, що досліджувалися.

Контакт-центр ДФС і надалі покращуватиме свою роботу для задоволення законних прав та інтересів платників податків. 

Довідково.

Протягом січня-березня 2016 року фахівцями Контакт-центру ДФС надано 369,5 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Більшість відповідей платники отримали телефоном – 357,0 тис., електронною поштою та факсом – 12,5 тисяч.

Найчастіше платники податків зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб-підприємців. 

 

На Харківщині податкова міліція виявила підпільне виробництво алкогольних напоїв

В рамках операції «Акциз-2016» працівники податкової міліції ГУ ДФС у Харківській області припинила діяльність підпільного цеху, в якому двоє харків’ян налагодили незаконне виробництво горілки та коньяку відомих брендів.

42-річний та 45-річний чоловіки виготовляли горілку змішуючи спирт із водою. Додавши до вказаної суміші ароматичні добавки та палений цукор, винахідники отримували так званий коньяк.

Незаконно виготовлений «зелений змій» харків’яни розливали у п’ятилітрові  пляшки й тетропаки під відомими торговими марками, а в подальшому реалізовували через оптово-роздрібну мережу зі складу-магазину.

«В рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст. 204 Кримінального кодексу України, працівники слідчо-оперативних підрозділів податкової міліції Харківщини провели обшуки у місцях виготовлення, зберігання та реалізації алкогольних напоїв з недоброякісної сировини, - розповідає виконуючий обов’язки першого заступника начальника ГУ ДФС у  Харківській області Андрій Бєжанов,  – під час зазначених заходів було виявлено та вилучено 1,9 тис. літрів спирту, 325 літрів коньяку, майже 2,5 тис. літрів горілки та 19 літрів винної продукції».

Крім цього, податківці вилучили автомобіль й обладнання, які використовувалися для виготовлення та транспортування фальсифікату, та 5 тис. доларів США.

«Загальна сума вилучених товарно-матеріальних цінностей складає 1,5 млн. грн.», - зазначає Андрій Бєжанов.

На теперішній час проводяться заходи щодо встановлення повного кола осіб, причетних до протиправної діяльності, та каналів надходження на територію Харківської області спирту. Вирішується питання щодо накладання арешту на вилучене майно.

Наразі слідство за даним фактом триває.

 

Податківці виявили на Харківщині підпільний міні-завод з виготовлення бензину

Працівники податкової міліції області в рамках операції «Акциз-2016» виявили черговий підпільний цех з виготовлення паливно-мастильних матеріалів. Зі вказаного міні-заводу податківці вилучили пального на загальну суму близько 1,5 млн. грн.

Про це повідомляє виконуючий обов’язки першого заступника начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов.

55-річний харків’янин налагодив масове виробництво бензину й дизельного пального, додаючи присадки для підвищення октанового числа нафтопродуктів. Отриманий продукт бізнесмен реалізовував на території Харкова та області.

«В рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст. 204 Кримінального кодексу України, співробітники слідчо-оперативних підрозділів ГУ ДФС у Харківській області провели обшуки за місцем виготовлення та зберігання паливно-мастильних матеріалів, - розповідає Андрій Бєжанов. – Під час вказаних заходів було виявлено та вилучено обладнання, яке підприємець використовував для виготовлення фальсифікату, 67 тон бензину та 6,6 тон дизельного пального».

Загальна вартість вилучених товарно-матеріальних цінностей складає близько 3,09 млн. грн.

«При залученні представника Харківського Науково-дослідницького експертного центру МВС України відібрано зразки вилученого пального для проведення подальшої експертизи, - зазначає Андрій Бєжанов, - наразі ж працівники податкової міліції проводять заходи щодо встановлення каналів постачання сировини та місць реалізації зазначених паливно-мастильних матеріалів. Вирішується питання про накладення арешту вилученого майна».

Нагадуємо, що це вже 6 підпільний цех з виготовлення підакцизної продукції. У 2016 році податкова міліція Харківщини ліквідувала 3 підпільних виробництва лікеро-горілчаних виробів та 3 цехи з виготовлення паливно-мастильних матеріалів.

