Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Послугами ЦОП Куп`янської ОДПІ скористались більш ніж 47 тис.платників

«Якісну правову податкову допомогу, оперативний прийом податкової звітності на Куп`янщині надають три Центри обслуговування платників при Куп`янській ОДПІ», -  зазначає заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова.

Впродовж 10 місяців цього року ЦОП відвідали близько 47,5 тис. платників податків, яким було своєчасно надано 6 345 адміністративних послуг, що значно перевищує минулорічні показники.

У 2015 році найбільшою популярністю у громадян користується послуга видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, яку надали 4 137 фізичним особам. Послуг з реєстрації книг обліку розрахункових операцій цьогоріч було надано 440 разів, витягів з реєстру платників єдиного податку – 453 та реєстрацію платників єдиного податку здійснено 289 разів відповідно, - підкреслює Інна Вікторівна.

Нагадаємо, що працівники центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України у приміщенні Куп`янської ОДПІ активно надають послуги з безкоштовної видачі сертифікатів ключів електронного цифрового підпису. У 2015 році їх отримали вже понад 1000 платників.

 

Куп`янські податківці легалізували працю 26 найманих працівників

Про це повідомила заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова.

За 10 місяців поточного року працівниками ОДПІ проведено 42 перевірки юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців з питань використання «тіньових» коштів та своєчасності виплати заробітної плати та перерахування податку з доходів фізичних осіб. За результатами перевірок було донараховано 1 966,4 тис.грн. податку з доходів фізичних осіб, штрафних санкцій та пені.

За словами Інни Богатирьової, працівниками податкової інспекції постійно проводять заходи з питань дотримання податкового законодавства України в частині використання праці найманих працівників. В результаті – легалізовано працю 26 найманих працівників.

«Розмір нарахованої і виплаченої заробітної плати, своєчасності її виплати, оформлення найманих працівників відповідно до чинного законодавства і в подальшому перебуватиме на постійному контролі у податківців», – зазначає посадовець.

 

Від Харківщини до загального фонду державного бюджету - понад 10 млрд. гривень

Темп зростання надходжень платежів за січень-жовтень поточного року порівняно аналогічним періодом минулого року склав 180,5%, перевищення - 4,6 млрд.гривень.

Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС в Харківській області Ірина Сагайдак.

Як зазначила керівник головного управління, у жовтні індикативний показник загального фонду державного бюджету було перевиконано на 723,7 млн.гривень. Всього за місяць платники податків заплатили 1,2 млрд.гривень.

 «Таких результатів вдалося досягти, перш за все, завдяки нормальним партнерським відносинам з нашими платниками. А це - і якісне обслуговування, яке ми ставимо для себе пріоритетом в роботі, і, звичайно ж, широкомасштабна роз'яснювальна робота», - підкреслила Ірина Сагайдак.

Відзначила посадовець і високий рівень сумлінності сплати податків суб'єктами господарювання Харківської області, що дозволило зібрати рекордно високі обсяги ПДВ - 1,7 млрд.гривень. Крім того, середньомісячний збір цього податку в серпні-жовтні збільшився до 189 млн.грн., тоді як у січні-травні цей показник був на 37 млн.грн. менше і становив 152 млн.гривень.

Ірина Сагайдак звернула увагу на те, що збільшення показників досягнуто не за рахунок сплати податків наперед. Так, за травень-жовтень переплата по податках зменшена на 768 млн.грн., в т.ч. з ПДВ на 23,9 млн.грн.

Крім цього, з початку поточного року вдалося зменшити борг з відшкодування ПДВ перед бізнесом на 38,1 млн.грн. - з 270,1 млн.грн. до 232,0 млн.грн. Станом на 1 листопада платникам податків на розрахункові рахунки відшкодовано 398,4 млн.гривень.

 

Поїзд зі зброєю

Два армійських приціли до гвинтівки, пістолет, затвор, спусковий механізм до пістолету та глушник без маркування були заховані в міжстельовому просторі одного з вагонів поїзду «Кривий Ріг - Москва».

