Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Зброя, печаті та валюта: податківці виявили ще один «конвертаційний центр»

Працівники оперативного управління податкової міліції Харківщини спільно із фахівцями Головної військової прокуратури ГПУ виявили «конвертаційний центр» з обігом понад 300 мільйонів гривень.

Про це повідомляє перший заступник начальника ГУ ДФС у Харківській області Сергій Фуніков.

44-річний уродженець Російської Федерації, який наразі мешкає у Харкові, взявши у посібники 10 помічників, з метою незаконної конвертації грошових коштів, отриманих злочинним шляхом, створив більше 12 фіктивних підприємств. Послугами «конвертатора» користувалися реальні фірми Харківської та Київської областей. У ході розслідування встановлено, що даним  «конвертаційним центром» не нехтували і заводи з оборонної галузі, які укладали фіктивні угоди з придбання мікросхем та комп’ютерного обладнання для військово-промислової сфери.

«Загальний обіг виведених в тіньовий обіг коштів протягом 2014-2915 років склав понад 300 млн. грн., - зауважує Сергій Фуніков, - Ймовірні втрати бюджету тільки з ПДВ становлять близько 50 млн. грн.»

У ході комплексу широкомасштабних заходів працівники податкової міліції Харківщини провели 23 обшуки.

«У ході комплексу широкомасштабних заходів було виявлено та вилучено 15 печаток підприємств, які входили до складу «конвертаційного центру», комп’ютерна техніка та засоби спостереження, банківські картки, чекові книжки, флеш накопичувачі та бухгалтерська документація», - розповідає Сергій Фуніков.

Також правоохоронці виявили та вилучили вогнепальну зброю, нунчаки та бойові набої, які зберігалися в одному з офісних приміщень «конвертаторів».

«Крім цього, в офісних та житлових приміщеннях працівники оперативного управління та прокуратури виявили та вилучили 21,3 тис. євро, 19,7 тис доларів та 25 тис. грн., - зазначає Сергій Фуніков, - загальна сума вилучених грошових одиниць у гривневому еквіваленті складає близько 1 млн. 49 тис. грн..»

Наразі слідчо-оперативні заходи тривають.

 

Понад 15,1 млрд. грн. податків та зборів надійшло до бюджету держави від мешканців Харківщини

В Головному управлінні ДФС у Харківській області повідомили, що протягом січня-жовтня забезпечено збір 15,1 млрд. грн. платежів до бюджетів усіх рівнів, що на 5,2 млрд. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 153,3 %.

Індикативний показник ДФС України виконано на 110,4%, додатково отримано 1,4 млрд. грн.

Зокрема  за жовтень до бюджетів усіх рівнів надійшло 1,8 млрд.грн., що на       576,2 млн. грн. більше ніж за жовтень 2014 року.

Також у фіскальній службі області повідомили і про наповнення місцевого бюджету. Так,  за  10 місяців поточного року до місцевої скарбниці надійшло 4,7 млрд. грн., що на 17,7% або на 712,8 млн. грн. більше минулорічного показника.

Індикативний показник ДФС України виконано на 114,0%, додатково отримано 583,6 млн. грн.

За жовтень  надходження до місцевого бюджету склали  572,6 млн.грн., що на 119,2 млн. грн. або на 26,3% більше ніж за жовтень минулого року. Індикативний показник ДФС України виконано на 126,8%, додатково отримано 120,9 млн. грн.

Як відзначає очільник фіскального відомства регіону Ірина Сагайдак, таких результатів вдалося досягти не за рахунок тиску на платників, а завдяки цілеспрямованій щоденній співпраці і податківців, і бізнесу.

«Викликає повагу громадянська самосвідомість жителів нашого регіону, які сьогодні не є байдужими до проблем  і  країни, і Харківщини зокрема. Це мабуть і є справжній патріотизм. Адже сплачуючи податки, громадяни тим самим беруть  участь у вирішенні найскладніших економічних і соціальних завдань», - наголошує Ірина Сагайдак.

В той же час, посадовець відмітила, що фіскальна служба проводить чітку та послідовну роботу, направлену на розкриття тіньових схем та, як результат, забезпечення додаткових надходжень до бюджету.

 

Харківський регіон: у жовтні 2015 року до бюджету країни надійшло 192 млн. грн. ПДВ

Це майже на 46,0 млн. грн. більше ніж у жовтні минулого року.

