Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Надходження єдиного внеску від платників Куп`янської ОДПІ склали більше 187 мільйонів гривень

При цьому, лише в липні поточного року платники єдиного внеску Куп`янської ОДПІ перерахували на рахунки Державного казначейства більш ніж 29 млн.грн .

Як повідомила в.о.начальника Куп`янської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Інна Богатирьова, найбільшу питому вагу надходжень єдиного внеску забезпечують платники, які перебувають на обліку в м.Куп`янськ та Куп`янському районі, надходження склали 146 млн.грн. Платниками, які перебувають на обліку у Шевченківському та Дворічанському відділеннях Куп`янської ОДПІ сплачено 21,9 млн.грн. та 19,4 млн.грн єдиного внеску відповідно.

 «Своєчасна сплата ЄСВ – це не лише обов’язок перед державою, але й захищені соціальні гарантії для кожного» - наголошує Інна Богатирьова.

З питань адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування можна звертатись до Центру обслуговування платників, за адресою: м.Куп`янськ, вул. Харківська, 99, телефон 5-74-50.

 

Платники Куп`янської ОДПІ з початку року сплатили 165,5 млн.грн.

В.о. начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова під час брифінгу для ЗМІ розповіла про надходження коштів до  Місцевого бюджету за сім місяців поточного року.

Протягом січня – липня 2015 року до Зведеного бюджету України від платників Куп`янської ОДПІ надійшло 165,5 мільйонів гривень, у тому числі до Місцевого бюджету – майже 106 мільйонів гривень, що становить 64 % загальної суми надходжень.

Основним джерелом наповнення Місцевого бюджету є податок на доходи фізичних осіб, находження якого за сім місяців 2015 року склали 61,4 мільйонів гривень.

З метою недопущення втрат бюджету від недоотримання цього податку, працівниками проводяться перевірки відповідності даних за формою 1-ДФ, співбесіди з роботодавцями щодо дотримання норм трудового законодавства. З приватними підприємцями проводиться відповідна роз’яснювальна робота  по збільшенню розмірів виплачуваних доходів найманим  працівникам, ліквідації фактів отримання заробітної плати  в “конвертах” та забезпечення зростання перерахувань податку на доходи фізичних осіб.

 

Не гайте часу на відвідування органів ДФС - працюйте дистанційно!

Куп`янська ОДПІ звертає увагу платників на те, що ДФС України впроваджено чимало електронних сервісів. Це новий формат відносин з платниками, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів фіскальної служби, знижуються корупційні ризики завдяки уникненню безпосереднього спілкування з працівниками контролюючих органів. Для подання звітності в електронному вигляді, необхідно лише отримати ключ цифрового підпису.

До переваг електронного цифрового підпису відноситься всебічна економія ресурсів та удосконалення бізнес-процесів на підприємстві. Ведення електронного документообігу на підприємстві істотно зменшує обсяги паперової бухгалтерської документації, економить час співробітників і витрати підприємства, пов'язані з укладанням договорів, оформленням платіжних документів, та їх пересиланням. Документи можуть бути підписані за допомогою електронного цифрового підпису та передані за призначенням протягом декількох секунд. Також, до переваг відноситься простота і зручність використання електронного ключа, навіть людиною з початковими навичками володіння персональним комп'ютером.

Для отримання безкоштовного електронного ключа платникам потрібно звернутись в Акредитований центр сертифікації ключів, що працює при Куп`янській ОДПІ за адресою: м. Куп`янськ, вул. Харківська, 99, каб№3.

Звертаємо увагу, що звітність з єдиного внеску також можливо подавати в електронному вигляді, для цього необхідно отримати в органах ДФС електронний цифровий підпис та завантажити відповідне програмне забезпечення.

 

При отриманні заробітної плати «в конверті» повідомляйте в податкову

Наймаючись на роботу, громадяни мають пам'ятати, що заробітна плата, яка виплачується «у конвертах» – це тимчасове благо, яке має негативні наслідки для самого працівника.

Перш за все, це ризик залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії та здійсненні перерахунків пенсій у подальшому.

Людина, яка працює неофіційно, при отриманні травми не може розраховувати на виплату їй лікарняних та інших обов'язкових виплат.

Підприємства, установи, організації, а також суб'єкти підприємницької діяльності, при виплаті заробітної плати працівникам, повинні дотримуватись чинного законодавства України та несуть відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків. За невиплату заробітної плати працівникам передбачена кримінальна відповідальність згідно ст. 175 Кримінального кодексу України.