Міні-арсенал виявили співробітники Харківської митниці ДФС під час проведення митного контролю.

Перед оглядом провідник вагону запевняв митників, що крім особистих речей нічого не переміщує, що в його вагоні сторонніх предметів та речей, заборонених до переміщення через митний кордон України, немає. Однак, насправді все було інакше.

У відношенні громадянина складений протокол про порушення митних правил за ознаками ч.1 ст.483 Митного кодексу України, предмети правопорушення вилучені співробітниками УСБУ в Харківській області.

 

Яких контролюючих органів стосується мораторій на проведення перевірок суб’єктів малого бізнесу

Державна регуляторна служба України на офіційному сайті поінформувала: мораторій на перевірки для суб’єктів підприємництва з обсягом доходу до 20 млн грн за попередній календарний рік продовжує діяти та стосується всіх без винятку контролюючих органів, а не лише Державної фіскальної служби.

Відповідна позиція підкріплена судовою практикою, у тому числі — суду вищої інстанції (зокрема, ДРСУ посилалась на ухвалу ВАСУ від 06.10.2015 р. у справі № к/800/42400/15).

 

Довіреність на отримання ЕЦП повинна бути оформлена на номерному бланку суворої звітності й нотаріально посвідчена

АЦСК ІДД ДФС повідомляє: отримання послуг електронного цифрового підпису здійснюватиметься особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально. Зазначена довіреність повинна бути оформлена на номерному бланку суворої звітності.

Звернімо увагу: у нотаріально посвідченій довіреності необхідно надати представнику відповідні повноваження для отримання послуг ЕЦП (подання до АЦСК ІДД ДФС реєстраційних документів заявника, учинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника, блокування, поновлення та скасування посилених сертифікатів тощо). Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, у довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.

 

Більше 335 мільйонів гривень на допомогу армії від харків’ян

Саме таку суму військового збору забезпечено жителями Харківщини з початку поточного року. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Харківській області Ірина Сагайдак.

Керівник відомства також проінформувала, що зокрема у жовтні сума збору склала 41,7 млн.грн. та відзначила позитивну динаміку  надходжень. За словами посадовця, у жовтні  минулого року сума надходжень складала 25,9 млн. гривень.

Загалом, повідомила Ірина Сагайдак,  за час, коли почав нараховуватись військовий збір в Україні (з серпня 2014 року), платники Харківщини встигли поповнили бюджет на  майже 460 мільйонів грн.

«Сьогодні мабуть кожен з нас розуміє, що тільки конкретними діями можна принести користь своїй країні. Хтось  воює на передовій, хтось сплачує податки. Усі разом ми допомагаємо своїй країні. Це і є громадська відповідальність», - наголошує Ірина Сагайдак.

Нагадаємо,  що згідно зі змінами до Податкового кодексу, справляння військового збору продовжено до набрання чинності рішення Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України. Одночасно розширено базу оподаткування військовим збором, відтепер оподаткуванню підлягають всі доходи визначені статтею 163 Податкового кодексу України. Ставка збору залишається незмінною та становить 1,5 % від об'єкта оподаткування.

 

На Харківщині фіскальна служба та громадськість взяли участь в обговоренні проекту Податкової реформи

Експертна зустріч з питань обговорення проекту Податкової реформи, розробленої Міністерством фінансів України,  зібрала разом і фахівців фіскальної служби, і представників громадських організацій регіону.  

Захід був ініційований Кабінетом Міністрів України за участю керівництва Мінфіну та проходив у селекторному режимі.

Під час обговорення присутні мали можливість виказати свою точку зору на ряд проблематичних питань пов’язаних з податковими змінами. Але усі – і представники фіскальної служби, і громадськість, одноголосно дійшли висновку, що проведення таких заходів є дуже необхідним, адже спільна робота допоможе врахувати запити всіх учасників процесу і віднайти найкращі рішення для здійснення реформи.

