Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

У 2015 році за фактами корупції в підрозділах ДФС відкрито 414 кримінальних проваджень

Про це повідомив начальник Головного управління власної безпеки Державної фіскальної служби України Юрій Шеремет під час оперативної наради з керівниками регіональних підрозділів. Зазначений показник на 37% перевищує аналогічний за сім місяців минулого року. В тому числі за ознаками хабарництва розпочато 92 провадження (в 1,7 раза більше, ніж у 2014 році).

 Порівняно з минулим роком має місце і зростання кількісної складової щодо виявлених кримінальних  правопорушень. Так, протягом січня – липня поточного року за матеріалами підрозділів власної безпеки розпочато 354 провадження (майже на 40% більше, ніж у 2014 р.). З них за ст. 364 (зловживання владою або службовим становищем) відкрито 154, за ст. 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою) – 53 кримінальних провадження.

                Починаючи з червня робота по боротьбі з хабарництвом помітно активізувалася. За матеріалами підрозділів власної безпеки розпочато 87 проваджень,  з яких 40 -  за перевищення службових повноважень, 13 – безпосередньо за хабарництво. Обвинувальні акти направлено в Дніпропетровській, Львівській, Одеській і Запорізькій областях.

                Водночас Юрій Шеремет наголосив на необхідності більш ефективного супроводу кримінальних проваджень. „Ви повинні робити все для досягнення кінцевого результату, а кінцевий результат у нашому випадку - це притягнення винних до кримінальної відповідальності у вигляді міри покарання, що є найкращою  профілактикою боротьби з корупцією”, - звернувся він до підлеглих.

                Також начальник Головного управління власної безпеки ДФС України повідомив, що задля усунення впливу керівництва на місцях найближчим часом всі працівники власної безпеки будуть вважатися працівниками центрального апарату. У зв’язку з реорганізацією служби їх буде виведено поза штат, а хто залишиться працювати далі, залежатиме від кожного особисто.

 

Харківщина: До бюджетів усіх рівнів надійшло близько 6 млрд. грн., індикативний показник ДФС України виконано на 111,5 %

Станом на 31 липня 2015 року забезпечено збір 5,9 млрд. грн. платежів до бюджетів усіх рівнів, що на 1,2 млрд. грн. більше ніж за відповідний період минулого року.

Індикативний показник ДФС України виконано на 111,5 % - бюджети додатково отримали 604,4 млн. грн.

Так, до Зведеного бюджету надійшло:

                ПДВ – 1 096 млн.грн., або 101,6 % (+ 17,2 млн.грн.) від індикативу та 121 % (+ 190,3 млн.грн.) від минулорічного показника;

Податку на прибуток – 565,4 млн.грн., або 120,7 % від індикативу, бюджет додатково отримав 96,9 млн.грн.;

                Податку на доходи фізичних осіб – 2 404,4 млн.грн., або 112 % від індикативу, бюджет додатково отримав 257,1 млн.грн.

                 За липень до бюджетів усіх рівнів надійшло – 936,6млн.грн., що на 224,4 млн. грн. більше ніж за липень 2014 року

                 Індикативний показник ДФС України виконано на 119,4 %, додатково отримано 152,4 млн. грн.

                 Значну увагу у фіскальній службі області приділяють наповненню місцевих бюджетів, кошти з яких направляються на розвиток громад Слобожанщини.

                 Так, до місцевих бюджетів станом на 31 липня 2015 року надійшло     3,1 млрд. грн., що на 14 % або на  380 млн. грн. більше минулорічного показника.

                 Індикативний показник ДФС України виконано на 115,2 відсотка, додатково отримано 411,4млн. грн.

                 За липень до місцевих бюджетів -  568,4млн.грн., що на  118,5 млн. грн. або на  26,3% більше ніж за липень минулого року.

                 Індикативний показник ДФС України виконано на 125,6 відсотка, додатково отримано 115,7млн. грн.

                 Основним джерелом надходження до місцевих бюджетів є податок на доходи фізичних осіб. За січень-липень 2015 року фактично надійшло 1,6 млрд. грн. цього податку. Індикативний показник забезпечено на рівні 111,6 %, додатково надійшло 167,1 млн. гривень.

