Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

  1. У Верховній Раді України зареєстрували законопроект, що скасує податки з пенсій ветеранів і учасників АТО

У ВР зареєстрували законопроект №2781, яким пропонується відмінити оподаткування пенсій учасників бойових дій Другої світової війни, інвалідів війни, пенсій членів сімей загиблих військовослужбовців, а також афганців і учасників АТО. З відповідною законодавчою ініціативою виступили народні депутати від «Блоку Петра Порошенка» Олександр Третьяков і Гліб Загорій, та депутат від «Народного фронту» Максим Бурбак. Ветерани та сім’ї загиблих вже віддали державі найцінніше – своє життя та здоров’я, тому платити податки з ветеранської пенсії сьогодні не на часі. Більшість ветеранів війни та члени їх родин – це особи, яким виповнилося 90 і більше років. Це люди, які і за віком, і за станом здоров’я, по-перше, не можуть працювати, по-друге, потребують значних коштів на придбання ліків. Податок на пенсію в умовах тотального зростання цін на товари першої необхідності та ліки суттєво обмежує можливості задоволення їх життєво необхідних потреб – така мотивація депутатів, що ініціювали розробку даного законопроекту.

 

  1. Підтримка армії – запорука безпеки держави

241,5 мільйонів гривень надійшло від харків’ян на підтримку армії. Таку суму зібрано з серпня 2014 року, коли почав нараховуватись військовий збір в Україні. З початку 2015 року платники Харківщини вже встигли поповнити бюджет майже на 117 млн. грн. Зокрема у квітні було зібрано близько 34 млн. гривень.

 

  1. Про нововведення щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій

Платники єдиного податку III групи з 1 липня поточного року при роботі з готівкою зобов'язані будуть перейти на розрахунки через касові апарати. Ще через півроку те ж саме повинні будуть зробити спрощенці II групи. Тому, таким підприємцям потрібно заздалегідь подбати про опломбування реєстраторів розрахункових операцій.

 

  1. На Сумщині митники ДФС вилучили дорогоцінні камені

В Конотопі, в московському поїзді "Одеса-Москва" під час здійснення митного контролю в провідниці вилучено понад 6 кг кварцу. В купе відпочинку провідників інспектори виявили білий мішок з камінням. При ідентифікації було встановлено, що дане каміння - це димний кварц. Кварц є дорогоцінним мінералом. За інформацією сумських митників в мішку був захований 131 камінь. Провідниця порушила норми зазначені в Постанові Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 448 про порядок вивезення за межі митної території України дорогоцінних каменів, а відповідно і ч. 2 ст. 373 Митного кодексу України «Обмеження вивезення (пересилання) громадянами за межі митної території України окремих товарів», а саме дорогоцінних каменів, ст. 198 МКУ «Подання документів та відомостей митним органам у пунктах пропуску через державний кордон України», ст. 257 МКУ «Процедура декларування». Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого статтею 472 Митного кодексу України «Недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення».

Кварц орієнтовною вартістю 125 тис. грн. у жінки вилучено.

 

  1. Голова Державної фіскальної служби України хоче відновити довіру до ДФС

Новопризначений голова ДФС Роман Насіров сподівається на впровадження податкової реформи за 3-4 місяці. Про це він заявив під час брифінгу. "За ці 3 місяці ми дійсно повинні відновити довіру до ДФС, ми повинні зробити основні кроки з будівництва нового підходу до адміністрування податків. Ми повинні дійсно показати уряду, суспільству, громадськості, що це правильні кроки, і ми на правильному шляху. Ми також повинні за 3-4 місяці зробити і податкову реформу, тому що в наступному році вся країна повинна жити з трохи оновленої податкової системою", - заявив Насіров.

 

  1. Перспектива електронних сервісів

Голова ДФС України Роман Насіров наголосив, що бажає, щоб в системі електронного адміністрування ПДВ все вийшло на вищому рівні. «Ми це робили не заради назви, а для того, щоб побороти ями. З одного боку електронне адміністрування – це невелика зміна в системі стягування податків. Але, більшою мірою, це процес, при якому ми знищуємо можливість поганих людей займатися поганими справами», - наголосив голова ДФСУ.