 

Роман Насіров: За 10 місяців до Державного бюджету надійшло 383 мільярди гривень

У жовтні поточного року ДФС перевиконала індикативні показники загального фонду держбюджету на 3,2 млрд. грн. Про це заявив Голова ДФС Роман Насіров під час брифінгу, який відбувся 5 листопада у прес-центрі Кабінету Міністрів України.

За його словами, платники у жовтні сплатили 41,6 млрд. грн., а загалом за 10 місяців поточного року - 383 млрд. грн.

«Ми виконали поставлене Урядом завдання та забезпечили державний бюджет з суттєвим перевиконанням.Взятий платниками податків темп дозволив перевиконати завдання Міністерства фінансів України у травні-жовтні на 8,9 млрд. грн. і це вже після збільшення дохідної частини бюджету у вересні поточного року », – наголосив Роман Насіров.

Голова ДФС також відзначив рекордно високі обсяги збору ПДВ. Середньомісячний збір цього податку у серпні-жовтні збільшився до 9млрд.грн., тоді як у січні-травні – цей показник був на рівні 6,8 млрд. грн. Таких результатів вдалось досягнути шляхом припинення роботи тіньових схем.

Станом на 1 листопада платникам податків на рахунки  відшкодовано 52,5 млрд. грн. податку на додану вартість. До кінця року заплановано відшкодувати ще 12,6 млрд. грн.

Загалом, сукупний економічний ефект роботи ДФС за травень-жовтень становить 31,4 млрд. грн. Це як додаткові надходження до бюджету, так і зменшення заборгованості держави перед платниками.

 

На Харківщині від доходів фізичних осіб бюджети отримали 3,3 мільярда гривень податку

Зокрема до державного бюджету за січень - жовтень  2015 року перераховано 874 мільйони гривень податку на доходи фізичних осіб. Як зазначила в.о. начальника Головного управління ДФС у Харківській області Ірина Сагайдак,  при прогнозному показнику у 788 мільйонів гривень надійшло на 86 мільйонів більше.  Загальний відсоток виконання склав 110,9 відсотків.  

Керівник відомства нагадала, що на сьогодні 75 відсотків податку на доходи фізичних осіб залишається на місцях, тобто надходить до бюджетів громад. Так, до місцевих бюджетів за 10 місяців надійшло 2,5 мільярда гривень податку на доходи фізичних осіб. При цьому, виконання плану, затвердженого сесіями місцевих рад, складає 109,3 відсотка, додатково отримано 211,1 млн.грн. Зокрема у жовтні місцевий бюджет поповнився на 306,3 млн.грн.

«Основні джерела додаткових надходжень – це заходи фіскальної служби з детінізації ринку праці, боротьба із зарплатами у "конвертах", а також підвищення рівня заробітної плати»,  – підкреслила Ірина Сагайдак. 

Затверджено новий реєстр РРО

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що Державна фіскальна служба України наказом від 29.10.2015р. № 829 затвердила новий реєстр реєстраторів розрахункових операцій. У новий Реєстр ввійшли РРО, які дозволені для первинної реєстрації. Всього до Реєстру включено 140 моделей реєстраторів розрахункових операцій.

Нагадуємо, Державний реєстр розрахункових операцій – це перелік моделей РРО та їх модифікацій, які мають підтвердження відповідності діючим державним технічним регламентам та стандартам згідно Закону України «Про підтвердження відповідності», а також відповідають вимогам нормативних актів України та дозволені для використання в сфері, визначеної Законом про РРО.

Реєстр реєстраторів розрахункових операцій ведеться з метою:

-         використання в Україні РРО, які випускаються серійно, відповідають встановленим вимогам та пройшли державну реєстрацію;

-         виведення з експлуатації РРО, які не відповідають вимогам нормативних документів.

Наказ ДФС України від 29.10.2015р. № 829 набув чинності з дня його прийняття. Разом з цим втратив силу наказ ДФС від 09.07.2015р. № 485 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій».