               

В потязі «Дніпропетровськ - Москва» були виявлені ікона та орден Великої Вітчизняної Війни

Як повідомили в прес-службі ГУ ДФС у Харківській області, під час проведення письмового та усного декларування громадянин України, який збирався покинути країну, запевнив, що нічого забороненого та обмеженого не переміщує. Але при огляді багажу пасажира в дорожній сумці були виявлені дерев’яна ікона із зображенням ліку жінки з дитиною, орден Великої Вітчизняної Війни та посвідчення до нього.

                За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за статтею 472 Митного кодексу України, що передбачає накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів з конфіскацією зазначених товарів. У разі визнання судом вини правопорушника вилучені предмети будуть безоплатно передані на довічне зберігання в музейні фонди країни.

                Даний факт виявлено в результаті проведення спільної операції міжвідомчою робочою групою, яка була створена на виконання вказівки Президента України з метою боротьби з контрабандою, у складі представників УСБУ в Харківській області, Харківської митниці ДФС, ГУ МВС України в Харківській  області, Східного регіонального управління ДПС України та ГУ ДФС в Харківській області.

 

На Харківщині власники авто VIP-класу сплатили до бюджету 11,5 млн.грн. транспортного податку

Про це проінформувала під час прес-конференції заступник начальника управління доходів і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Харківській області Ірина Васильєва.

                Так, фахівець повідомила журналістам, що зазначена сума надійшла з початку поточного року, коли було введено в дію транспортний податок. Відтоді юридичні особи та громадяни - власники легкових автомобілів з об'ємом циліндра двигуна понад 3000 куб. см та терміном використання менше 5 років з дати першої реєстрації, повинні сплатити  транспортний податок у розмірі 25 000 гривень за кожен такий автомобіль.

                 Ірина Васильєва розповіла, що майже 9,0 млн. грн.. надійшло від фізичних осіб та 2,5 млн. грн. перерахували  до бюджету юридичні особи.

                Крім того, під час спілкування з журналістами співробітник фіскальної служби проінформувала про нюанси сплати податку. Вона відзначила, що юридичні особи самостійно обчислюють податок, до 20 лютого подають до органів фіскальної служби податкову декларацію та сплачують податок  поквартально рівними частками. А обчислення податку громадянам  здійснюється органами фіскальної служби за місцем реєстрації платника податку.

                Повідомила Ірина Васильєва  і про порядок вручень власникам автомобілів повідомлень-рішень на сплату податку. Усього на сьогоднішній день, згідно інформації отриманої від органів внутрішніх справ, платниками транспортного податку на зазначені автомобілі є  2650 громадян. Усім їм направлені  такі повідомлення на загальну суму 65,8 млн. грн. Сплатити податок необхідно протягом 60 днів від дня вручення їм податкових повідомлень-рішень на рахунки, вказані в повідомленнях.

Також фахівець нагадала громадянам, які є власниками вказаних авто, що вони несуть відповідальність  за повноту та своєчасність сплати податку. У разі порушення 60-денного терміну сплати  з дня вручення податкового повідомлення – рішення, нараховуються штрафні санкції: у розмірі 10% (при затримці до 30 календарних днів включно) або 20% (при затримці більше 30 календарних днів). Крім того, доведеться сплатити пеню в розмірі 120% річних облікової ставки НБУ.

                Ірина Васильєва  запропонувала громадянам не чекати останнього дня граничного терміну сплати,  а своєчасно  виконати свій обов’язок перед бюджетом.

 

Більше 28 кг натурального волосся затримали на Харківщині

В ході проведення митного контролю потягу сполученням «Москва-Кривий Ріг» 45-річний громадянин України при усному та письмовому декларуванні заявив, що нічого крім особистих речей не переміщує. При цьому чоловік помітно нервував, що стало причиною більш ретельного догляду його речей.

                Під час митного догляду багажу й було виявлено понад 28 кг натурального волосся, яке використовується для виготовлення париків та шиньйонів.

                За даним фактом складено протокол про порушення митних правил за статтею 472 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучені та передані на склад митниці.