Такі цифри (станом на 29.10.2015) озвучили в ГУ ДФС у Харківській області. Як зазначили у відомстві, надходження ПДВ цього місяця також перевищують й середньомісячний показник 2015 року - практично на 30,0 млн.грн.

Серед головних чинників, які сприяли досягненню таких результатів, податківці називають ефективну боротьбу з «тіньовим обігом».

«Вивести кошти з «тіньового» сектора економіки регіону, створити умови для унеможливлення ухилення від оподаткування, а також залучити до добровільної сплати усіх суб’єктів господарювання – саме такі завдання поставлені перед нашими співробітниками», - відзначає  керівник фіскальної служби Харківщини Ірина Сагайдак.

Посадовець також наголошує, що сьогодні усі – і податківці, і бізнес, повинні вчитися взаємній відповідальності, чесній сплаті за рахунками, відвертому діалогу. Тож необхідно зрозуміти, що робимо разом це для держави, якій слід не просто вистояти, а  ще й зміцніти.

 

Фіскальною службою Харківської області виявлено майже 3,5 тисячі нелегальних найманців

Як повідомили в Головному управлінні ДФС у Харківській області, саме стільки найманих працівників, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями та відповідного оподаткування, виявили з початку року в регіоні. Нерадиві роботодавці, які використовували працю нелегальних робітників,  сплатили до бюджету близько півмільйона гривень податку на доходи фізичних осіб та 1,8 млн. грн. єдиного внеску.

Ще  майже 1,5 тисячі громадян, які працювали без реєстрації, офіційно зареєструвалися підприємцями та перерахували до бюджету більше мільйона гривень податків.

Крім того, завдяки спільним заходам фіскальної служби області та органів місцевої влади, у поточному році рівень виплати заробітної плати своїм працівникам підвищили 1,5 тисячі  суб’єктів господарювання. Бюджет додатково отримав майже 8 млн.грн. податків і зборів.

Загалом, з початку року під час перевірок на дотримання трудового  законодавства порушення фіксувалися у 43 відс. від перевірених.  За результатами проведених заходів до бюджету донараховано близько 9 млн.грн. податку на доходи  фізичних осіб та штрафних санкцій.

 

На Харківщині платники податків отримали майже 160 тисяч адміністративних послуг

Як повідомили у фіскальній службі області, протягом січня-вересня 2015 року Центрами обслуговування платників надано 158 203 послуг.

Фахівці інформують, що найбільш запитуваною є послуга  з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Станом на 01.10.2015 року надано 73 860  таких послуг.

Друге та третє місце за популярністю посіли послуги з видачі витягу з реєстру платників єдиного податку  та з реєстрації платниками єдиного податку.  Саме їх за 9 місяців поточного року надано 18339 та 13340  відповідно.

Користується попитом і послуга з реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку. Таких послуг надано майже 10 тисяч. 

Зауважимо, що для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку, в якій зазначено інформацію про суб’єкта, що надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують, а також умови її отримання. Відтак, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін її видачі, способи отримання результату тощо.

 

Щодо подання податкової декларації з податку на прибуток у разі неотримання прибутку або отримання збитку

Державна фіскальна служба України надала роз’яснення щодо подання податкової декларації з податку на прибуток у разі неотримання прибутку або отримання збитку.

Лист ДФС України від 21.10.2015 № 38881/7/99-99-15-02-01-17 «Про подання податкової декларації з податку на прибуток у разі неотримання прибутку або отримання збитку» розміщено на веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/64553.html).

 

Зміни до переліку митних постів

З метою оптимізації структури Київської митниці ДФС Державною фіскальною службою України відповідно до наказу від 26.10.2015 №813 створено митні пости «Вишневе» та «Димитрово» Київської митниці ДФС та визначено місця їх дислокації.

Наказ розміщено на веб-порталі ДФС  (http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/mitne-zakonodavstvo/nakazi/64609.html).

 

Щодо подання Податкової декларації з рентної плати

Державна фіскальна служба України надала роз’яснення щодо подання Податкової декларації з рентної плати.

Лист ДФС України від 12.10.2015 № 37619/7/99-99-15-04-02-17 «Про подання Податкової декларації з рентної плати» розміщено на
веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/64391.html).

