Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Любителя галюциногенних «грибочків» затримано на митному посту «Гоптівка»

Вказаний громадянин, прямуючи в  якості пасажира в транспортному засобі з України в РФ через митний пост «Гоптівка», приховав від митного контролю психотропні речовини.

Під час проведення усного декларування він впевнено заявив про відсутність у нього предметів, що підлягають обов’язковому декларуванню, або предметів, заборонених до переміщення через митний кордон України.

Однак, після проведення митного огляду, в дорожній сумці, яка знаходилась під верхнім одягом, було виявлено три пакунки, в яких знаходилась речовина рослинного походження з характерним запахом грибів. Зі слів громадянина виявлена речовина є сушеним грибом «псилоцибин» (зазначена речовина є галюциногеном).

Та це ще був не остаточний «улов».  При проведенні подальшого огляду речей громадянина, в його «портмоне» було виявлено прозорий пакунок із трьома перфорованими листками паперу із зображеннями ілюстрацій, так званими, «марками». Після цього, чоловік пояснив, що вищезазначені «марки» просочені психотропними речовинами та мають загальну кількість - 6 порцій.

Таким чином громадянин вчинив дії, спрямовані на переміщення наркотичних засобів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю з використанням способу, що утруднює їх виявлення.            

За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.

 

Більше 600 тис. грн. податку на прибуток забув сплатити іноземець з власних дивідендів

Під час проведення планової документальної перевірки одного з харківських підприємств співробітники фіскальної служби області встановили факт продажу 100% частки у статутному капіталі громадянину – нерезиденту України.

Після цього, новий власник підприємства отримав дивіденди. Однак, сплатити з них податок на прибуток він «забув». Це призвело до того, що до бюджету України не надійшло 673,5 тис.грн.

За словами начальника управління податкового та митного аудиту ГУ ДФС у Харківській області Сергія Благого, сьогодні службою приділяється особлива увага ефективному виконанню контрольної функції. Так, кількість перевірок підприємств із року в рік зменшується, однак їх якість покращується. Сприяє цьому – системна аналітична робота, наявність електронних баз даних та професіоналізм фахівців.           

 

Понад півмільйона гривень податку з доходів фізичних осіб нараховано до сплати в бюджет громади завдяки пильним громадянам

Відповідно до п.102.2. ст.102 Податкового кодексу України контролюючий орган має право нарахувати грошове зобов’язання або розпочати справу щодо стягнення податку без дотримання строків давності  (1095 днів), якщо податкова декларація за період, у якому виникло податкове зобов’язання, не була надана.

До територіального органу ДФС у Харківській області надійшло повідомлення, що між громадянином Ч та громадянином Є було укладено договір позики грошових коштів. Згідно з цим договором громадянин Ч сплачував суму займу та виплату «процентів» за борговими зобов’язаннями. Загальна сума отриманих громадянином Є «процентів» становила близько 600 тис. доларів США, 7,3 тис. Євро та понад 152 тис. грн. і підлягала обов’язковому декларуванню.

При цьому, сума податку на доходи з фізичних осіб, яка не була нарахована та не сплачена до бюджету за 2005 – 2009 рр., становить 501,9 тис. грн.

Зі слів начальника управління доходів і зборів з  фізичних осіб ГУ ДФС області  Олексія Гавриленко, з метою залучення до процесу декларування триває аналіз  наявної інформації щодо громадян, які мали незначні доходи і при цьому робили значні внески в інвестиційні активи, придбали елітні транспортні засоби та нерухомість тощо.

 

Харківські платники сплатили 54,7 мільйонів гривень збору на спеціальне використання води та природного газу

Зокрема рентної плати за спеціальне використання води надійшло з початку року 10,5 мільйонів гривень. Ця сума рівними частинами була перерахована до державного та місцевих бюджетів, тобто по майже 5,25 мільйонів гривень. Про це повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області.

Крім того, збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за вказаний період від підприємств надійшло 44,28 мільйонів гривень. У податковому відомстві проінформували, що таких підприємств на Харківщині нараховується 15. Минулорічні показники свідчать, що сплата у 2015 році збільшилась на 26,3 мільйонів гривень, або на 246,9%.

 

Через «Гоптівку» намагалися вивезти «травку»

Речовину рослинного походження сіро-зеленого кольору громадянин України сховав у власній сумці, загорнувши у рекламні проспекти.

Під час проведення усного декларування він заявив про відсутність у нього предметів, що підлягають обов’язковому декларуванню, або предметів, заборонених до переміщення через митний кордон України.