 

Юристи-податківці виграли в судах понад 400 мільйонів гривень

У фіскальному відомстві області повідомили про результати роботи юридичних підрозділів, діяльність яких направлена на захист економічних інтересів держави. З початку року зафіксовано  121 виграну справу у судах різних інстанцій, а загальна сума розглянутих на користь держави справ  склала 405,9 млн. грн.

Самі ж юристи відзначають, що поряд із сумлінними платниками податків, нерідко трапляються й такі, що намагаються ухилитися від сплати належних платежів.

Так, нещодавно, Харківським апеляційним адміністративним судом було залишено без задоволення апеляційну скаргу одного з ФО-П до районної ОДПІ.

Позов стосувався скасування податкового повідомлення-рішення про зменшення суми від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток у розмірі 6,3 млн. грн. 

Зокрема, в акті перевірки було зазначено, що контрагентом вказаного підприємства  надані послуги, які, згідно з первинними документами, не належать до діяльності останнього. Відповідно ж до норм чинного законодавства України, витрати повинні бути пов'язані з діяльністю платника.

Судом встановлено, що позивачем не надано доказів того, що придбання послуг було об'єктивно необхідне позивачу для забезпечення господарської діяльності. Окрім того, це не підтверджено первинними документами, відсутні були документи і щодо обґрунтування необхідності проведення робіт: регламенти, акти, докладні про несправність тощо.

Отже відповідач, як суб'єкт владних повноважень, довів правомірність прийнятого ним податкового повідомленя-рішення.

 

База даних із ЄДР юросіб, фізосіб-підприємців і громадських формувань тепер у відритому доступі

Міністерство юстиції України (Державне підприємство «Інформаційно-ресурсний центр») розмістило на порталі http://data.gov.ua/ дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців і громадських формувань.

 

Щоб не проґавити квартальну звітність 2016 року
Згідно із п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) податкові декларації, крім випадків, передбачених ПКУ, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі у разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем (п. 49.20 ст. 49 ПКУ).

Платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених ПКУ (п. 57.1 ст. 57 ПКУ).

Граничними термінами подання податкових декларацій та сплати податкових зобов’язань є за:

- I квартал п. р.: 10 травня та 20 травня 2016 року відповідно;

- ІІ квартал п. р.: 9 серпня та 19 серпня 2016 року відповідно;

- ІІІ квартал п. р.: 9 листопада та 18 листопада 2016 року відповідно;

- ІV квартал п. р.: 9 лютого та 17 лютого 2017 року відповідно.

Разом з цим повідомляємо, що податковий календар розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС України.

 

Харківські митники затримали порушника з наркотичною речовиною

Напередодні в пункті пропуску «Гоптівка» митниками було виявлено 300 грам «коноплі».

При проведенні усного та письмового декларування 25-річний громадянин Російської Федерації, який слідував по пішохідній полосі в напрямку Бєлгорода, заявив, що не переміщує будь-які заборонені предмети.

При подальшому огляді на куртку цього громадянина неодноразово спрацьовував службовий собака митників Любомир. Чоловік власноручно дістав з лівої кишені банку з під чаю та з правої кишені поліетиленовий пакет з речовиною рослинного походження сіро-зеленого кольору загальною вагою 300 грамів. Зі слів громадянина це «конопля».

За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.

 

Нова нормативна грошова оцінка землі: час для застосування 

Відповідно до п. 288.1 ст. 288 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Для визначення розміру орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок (п. 289.1 ст. 289 ПКУ).

Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюються як витяг із технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, який відповідно до статті 23 Закону України від 11 грудня 2003 року №1378-IV «Про оцінку земель» (далі – Закон №1378) видається відповідним територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр).

Підставою для проведення оцінки земель є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування (стаття 15 Закону № 1378).

Періодичність проведення нормативної грошової оцінки земель (не рідше одного разу на 5-7 років) визначено ст. 18 Закону №1378.

Пунктом 5 Типового договору оренди землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2004 року №220, передбачено, що орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності визначається з використанням нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Відповідно до частини першої ст. 73 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення органів місцевого самоврядування є обов’язковими для виконання.