               

Оновлено форми книг обліку доходів і витрат та форми податкових декларацій платників єдиного податку

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що 28 липня 2015 набув чинності наказ Мінфіну від 19 червня 2015 № 579 . Цим наказом затверджено:

                - форма книги обліку доходів (для платників єдиного податку першої, другої і третьої груп, які не є платниками ПДВ);

                - Порядок ведення книги обліку доходів для платників єдиного податку першої, другої і третьої груп, які не є платниками ПДВ;

- форма книги обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої групи, які є платниками ПДВ).

                Зазначений документ опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 28.07.2015р. № 57.

                Крім того, у цьому номері офіційного видання Міністерства Юстиції опубліковано наказ Мінфіну від 19 червня 2015 року № 578 «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку». Тобто з 28 липня 2015 року наказ № 578 також набув чинності. Відповідно до цього наказу затверджені :

                - форма податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця;

                - форма податкової декларації платника єдиного податку третьої групи  (юридичної особи);

                - форма податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи

              

Новини законодавства

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що з 29 липня 2015 року набув чинності Закон України від 16.07.2015р. № 643-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість» (опубліковано у газеті «Голос України» від 29.07.2015р. № 135).

Ознайомитись з текстом документу можна за посиланням http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/643-19

 

  Харківські митники перешкодили вивезенню валюти за кордон

Спробу вивезення валютних коштів у сумі 13000 дол. США, що по курсу НБУ складає 286, 8 тис. грн., попередили співробітники Харківської митниці ДФС.

Так, під час здійснення контрольних заходів у місцевому пункті пропуску «Журавлівка» було затримано мешканку Харківської області, яка намагалася  перемістити з території України на територію Російської Федерації поза митним контролем вказані валютні кошти. При огляді особистих речей молодої жінки, у сумочці знаходився пакунок, що був загорнутий у шматок від шпалер. Під час усного опитування стосовно змісту пакунка, громадянка «чесно» відповіла, що це гроші, та ще й назвала суму – 10 тисяч доларів США. Але коли запропонували їй перерахувати ці гроші, їх виявилося значно більше.

Відносно громадянки співробітниками Харківської митниці ДФС складено протокол про порушення митних правил за статтею 482 Митного кодексу України. Кошти вилучені, а пішохідну прогулянку за кордон довелося продовжити вже з протоколом.

 

Щодо повідомлення фіскальних органів про прийняття працівників на роботу

ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що роботодавці повинні надавати до органів Державної фіскальної служби повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року №413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» (далі – Постанова № 413). Зробити це потрібно до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.

Таке повідомлення до фіскальних органів надається:

-    засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

-    на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Тобто Постанова № 413 не містить посилання на норми подання страхувальником повідомлення про прийняття працівника на роботу поштою.

При цьому Постанову № 413 було розроблено Мінсоцполітики відповідно до частини третьої ст. 24 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП), яка містить положення щодо укладення трудового договору. Тому укладення договорів цивільно-правового характеру не регулюється ст. 24 КЗпП

Додатково повідомляємо, що повідомлення про прийняття працівника на роботу надані до територіальних органів Державної фіскальної служби не за місцем обліку роботодавця або не за встановленою формою вважаються такими що не подавалися.

 

До уваги платників ПДВ – функціонування ЄРПН відновлено!

4 серпня 2015 року функціонування ЄРПН та прийом декларацій відновлено. Система працює в штатному режимі.

Раніше повідомлялося, що з метою проведення технічних робіт 2 серпня 2015 року о 23 годині буде призупинено роботу ЄРПН та прийом декларацій з ПДВ та відновлено не пізніше 00 годин 00 хвилин 4 серпня 2015 року.

Нагадаємо, що 29 липня набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість» №643-VIII.

 

Про застосування РРО фізичними особами-підприємцями, які є платниками єдиного податку

Обов’язкове застосування реєстратора розрахункових операцій платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичними особами – підприємцями) розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1000000 гривень, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

Не застосовуються реєстратори розрахункових операцій платниками єдиного податку:

 першої групи;

 другої і третьої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень.

Нагадуємо платникам єдиного податку, що такий порядок діє з 23 липня проточного року у зв’язку зі змінами, внесеними до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України Законом України від 01.07.2015 № 569-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій».