 

«Золота» схованка головного бухгалтера "конвертаційного" центру

Працівники податкової міліції Харківщини  спільно із співробітниками Головної військової прокуратури Генеральної прокуратури України у ході проведення обшуків виявили у банківській скриньці, яка належала головному бухгалтеру «конвертаційного центру» золоті та валютні запаси.

Про це повідомляє в.о. першого заступника начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов.

2 кілограми 842 грами золотого лому, злитків та монет, 314,4 тис. доларів США, 12,3 тис. євро та 55 турецьких лір – саме такі скарби приховував головний бухгалтер виявленого «конвертаційного центру» в банківській скриньці одного з комерційних банків Харкова.

«Загальна сума вилучених товарно-матеріальних цінностей склала близько 9,5 мільйонів гривень», - зауважує Андрій Бєжанов.

Нагадуємо, що напередодні працівники оперативного управління податкової міліції Харківщини спільно із фахівцями Головної військової прокуратури Генеральної прокуратури України виявили «конвертаційний центр» з обігом понад 300 мільйонів гривень.

Наразі слідчо-оперативні заходи за даним фактом продовжуються.

 

Винахідливий громадянин Азербайджану намагався незаконно ввезти партію годинників

Біля сотні наручних годинників знайшли співробітники Харківської митниці ДФС під час проведення митного контролю потягу сполученням «Баку-Харків».

19-річний громадянин Азербайджану заявив, що нічого забороненого не переміщує. Проте у купе, в якому він слідував, на третій полиці у матраці були виявлені 96 наручних годинників.

У відношенні громадянина склали протокол про порушення митних правил за ознаками ч.1 ст.483 Митного кодексу України, вартість предметів правопорушення буде встановлена додатково.

 

До відома громадян! Звернутися до ДФС можна в електронному вигляді

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що відповідно до вимог ст.5 Закону України «Про звернення громадян», в усіх органах ДФС міста та області створено електронні поштові скриньки для запитів на отримання публічної інформації та для подання письмових звернень в електронному вигляді.

Так, якщо ви бажаєте направити електронного листа (звернення) до Головного управління ДФС у Харківській області, використовуйте адресу - kh.zvernennya@sfs.gov.ua.

З електронними поштовими скриньками районних податкових інспекцій можна ознайомитися на суб-сайті «Територіальні органи ДФС у Харківській області» в рубриці «Територіальні органи». 

Нагадаємо, що  28.10.15 набрала чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим, у тому числі, в електронному вигляді. 

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.

 

Ордени Великої Вітчизняної Війни залишаться в Україні

На митному посту «Харків-пасажирський» Харківської митниці ДФС в потязі «Харків-Москва» під час проведення письмового та усного декларування громадянка Росії, яка збиралася покинути країну, запевнила, що нічого забороненого та обмеженого не переміщує. Але, при огляді особистих речей в сумці були виявлені 2 ордени Великої Вітчизняної Війни.

За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України, що передбачає накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів з конфіскацією зазначених товарів. В разі визнання судом вини правопорушника вилучені предмети будуть безоплатно передані на довічне зберігання в музейні фонди країни.

 

Щодо термінів реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних

ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше 15 календарних днів, наступних за датою їх складання.

Разом з тим, згідно із п. 39 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ для податкових накладних, дата складення яких припадає на період з 1 липня по 30 вересня 2015 року включно, не застосовуються граничні строки реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлені п. 201.10 ст. 201 ПКУ, та встановлюються такі строки реєстрації:

- податкові накладні, складені з 1 по 15 день (включно) місяця у період, зазначений в абзаці першому цього пункту, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних до останнього дня (включно) місяця, в якому вони були складені;

- податкові накладні, складені з 16 по останній день (включно) місяця у період, зазначений в абзаці першому цього пункту, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому вони були складені.

 

Викрито протиправну схему імпорту, яка діяла за сприянням службових осіб органів ДФС

Спеціальним підрозділом Головного управління власної безпеки та Головним слідчим управлінням фінансових розслідувань ДФС викрито протиправну схему імпорту, яка діяла за сприянням службових осіб територіальних органів ДФС протягом 2014-2015 рр. на території м. Києва та Київської області.

