Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

На Харківщині більше 99% митних декларацій надається в електронному вигляді

 Загалом з початку року Харківською митницею ДФС оформлено понад 84,5 тисяч митних декларацій, з них 99,3% - електронні.

Зокрема, у листопаді кількість оформлених декларацій склала 8,8 тисяч, з них в електронному вигляді надійшло майже 99,6%.

Нагадаємо, що електронна митна декларація це – сервіс, який максимально спрощує оформлення товарів та дозволяє суб’єктам господарювання економити час й матеріальні ресурси при проведенні ними зовнішньоекономічних операцій.

Електронне декларування здійснюється з використанням електронної митної декларації, засвідченої електронним цифровим підписом, та інших електронних документів або їх реквізитів у встановлених законом випадках.

На Харківщині «електронний ключ» можна отримати безоплатно. Для цього необхідно звернутися в один із 8 відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС.

З їх адресами та режимом роботи можна ознайомитися на сайті АЦСК ІДД ДФС http://acskidd.gov.ua/contacts.

 

На свято Миколая куп`янські податківці відвідали дитячий інтернат

У День Святителя Миколая працівники Куп`янської ОДПІ за традицією поспішили зустрітися зі своїми найкращими друзями – підшефними НВК для розумово відсталих дітей та дітей позбавлених батьківського піклування у м.Куп`янськ, для того, щоб вручити хлопчикам і дівчаткам подарунки і разом з ними відзначити найбільш улюблене свято – Миколая Чудотворця.

Незважаючи на те, що минуло багато років з того моменту, як податківці почали опікуватися дітками, враження від таких зустрічей з дітворою залишаються хвилюючими і напрочуд яскравими. Ось і цього року діти від податківців Куп`янщини, в якості подарунків отримали солодкі подарунки та техніку.

Найкращою подякою для шефів стали слова директора Куп`янського НВК Наталі Пушкар: «Вкотре дякую вам за привітання до дня Святого Миколая. Я щиро рада, що маю таких друзів. А ще горда від того, що колеги – керівники шкіл та дошкільних закладів мені по-доброму заздрять, що діти мають багаторічну батьківську підтримку».

 

Дохід платника єдиного податку другої або третьої групи понад 1млн. гривень – застосовується РРО

Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що Законом України від 01 липня 2015 року № 569 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій» (далі - Закон №569) визначені умови, за якими фізичні особи платники єдиного податку можуть не застосовувати РРО.

Так згідно із змінами, внесеними вказаним Законом № 569, п. 296.10 Податкового кодексу  визначено, що реєстратори розрахункових операції не застосовуються, зокрема, платниками єдиного податку другої та третьої груп (фізичними особами – підприємцями) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1млн. гривень. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1млн. гривень застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов’язковим.

Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

 

Про справляння земельного податку

22.12.2015 - Головне управління ДФС у Харківській області

Головне управління ДФС у Харківській області з метою забезпечення дотримання вимог чинного податкового законодавства у частині справляння земельного податку з юридичних осіб повідомляє наступне.

З 01.01.2015 плата за землю – місцевий податок, який є однією із складових податку на майно.

Місцеві податки і збори встановлюються рішеннями, які в межах повноважень приймають сільські, селищні та міські ради. Встановлення місцевих податків і зборів здійснюється у порядку, визначеному Податковим кодексом України (далі – Кодекс).

Статтею 7 Кодексу визначено загальні засади встановлення податків і зборів і, зокрема, ставок податку, податкових пільг тощо.

Податковим Кодексом передбачено граничний розмір ставок земельного податку, у розрізі категорій земельних ділянок ставки визначаються рішенням місцевої ради.

При цьому, за відсутності рішення місцевої ради про встановлення місцевих податків і зборів, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Кодексу із застосуванням мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (підпункт 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 Кодексу).

Зазначену норму також необхідно враховувати для розрахунку суми земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Рішення місцевої ради оприлюднюється до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування ставок податків та пільг (підпункт 12.3.4 пункту 12.3 статті 12 та пункт 271.2 статті 271 Кодексу).

Копія прийнятого рішення надсилається у десятиденний строк з дня оприлюднення до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів (підпункт 12.3.3 пункту 12.3 статті 12 Кодексу).

Граничним терміном надання копії рішення щодо ставок земельного податку та надання пільг відповідно до Кодексу є 25 грудня року, що передує звітному.

