Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

З початку року платниками Куп`янщини сплачено понад 311 млн. гривень ЄСВ

За січень – листопад 2015 року платниками податків Куп`янської ОДПІ додатково забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на суму  24,4 млн.гривень.

Зокрема, у листопаді надійшло майже 33  мільйона гривень, що на 32,7 мільйона гривень перевищує аналогічний показник 2014 року.

Нагадуємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

 

Куп`янська ОДПІ  нагадує про необхідність сплати транспортного податку

Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об'єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см.

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування.

Нагадуємо, фізичним особам – власникам таких легкових автомобілів, про необхідність сплати транспортного податку до кінця 2015 року.

За січень - листопад 2015 року від платників Куп`янської ОДПІ надійшло понад 0,6 мільйонів  гривень транспортного податку.

 

Увага!

Затверджено нові  форми  Податкової декларації про майновий стан і доходи (для ФОП та громадян) та декларації з податку на прибуток підприємств, які  будуть діяти з 01.01.2016р.        
 

Увага!

16.12.2015р.  останній день  подання заяви на  спрощену систему оподаткування з 1 кварталу 2016р.

На допомогу армії від платників Куп`янської ОДПІ станом на 01.12.2015р. надійшло 14,7 млн.грн.

Нагадуємо, платниками військового збору є фізичні особи-резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені статтею 163 Податкового кодексу України. Зокрема, до таких доходів, крім заробітної плати інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться орендна плата, виграш в державну та недержавну грошову лотерею, купівля продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини та інші доходи. Ставка збору становить – 1,5% від об’єкта оподаткування.

Станом на  01.12.2015р.  від платників  Куп`янської ОДПІ до Державної скарбниці  надійшло 289,4 млн.грн. податків і зборів.

 

Зміни в застосуванні реєстраторів розрахункових операцій

Законами України  від 28.12.14 №71та  від 01.07.15 №569 внесено зміни до Податкового кодексу України та Закону  «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Метою цих змін є запобігання можливим порушенням  з боку суб’єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки за товари (послуги).

Так, відповідно до зазначених змін підприємства, які здійснюють діяльність у сфері послуг за готівкові кошти (перукарні, салони краси, спортивні клуби, хімчистки, сервісні центри з ремонту побутової техніки, кредитні спілки, ломбарди, страхові компанії  тощо) мають проводити оплату за надані послуги через реєстратори розрахункових операцій.

Суб'єкти господарювання при продажу товарів у мережі Інтернет також  повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій та видавати покупцю розрахунковий документ встановленої форми.

Крім того, реєстратори розрахункових операцій  мають застосовуватися при здійсненні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, а також операцій комерційних агентів банків з приймання готівки для подальшого її переказу, в тому числі із застосуванням програмно-технічних комплексів самообслуговування.

 

Електронний сервіс «Управління ЕЦП» працює в штатному режимі

Додатковий електронний сервіс для платників податків «Управління електронними цифровими підписами» працює в штатному режимі.

Сервіс створений для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів, а також право на тимчасове виконання обов’язків директора чи бухгалтера.

Керівник має можливість подати інформацію та сертифікати відкритих ключів ЕЦП осіб, яким надано відповідні повноваження. Таке Повідомлення (код форми J(F)1391102) надсилається в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності».

Звертаємо увагу, що сформоване Повідомлення керівник обов’язково підписує своїм електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника.

Після отримання Повідомлення ДФС приймає податкові документи, підписані уповноваженими особами, у порядку, визначеному законодавством.

Звертаємо увагу, що керівник самостійно встановлює строк дії наданих повноважень шляхом керування ЕЦП. Для цього при оформленні ЕЦП для уповноваженої особи у заявці на формування посиленого сертифіката підписувача ЕЦП зазначається строк чинності ЕЦП, який має відповідати періоду виконання особою повноважень. 

 

У фіскальній службі регіону проведено семінар-практикум для юристів

Захід був присвячений  питанням  застосування законодавства  під час реалізації покладених на органи ДФС повноважень зі стягнення податкового боргу.

У якості слухачів виступили співробітники юридичних підрозділів Головного управління ДФС та районних податкових інспекції. А в якості запрошених  доповідачів з означених питань - представники суддівського корпусу – судді Харківського апеляційного господарського суду, Харківського окружного адміністративного суду, господарського суду Харківської області.

Під час семінарських навчань, зокрема, було розглянуто специфіку стягнення податкового боргу з комунальних підприємств, обговорено проблемні питання ініціювання  контролюючими органами провадження у справах про банкрутство, правові аспекти реалізації органами ДФС повноважень  при зверненні до суду з поданням щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків та інші актуальні питання.