Враховуючи викладене, якщо органи місцевого самоврядування приймають рішення про нову нормативну грошову оцінку землі з урахуванням вимог щодо строку його прийняття та оприлюднення, розмір орендної плати обчислюється із застосовунням такої нормативної грошової оцінки.

 

З 1 травня підвищується мінімальна заробітна плата

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що згідно з Законом України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» з 1 травня 2016 року підвищується рівень заробітної плати та прожиткового мінімуму. На період з 01.05.2016 року до 30.11.2016 року їх розмір становитиме 1450 грн.

Водночас звертаємо увагу, що згідно зі ст. 3 Закону про оплату праці, мінімальна заробітна плата - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт).

Таким чином сума заробітної плати працівнику с з 1 травня 2016 року не повинна бути менше вказаного розміру.

За недодержання роботодавцями мінімально встановлених розмірів зарплати, їх може бути притягнуто до відповідальності відповідно до ст. 265 КЗпП.

 

Розмір мінімальної заробітної плати впливає на розрахунок єдиного соцвнеску

Нагадуємо, що з 01.01.2016 р. ставка для нарахування ЄСВ становить 22% до визначеної бази нарахування.

Але ч. 5 ст. 8 Закону про ЄСВ установлено порядок нарахування ЄСВ, якщо база його нарахування не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід. У такому разі сума ЄСВ розраховується як добуток розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки ЄСВ (22%).

Тобто з 01.05.2016 р. розмір мінімального страхового внеску становитиме 319,00 грн  (1450 грн*22%).

На рівні мінімального страхового внеску мають сплачувати ЄСВ за себе фізособи-підприємці платники єдиного податку та самозайняті особи.

Також зміниться максимальна величина доходу, на яку потрібно нараховувати ЄСВ. З 01.01.2016 року вона становить 25 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених на місяць нарахування доходу. Тож з 01.05.2016 р.  вона дорівнюватиме  36 250 грн  (1450 грн *25). 

Відповідно збільшиться  максимальний розмір нарахованого ЄСВ.  З 01.05.2016 р. він становитиме 7975 грн (36250 грн * 22%) або 3048,63 грн (36250 грн*8,41%) при нарахуванні ЄСВ на зарплату працівника-інваліда, якщо роботодавцем є юрособа.

 

Трансфертне ціноутворення: актуальні питання-відповіді від ДФС
Державна фіскальна служба України у зв’язку з численними зверненнями платників щодо застосування норм податкового законодавства з трансфертного ціноутворення листом від 14.04.2016 р. №13362/7/99-99-19-02-02-17 надала відповіді на деякі актуальні запитання.

 

Шановні громадяни!

Останнім часом мали місце випадки надходження на адреси громадян листів – повідомлень начебто від податкових органів з вимогами задекларувати доходи у вигляді безкоштовних послуг кабельного телелебачення.

Державна фіскальна служба у Харківській області офіційно повідомляє, що жодного відношення до направлення таких листів з вимогами до громадян, не має.

У разі отримання вказаних повідомлень необхідно звертатися до правоохоронних органів.

 

Увага! Нова звітність щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів

Міністерство фінансів України  наказом від 11.02.2016 N 49 затвердило нові форми звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядки їх заповнення.

Наказ набирає чинності з 22 квітня 2016 року.

 

До уваги платників податків!  Про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні

Салтівська ОДПІ повідомляє про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні:

30 квітня та 7 травня 2016 року — робочий день до 15 год. 00 хв.;

1, 2, 3, 8, 9 травня 2016 року — вихідні дні.

 

Протягом січня-березня платники Салтівської ОДПІ перерахували майже 3 млн. грн. військового збору

Це на 541,7 млн.грн. більше від очікуваних надходжень. Зокрема у березні 2016 року сума надходжень склала близько 939 тис. грн.

Загалом, спостерігається стабільна динаміка  надходжень податку на підтримку армії від представників усіх сфер економіки регіону. Адже враховуючи актуальність призначення цього платежу, громадяни відповідально ставляться і до нарахування,  і до сплати військового збору.

 

Через митний кордон України не вдалося провезти заборонені предмети

Напередодні в пункті пропуску «Харків-пасажирський» митниками було виявлено таблетки «Феназепам».