Однак на транспортний засіб, в якому чоловік їхав в якості пасажира, спрацював службовий собака Майк. Після цього було проведено ретельний огляд автомобілю. За результатами якого, у багажному відділенні в сумці з особистими речами громадянина й було виявлено 3 паперових пакунки з «травкою» у подрібненому стані.

Таким чином чоловік вчинив дії, спрямовані на переміщення наркотичних засобів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю з використанням способу, що утруднює їх виявлення.            

За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.

 

Харківські податківці надали майже 180 тисяч адміністративних послуг громадянам та бізнесменам

У тридцяти трьох  Центрах обслуговування платників, які діють у  Харкові та області, протягом десяти місяців 2015 року платники податків отримали 177 110 послуг. У середньому щодня в ЦОПи за адмінпослугами звертається близько 680 громадян і представників бізнесу. Про це інформує Головне управління фіскальної служби області.

За словами фахівців сервісних центрів, найбільш популярними залишаються послуги видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Також багато суб’єктів господарювання звертається до ЦОПів для реєстрації книг обліку розрахункових операції й отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами фіскальної служби.

Окрім одержання адміністративних послуг, у Центрах обслуговування платників, фахівці можуть надати відвідувачам допомогу у поданні звітності, проконсультувати з питань застосування норм податкового законодавства і надати кваліфіковані роз’яснення щодо виконання податкових зобов’язань.

З повним переліком безоплатних адмінпослуг, що надаються через ЦОПи, можна ознайомитися на суб-сайті ГУ  ДФС у Харківській області. 

 

Єдиний внесок нараховується виходячи з мінімальної заробітної плати у розмірі 1 378 гривень

З 1 вересня 2015 року підвищено розмір мінімальної заробітної плати до 1378 грн. Це передбачено Законом України від 17 вересня 2015 № 704-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік", нагадує в.о.начальника Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Враховуючи наведене, у разі, якщо підприємством за період з 1 вересня 2015 року було здійснено нарахування єдиного внеску виходячи з мінімальної заробітної плати, що становила 1 218 грн., таке підприємство повинно здійснити донарахування єдиного внеску виходячи з мінімальної заробітної плати у розмірі 1 378 гривень.

Також необхідно провести перерахунок максимальної величини бази нарахування при розрахунку єдиного внеску на суми допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, оплати відпускних, період яких більше одного місяця, та нарахування проводились до 01.09.2015.

Таким чином, за період з 1 вересня 2015 року платники повинні здійснити перерахунок нарахованих сум єдиного внеску та відобразити такі суми у звітності з єдиного внеску за жовтень – грудень 2015 року.

При цьому, штрафні санкції за донарахування платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску, пов’язаного із зміною розміру мінімальної заробітної плати та розміру максимальної величини, з якої справляється єдиний внесок, фіскальним органом не застосовуються.

Відповідне роз’яснення надано Державною фіскальною службою у листі від 27.10.2015  № 39474/7/99-99-17-03-01-17.

 

Харківською митницею заведено 646 справ про порушення митних правил

Справи порушені на загальну суму майже 49 мільйонів гривень. Такі статистичні дані за 10 місяців поточного року повідомили у фіскальному відомстві області.

Зокрема, за жовтень 2015 року митницею заведено 77 справ про ПМП на загальну суму  більш ніж півмільйона гривень 

У службі також повідомили, що з початку року митницею було розглянуто 295 справ про ПМП та застосовано адміністративне стягнення у вигляді штрафу на суму 4,2 млн. грн.

В той же час, на  розгляд до суду передано 126 справ - на суму 30,1 млн. грн. А вже за результатами розгляду справ судом прийнято рішення про конфіскацію безпосередніх предметів порушення митних правил на суму 7,3 млн. грн. та накладено штрафів на суму понад 7 мільйонів.

 

Оновлено Перелік медичних виробів, які підлягають обкладенню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що відповідно до підпункту "в" пункту 193.1 статті 193 Податкового кодексу України Кабінетом Міністрів України постановою  від 11 листопада 2015 року № 923 затверджено оновлений перелік медичних виробів, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України яких підлягають обкладенню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків.

Цією Постановою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2014 року № 410 «Про затвердження переліку медичних виробів, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України яких підлягають обкладенню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків» (далі – Постанова № 410).

Зміни до Постанови № 410 набрали чинності з дня опублікування Постанови № 923 в газеті «Урядовий кур'єр» від 19.11.2015 № 216.