 

Ліквідовано «конвертаційний центр» з обігом понад 300 млн. гривень

Працівниками податкової міліції Харківської області спільно з працівниками Головної військової прокуратури, органів внутрішніх справ у рамках розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ч.5 ст.27, ч.5 ст.191 та ч.2 ст.205 КК України, припинено діяльність «конвертаційного центру».

Схема конвертації полягала в наступному: легальні підприємства перераховували безготівкові грошові кошти за нібито придбані товарно-матеріальні цінності на рахунки підконтрольних учасників центру – «транзитні» СГД, після чого дані кошти переводились на рахунки фіктивних підприємств та знімались готівкою.

Орієнтовний обіг проконвертованих коштів протягом 2014-2015 років склав понад 300 млн. гривень, ймовірні втрати бюджету складають майже 50 млн. гривень.  

Працівниками податкової міліції здійснено 23 обшуки в офісах, автомобілях та за місцями проживання фігурантів центру і банківських скриньках. За результатами обшуку вилучено 21,3 тис. Євро, 19,7 тис. доларів США, 25 тис. грн. готівкою, карабін «Сайга» з магазином, 240 набоїв калібру 7,62 мм, спецзасоби і засоби для контрспостереження, перешкоджання GSM та CDMА зв’язку, відеореєстратори, 16 печаток, комп’ютерну техніку, електронні носії інформації та фінансово-бухгалтерську документацію.

Слідчо-оперативні заходи тривають.

 

Великому бізнесу презентували концепцію реформування Центрального офісу з обслуговування великих платників

Голова ДФС Роман Насіров та в.о. начальника Центрального офісу Євген Бамбізов презентували концепцію реформування Центрального офісу з обслуговування великих платників податків представникам найбільших компаній.

«Ми презентуємо нашу роботу, над якою працювали останні місяці. Реформа Центрального офісу передбачає, перш за все, орієнтацію на платника податків, створення сприятливих умов для їх діяльності та стимулювання розвитку бізнесу. Ми пропонуємо наше бачення функціонування цього офісу і очікуємо на ваші пропозиції та зауваження для вдосконалення його роботи», – звернувся Голова ДФС Роман Насіров до представників бізнесу.

Мета реформи офісу великих платників – це забезпечення адекватності сплати податків, стабільне та ритмічне наповнення бюджетів усіх рівнів у взаємодії з платниками податків, а також мінімізація втручання в діяльність бізнесменів. У кінцевому результаті реформи очікується побудова офісу європейського зразка із застосуванням новітніх світових практик.

Для цього у Центральному офісі планується оптимізувати структуру та бізнес-процеси. За рахунок запровадження нових зручних електронних сервісів буде спрощено бюрократичні процедури.

Очікують Центральний офіс і кадрові зміни. За словами Голови ДФС Романа Насірова, до штату будуть набиратися нові фахівці, які зможуть покращити якість обслуговування великих платників.

Ефективна робота майбутнього реформованого Центрального офісу великих платників податків залежатиме і від активної співпраці бізнесу з ДФС на етапі внесення пропозицій по оптимізації діяльності служби.

 

До уваги суб’єктів господарювання, які перевозять товари до/з неконтрольованої території

Довідкова інформація з питань оформлення заяв на внесення до переліків суб’єктів підприємницької діяльності та груп товарів на перевезення до неконтрольованої території (з неконтрольованої території) залізничним транспортом надається за телефонами +380663380880, +380444651326, +380444651327.

 

Дані в паспорті замість картки – в будь-якому органі ДФС

Державна фіскальна служба України повідомляє, що відповідно до пункту 70.10 статті 70 Податкового кодексу України контролюючим органом на прохання фізичної особи - платника податків до паспорту можуть бути внесені (сьома, восьма або дев'ята сторінки) дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру.

Підтвердженням достовірності реєстраційного номера облікової картки платника податків є документ, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі, або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків, внесені будь-яким органом ДФС до паспорта громадянина України за формою встановленою Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.

 

Плату за другу вищу освіту можна включити до податкової знижки

Згідно пп. 166.3.3 Податкового Кодексу України, платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за результатами звітного податкового року фактично здійснені ним протягом такого року витрати на здобуття середньої професійної чи вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, який не одержує зарплати. При цьому така сума не може перевищувати розміру доходу, визначеного в абзаці першому пп. 169.4.1 ПК (у 2015 році — 1 710 грн.), у розрахунку на кожну особу, яка навчається, за кожний повний або неповний місяць навчання протягом звітного податкового року.