Звертаємо увагу, що Кодексом не дозволяється сільським, селищним міським радам встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків і зборів для окремих юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків і зборів (підпункт 12.3.7 пункту 12.3 статті 12).

Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати земельного податку, починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право.

Поряд з цим, відповідно до статті 73 Закону України від 21.05.1997   №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із змінами та доповненнями акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті у межах наданих їм повноважень, є обов’язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Підпунктом 287.1 статті 287 Кодексу визначено, що власники землі та землекористувачі сплачують земельний податок з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється у Державному земельному кадастрі у порядку, встановленому Законом України від 07.07.2011 №3613-УІ «Про Державний земельний кадастр».

Дані Державного земельного кадастру згідно з пунктом 286.1 статті 286 Кодексу є підставою для нарахування земельного податку.

Розпорядження землями територіальних громад, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності, вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності, здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного законодавства, вирішення земельних спорів тощо належить виключно до повноважень сільських, селищних та міських рад.

Суб’єктам господарювання, які не оформили відповідно до законодавства право власності або користування землею, необхідно звернутися до органів виконавчої влади та/або органів місцевого самоврядування для оформлення та реєстрації такого права.

 

Завдяки операції «Урожай - 2015» на Харківщині аграрії підвищили зарплату понад 13 тисячам працівникам

Про це повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області. Фахівці розповіли, що операція «Урожай-2015» розпочалася наприкінці липня. ЇЇ мета – виявлення необлікованих найманих працівників та легалізація заробітної плати, перевірка повноти нарахування і сплати земельного податку та орендної плати за землю, упередження схем ухилення від оподаткування суб’єктами господарювання аграрного сектору тощо.

Так, з початку проведення  операції,  завдяки спільним заходам територіальних органів ГУ ДФС у Харківській області з органами місцевого самоврядування та іншими державними установами регіону, керівники сільгосппідприємств підвищили розмір заробітної плати 13305  працівникам. Сума виплаченої заробітної плати збільшена майже на 15 млн.грн., що забезпечило додаткові щомісячні надходження податку на доходи фізичних осіб на 2,3 млн.грн.,  єдиного соціального внеску – 5,6 млн. грн.

Крім того, аграріями добровільно оформлено трудові відносини з 2425  найманими працівниками, яким нарахована заробітна плата на загальну суму 4,3 млн.грн. Додаткові надходження в цьому випадку склали: ПДФО – 0,7 млн. грн., ЄСВ – 1,3 млн. гривень.

Фіскальна служба візначає, що робота в даному напрямку триває, отже закликають працедавців дотримуватися вимог трудового законодавства. 

 

На Харківщині податкова міліція прикрила міні-завод з виготовлення бензину

Працівники податкової міліції Харківщини у рамках операції «Нафтопродукт-2015» виявили факт незаконного виготовлення дизельного пального та бензину, які в подальшому реалізовувалися на території Харкова та області.

Про це повідомляє виконуючий обов’язки першого заступника начальника  ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов.

Співробітники слідчо-оперативних підрозділів податкової міліції спільно із фахівцями Харківського Науково-дослідницького експертного центру МВС України викрили низку підприємств, які без жодних дозвільних документів здійснювали незаконне виготовлення бензину та дизельного пального.

Винахідливі підприємці організували підпільний цех з виробництва паливно-мастильних матеріалів в промисловій зоні міста Харкова. Поруч із міні-заводом працювала одна з їх автозаправочних станцій.

«У рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст. 204 Кримінального кодексу України, працівники слідчо-оперативних підрозділів податкової міліції Харківщини провели обшуки на територіях, які підприємці використовували для виготовлення та зберігання паливно-мастильних матеріалів, – розповідає Андрій Бєжанов. – Так, під час обшуків було виявлено та вилучено документацію, комп’ютерну техніку металеві цистерни із моторним маслом та антіфрізом, а також грошові кошти на загальну суму 312 тис. грн.».

Крім цього, під час заходів було виявлено та вилучено обладнання для виробництва та перевезення незаконно виготовленого бензину на загальну суму більше 4,8 млн. грн. та паливно-мастильні матеріали на загальну суму більше 10,1 млн. грн.