З повним текстом Постанови № 410 із змінами Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

 

 

Електромонтажні роботи виявилися фікцією

Працівники податкової міліції Харківщини виявили підприємство, яке за два роки фінансових маніпулювань ухилилося від сплати податків на загальну суму більше чотирьох мільйонів гривень.

Про це повідомляє виконуючий обов’язки першого заступника начальника ГУ ДФС у Харківській області  Андрій Бєжанов.

Компанія, яка займається електромонтажними роботами, протягом 2013-2014 років укладала угоди з фіктивними фірмами.

«За підсумками перевірок встановлено, що в ході своєї незаконної діяльності, посадові особи даного підприємства ухилились від сплати податків на загальну суму близько 4,2 млн. грн. Це призвело до фактичного ненадходження коштів до бюджету в особливо великих розмірах", - відзначає Андрій Бєжанов.

Дане правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст.212 Кримінального кодексу України. Наразі слідство продовжується.

 

Понад 779 млн.грн. - внесок малого бізнесу Харківщини до місцевого бюджету

За січень-жовтень 2015 року платники Харківської області, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, сплатили до місцевого бюджету 779,8 млн. гривень єдиного податку, що на 245,1 мільйона гривень більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. З них понад 115,5 млн. грн. – сплачено у жовтні.

Про це повідомили в Головному управлінні ДФС у Харківській області.

Основну частину надходжень з цього податку забезпечили фізичні особи – підприємці, які сплатили 521,5  мільйонів гривень, що на 125 мільйонів більше, ніж в минулому році. Юридичні особи спрямували до бюджету 152,4 мільйона гривень, що також на 21,2 мільйона перевищує минулорічні надходження. В свою чергу сільгосптоваровиробниками Харківщини сплачено 105,9 млн.грн. єдиного податку. Це більше на 98,9 млн.грн. відповідного періоду минулого року.

Варто відзначити, що за спрощеною системою оподаткування на обліку в органах ДФС Харківської області перебувають: 10 227 юридичних осіб ІІІ групи, 1 543 платника ІV групи, 78 403 фізичних осіб – підприємців. Найбільшою по чисельності  серед підприємців  є ІІ група  - 42765 громадян.

 

До уваги платників податків!

Доопрацьовано електронний сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів»

Для покращення сервісного обслуговування платників при поданні податкових документів в електронній формі Державною фіскальною службою України доопрацьовано електронний сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів».

Договір про визнання електронних документів укладається відповідно до положень Порядку підготовки та подання податкової звітності в електронному вигляді, яка надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженого наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 16.04.2008 за № 320/15011.

 

З початку 2015 року ЦОПами надано майже 3 млн. послуг

Протягом січня – жовтня 2015 року Центрами обслуговування платників податків надано майже 3 млн. адміністративних послуг. Зокрема, у жовтні надано понад 298 тис. послуг.

Серед них найбільшим попитом користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За десять місяців 2015 року було надано понад 1,3 млн. таких карток, з яких майже 153 тис. – у жовтні.

Також запитуваною з боку суб`єктів господарювання є послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій. У січні-жовтні поточного року ЦОПами надано понад 302,5 тис. таких послуг. У жовтні було зареєстровано понад 30 тис. книг обліку розрахункових операцій.

Актуальною залишається послуга з видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються фіскальними органами. Так, з початку 2015 року Центрами обслуговування платників було надано майже 282 тис. зазначених довідок, з них – майже 20 тис. – надано у жовтні.

На сьогодні обслуговування платників податків та громадян здійснюється 465 ЦОПами, якими надаються 92 адміністративні слуги (56 податкових та 36 митних).

 

Керівники ДФС провели зустріч з представниками Європейської Бізнес Асоціації

Найбільш актуальні питання, які хвилюють бізнес у зв’язку із проведенням податкової реформи, обговорювалися під час зустрічі Голови ДФС Романа Насірова та його Першого заступника Сергія Білана з представниками Європейської Бізнес Асоціації 27 листопада.

«Ми з вами є кінцевими користувачами податкової реформи: ДФС зі сторони адміністрування, ви – зі сторони сплати податків. Тому дуже важливо за останні кілька тижнів встигнути підготуватися до нового року. Як тільки буде законопроект, а ще краще – Закон України, ми в оперативному режимі адаптуємо адміністрування та підготуємо роз’яснення  з усіх нюансів змін в оподаткуванні для інформування платників податків. Також ми будемо запрошувати бізнес-асоціації долучитися до процесу роз’яснення нового законодавства», - зазначив Роман Насіров.