У ході діалогу між учасниками наради була визначена ефективність  правової роботи, спрямованої на забезпечення погашення податкового боргу та поповнення Державного бюджету. 

 

Харківська фірма «приховала» майже 2,3 млн. грн. податку на додану вартість

Одним із поширених методів ухилення від сплати податку на додану вартість є віднесення до складу податкового кредиту сум ПДВ за витратами на неіснуючі послуги «псевдопартнерів».

Так, зазначене підприємство майже рік сплачувало за надання різноманітних послуг суб’єктам, які не проводили ніякої господарської діяльності, та відносило ПДВ з цих витрат до податкового кредиту.

Виявити «ділків» та розібратися у заплутаних схемах податківцям допомогли електронні бази даних.

Як розповідають у ГУ ДФС у Харківській області, фірма «співпрацювала» не лише із місцевими підприємствами, а й перераховувала кошти на рахунки ТОВ, що перебуває на території,  тимчасово неконтрольованій українською владою (м.Луганськ). Так, на рахунки луганського товариства було переведено майже 12,8 млн. грн. Зазначена «схема» була ліквідована, а податковий кредит зменшено на суму ПДВ за неіснуючими витратами.

«Державна фіскальна служба і надалі стоятиме на захисті економічних інтересів країни. Зараз на  озброєнні у податківців – електронні бази, аналітичні системи, а головне професіональний колектив», - підкреслює начальник податкового та митного аудиту Сергій Благий.

Нагадаємо, що у листопаді в фіскальному відомстві області було запроваджено пілотний проект «Офіс аудиту». Так, функції контрольно-перевірочної роботи, які виконувались на районному рівні, на сьогоднішній день здійснюються управлінням податкового та митного аудиту ГУ ДФС області.

 

За результатами 2015 року фізичні особи подаватимуть нову декларацію про майновий стан і доходи

11.12.2015 - Головне управління ДФС у Харківській області

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що 17.11.2015 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи» (далі – Наказ № 859), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26.10.2015 за № 1298/27743. Зазначеним наказом затверджено:

- нову форму податкової декларації про майновий стан і доходи;

- Інструкцію щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.

 

Нова декларація об’єднує звітність з податку на доходи фізичних осіб та військового збору

Нова декларація об’єднує звітність з податку на доходи фізичних осіб та військового збору без запровадження додаткової звітності. Отже, фізичні особи за результатами 2015 р. подаватимуть декларацію, в якій крім визначених податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб визначатимуть податкові зобов’язання з військового збору.

Ще одним із нововведень є зазначення платниками податків відомостей щодо окремих доходів, які не підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб (ст.165 Податкового кодексу) та загальної річної суми доходу.

Кількість додатків до декларації зменшено із семи до чотирьох. За новими правилами додатки заповнюються лише при отриманні доходів, які передбачають окремий розрахунок оподатковуваного доходу:при отриманні доходів від двох та більше податкових агентів, при операціях з інвестиційними активами, при отриманні іноземних доходів та самозайнятими особами.

 

Харківській фірмі за чисельні махінації доведеться сплатити більше 8 мільйонів гривень

Правоту податківців підтверджено судами різних інстанцій. В задоволенні позову фірми до фіскальної служби  щодо скасування податкових повідомлень-рішень на суму 8,2 млн. грн. було відмовлено.  

Як розповіли юристи ГУ ДФС у Харківській області, судом апеляційної інстанції підтверджено правильність застосування штрафних санкцій за результатами перевірки, під час якої податківці встановили відсутність факту здійснення  господарських операцій між позивачем та його контрагентами.

Судом було зауважено що представникам фірми - позивача не було надано ні суду, ні контролюючому органу належним чином оформлених документів, що підтверджують здійснення господарчих операцій, договорів на надання послуг з транспортування товарів, вантажних супровідних документів.

Також  підприємством не надано документального підтвердження в частині наявності трудових ресурсів.

Тож під час суду було зазначено, що фізично неможливо протягом одного робочого дня однією особою надавати будівельно – монтажні  роботи, консультаційні послуги та відвантажувати велику кількість та різні види товарів. Серед останніх, зокрема, було й вугілля. Всі ці види діяльності «декларувала» фірма-позивач.

Аналізуючи реальність здійснення господарських операцій позивачем з його контрагентами суд звернув також увагу на те, що зазначені підприємства зареєстровані за однією адресою.

Тож правовики дійшли висновку, що усі господарські операції фірми здійснювалися  з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту.