Запорука соціальної підтримки громадянина в будь-який час – це перш за все легалізація заробітної плати та офіційне працевлаштування.

Про відомі Вам факти порушення трудових прав, отримання заробітної плати «в конверті» Ви можете залишити своє повідомлення в Центрі обслуговуванні платників, за адресою: вул. Харківська, 99.

Шановні громадяни – не залишайтеся байдужими до своєї долі!

 

Отримати податкову знижку можна до кінця року

Куп`янська ОДПІ нагадує, що прийом податкових декларацій від громадян на отримання податкової знижки за підсумками 2014 року здійснюється до кінця 2015 року.

Право на податкову знижку мають громадяни, які в 2014 році отримували дохід у вигляді заробітної плати та сплачували за навчання закладам освіти, сплачували проценти за іпотечним житловим кредитом, страхували себе або членів своєї сім'ї, оплачували допоміжні репродуктивні технології, всиновлювали дітей, або понесли витрати у зв'язку із переобладнанням транспортного засобу.

Звертаємо увагу платників: громадянин, який не скористається правом на отримання податкової знижки за наслідками звітного податкового року, втрачає можливість використати таке право в наступних податкових роках.

 

Запобігання та протидія проявам корупції

Куп`янська ОДПІ зауважує, що проблема корупції в Україні є однією з тих, що потребує невідкладного розв'язання, оскільки вона становить загрозу європейським стандартам та принципам демократичної держави.

Запобігання проявам корупції є одним з найвідповідальніших напрямів в діяльності ОДПІ, а запорука успіху у боротьбі з корупцією - прозорість та відкритість. Курс на активну співпрацю з громадськістю, налагодження партнерства з бізнесом, створення таких умов для підприємств, аби їх робота з податковими органами була простою, зрозумілою та прозорою – ось одні з основних шляхів до зменшення, а згодом і повного викорінення корупційних правопорушень.

Вирішити проблему подолання корупції не можливо одноразово. Це має бути цілісна система дій, спрямована на посилення протидії цьому злу, запроваджено систематичне проведення на найвищому рівні організаційних заходів за участю керівників правоохоронних та інших Державних органів, присвячених питанням протидії корупції тощо.

   Куп`янська ОДПІ нагадує, що з метою недопущення корупційних діянь та інших правопорушень працює антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс», який покликаний подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами. Він працює у вигляді прямої телефонної лінії на номер (044) 284-00-07 за принципом call-back – податківці не тільки приймають звернення, але й повідомляють платникам про результати перевірки та вжиті заходи.

 

Податок з об'єктів нерухомості необхідно сплатити протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення

Власник об'єктів житлової нерухомості – фізичні особи, до закінчення терміну, наданого законодавством повинні сплатити податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за 2014 рік.

Сума податку, розраховується податковою інспекцією за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості за ставками, що діяли в 2014 році.

Фізичні особи сплачують суму податку за звітний рік протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, яке надсилається до 1 липня контролюючим органом за місцем реєстрації.

Відповідно до пункту 38.1 статті 38 Кодексу виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.

Нагадаємо, що статтею 126 Податкового кодексу України передбачено, що у разі, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Також після закінчення встановлених Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня відповідно до ст.129 ПКУ.

 

Затверджено нові форми звітності для спрощенців

Нові форми декларацій для платників єдиного податку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 р. № 578, а саме:

- форму податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця;

- форму податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи);

- форму податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи.

Цей наказ набрав чинності з дня його офіційного опублікування у Офіційному віснику України від 28.07.2015р. № 57.

 

З вересня 2015 року учасники АТО будуть звільнені від сплати  військового збору

Куп`янська ОДПІ звертає увагу, що внесено зміни до законодавства України щодо оподаткування військовим збором, зокрема на період проведення АТО не підлягають оподаткуванню військовим збором доходи у вигляді грошового забезпечення співробітників правоохоронних органів, військовослужбовців та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, співробітників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та інших осіб на період їх безпосередньої участі у АТО.

Вказана норма викладена в Законі України від 18.06.2015 року № 548-VIII «Про внесення зміни до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування військовим збором грошового забезпечення військовослужбовців та інших осіб, які беруть безпосередню участь у антитерористичній операції». Закон набув чинності 9 липня 2015 року та  вводиться в дію через 2 місяці з дня набрання чинності.

Застосування пільги по оподаткуванню військовим збором можливо за умови підтвердження статусу учасників АТО, визначення яких здійснюється за порядком, розробленим Кабінетом Міністрів України.