Під час проведення усного та письмового декларування пасажири поїзду, який рухався з Росії до України, заявили про відсутність предметів, що підлягають обов’язковому декларуванню, або предметів, заборонених до переміщення через митний кордон України.

При детальному огляді особистих речей, у одного з пасажирів, громадянина Росії, у дорожній аптечці була виявлена упаковка пігулок «Феназепам» загальною кількістю 50 пігулок.

За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за статтею 472 Митного кодексу України.

 

Контакт-центр ДФС – один з кращих кол-центрів центральних органів виконавчої влади

Контакт-центр Державної фіскальної служби посів друге місце в рейтингу телефонних «гарячих ліній» центральних органів виконавчої влади, який проводився Всеукраїнським громадським об’єднанням ГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» та Одеським суспільним інститутом соціальних технологій у 2014-2015.

Такий громадський моніторинг здійснювався для визначення ефективності діяльності «гарячий ліній» та пошуку шляхів удосконалення їх роботи.

Експерти оцінювали діяльність кол-центрів за трьома групами показників: «Нормативне та організаційне забезпечення роботи телефонних «гарячих ліній», «Інформаційна відкритість та доступність органів виконавчої влади щодо роботи їх телефонних «гарячих ліній»», «Якість роботи телефонних «гарячих ліній».

Участь у рейтингу брали 30 контакт-центрів, серед яких перше місце посів Урядовий контактний центр.

Контакт-центр ДФС найвищі бали отримав у розділі «Якість роботи телефонних «гарячих ліній» за показниками:

«Чи допомогло вирішити підняту проблему звернення на телефонну «гарячу лінію»;

«Реакція оператора на озвучену проблему (що зроблено для її вирішення)»;

«Дотримання операторами телефонних «гарячих ліній» етичних норм при спілкуванні із особами, що звертаються».

Такої високої оцінки якості роботи Контакт-центру ДФС вдалося досягти завдяки значному професійному рівню та багаторічному досвіду роботи його фахівців, втіленню найкращих ідей з функціонування контакт-центрів інших країн та щоденним зусиллям, спрямованим на створення сервісу європейського рівня.

Зростання кількості звернень до Контакт-центру ДФС (1,2 млн. у 2015 р. проти 1,1 млн. у 2014 р.) свідчить про затребуваність інформаційно-довідкових послуг. На сьогодні показник кількості наданих Контакт-центром ДФС консультацій телефоном є найвищим серед аналогічних показників контакт-центрів органів виконавчої влади, що досліджувалися.

Контакт-центр ДФС і надалі покращуватиме свою роботу для задоволення законних прав та інтересів платників податків. 

 

Довідково.

Протягом січня-березня 2016 року фахівцями Контакт-центру ДФС надано 369,5 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Більшість відповідей платники отримали телефоном – 357,0 тис., електронною поштою та факсом – 12,5 тисяч.

Найчастіше платники податків зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб-підприємців. 

 

На Харківщині податкова міліція виявила підпільне виробництво алкогольних напоїв

В рамках операції «Акциз-2016» працівники податкової міліції ГУ ДФС у Харківській області припинила діяльність підпільного цеху, в якому двоє харків’ян налагодили незаконне виробництво горілки та коньяку відомих брендів.

42-річний та 45-річний чоловіки виготовляли горілку змішуючи спирт із водою. Додавши до вказаної суміші ароматичні добавки та палений цукор, винахідники отримували так званий коньяк.

Незаконно виготовлений «зелений змій» харків’яни розливали у п’ятилітрові  пляшки й тетропаки під відомими торговими марками, а в подальшому реалізовували через оптово-роздрібну мережу зі складу-магазину.

«В рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст. 204 Кримінального кодексу України, працівники слідчо-оперативних підрозділів податкової міліції Харківщини провели обшуки у місцях виготовлення, зберігання та реалізації алкогольних напоїв з недоброякісної сировини, - розповідає виконуючий обов’язки першого заступника начальника ГУ ДФС у  Харківській області Андрій Бєжанов,  – під час зазначених заходів було виявлено та вилучено 1,9 тис. літрів спирту, 325 літрів коньяку, майже 2,5 тис. літрів горілки та 19 літрів винної продукції».