Під час розслідування встановлено, що організована група осіб з метою прикриття незаконної діяльності використовувала реквізити підприємств з ознаками фіктивності (засновники, директори та бухгалтери яких або померли, або не мали жодного відношення до створення та діяльності заснованих підприємств) та імпортувала на територію України товари на суму понад 14 млн. грн. За результатами такої діяльності бюджет недоотримав майже 5 млн. грн. обов’язкових платежів.

Під час проведення митних процедур працівниками власної безпеки ДФС вилучено товари, які незаконно ввозились на територію України, на загальну суму понад 4 млн. грн. та документи з ознаками підробки, які свідчать про протиправну діяльність службових осіб органів ДФС.

 

Про організацію роботи щодо єдиного внеску

Державною фіскальною службою України у зв'язку з прийняттям Закону України від 17 вересня 2015 № 704-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік" (далі – Закон № 704), яким, зокрема, перенесено підвищення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати з 1 грудня на 1 вересня 2015 року, повідомлено про організацію роботи щодо єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у відповідному листі від 27.10.2015  № 39474/7/99-99-17-03-01-17 (далі – лист).

Так, у разі, якщо підприємством за період з 1 вересня 2015 року було здійснено нарахування єдиного внеску виходячи з мінімальної заробітної плати, що становила 1 218 грн., таке підприємство повинно здійснити донарахування єдиного внеску виходячи з мінімальної заробітної плати, що становить з 1 вересня 2015 року 1 378 гривень.

Також необхідно провести перерахунок максимальної величини бази нарахування при розрахунку єдиного внеску на суми допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, оплати відпускних, період яких більше одного місяця, та нарахування проводились до 01.09.2015.

Отже, за період з 1 вересня 2015 року платники повинні здійснити перерахунок нарахованих сум єдиного внеску та відобразити такі суми у звітності з єдиного внеску за жовтень – грудень 2015 року.

У разі здійснення платниками перерахунку єдиного внеску, пов’язаного із зміною розміру мінімальної заробітної плати та розміру максимальної величини, з якої справляється єдиний внесок, передбачених Законом № 704, штрафні санкції за донарахування платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску фіскальним органом не застосовуються.

 

Про граничний термін сплати єдиного внеску, нарахованого за календарний квартал фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування

Державною фіскальною службою України надано роз’яснення від 29.10.2015 №39858/7/99-99-17-03-01-17 (далі – лист) щодо граничного терміну сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), нарахованого за календарний квартал фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування.

Так, на підставі законодавчих норм наголошено, що граничний термін сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування – 19 число місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

У разі, якщо останній день сплати єдиного внеску припадає на вихідний, святковий день чи інший неробочий день, то останнім днем таких строків сплати єдиного внеску вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем (пункт 11 розділу ІV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.05.2015 за № 508/26953). 

 

Щодо нарахування пені за порушення строків розрахунків у сфері ЗЕД та строки сплати такої пені

Порушення резидентами, крім суб’єктів, що здійснюють діяльність на території проведення АТО на період її проведення, строків, передбачених статтями 1 і 2 Закону України «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» або встановлених Національним банком України (далі – НБУ) згідно з цими статтями, тягне за собою стягнення пені за кожний день прострочення у розмірі 0,3% суми неодержаної виручки (вартості недопоставленого товару) в іноземній валюті, перерахованої у грошову одиницю України за валютним курсом НБУ на день виникнення заборгованості.

Загальний розмір нарахованої пені не може перевищувати суми неодержаної виручки (вартості недопоставленого товару).

Строк сплати нарахованих сум грошових зобов’язань, а саме: штрафних (фінансових) санкцій за порушення вимог валютного законодавства та строків розрахунків у сфері ЗЕД, становить 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення.

Відповідне питання – відповідь розміщено у категорії 114 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс»  офіційного веб-порталу ДФС України. 

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/7565 | Переглядів: 55Дата публікації: 13:23 09.11.2015