Крім того, посадовець зазначив, що буде ще введено декілька нововведень в розрізі електронної реєстрації податкових накладних, що в комплексі не даватиме можливості фіктивним компаніям реєструвати фіктивні накладні.

 

  1. Довіра суспільства до податкової міліції – основа позитивного іміджу відомства.

Заступник голови ДФС Сергій Білан окреслив першочергові задачі, які стоять перед керівництвом податкової міліції. «Очищення структури податкової міліції, повернення позитивного іміджу та довіри громадськості та підприємництва до цього органу, подолання корупції, зменшення тиску на малий і середній бізнес, співпраця з журналістами, громадськістю, з міжнародними фіскальними установами та допомогу у виконанні та наповненні державного бюджету», - наголосив Білан.

У свою чергу, новопризначений голова ГФС Роман Насіров анонсував зміни в структурі податкової міліції.

"Податкова міліція - це на ряду з митницею одне з проблемних питань ДФС. У нас вже є Сергій Білан, який займатиметься питанням податкової міліції, з яким разом ми будемо робити необхідні зміни, як у структурі, так і в якості, так і в сенсі, як функціонуватиме податкова міліція ", - зазначив Насіров.

 

  1. Сплата Єдиного внеску – гарантовані соціальні виплати!

З початку поточного року громада Харківщини вже спрямувала на казначейські рахунки області 2, 7 млрд. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Тільки протягом квітня 2015 року показник по сплаті соціального внеску сягнув 774,2 мільйона гривень. У фіскальній службі нагадують, що своєчасна сплата єдиного внеску гарантує громадянам Харківщини право на соціальний захист. Зокрема, захищені соціальні гарантії для кожного на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, пенсійне забезпечення та інші виплати.

 

  1. Оперативники ДФС у зоні АТО знайшли у рейсовому автобусі фальсифікований алкоголь

Оперативники ДФС спільно з працівниками управління власної безпеки ГУ ДФС у Луганській області та працівниками Державної прикордонної служби України попередили незаконне транспортування з метою збуту алкогольних напоїв з ознаками підробки. За добровільною згодою власника транспортного засобу, проведено огляд одного з приміських автобусів, який прямував за маршрутом «Дніпродзержинськ – Артемівськ-Сєвєродонецьк». Під час огляду оперативниками виявлено та вилучено спиртовмісну рідину невідомого походження у пластикових ємностях різного об’єму. Як з`ясувалось, транспортування алкогольних напоїв здійснювалось без оформлення первинної бухгалтерської та податкової документації, яка підтверджує придбання, походження, вартість, якість та кількість алкогольних напоїв.

Контрафактний алкоголь вилучено. До Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ч. 1 ст. 204 КК України. Триває слідство.

 

  1. Оперативники ДФС у зоні АТО попередили спробу контрабанди продуктів харчування та підакцизної продукції на суму 882,5 тис. гривень

Оперативники ДФС спільно з працівниками управління власної безпеки ГУ ДФС у Луганській області та працівниками Державної прикордонної служби України на території сектору «В» зони проведення АТО виявили 6 транспортних засобів, які намагались здійснити переміщення продуктів харчування (картопля і цукор) та підакцизної продукції поза пунктами пропуску без наявності необхідних супровідних документів. Загальна вартість контрабандних продуктів та напоїв становила 882,5 тис. грн. Затримані транспортні засоби передані до Вугледарського РВ ГУМВС України у Донецької області для прийняття рішення згідно чинного законодавства.

 

  1. Оперативники ДФС затримали 7 автомобілів, які порушили правила перевезення товарів через лінію розмежування у зоні АТО

Працівники оперативних підрозділів ДФС, які забезпечують контроль за переміщенням вантажів через лінію розмежування у зоні АТО, 11 – 12 травня затримали та доглянули 7 транспортних засобів.

Зокрема, було затримано автомобіль, який перевозив 1344 пляшки пива по 2,5 літра та 1440 пляшок шампанського. У водія не було необхідних супровідних документів на пиво та шампанське. Наразі, проводяться необхідні заходи.