 

Щодо затвердження форм податкових декларацій збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору

Наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2015 №636 «Про затвердження форм податкових декларацій збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору» затверджено такі форми:

- Форма Податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів;

- Форма Податкової декларації з туристичного збору.

Із зазначеним наказом можливо ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України у підрозділі «Податкове законодавство» розділу «Законодавство».

 

Про оновлений порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій під час чергової «гарячої лінії»

Нещодавно в Куп`янська ОДПІ відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча» лінія. На запитання дозвонювачів, що стосувались порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій відповідала в.о.начальника відділу реєстрації платників та електронних сервісів Тихоніна Світлана Іванівна.

Найбільш актуальними питаннями на прямому телефонному зв’язку були наступні запитання: чи повинні застосовувати касові апарати фізичні особи – підприємці, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, яким чином здійснюється опломбування РРО та чи потрібно надавати копію довідки про опломбування до органу державної фіскальної служби, в якому контролюючому органі підприємство, яке має відокремлені підрозділи, може зареєструвати РРО, яким чином здійснюється скасування реєстрації касового апарату, яким чином підприємство веде касову книгу в електронному вигляді.

На всі задані в телефонному режимі питання були надані вичерпні відповіді.

 

 

Про звітування щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в електронному вигляді

Фахівці Куп`янської ОДПІ звертають увагу платників на тому, що подання звітності в електронному вигляді – одна з найпоширеніших послуг серед платників податків. Адже таке звітування дає можливість підприємцям та суб’єктам господарювання економити час та гарантує автоматичну перевірку документів на наявність помилок.

Звіт до фіскальних органів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік в один із таких способів:

– засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;

– на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;

– на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше п’яти.

 

Дізнаємося коли змінюються показники, що відображені у витягу з системи електронного адміністрування ПДВ

Показники, які відображаються у витягу з системи електронного адміністрування ПДВ, є складовими формули, що перераховані у Податковому кодексі України та постанові КМУ від 16.10.2014 № 569 "Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість". За такими складовими формула розраховує реєстраційну суму.

Такі показники змінюються по мірі надходження до системи електронного адміністрування ПДВ інформації про зареєстровані податкові накладні, розрахунки коригування до них, митні декларації та аркуші коригування до них, зараховані на електронний рахунок кошти, подану податкову звітність.

 

Особливості функціонування системи електронного адміністрування ПДВ у звичайному режимі

 З 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ запрацювала в звичайному режимі.

З цієї дати реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється виключно на суму податку, обраховану по формулі, визначеною пунктом 200¹.3 статті 200¹ Кодексу.

Таким чином, з 1 липня 2015 року при реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування в ЄРПН відбувається перевірка наявності у платника, який здійснює таку реєстрацію, достатньої реєстраційної суми. Тобто для отримання можливості зареєструвати в ЄРПН податкову накладну або розрахунок коригування реєстраційна сума платника податку повинна бути більшою або дорівнювати сумі ПДВ, зазначеній у вказаних документах.

Якщо така реєстраційна сума є меншою ніж сума ПДВ, зазначена у податковій накладній або розрахунку коригування, у реєстрації вказаних податкової накладної або розрахунку коригування буде відмовлено.

У такому випадку (в тому числі якщо реєстрацій сума має від’ємне значення) з метою отримання можливості зареєструвати податкову накладну або розрахунок коригування в ЄРПН платнику потрібно збільшити свою реєстраційну суму.

Одночасно інформуємо, що термін реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН із запровадженням системи електронного адміністрування у звичайному режимі залишився без змін та становить 15 календарних днів з дати складання відповідного документу.

При цьому, слід мати на увазі, що з 01.07.2015 за порушення вказаного терміну реєстрації в ЄРПН від одного до п’ятнадцяти календарних днів застосовується штраф у розмірі 10 відсотків від суми ПДВ, зазначеної у податкових накладних/розрахунках коригування.

Про особливості функціонування системи електронного адміністрування ПДВ з метою ознайомлення та використання у роботі повідомлено листом ДФС України від 14.07.2015 року № 25450/7/99-99-19-03-01-17.

 

Сума податку, сплаченого за операціями з ввезення на митну територію України товарів та вказана у митній декларації не враховується у системі електронного адміністрування ПДВ

Сума податку, сплаченого за операціями з ввезення на митну територію України товарів, відображається у рядку 4 витягу з системи електронного адміністрування ПДВ.