До Переліку, затвердженого постановою КМУ від 27.08.10 р. № 796, зокрема, включено послуги з навчання студентів, курсантів для здобуття другої вищої освіти, крім випадків, коли право на безоплатне здобуття другої вищої освіти надано законодавством. Тож, як вважають у ДФС, здобуття другої вищої освіти є складовою вищої освіти, компенсацію вартості якої платник податку має право включити до податкової знижки з урахуванням обмежень, установлених пп. 166.3.3 ПК. Натомість надання спеціально облаштованих приміщень гуртожитків навчальних закладів для проживання осіб, які навчаються у відповідному навчальному закладі, належить до сфери житлово-комунальних послуг, що мають право надаватися закладами системи освіти. Тому сума коштів, сплачена платником податків за гуртожиток, не належить до послуг, що надаються у сфері освітньої діяльності, а отже, не підпадає під дію пп. 166.3.3 ПК.

Дане роз’яснення викладене у листі ДФСУ від 08.10.15 р. № 9420/П/99-99-17-02-03-14.

 

«Сумнівна» заборгованість – облік та оподаткування у 2015 році

З Податкового кодексу з 1 січня 2015 року зникло таке поняття, як «сумнівна» заборгованість, й відповідно, у податковому обліку наразі відсутні якісь особливі податкові правила щодо обліку та стягнення сумнівних боргів. Втім, щодо «перехідних» сумнівних заборгованостей (це тих, щодо яких процедуру врегулювання було розпочато до 1 січня 2015 року) у п.17 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу передбачено особливий порядок відображення в обліку продавця та покупця вказаної заборгованості.

У разі, якщо суд не задовольняє позову щодо стягнення заборгованості,  Продавець зобов'язаний:

а) збільшити фінансовий результат до оподаткування суму заборгованості, попередньо віднесеної ним до зменшення доходу згідно статтею 159 Податкового кодексу у редакції, що діяла до 1 січня 2015 року;

б) зменшити фінансовий результат до оподаткування на собівартість товарів, робіт, послуг, за якими виникла така заборгованість, попередньо віднесену ним до зменшення витрат відповідно до статті 159 Податкового кодексу у редакції, що діяла до 1 січня 2015 року.

Якщо внаслідок такого коригування виникає додаткове податкове зобов’язання, на його суму нараховується пеня, визначена з розрахунку 120 відсотків річної облікової ставки Національного банку України, що діяла на день виникнення додаткового податкового зобов'язання.

Якщо у 2015 році покупець самостійно або за процедурою примусового стягнення погашає суму визнаної заборгованості та віднесеної на зменшення витрат, такий покупець зменшує фінансовий результат до оподаткування на суму такої заборгованості (її частини) за наслідками податкового періоду, на який припадає таке погашення.

Водночас продавець, який у минулому році зменшив суму доходу звітного періоду на вартість відвантажених товарів, виконаних робіт, наданих послуг, відповідно до статті 159 Податкового кодексу у редакції, що діяла до 1 січня 2015 року, збільшує фінансовий результат до оподаткування на суму заборгованості (її частини) за такі товари, роботи, послуги, погашену покупцем, та зменшує фінансовий результат до оподаткування на собівартість (її частину, визначену пропорційно сумі погашеної заборгованості) цих товарів, робіт, послуг за наслідками податкового періоду, на який припадає таке погашення.

 

Платникам рентної плати

Куп`янська ОДПІ нагадує, що відповідно до пункту 250.1 статті 250 Податкового кодексу України базовий податковий (звітний) період для рентної плати дорівнює календарному кварталу.

29 вересня 2015 року набрала чинності нова форма Податкової декларації з рентної плати (Наказ МФУ від 17.08.15 №719 «Про затвердження форми Податкової декларації з рентної плати»).

Як зазначено в. пункті 46.6 статті 46 Кодексу до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

За новою формою, затвердженою Наказом №719, Податкова декларація з рентної плати буде подаватися за IV квартал ц.р. та наступні податкові періоди.