 

Як звітувати з податку на прибуток за півріччя 2015 року

До затвердження нової форми податкової декларації з податку на прибуток підприємств ДФС рекомендує платникам (лист від 29.07.2015 р. № 27719/7/99-99-19-02-01-17) відображати об’єкти оподаткування й податкові зобов’язання з податку на прибуток за звітний період — півріччя 2015 року — у таких деклараціях:

з податку на прибуток підприємств (наказ 30.12.2013 р. № 872);

з податку на прибуток банків (наказ від 06.02.2014 р. № 121);

з податку на доходи (прибуток) страховика (наказ від 27.01.2014 р. № 84);

розрахунку оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності (наказ від 25.06.2013 р. № 610).

Також, відповідно до п. 46.4 ст. 46 ПКУ, якщо платник податків уважає, що форма податкової декларації, визначена контролюючим органом, збільшує чи зменшує його податкові зобов’язання, усупереч нормам ПКУ із такого податку, він має право зазначити цей факт у спеціально відведеному місці в податковій декларації.

У разі необхідності платник податків може подати разом із такою податковою декларацією доповнення до декларації, які складені за довільною формою, що вважатиметься невід’ємною частиною податкової декларації.

Водночас для визначення суми об’єкта оподаткування й податкового зобов’язання із податку на прибуток підприємств за новими правилами рекомендується використовувати проект декларації, розміщеної на веб-порталі ДФС, і подавати його разом із діючими деклараціями як доповнення до декларацій.

 

Із 29 липня в податковій накладній не вказують реквізити, які вже не є обов’язковими

ДФС у зв’язку із прийняттям Закону України від «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість» від 16.07.2015 р. № 643-VІІІ (далі — Закон № 643) повідомила про зміни в обов’язкових реквізитах податкової накладної. Про це йдеться в листі ДФС від 29.07.2015 р. № 27651/7/99-99-19-03-02-17.

Внесення відповідних змін до форм податкової накладної/розрахунку коригування в частині виключення з них реквізитів, які не передбачені новою редакцією п. 201.1 ПКУ, а також реквізитів, що втратили актуальність у зв’язку із запровадженням системи електронного адміністрування ПДВ, податкова накладна/розрахунок коригування складаються за діючою формою, але з урахуванням норм Закону № 643.

Тобто із 29.07.2015 р. (із дати набрання чинності Законом № 643) платники податку при складанні податкової накладної/розрахунку коригування можуть не заповнювати в заголовній частині поля реквізитів, які не визначені п. 201.1 ПКУ як обов’язкові, а саме:

місцезнаходження (податкова адреса продавця);

місцезнаходження (податкова адреса покупця);

номер телефону (продавця та покупця);

вид цивільно-правового договору, його номер і дата;

форма проведених розрахунків.

Водночас наявність або відсутність у податковій накладній/розрахунку коригування заповнених полів реквізитів заголовної частини, які не є обов’язковими, не може бути підставою для виключення такої податкової накладної/розрахунку коригування зі складу податкового кредиту, якщо немає інших підстав для його зменшення.

Таблична частина податкової накладної/розрахунку коригування, яка визначає опис і номенклатуру товару, до затвердження нової форми податкової накладної/розрахунку коригування заповнюється без змін.

Порядок складання податкових накладних/розрахунків коригування, зазначений у цьому листі, поширюється на податкові накладні/розрахунки коригування, дата складання яких припадає на період, починаючи із 29.07.2015 р. уключно.

 

Набрали чинності зміни до системи електронного адміністрування ПДВ

У газеті «Голос України» від 27.07.2015 р. № 135 опубліковано текст Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість» від 16.07.2015 р. № 643-VIII.

В офіційному тексті Закону передбачено таке:

1. Надання права платнику податку протягом 365 календарних днів із дати складання податкової накладної на включення до податкового кредиту суми ПДВ на підставі отриманих податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН.

2. Скасування необхідності проведення перерахунку частки використання необоротних активів, придбаних після 01.07.2015 р., в оподатковуваних операціях за підсумками одного, двох і трьох календарних років їх використання.

3.  Для забезпечення коректного формування із 01.07.2015 р. показника суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в ЄРПН, передбачено «обнуління» такого показника станом на 01.07.2015 р.