Відносно запитань щодо стану відшкодування ПДВ Голова ДФС повідомив про значне скорочення заборгованості з відшкодувань цього податку підприємствам. Так, активна заборгованість з відшкодування ПДВ, яка становила у травні поточного року 22 млрд. грн., на початок листопада скоротилася до 15 млрд. грн., протерміновану заборгованість зменшено з 7,5 млрд. грн. до 4 млрд. грн. та до кінця року очікується її зменшення до 2 млрд. грн.

«Ми просили додаткові ліміти до кінця року на відшкодування ПДВ і, враховуючи перевиконання плану зі збору податків, є очікування, що ми зможемо збільшити ще на 5 млрд. грн. ліміт на відшкодування цього податку наприкінці грудня», - підкреслив Роман Насіров.

Під час зустрічі учасники також обговорили питання адміністрування акцизного податку, заходів ДФС щодо боротьби з виплатою зарплат «в конвертах», запровадження електронної акцизної марки тощо.

Представники Європейської Бізнес Асоціації підтримали пропозицію Голови ДФС щодо запровадження більш тісної співпраці з вирішення проблемних питань та проведення  найближчим часом наступної зустрічі представників бізнес-асоціації та ДФС.

 

Не газуй на «лівому» бензині

Столичними слідчо-оперативними підрозділами вилучено чергову партію бензину та дизпалива вартістю понад 4 млн. грн.

Про це повідомив перший заступник начальника Головного управління ДФС у м. Києві Ігор Скороход.

У рамках кримінального провадження за фактом ухилення від сплати податків в особливо крупних розмірах працівниками слідчо-оперативних підрозділів згідно рішень суду було проведено обшуки двох нафтосховищ та автозаправної станції, під час яких виявлено та вилучено залишки пально-мастильних матеріалів, які викликають сумнів щодо їх якості та походження.

Загалом під час обшуків вилучено понад 26 тонн бензину А-95, близько 9 тонн бензину А-92 та понад 200 тонн дизельного пального, загальна вартість яких складає понад 4,114 млн.  грн.

Наразі відібрані зразки пального відправлені для проведення експертизи з метою встановлення їх відповідності вимогам ДСТУ.

З початку 2015 року слідчо-оперативними підрозділами м. Києва з незаконного обігу вилучено майже 600 тонн пально-мастильних матеріалів вартістю майже 11 млн. грн.

 

Нова декларація про майновий стан і доходи

З 17.11.2015 р. набрав чинності наказ № 859, яким затверджено нову форму податкової декларації про майновий стан і доходи (далі — декларація).

Внесення змін до форми декларації насамперед обумовлено змінами в податковому законодавстві щодо поширення з 01.01.2015 р. на фізичних осіб норм оподаткування військовим збором та створення для платників податків найзручніших умов при заповненні декларації шляхом зменшення її обсягу.

Нова декларація об’єднує звітність з податку на доходи фізичних осіб та військового збору без запровадження додаткової звітності. Отже, фізичні особи за результатами 2015 р. подаватимуть декларацію, в якій крім визначених податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб визначатимуть податкові зобов’язання з військового збору.

 

Спілкування на найвищому рівні

Про перебіг реформ у ДФС України та перспективи виведення бізнесу з тіні йшлося під час зустрічі, що відбулася 27 листопада з представниками посольств країн – ключових партнерів України.

Голова ДФС Роман Насіров заявив, що до літа наступного року в ДФС відбудуться систематичні зміни, які дадуть змогу працювати на рівні європейського сервісу. «Ми взяли за основу досвід британських колег і робимо все можливе, аби відповідати найвищим вимогам. Зміни очікують і митників, і податкову міліцію, і регіональні відділення. Ще не так давно  ДФС складалася з 570 юридичних осіб, а вже наступного року їх має бути не більше 30», – наголосив очільник відомства.

Для країн-партнерів важливо розуміти, що всі зміни відбуваються згідно з міжнародними вимогами і за підтримки міжнародних спостерігачів. Тому їх інвестиції захищені належним чином. Голова ДФС України запропонував такі зустрічі з представниками посольств зробити регулярними для підтримання найвищого рівня комунікації.

 

Розпочав роботу Центр податкового та митного права

26 листопада 2015 року проведено перше засідання Центру податкового  та  митного права, створеного у рамках Угоди про співпрацю між ДФС та Інститутом законодавства Верховної Ради України.

У засіданні взяли участь представники Державної фіскальної служби України, Держфінмоніторингу, співробітники Інституту законодавства ВРУ, науковці та експерти, представники провідних аудиторських та юридичних компаній.