За ІІІ квартал ц.р. платники рентної плати залежно від об’єкта оподаткування звітуються за формами, затвердженими наказами ДПА України, а саме: форма №1011, №1018. Нагадуємо, що форми №1011 та 1018 передбачають базовий податковий (звітний) період  - календарний місяць.

Тому платникам рентної плати пропонується подати розрахунки за діючими формами №1011 та №1018 із зазначенням в рядку 1 «податковий період» цифри «9», що буде означати подання розрахунку за ІІІ квартал 2015 року із граничним строком подання  - 9 листопада 2015 року.

Форми №1403, №1404 передбачають базовий податковий (звітний) період – календарний квартал та подаються за звітний (податковий) період – три квартали 2015 року.

 

Чи потрібно повідомляти ДФС про прийняття на роботу керівника підприємства

Куп`янська ОДПІ нагадує щодо  необхідності надання власником підприємства повідомлення про прийняття працівника (керівника підприємства) на роботу, якщо такі відомості направлені державним реєстратором у зв'язку зі зміною керівника.

Звертаємо вашу увагу, що Листом ДФС України від 02.10.2015 р. №20929/6/99-99-17-03-03-15 надано роз’яснення з цього питання.

 

Податкова соціальна пільга до середнього заробітку мобілізованого працівника

Військова служба за призовом під час мобілізації, на особливий період –  це один з видів військової служби, та мобілізовані працівники одночасно із середнім заробітком за період мобілізації отримують грошове забезпечення з бюджету згідно з постановою КМУ від 09.04.2014 №111.

Середній заробіток, який виплачують працівникам, призваним на військову службу за призовом  під час мобілізації на особливий період,   відносять до додаткової заробітної плати на підставі п.п.2.2.12 Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Держкомстату від 13.01.2004 р. № 5.

Обмеження які встановлені п.п.169.2.3 Податкового кодексу України, не дають права на застосування податкової соціальної пільги, у разі  якщо із зарплатою працівник одночасно отримує доходи у вигляді грошового або майнового (речового) забезпечення.

У випадку якщо роботодавець, орієнтуючись на роз’яснення, раніше надане в під категорії 103.08.04БЗ, застосував до середнього мобілізованого заробітку податкову соціальну пільгу, то він повинен здійснити перерахунок ПДФО, відповідно з п.169.4 ПКУ і подати уточнюючі Податкові розрахунки за ф. № 1ДФ.

За підсумками перерахунку виникне недоплата з ПДФО, яку необхідно до утримати за рахунок суми будь-якого оподатковуваного доходу (після його оподаткування) за відповідний місяць, а в разі недостатності суми такого доходу за рахунок оподаткованих доходів наступних  місяців, до повного погашення суми такої недоплати (169.4.4 ПКУ).Тобто недоплату можна утримати із зарплати (якщо працівник демобілізований і став до роботи) або середнього заробітку (якщо працівник продовжує служити) за місяць, в якому виявлено помилку, а якщо її недостатньо – за рахунок доходів працівника за наступні місяці. При цьому необхідно врахувати, що у разі утримання недоплати з податку необхідно врахувати обмеження, установлене ст..128 КЗпП: сума не повинна перевищувати 20% суми заробітної плати, належної до виплати на руки.

У зв’язку з тим, що помилку буде виявлено в ході перерахунку  і самостійно виправлено роботодавцем, то штрафи за помилкову суму ПДФО, відображену у ф.№1ДФ, не застосовують (п.119.2 ПКУ), та штраф 3% (п.50.1 ПКУ) також не загрожує, якщо виправитися за перерахунком і подати  до контролюючого органу уточнюючі розрахунки. 

 

Власниками електронних ключів Куп`янської ОДПІ стали понад тисячі платників

Про це повідомила під час зустрічі із ЗМІ в.о.начальника Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

З початку року до Центру сертифікації ключів звернулось 1095 юридичних та фізичних осіб-підприємців, щоб користуватись інноваційними сервісами, які пропонує ДФС. Лише протягом жовтня поточного року платниками податків отримано 75 ключів.

Електронний ключ можна отримати безкоштовно, а підписувати ним не лише звіти до податкової, а і до Пенсійного фонду, Управління статистики, провести електронну реєстрацію юридичної особи або підприємця, подати документи до Митниці, використати ключ для електронних систем діловодства, дистанційно працювати із цінними паперами на фондовому ринку.