Отже відповідач, як суб'єкт владних повноважень, довів правомірність прийнятого ним податкового повідомленя-рішення.

Слід зазначити, що загалом з початку року юристи податкової служби «відстояли» в судах майже 2 тисячі справ на загальну суму 1,34 мільярда гривень. 

 

За 11 місяців 2015 року до бюджету сплачено майже 10,3 млрд. грн. єдиного податку

З початку 2015 року платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, сплатили до бюджету майже 10,3 млрд. грн. єдиного податку. З них понад 1,5 млрд. грн. – сплачено у листопаді.

У розрізі категорій платників, фізичні особи – підприємці протягом 11 місяців поточного року спрямували до бюджету 6 392,5 млн. грн. зазначеного податку. Це на 1 323,4 млн. грн.  більше, ніж за аналогічний період минулого року. Зокрема, у листопаді сплачено 955,2 млн. грн., що перевищує минулорічний показник на 279,4 млн. грн.

У свою чергу юридичні особи – «спрощенці» з початку року спрямували до держбюджету 3 893,3 млн. грн. єдиного податку, з яких 560,2 млн. грн. сплачено у листопаді.

Серед них платниками третьої групи у січні – листопаді поточного року сплачено 2 098,7 млн. грн. єдиного податку, з яких 361,2 млн. грн. – сплачено у листопаді.

Щодо четвертої групи платників податків – юридичних осіб, то ними протягом 11 місяців поточного року сплачено до державного бюджету 1 794,6 млн. грн. єдиного податку. Надходження за листопад складають 199 млн. грн. 

 

Декларація з ПДВ: відображаємо придбаний товар у неплатника ПДВ
З урахуванням останніх змін, внесених до ст. 198 Податкового кодексу, з 1 липня 2015 року податковий кредит звітного періоду формується платником податку із сум ПДВ, нарахованих (сплачених) при придбанні товарів/послуг незалежно від напряму їх використання (в оподатковуваних чи неоподатковуваних операціях).

Отже, починаючи з зазначеної дати усі суми ПДВ, нараховані (сплачені) при придбанні товарів/послуг, відображаються в розділі ІІ податкової декларації з ПДВ:

- у рядку 10.1.1, якщо придбані товари/послуги були оподатковані постачальником за ставкою податку 20%;

- у рядку 10.1.2, якщо придбані товари/послуги були оподатковані постачальником за ставкою податку 7%;

- у рядку 11.1, якщо придбані товари/послуги були оподатковані постачальником за ставкою податку 0% або були придбані без ПДВ.

При цьому рядки 10.2, 11.2, 13, 14 та 15 розділу ІІ декларації не заповнюються.

Враховуючи викладене, обсяги операцій, які до 01.07.2015 р. відображалися у рядках 11.2 та 14.2 розділу ІІ податкової декларації з ПДВ, починаючи із зазначеної дати відображаються у рядку 11.1 розділу ІІ цієї податкової декларації.

 

Хто підтвердить факт реєстрації платника ПДВ
Законом України від 24 жовтня 2013 року №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» скасовано такі документи, як свідоцтво про реєстрацію особи платником податку на додану вартість та свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта спеціального режиму оподаткування, та надано право платникам податку на додану вартість за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників податку на додану вартість в контролюючих органах.

Оскільки отримання витягів з реєстру платників податку на додану вартість не є обов’язковим для платників, контролюючі органи не мають підстав вимагати їх у платників.

Підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб-порталі ДФС, яка оновлюється щоденно.

Відповідні роз’яснення надані в листі Міндоходів від 17.01.2014 №1094/7/99-99-19-04-02-17 «Про окремі зміни в законодавстві».

 

Документ, що регулює укладання договору про визнання електронних документів

Договір про визнання електронних документів укладається відповідно до норм Закону України від 22 травня 2003 року №857-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» та положень Інструкції з підготовки та подання податкової звітності в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 №233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 16.04.2008 за №320/15011.

Нагадаємо, що фіскальною службою спрощено процес укладання договорів про визнання електронних документів (далі – Договір), надісланих в електронній формі, а саме, починаючи з 25 листопада 2015 року, платником податків укладається один Договір з органом ДФС за основним місцем обліку, який надає право подавати електронні документи до будь-якого органу ДФС, в якому такий платник перебуває на обліку.

До Договору додаються посилені сертифікати відкритих ключів. Для формування та подання Договору розроблено новий електронний формат за кодом І(Р)1391004.

Договір з органом ДФС за неосновним місцем обліку не укладається.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/7728 | Переглядів: 35Дата публікації: 09:50 15.12.2015