За результатами огляду іншого транспортного засобу, який перевозив цукор вагою 18 тон на суму 180 тис. грн., 7035 пляшок пива та 2640 пляшок слабоалкогольних напоїв встановлено порушення та складено протокол про вчинення адміністративного правопорушення.

Нагадаємо, працівниками оперативних підрозділів ДФС ведеться постійний контроль за переміщенням товарів та транспортних засобів через лінію розмежування у зоні АТО. Зокрема, здійснюється перевірка транспортних засобів на наявність відповідного дозволу на перевезення вантажу (товару), його відповідність даним, зазначеним у такому дозволі, контроль за сплатою податків до Державного бюджету України суб’єктами господарювання.

 

  1. У рамках операції «Акциз – 2015» припинено незаконний збут алкоголю через Інтернет на суму 5,3 млн. гривень

У рамках операції «Акциз-2015» працівниками оперативних підрозділів ДФС встановлена та припинена незаконна діяльність щодо зберігання, транспортування і збуту елітних алкогольних напоїв імпортного походження без марок акцизного податку та з марками акцизного податку з ознаками підробки. У результаті проведених заходів встановлено, що групою осіб у м. Дніпропетровську через Інтернет мережу організовано незаконний збут елітної алкогольної продукції відомих торгівельних марок. Співробітниками ДФС з незаконного обігу вилучено 5 879 пляшок (513,5 дал) елітних алкогольних напоїв іноземного виробництва, без марок акцизного податку та з марками акцизного податку, що мають ознаки підробки на загальну суму 5,3 млн. гривень. Нагадаємо, що спецоперація з припинення незаконного виробництва та розповсюдження підакцизної продукції «Акциз – 2015» стартувала 10 квітня 2015 року. ДФС звертається до усіх громадян з проханням повідомляти про виявлені факти незаконного виготовлення чи реалізації підакцизних товарів на сервіс «Пульс» за тел.: (044) 284 00 07.

 

  1. Працівники підрозділу «Фантом» ДФС затримали вантажівку з горілкою, яка прямувала до м. Донецьк в об’їзд КПВВ

Працівники підрозділу податкової міліції «Фантом» ДФС спільно з працівниками Служби безпеки України та прикордонної служби України на об’їзній дорозі поза КПВВ «Курахове» затримано транспортний засіб, в якому виявлено 20 тис. пляшок горілки з ознаками підробки на суму 746,4 тис. грн.

Згідно товарно-транспортних документів вантаж прямував з м. Курахове до м. Маріуполь Донецької області на адресу торгового підприємства. Разом з тим, водій автотранспорту підтвердив, що вказаний вантаж фактично планувався для переміщення через лінію зіткнення до м. Донецька. Вказаний автотранспорт разом із вантажем затримано. Тривають процесуальні дії.

 

  1. Підрозділ ДФС «Фантом» попередив несанкціоноване переміщення товарів через лінію зіткнення у зоні АТО на суму понад 90 млн. грн.

З метою забезпечення дієвого контролю за переміщенням вантажів через лінію розмежування було створено підрозділ податкової міліції ДФС України «Фантом». Основними завданнями цього підрозділу є перевірка звернень суб’єктів господарювання та надання дозволів на переміщення товарів до/з району проведення АТО на КПВВ, запобігання кримінальним та іншим правопорушенням у сфері оподаткування, митній та бюджетній сферах, їх розкриття та припинення у районі проведення АТО, у т.ч. робота у складі зведених мобільних груп спільно з представниками СБУ, ДПСУ та МВСУ по недопущенню переміщення вантажів поза межами КПВВ. «За результатами спільної роботи «Фантому» та підрозділів ГУ ДФС в Донецькій і Луганській областях попереджено несанкціоноване переміщення ТМЦ через лінію зіткнення на суму понад 90 млн. грн., у тому числі підакцизних товарів на суму понад 15,4 млн. грн. Під час здійснення оперативних заходів на КПВВ виявлено та вилучено з незаконного обігу 8,9 млн. грн. готівки, припинена діяльність 2-х підпільних цехів з виробництва паливно-мастильних матеріалів та 3-х підпільних цехів з незаконного виробництва лікеро-горілчаних виробів», - зазначив Перший заступник Голови ДФС України Сергій Білан, який за дорученням керівника служби перевіряв роботу органів ДФС у районі проведення АТО з 8 по 10 травня 2015 року.