4. Урегулювання питання акумулювання коштів на спеціальних рахунках сільськогосподарських підприємств.

5. Виключення з переліку обов’язкових реквізитів податкової накладної податкової адреси продавця та виду цивільно-правового договору.

6. Продовження строків реєстрації в ЄРПН для податкових накладних, дата складання яких припадає на період із 1 липня по 30 вересня 2015 року.

7. Доповнення п. 201.4 ПКУ правилами складання зведеної податкової накладної та податкової накладної, виписаної за щоденними підсумками операцій.

 

ДФС приймає повідомлення про прийняття працівників на роботу в електронній формі

  Повідомлення про прийняття працівника на роботу необхідно подавати засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу й електронного підпису. Цей документ подається аналогічно до схеми подачі інших електронних звітних даних згідно із чинним законодавством.

Державною фіскальною службою України розроблено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (версія 1.17.0), яке розповсюджується на безоплатній основі, зокрема розміщено в розділі «Платникам податків про електронну звітність» офіційного веб - порталу Державної фіскальної служби України.

В даному програмному забезпеченні платникам надана можливість сформувати Повідомлення про прийняття працівника на роботу, накласти електронно-цифровий підпис та направити його до Єдиного вікна податкової звітності.

 

Податкові зобов’язання та податковий кредит за довгостроковими договорами

ДФС у підкатегорії 101.05 «ЗІР» надала відповідь на запитання: як визначаються дати виникнення податкових зобов’язань виконавця та дата віднесення до податкового кредиту замовника при виконанні довгострокових договорів?

Податківці нагадали, що датою виникнення податкових зобов’язань виконавця довгострокових договорів (контрактів) є дата фактичної передачі виконавцем результатів робіт за такими договорами (контрактами) (п. 187.9 ПКУ).

Датою віднесення сум до податкового кредиту замовника з договорів (контрактів) є дата фактичного отримання замовником результатів робіт (оформлених актами виконаних робіт) за такими договорами (контрактами) (п. 198.2 ПКУ).

Водночас довгостроковий договір (контракт) — це будь-який договір на виготовлення товарів, виконання робіт, надання послуг із довготривалим (понад один рік) технологічним циклом виробництва та якщо договорами, які укладені на виробництво таких товарів, виконання робіт, надання послуг, не передбачено поетапного їх здавання.

 

Уточнено порядок обрахунку середньої заробітної плати для повторно мобілізованих працівників

Працівникам, які були звільнені в запас із військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, і повторно призвані для проходження військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, обчислення середньої заробітної плати проводиться з урахуванням норм Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою КМУ від 08.02.1995 р. № 100 (далі — Порядок № 100). У разі коли розрахована в установленому порядку середня заробітна плата є нижчою ніж середня заробітна плата, яка зберігалась за працівником протягом періоду попередньої військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, для розрахунку компенсації застосовується середня заробітна плата, що зберігалась за працівником протягом періоду попередньої військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період.

Відповідне доповнення до п. 4 Порядку № 100 унесено постановою КМУ від 29.07.2015 р. № 542.

 

ДФС про податкові зобов’язання із ПДВ під час списання ТМЦ

Державна фіскальна служба України в підкатегорії 101.02 «ЗІР» роз’яснила: у разі здійснення платником ПДВ операції зі списання товарно-матеріальних цінностей (у тому числі — зіпсованих), вони починають використовуватися в операціях, що не є господарською діяльністю такого платника податку.

Оскільки під час придбання товарно-матеріальних цінностей (у тому числі — зіпсованих) суми ПДВ були включені до складу податкового кредиту, платник податку повинен не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду, у якому відбувається їх списання, здійснити нарахування податкових зобов’язань із ПДВ за основною ставкою виходячи із вартості придбання таких товарно-матеріальних цінностей (у тому числі — зіпсованих).

 

Особливості збільшення реєстраційної суми за імпортним ПДВ

Контролери наголосили: сума ПДВ, сплаченого за операціями з увезення товарів на митну територію України, відображається в рядку 4 витягу із системи електронного адміністрування ПДВ.