«Для накладення електронного цифрового підпису на електронну звітність та подання її до контролюючих органів можна використовувати безкоштовне програмне забезпечення або електронні сервіси компаній, які сприяють поліпшенню процесу подання звітності, впровадженню електронних сервісів та розвитку електронного документообігу», - підкреслила посадовець.

Безкоштовно отримати посилений сертифікат відкритих ключів можуть підприємці, підприємства, установи та організації всіх форм власності, громадяни, а також органи державної влади, органи місцевого самоврядування за адресою Центру реєстрації користувачів: Куп`янська ОДПІ вул. Харківська, 99, телефон для довідок, стосовно отримання послуг електронного цифрового підпису –  7-86-77.

 

НАДХОДЖЕННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ ВІД ПЛАТНИКІВ КУП`ЯНСЬКОЇ ОДПІ СКЛАЛИ ПОНАД 148 МЛН. ГРИВЕНЬ

Доходи місцевих бюджетів становлять фінансову основу місцевого самоврядування. Тому місцевий бюджет виконує важливу функцію з забезпечення необхідними грошовими ресурсами фінансування завдань ведення місцевого самоврядування.

За 9 місяців 2015 року до місцевих бюджетів м.Куп`янськ, Куп`янського, Шевченківського та Дворічанського районів надійшло податку на доходи фізичних осіб на суму понад 86 млн. гривень.

Значною, у загальній сумі надходжень до місцевих бюджетів, є сума єдиного податку на підприємницьку діяльність. Так, з початку поточного року сума надходжень з єдиного податку склала майже 17  млн. гривень. За січень – вересень 2015 року зафіксовано майже 2,3 млн. гривень приросту по надходженням зі сплати єдиного податку в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Темп росту склав 115,6 %.

Також у 2015 року надходження з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки склали суму майже 1,3 млн. гривень.


СУМА НАДХОДЖЕНЬ З ЄСВ У КУП`ЯНСЬКІЙ ОДПІ СКЛАЛА 247 МЛН. ГРИВЕНЬ

У вересні 2015 року платниками Куп`янської ОДПІ сплачено 30,7 млн. гривень єдиного соціального внеску.

Загалом з початку 2015 року сума надходжень з єдиного внеску склала понад 246,9 млн. гривень.

Для платників податків працює інформаційно-довідковий департамент з багатоканальним телефоном 0-800-501-007 (зі стаціонарних телефонів - безкоштовно) з 08:00 до 20:00 (крім суботи та неділі).

 

У 2015 РОЦІ ПЛАТНИКАМИ  КУП`ЯНСЬКОЇ ОДПІ СПЛАЧЕНО 25,8  МЛН. ГРИВЕНЬ ВІД ПЛАТИ ЗА ЗЕМЛЮ

Вагомим джерелом наповнення місцевого бюджету є плата за землю.
Так, у вересень поточного року, платниками Куп`янської ОДПІ сплачено майже 2,3 млн. гривень від плати за землю.

А загалом, з початку 2015 року до місцевих бюджетів землекористувачами сплачено майже 25,8  млн. гривень земельного податку. Темп росту склав 118,5 %.

Юридичними особами до бюджету сплачено 19,1  млн. гривень, фізичними особами сплачено понад 6,7 млн. гривень.

 

З ПОЧАТКУ РОКУ НАДХОДЖЕННЯ З АКЦИЗНОГО ПОДАТКУ ПЕРЕВИЩИЛИ 9,4 МЛН. ГРИВЕНЬ

Підприємці Куп`янської ОДПІ сплачують акцизний податок з наступних видів підакцизних товарів, а саме: алкогольні напої, тютюнові вироби, нафтопродукти.

У вересні 2015 року платники податків сплатили 1,4 млн. гривень акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів. А загалом з початку року до бюджету надійшло понад 9,4 млн. гривень акцизного податку.

Нагадаємо, що базовий податковий період для сплати податку відповідає календарному місяцю.

Платники податку з підакцизних товарів (продукції), вироблених на митній території України, та імпортери алкогольних напоїв та тютюнових виробів подають щомісяця не пізніше 20 числа наступного періоду контролюючому органу за місцем реєстрації декларацію акцизного податку за формою, затвердженою у порядку, встановленому статтею 46 Податкового кодексу України.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/7532 | Переглядів: 29Дата публікації: 08:28 03.11.2015