 

  1. Оновлено Державний реєстр РРО

Наказом Державної фіскальної служби України від 27.04.2015 № 302 затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі - Реєстр). Державний реєстр РРО – це перелік моделей реєстраторів розрахункових операцій та їх модифікацій, які мають підтвердження відповідності вимогам діючих державних технічних регламентів та стандартів згідно із Законом України «Про підтвердження відповідності», а також відповідають вимогам нормативних актів України, і такі реєстратори розрахункових операцій дозволені для застосування у сфері, визначеній Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». Реєстр містить перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації, а також первинна реєстрація яких заборонена. Реєстрі наведена таблиця, з інформацією про кожну окрему модель РРО: назву, версію внутрішнього програмного забезпечення, назву та місцезнаходження заявника і виробника, строк первинної реєстрації, дата і номер рішення про включення до Державного реєстру та сфера застосування відповідного РРО. Ознайомитись детальніше з наказом ДФС № 302 та оновленим реєстром реєстраторів розрахункових операцій ви маєте можливість на сайті ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/63678.html

 

  1. Реєстр ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

Інформацію про дію ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами можна перевірити on-line на веб-сайті фіскальної служби. Про для зручності платників на офіційному веб-порталі територіальних органів ДФС у Харківській області http://kh.sfs.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy Нагадуємо, що з 08.12.2014 ліцензії на право видаються за адресою: м. Харків, вул. Чернишевського, 41, (1-й поверх) у зв’язку з переїздом управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Харківській області на постійне місце знаходження. Графік видачі ліцензій залишається незмінним. Окрім того, ліцензії можна отримати у ЦОПах. Як повідомила начальник відділу обслуговування платників податків Куп'янської ОДПІ Марина Коцюра, за чотири місяці поточного року в Центрах обслуговування платників податків Куп'янської ОДПІ було видано 17 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

 

  1. Для виїзду за кордон потрібно подати податкову декларацію

Громадяни України, які планують виїхати за кордон на постійне місце проживання, зобов'язані не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду, подати до органів державної фіскальної служби декларацію про майновий стан і доходи. Контролюючий орган протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації перевіряє визначене податкове зобов'язання та сплату належної суми податку. У разі відсутності податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб видається відповідна довідка, що подається до органів митного контролю під час перетину митного кордону і є підставою для проведення митних процедур. Обов’язок щодо подання податкової декларації платниками податку-резидентами, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, визначено статтею 179 Податкового кодексу України.

 

  1. Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до статті 69 Податкового кодексу України щодо спрощення умов ведення бізнесу"

Законодавчим актом запроваджується принцип мовчазної згоди у сфері оподаткування, зокрема в частині повідомлення про взяття контролюючими органами рахунків платників податків на облік, який здійснюється у режимі реального часу. Законом встановлено, що банки та інші фінансові установи матимуть змогу відкривати/закривати поточні та інші рахунки платникам податків на підставі відомостей, оприлюднених на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з повідомленням контролюючого органу одночасно із відкриттям/закриттям рахунка. Згідно з Законом, контролюючий орган після отримання від банку або фінансової установи повідомлення про відкриття рахунка зобов'язаний в режимі реального часу взяти рахунок на облік або надіслати повідомлення про відмову у взятті контролюючим органом такого рахунка на облік із зазначенням підстав, а також розмістити в одноденний термін такі повідомлення на своєму офіційному веб-сайті. Датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків у банках та інших фінансових установах буде визначатися дата (із зазначенням часу) повідомлення банком або іншою фінансовою установою контролюючого органу про відкриття рахунка. Законом також скорочено з трьох до одного робочого дня після надходження реєстраційної заяви до контролюючого органу строк внесення до реєстру платників податку на додану вартість запису про реєстрацію особи як платника цього податку. Законопроект зареєстровано за №2381.