Водночас із метою правильного відображення суми імпортного ПДВ (для обрахунку реєстраційної суми згідно із п. 2001.3 ПКУ) під час заповнення декларантами графи B митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа (МД) додатково необхідно зазначати відомості про податковий номер (код ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків/реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами) особи, яка претендуватиме на податковий кредит у розмірі відповідної сплаченої суми.

 

Чи можна включити до податкового кредиту митну декларацію шляхом подання уточнюючого розрахунку?

ДФС у підкатегорії 101.16 «ЗІР» надала відповідь на запитання: чи має право платник ПДВ подати уточнюючий розрахунок та включити до складу податкового кредиту суму ПДВ, зазначену у МД і сплачену при імпорті товарів, необоротних активів, у разі якщо така сума ПДВ не була включена до складу податкового кредиту?

Податківці наголосили: якщо платник податку при імпорті товарів, основних засобів помилково не включив до податкового кредиту сплачені суми ПДВ, зазначені в митній декларації, то він може включити такі суми до складу податкового кредиту шляхом подання уточнюючого розрахунку. Звичайно, із урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ.

 

Мешканці Харківщини за півроку сплатили майже 186 млн. грн. військового збору

Зазначена сума надійшла від платників, які перебувають на обліку в ДПІ міста та області, з початку поточного року.

Керівник фіскальної служби Харківської області  Сергій Яковлев відзначає,  що загалом на Харківщині спостерігається стабільна динаміка  надходжень податку на підтримку армії від представників усіх сфер економіки регіону. Адже враховуючи актуальність призначення цього платежу, харків’яни відповідально ставляться і до нарахування,  і до сплати військового збору.

Якщо у січні  загальна сума сплаченого військового збору склала 23,4 млн. грн, у лютому  -  понад 29 млн.грн., у березні  -  30,4 млн., то вже у червні  мешканці регіону сплатили  37,5 млн.грн.

Загалом, з початку впровадження військового збору (серпень минулого року), до казни від харків’ян надійшло більше 310 мільйонів.

Очільник фіскального відомства області підкреслює, що суттєвим фактором, що  впливає на збільшення надходжень військового збору,  є нарахування офіційної зарплати.  Тож закликає усіх роботодавців регіону, своєчасно і в повному обсязі  сплачувати відрахування  з реальних заробітків працівників та відійти від ганебної практики виплати заробітної плати  в  «конвертах».

 

Власниками цифрових підписів від ДФС стали майже 138 тис. клієнтів

Протягом першого півріччя поточного року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів, який діє при ДФС,  стали 137,6 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано майже 404 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів.

Переважну більшість користувачів складають фізичні особи. Протягом зазначеного періоду понад 92 тис. таких платників отримали 202 тис. цифрових підписів.

Серед юридичних осіб клієнтами центру стали 45 тис. осіб. Вони отримали майже таку ж кількість електронних підписів, як і фізичні особи, – 201,8 тис.

Загалом з початку своєї діяльності Центр обслуговує понад 3,6 млн. посилених сертифікатів.

Нагадаємо, що клієнти Центру отримують посилені сертифікати відкритих ключів безкоштовно, на відміну від комерційних установ, де така послуга є платною.

«Видані центром ключі електронного підпису дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів ДФС, а й до органів державної статистики та Пенсійного фонду України», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна. 

 

Харківські митники попередили спробу порушення прав інтелектуальної власності

Як розповіли на Харківській митниці ДФС, одним з підприємств міста було подано митну декларацію для оформлення автомобільних запчастин.

В ході здійснення огляду товарів митниками була виявлена продукція, маркована товарними знаками, внесеними до митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності Державної фіскальної служби України. Підприємство-імпортер не мало відповідного дозволу від правовласника торгової марки на імпорт такої продукції.

Тож з метою з’ясування усіх обставин митне оформлення було призупинено, а зразки товарів направлені на товарознавчу експертизу, результати якої і підтвердили порушення прав інтелектуальної власності підприємством-імпортером.

Відносно імпортера зазначеного товару митницею було складено два протоколи про порушення митних правил за статтею 476 Митного кодексу України.

Санкцією цієї статті передбачено накладення штрафу в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією товарів, що переміщуються з порушенням права інтелектуальної власності.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/7173 | Переглядів: 41Дата публікації: 12:38 05.08.2015