Основними напрями роботи визначено обговорення питань судово-практичної експертизи, аналізу міжнародної практики, взаємодії з міжнародними урядовими та міжурядовими, науково-дослідними, приватними інституціями.

Також учасники засідання домовилися про формат своєї подальшої роботи, під час якої розглядатиметься проблематика нормативно-правового регулювання податкових та митних відносини в енергетиці, аграрному секторі, а також галузі інформаційних технологій, рітейлу тощо.

Нагадаємо, що Угоду про співробітництво ДФС та Інституту законодавства Верховної Ради України підписано 2 жовтня поточного року. 

 

Викрито безпідставне невідшкодування підприємству податку на додану вартість на суму 17 млн. гривень

Співробітниками Головного управління власної безпеки ДФС у Житомирській області проведено перевірку інформації щодо можливих неправомірних дій посадових осіб ГУ ДФС у Житомирській області, викладеної у зверненні генерального директора одного з підприємств Житомирщини.  

У ході перевірки встановлено порушення з боку посадових осіб ГУ ДФС у Житомирської області норм Податкового кодексу, внаслідок чого підприємству безпідставно не відшкодовано податку на додану вартість на загальну суму близько 17 млн. гривень.

За вказаним фактом прокуратурою Житомирської області відкрито кримінальне провадження за ч.1 ст. 367 КК України (службова недбалість).

У разі наявності інформації про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС та про можливі корупційні дії з їхнього боку просимо звертатися на цілодобовий антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» за телефоном (044)284-00-07.

 

Податковою міліцією Києва встановлено факт несплати 30,6 млн. грн. податків

Співробітниками податкової міліції м. Києва до ЄРДР внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ч.3 ст.212 КК України за фактом ухилення від сплати податків посадовими особами підприємства, що здійснює оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом.

Як з’ясувалося, зазначені особи протягом 2012 - 2014 років здійснювали фінансово-господарські взаємовідносини з підприємством, що має ознаки фіктивності. Внаслідок цього порушники ухилились від сплати податків на суму 30,6 млн. гривень.

Слідчі дії тривають.

 

Україна та Німеччина налагоджують співпрацю у митній сфері

Сьогодні, 24 листопада, розпочався візит делегації Митної служби Німеччини на чолі з професором Л.Геллертом з метою обговорення шляхів співпраці з ДФС з питань реформування митних органів відповідно до європейських стандартів.

У рамках візиту відбувся семінар, під час якого фахівці ДФС та учасники делегації Митної служби Німеччини обговорювали питання митної вартості, фукціонування системи управління ризиками та забезпечення міжнародних стандартів митного пост-аудит контролю.

Під час візиту учасники німецької делегації ознайомляться з діяльністю митних органів, отримають необхідну інформацію для аналізу їх стану, обміняються досвідом та проведуть консультації з українськими колегами для визначення шляхів подальшої співпраці.

 

З початку 2015 року ДФС виявлено понад 82 тис. нелегальних найманих працівників

Протягом січня – жовтня 2015 року ДФС було виявлено понад 82 тис. найманих осіб, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями. Вони сплатили до бюджету понад 15 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 35 млн. грн. єдиного внеску.

Ще понад 33 тис. громадян, які працювали без реєстрації, офіційно зареєструвалися підприємцями та сплатили до бюджету понад 15 млн. грн. податків.

Крім того, завдяки спільним заходам ДФС та органів місцевої влади, у поточному році рівень виплати заробітної плати своїм працівникам підвищили 14 тис. суб’єктів господарювання. Бюджет додатково отримав 21,3 млн. грн.

Загалом, з початку року під час перевірок на дотримання трудового законодавства порушення фіксувалися у 58 відс. суб’єктів господарювання. До бюджету донараховано понад 574 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб з урахуванням штрафних санкцій.

 

При безоплатній передачі товарів ПДВ нараховують два рази

У листі  від 11.11.2015 р. № 25227/10/28-10-06-11 фахівці ДФСУ розповіли про обкладення ПДВ операцій із безоплатного постачання товарів. 

Контролери дійшли такого висновку: при безоплатній передачі товарів або необоротних активів, при придбанні яких було відображено податковий кредит, платнику податків слід відобразити податкові зобов’язання двічі, а саме:

  • «відсторнувати» свій податковий кредит;
  • відобразити податкові зобов’язання з безоплатної передачі.
Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/7654 | Переглядів: 31Дата публікації: 15:49 30.11.2015