 «На теперішній час відібрано зразки рідини, яка знаходилася на території виготовлення паливно-мастильних матеріалів, для проведення експертизи, яка встановить відповідність вилученого бензину та дизельного пального нормативно-правовим документам, що регламентують діяльність у сфері обігу підакцизних товарів», - зазначає Андрій Бєжанов.

На теперішній час слідство за даним фактом триває.

 

З 1 січня 2016 року митниці ДФС безкоштовно видаватимуть сертифікати з перевезення товару EUR.1

З 1 січня 2016 року митниці ДФС будуть безкоштовно видавати сертифікати з перевезення товару EUR.1 відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.

Передбачено максимальне спрощення процедури видачі сертифікатів у найкоротший термін з одночасним посиленням відповідальності експортера за достовірність інформації, яка необхідна для визначення українського походження товару. Порядок заповнення та видачі митницею сертифіката з перевезення товару EUR.1 аналогічний тому, що діє в європейських країнах.

Для спрощення процедури ДФС визначено місцями видачі сертифікатів 162 митних пости та відділи (сектори) митного оформлення, які максимально наближені до потенційних експортерів/виробників.

На веб-порталі ДФС для експортерів оприлюднено детальну інформацію про місця розміщення підрозділів митниць, які здійснюватимуть видачу сертифікатів (http://sfs.gov.ua/baneryi/mitne-oformlennya/subektam-zed/sertifikati-z-perevezennya-tovariv).

Також нагадуємо, що для спрощення та прискорення митного оформлення товарів, що експортуються з України на умовах вільної торгівлі, у 2015 році запроваджено інститут схваленого експортера при визначенні преференційного походження товарів.

Схваленим експортером може бути підприємство-експортер, юридична особа, зареєстрована в Україні, за винятком митного брокера, яка здійснює постійні відправлення товарів на умовах угод та має право самостійно оформлювати декларацію інвойс незалежно від вартості партії товару.

Для отримання тарифних преференцій в країнах ЄС український експортер товару має змогу без оформлення сертифіката “EUR.1” самостійно декларувати походження товарів на товаросупровідних документах без залучення митниці. Строк дії статусу схваленого експортера не обмежений у часі.

Впровадження в Україні інституту схваленого експортера при визначенні походження товарів забезпечить підтримку та прискорення процедури експорту товарів українського походження на ринки країн ЄС, а також застосування тарифних преференцій (пільговий режим оподаткування) до товарів українського походження в країнах ЄС.

 

Фізичні особи – підприємці сплатять військовий збір за 2015 рік до 19 лютого 2016 року

ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що з 1 січня 2015 року набрали чинності зміни внесені Законом України від 28 грудня 2014 року № 71-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» до Податкового кодексу України (далі – Кодекс) в частині оподаткування військовим збором доходів фізичних осіб – підприємців.

Пунктом 161 підрозділу 10 Розділу ХХ Перехідних положень Кодексу тимчасово, до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України, встановлюється військовий збір.

Платниками збору є :

- фізична особа - резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи;

- фізична особа - нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні;

- податковий агент.

Ставка збору складає 1,5 відсотки об’єкта оподаткування, визначеного підпунктом 1.2 пункту 161 підрозділу 10 Кодексу (підпункт 1.3 пункту 161 підрозділу 10 Кодексу).

При цьому, об’єктом оподаткування збором є, зокрема: загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід; доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання); іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.

Відповідно до підпункту 164.1.3 пункту 164.1 статті 164 Кодексу загальний річний оподатковуваний дохід дорівнює сумі загальних місячних оподатковуваних доходів, іноземних доходів, отриманих протягом такого звітного податкового року, доходів, отриманих фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності згідно із статтею 177 Кодексу.

Об’єктом оподаткування фізичної особи – підприємця є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця (пункт 177.2 статті 177 Кодексу).

Отже, фізичні особи – підприємці, крім тих що обрали спрощену систему, за результатами звітного податкового року самостійно розраховують військовий збір в розмірі 1,5 відсотки чистого оподатковуваного доходу, відображають в річній податковій декларації та сплачують в терміни передбачені для сплати податку на доходи фізичних осіб за відповідний період.

Першим звітним податковим періодом для нарахування військового збору з доходів фізичних осіб – підприємців є 2015 рік.

Тобто термін сплати військового збору для фізичних осіб – підприємців – до 19 лютого 2016 року.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/7784 | Переглядів: 40Дата публікації: 16:10 23.12.2015