При цьому з метою правильного відображення такої суми (для обрахунку реєстраційної суми), під час заповнення декларантами графи B митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа (МД) додатково необхідно зазначати відомості про податковий номер (код ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків/реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами) особи, яка претендуватиме на податковий кредит з податку на додану вартість у розмірі відповідної сплаченої суми.

Роз'яснення з цього питання викладено у листі ДФС від 15.12.2014 № 15182/7/99-99-19-03-02-17.

 

Для платників податків діють електронні сервіси Державної фіскальної служби

Для якісного обслуговування платників податків та забезпечення умов для швидкого та комфортного процесу адміністрування податків на офіційному веб-порталі ДФС України запроваджено цілу низку сервісів, якими сьогодні користуються більшість платників податків.

Одним з них є загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (далі «ЗІР»). Робота «ЗІР» направлена на забезпечення суспільства своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією.

У розділі «Запитання – відповіді з Бази знань» для платників податків реалізована можливість самостійного пошуку інформації, шляхом ознайомлення з редакціями відповідей на запитання, з якими звертаються клієнти до Контакт-центру по телефону, електронній пошті або письмово.

Розділ «Нормативні та інформаційні документи» містить нормативні та інформаційні документи з питань оподаткування, митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та електронного цифрового підпису, інших питань законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС, а також іншу інформацію стосовно роботи фіскальних органів.

Розділ «Письмові консультації» наповнюється витягами з письмових консультацій, підготовлених ДФС на типові звернення суб’єктів господарювання та громадян.

Розділ «Коментарі та пропозиції» надає можливість працівникам органів фіскальної служби здійснювати зворотній зв’язок з модератором «ЗІР» шляхом залишення коментарів-пропозицій до запитань – відповідей з Бази знань, з метою прийняття участі у формуванні та вдосконаленні автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. У подальшому таку можливість з використанням електронного цифрового підпису матимуть і зовнішні користувачі.

Сервіс забезпечує можливість пошуку інформації у певному податку, напрямку діяльності, в тому числі з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише за запитаннями - відповідями, розміщеними в Базі знань, але і за відповідями на письмові звернення, які надавалися з використанням Бази знань.

 

До уваги платників ПДВ, які застосовують спеціальний режим оподаткування

Куп`янська ОДПІ нагадує, що платникам податку, які застосовують спеціальний режим оподаткування, визначений статтею 209 Податкового кодексу, у системі електронного адміністрування податку відкривається єдиний електронний рахунок для обліку сум податку, як в межах діяльності, визначеної статтею 209, так і у межах іншої діяльності.

У випадку, якщо платником податку, який застосовує спецрежим, за результатами звітного періоду задекларовано суми податку, які підлягають сплаті як до бюджету, так і на його спеціальний рахунок, кошти з його електронного рахунку, у першу чергу, перераховуються до бюджету, а у разі повного розрахунку з бюджетом –на спеціальний рахунок такого платника (пункт 22 Порядку No 569).

Відповідно, платнику необхідно суму зазначену в рядках 25.1 та 25.2, перерахувати на власний електронний рахунок. Перерахування суми податку до бюджету та/або на спеціальні рахунки платників податку з їх електронних рахунків здійснюється Казначейством в межах залишку таких коштів на електронних рахунках, на підставі реєстру, який автоматично формується ДФС України (пункт 21 Порядку No569).

Для забезпечення в умовах дії системи електронного адміністрування ПДВ спрямування сум податку на підтримку власного виробництва, суб’єкти спецрежиму -платники ПДВ повинні в декларації за звітний період в розділі «****Реквізити спеціального рахунку» вказати номер рахунку, найменування, МФО та код ЄДРПО банку, в якому такий спеціальний рахунок відкритий.

 

Попереджаємо про відповідальність за не роздрукування (незбереження) фіскального звітного чека

Куп`янська ОДПІ повідомляє, що згідно з п. 9 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані щоденно друкувати на РРО (за винятком автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій.

Статтею 26 вищезгаданого Закону встановлено, зокрема, що посадові особи та працівники торгівлі, громадського харчування та сфери послуг за порушення вимог Закону притягуються фіскальними органами до адміністративної відповідальності .

Відповідно до ст. 155¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.84 р. № 8073 – Х за порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг посадові особи притягуються до адміністративної відповідальності у розмірі від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 – 170 грн.).

Дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі самі порушення, тягнуть за собою накладання штрафу від 10 до 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 – 340 грн.).