Крім цього, податківці вилучили автомобіль й обладнання, які використовувалися для виготовлення та транспортування фальсифікату, та 5 тис. доларів США.

«Загальна сума вилучених товарно-матеріальних цінностей складає 1,5 млн. грн.», - зазначає Андрій Бєжанов.

На теперішній час проводяться заходи щодо встановлення повного кола осіб, причетних до протиправної діяльності, та каналів надходження на територію Харківської області спирту. Вирішується питання щодо накладання арешту на вилучене майно.

Наразі слідство за даним фактом триває.

 

Податківці виявили на Харківщині підпільний міні-завод з виготовлення бензину

Працівники податкової міліції області в рамках операції «Акциз-2016» виявили черговий підпільний цех з виготовлення паливно-мастильних матеріалів. Зі вказаного міні-заводу податківці вилучили пального на загальну суму близько 1,5 млн. грн.

Про це повідомляє виконуючий обов’язки першого заступника начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов.

55-річний харків’янин налагодив масове виробництво бензину й дизельного пального, додаючи присадки для підвищення октанового числа нафтопродуктів. Отриманий продукт бізнесмен реалізовував на території Харкова та області.

«В рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст. 204 Кримінального кодексу України, співробітники слідчо-оперативних підрозділів ГУ ДФС у Харківській області провели обшуки за місцем виготовлення та зберігання паливно-мастильних матеріалів, - розповідає Андрій Бєжанов. – Під час вказаних заходів було виявлено та вилучено обладнання, яке підприємець використовував для виготовлення фальсифікату, 67 тон бензину та 6,6 тон дизельного пального».

Загальна вартість вилучених товарно-матеріальних цінностей складає близько 3,09 млн. грн.

«При залученні представника Харківського Науково-дослідницького експертного центру МВС України відібрано зразки вилученого пального для проведення подальшої експертизи, - зазначає Андрій Бєжанов, - наразі ж працівники податкової міліції проводять заходи щодо встановлення каналів постачання сировини та місць реалізації зазначених паливно-мастильних матеріалів. Вирішується питання про накладення арешту вилученого майна».

Нагадуємо, що це вже 6 підпільний цех з виготовлення підакцизної продукції. У 2016 році податкова міліція Харківщини ліквідувала 3 підпільних виробництва лікеро-горілчаних виробів та 3 цехи з виготовлення паливно-мастильних матеріалів.

 

Юристи-податківці виграли в судах понад 400 мільйонів гривень

У фіскальному відомстві області повідомили про результати роботи юридичних підрозділів, діяльність яких направлена на захист економічних інтересів держави. З початку року зафіксовано  121 виграну справу у судах різних інстанцій, а загальна сума розглянутих на користь держави справ  склала 405,9 млн. грн.

Самі ж юристи відзначають, що поряд із сумлінними платниками податків, нерідко трапляються й такі, що намагаються ухилитися від сплати належних платежів.

Так, нещодавно, Харківським апеляційним адміністративним судом було залишено без задоволення апеляційну скаргу одного з ФО-П до районної ОДПІ.

Позов стосувався скасування податкового повідомлення-рішення про зменшення суми від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток у розмірі 6,3 млн. грн. 

Зокрема, в акті перевірки було зазначено, що контрагентом вказаного підприємства  надані послуги, які, згідно з первинними документами, не належать до діяльності останнього. Відповідно ж до норм чинного законодавства України, витрати повинні бути пов'язані з діяльністю платника.

Судом встановлено, що позивачем не надано доказів того, що придбання послуг було об'єктивно необхідне позивачу для забезпечення господарської діяльності. Окрім того, це не підтверджено первинними документами, відсутні були документи і щодо обґрунтування необхідності проведення робіт: регламенти, акти, докладні про несправність тощо.

Отже відповідач, як суб'єкт владних повноважень, довів правомірність прийнятого ним податкового повідомленя-рішення.

 

База даних із ЄДР юросіб, фізосіб-підприємців і громадських формувань тепер у відритому доступі

Міністерство юстиції України (Державне підприємство «Інформаційно-ресурсний центр») розмістило на порталі http://data.gov.ua/ дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців і громадських формувань.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/8220 | Переглядів: 55Дата публікації: 14:12 26.04.2016