Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Дохід платника єдиного податку другої або третьої групи понад 1млн. гривень – застосовується РРО

Куп`янська ОДПІ нагадує, що Законом України від 01 липня 2015 року № 569 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій» (далі - Закон №569) визначені умови, за якими фізичні особи платники єдиного податку можуть не застосовувати РРО.

Так, згідно із змінами, внесеними вказаним Законом № 569, п. 296.10 Податкового кодексу  визначено, що реєстратори розрахункових операції не застосовуються, зокрема, платниками єдиного податку другої та третьої груп (фізичними особами – підприємцями) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1млн. гривень. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1млн. гривень застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов’язковим.

Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

 

Щодо інформаційних повідомлень у ЗМІ

Останнім часом представниками певних політичних кіл в соціальних мережах та деяких ЗМІ була поширена інформація щодо можливих неправомірних дій державної фіскальної служби, зокрема, незаконних  перевірок підприємств.

Зі свого боку, ГУ ДФС у Харківській області запевняє, що фахівці служби діють виключно в межах законодавства України. Проведення перевірок базується суто на ризикоорієнтовній системі, унеможливлюючи включення до неї сумлінних платників податків.

Так, діюча система дозволила скоротити кількість проведених перевірок в цьому році на 33%.

ДФС у Харківській області стоїть на засадах законності та права, підтримуючи чесний бізнес та його ініціативи в розбудові країни.

У разі виявлення фактів  перевищення владних повноважень, корупційних діянь тощо, просимо негайно звертатися на телефон антикорупційної гарячої лінії «Пульс» -044-284-00-07.

 

Роман Насіров підсумував роботу фіскальної служби у 2015 році

Про попередні підсумки роботи у 2015 році, процеси і зміни, які відбуваються у Державній фіскальній службі України, зокрема, щодо  реформування служби, стану забезпечення бюджетних надходжень та боротьби з тіньовою економікою розповів Голова ДФС Роман Насіров під час прес-конференції 25 грудня в Кабінеті Міністрів України

Разом з керівником служби про свою роботу прозвітували і Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан та начальник Міжрегіонального головного управління – Центрального офісу Євген Бамбізов.

Так, за словами Романа Насірова, основним завданням, виконання якого чекало і суспільство, і Уряд, і Парламент, стало реформування  служби.

«Ми почали зміни з себе. Затверджено нову структуру ДФС – в ній підрозділи сформовані за функціональним напрямом. Це дозволило усунути дублювання функцій та виконати доручення Кабінету Міністрів України щодо скорочення служби на 30 відсотків. Вже звільнено 1862 працівники. А перше незалежне тестування, до якого залучено консорціум незалежних HR-фахівців, пройшли 877 керівників та ключових фахівців центрального апарату та територіальних органів ДФС», - наголосив Роман Насіров.

 

З початку 2015 року до держбюджету надійшло 105,7 млн. грн. від реалізації майна, що перейшло у власність держави

28.

Протягом січня – листопада 2015 року до держбюджету надійшло 105,7 млн. грн. за результатами розпорядження товарами, валютою та цінностями, що перейшли у власність держави.

Зокрема, реалізація конфіскованого майна принесла бюджету країни 20,7 млн. грн. Також 3,2 млн. грн. зараховано до бюджету від реалізації органами Державної виконавчої служби майна, яке безпосередньо митницями не вилучалось, але було конфісковано у справах про порушення митних правил.

У свою чергу, від реалізації митницями швидкопсувного майна, вилученого у справах про порушення митних правил, а також майна, що підлягає поверненню за рішенням суду (власник не звернувся) держава отримала додатково 2,8 млн. грн. надходжень.

За звітний період митницями реалізовано товарів по закінченню термінів зберігання та розміщених у митний режим відмови на користь держави на загальну суму 8,2 млн. грн., які також перераховані до бюджету країни.

Крім того, за одинадцять місяців 2015 року до держбюджету зараховано валюти та цінностей на суму 70,8 млн. грн.    

 

Податковою міліцією припинено діяльність конвертаційного центру, через який проконвертовано понад 2 млрд. гривень

Співробітники податкової міліції Житомирської області припинили діяльність конвертаційного центру, який діяв на території Житомирської, Харківської, Київської областей та м. Києва.

Загальний обсяг незаконно проконвертованих коштів для підприємств реального сектору економіки протягом 2015 року склав понад 2 млрд. 173 млн. гривень.

У м. Києві проведено 9 санкціонованих обшуків в автомобілях та за місцями проживання фігурантів центру, під час яких вилучено 117 тис. гривень, 18,1 тис. доларів США, 1,6 тис. євро готівкою, 114 печаток, штамп, ноутбуки, планшети, електронні носії інформації, чорнові записи та інші докази злочинної діяльності.

На розрахункових рахунках СГД-учасників  конвертаційного центру заблоковано кошти на суму 260 тис. гривень. 

 

ФС та Мінінфраструктури спрощують митне оформлення в портах

25 грудня, Голова ДФС Роман Насіров та Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський підписали Меморандум про співпрацю в галузі інформаційних технологій щодо вдосконалення процедур в морських портах.

«Підписання Меморандуму є важливим кроком у напрямі наближення портових процедур до світових стандартів. Це не просто скорочення часу оформлення вантажів та спрощення митних формальностей. Це – один з факторів підвищення рівня комерційної та інвестиційної привабливості українських портів», – наголосив Голова ДФС Роман Насіров.

Крім того, така співпраця надасть можливість приймати рішення щодо пропуску вантажів на митну територію України на підставі попередньої інформації та з урахуванням результатів застосування системи управління ризиками.

За словами Андрія Пивоварського, якщо раніше судно заходило в порт і після цього митники розпочинали процедури оформлення вантажів, то зараз проведення формальностей відбуватиметься ще до його прибуття, а на товари, за якими відсутні ризики, бізнес зможе одразу отримувати всі дозволи митниці.

Реалізація домовленостей відбуватиметься у кілька етапів. На першому етапі заплановано інтеграцію інформаційних баз даних Сторін.

На другому – дослідна експлуатація інтегрованої системи з використанням автоматизованої системи управління ризиками на базі програмно-інформаційного комплексу WCO CTS, розробленого Всесвітньою митною організацією.

«Використання зазначеного комплексу дозволить митникам не перевіряти у портах кожен контейнер, а лише ті партії, які викликатимуть додаткові питання або підозру, наприклад, у контрабанді», – зазначив Роман Насіров.

Крім того, впровадження міжнародних стандартів та нових можливостей якісного аналізу ризиків важливі й для подальшого вдосконалення багатофункціональної комплексної системи «Електронна митниця», що сприятиме забезпеченню митної безпеки України, подальшому розвитку та адаптації інформаційної системи ДФС у відповідності до стандартів ВМО. 

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/7801 | Переглядів: 46Дата публікації: 16:57 28.12.2015