 

Застосування РРО платниками, які здійснюють господарську діяльність винятково за безготівковим розрахунком

Куп`янська ОДПІ інформує, що згідно з п. 1 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані в установленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених згаданим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

З метою об’єктивного обліку обсягів торгівлі та надання послуг впроваджується вимога щодо застосування РРО платниками єдиного податку, а також для захисту прав споживачів виключно можливість здійснення підприємницької діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг без РРО.

Умови незастосування РРО зазначено в статті 9 Закону України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», зокрема РРО та РК не застосовуються при виконанні всіх банківських послуг, крім операцій з купівлі – продажу іноземної валюти, та операцій комерційних агентів банків з приймання готівки для подальшого її переказу.

Таким чином, фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку третьої групи мають право не застосовувати РРО у разі проведення розрахунків через банківські установи.

 

До уваги продавців пива!

Куп`янська ОДПІ інформує підприємців – платників єдиного податку другої та третьої груп, які здійснюють роздрібну торгівлю пивом, що при розрахунках готівкою зазначена категорія підприємців зобов’язана застосовувати належним чином зареєстровані касові апарати - реєстратори розрахункових операцій (РРО) з функцією роздрукування відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій.

Крім того, з 1 липня 2015 року діяльність з виробництва, імпорту, експорту, оптової та/чи роздрібної торгівлі пивом підлягає обов’язковому ліцензуванню на загальних підставах, передбачених для алкогольних напоїв.

Тож, фахівці ДПІ ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва звертають  увагу на те, що за наявності у суб’єкта господарювання діючої ліцензії на продаж алкогольних напоїв, окрему ліцензію на роздрібну торгівлю пивом придбавати не потрібно.

Зверніть увагу, що з 1 липня цього року за торгівлю пивом без відповідної ліцензії передбачені штрафні санкції відповідно до вимог Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

 

Щодо виробництва, імпорту, експорту, оптової та/чи роздрібної торгівлі пивом

Куп`янська ОДПІ нагадує, що з 01.07.2015 року пиво вважається алкогольним напоєм, діяльність з виробництва, імпорту, експорту, оптової та/чи роздрібної торігвлі яким на загальних підставах, передбачених для алкогольних напоїв, підлягяє ліцензуванню. Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 грн. на кожний окремий, зазначений у ліцензії РРО, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 грн.

При цьому якщо суб’єкт господарювання вже має ліцензію на алкогольні напої, окрему ліцензію на виробництво, імпорт, експорт, оптову або роздрібну торгівлю пивом отримувати не потрібно.

Роз'яснення з цього питання викладено у листі ДФС від 19.06.2015 року №22173/7/99-99-21-02-17.

 

Сервіс «Пульс» швидко вирішує проблеми платників податків

Фахівці Куп`янської ОДПІ нагадують, що антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» – це пряма телефонна лінія, яка працює в режимі call-back, оскільки працівники відомства не лише приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про вжиті заходи.

На усі запити на «Пульс» органами фіскальної служби надаються відповіді оперативно і без порушення термінів розгляду.

Даний сервіс – це один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС. На цю "гарячу телефонну лінію" може звернутися будь-який громадянин з питаннями на податкову та митну тематику та щодо роботи податкових органів. Нагадуємо, що номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс" – (044) 284-00-07.

 

Чи відноситься пиво до алкогольних напоїв?

Відповідно до змін Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” з 1 липня 2015 року - пиво буде відноситись до алкогольних напоїв.

Чи необхідно отримувати ліцензію на роздрібну торгівлю пивом?

Так, з 1 липня 2015 року суб’єктам господарювання які здійснюють торгівлю пивом необхідно отримати ліцензію на право торгівлі алкогольними напоями.

До якого територіального органу Державної фіскальної служби подається декларація акцизного податку: за місцем здійснення торгівельної діяльності чи за місцем проживання суб’єкта господарювання?

Декларація акцизного податку подається до територіальних підрозділів Державної фіскальної служби за місцем здійснення торгівельної діяльності.

Скільки необхідно сплачувати акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів?

Акцизний податок сплачується у розмірі 5% від суми реалізованих підакцизних товарів.

Хто здійснює контроль за оподаткуванням підакцизних товарів?

Контроль за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів здійснюється Головним управлінням Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області та його територіальними підрозділами у межах повноважень.

Куди необхідно подавати заяву для отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями?

Заява на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами подається до Головного управління ДФС у Харківській області або до Центру обслуговування платників за місцем торгівлі суб’єкта господарювання уповноваженою особою заявника або надсилається рекомендованим листом.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/7201 | Переглядів: 34Дата публікації: 08:27 26.08.2015