 

  1. Звітувати з ЄСВ за травень необхідно за новими формами

Нагадуємо, що Міністерством фінансів України видано наказ від 14.04.2015 р. N 435 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», яким внесено зміни до Порядку формування та подання звітності щодо ЄСВ. Наказ № 435 набрав чинності з дня офіційного опублікування – з 30 квітня 2015 року (Офіційний вісник України, 2015, № 32). Враховуючи зазначене, з 1 червня 2015 року, починаючи із звітного періоду травня 2015 року, звітність з єдиного соціального внеску подаватиметься за формами у редакції наказу № 435. Звітність з ЄСВ за квітень 2015 року, повинна подаватись за формами звітності, затвердженими наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 р. N 454.

 

  1. «Акциз-2015»: робота без перерви

Працівники податкової міліції Харківщини у рамках комплексу широкомасштабних заходів під умовною назвою «Акциз-2015» продовжують активну боротьбу із незаконними продажами тютюнової та лікеро-горілчаної продукції. З метою посилення державного контролю за виробництвом та обігом підакцизних товарів і детінізації вказаного ринку оперативники не зупиняли роботи й на травневі свята. Так, за цей час було виявлено 14 фактів незаконного продажу цигарок та горілки. Про це повідомляє виконуючий обов’язки начальника оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області Дмитро Резніченко. «Для торгівлі тютюновою та лікеро-горілчаною продукцією у підприємця має бути відповідна ліцензія та реєстрація в якості суб’єкту господарської діяльності. Крім цього, на продукції мають бути марки акцизного податку, які підтверджують легальність продукції, - наголошує Дмитро Резніченко, - Податкова ж міліція веде активну боротьбу з тими підприємцями, які ігнорують вимоги українського законодавства». Так під час травневих свят податківці вилучили лікеро-горілчані вироби на загальну суму близько 27 тис. грн. та тютюнову продукцію на загальну суму більше 462 тис грн.. «Відповідно кожного з цих підприємців складено протокол про адміністративне правопорушення за ч. 1 ст. 164 КУпАП», - зазначає Дмитро Резніченко.

 

  1. Податок на доходи фізичних осіб – гарант розвитку місцевої громади

«Аби забезпечити ефективне функціонування територіальних громад, здатних вирішувати питання самоврядного розвитку, потрібне відповідне фінансове забезпечення, що реалізується через формування доходів місцевих бюджетів. Податок на доходи фізичних осіб є найвагомішим за обсягом джерелом наповнення дохідної частини місцевого бюджету, надходження від якого є фінансово значимими та стабільними», зауважує начальник Куп'янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Зокрема, завдяки цілеспрямованим заходам Куп'янської ОДПІ, що направлені на збільшення кола платників податків, налагодження чіткої, максимально тісної співпраці з платниками податків шляхом добровільної сплати податку на доходи фізичних осіб на основі підвищення податкової культури, до місцевих бюджетів за 4 місяці поточного року вже надійшло близько 33 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб. Лише у квітні місцеві бюджети отримали понад 8 млн. грн. з цього податку., в тому числі м. Куп'янськ – близько 5 млн. 400 тис. грн., Куп'янський район – майже 814 тис. грн., Дворічанський район – майже 911 тис. грн., Шевченківській район – понад 1 млн. 200 тис. грн. Збільшення обсягу надходжень до місцевої казни дасть можливість не тільки покрити видатки громади, а й планувати їх на перспективу.

 

  1. Заповнюємо правильно платіжні документи на сплату податків

Усі поля реквізиту „Призначення платежу” розрахункового документу платникам податків потрібно заповнювати у відповідності із затвердженим Порядком. Сплата за кожним видом платежу та за кожним кодом виду сплати має оформлятися окремим документом на переказ. Текст Порядку заповнення документів та списками кодів видів сплати розміщений на веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/62901.html. У разі виникнення будь-яких запитань платникам податків слід звертатися за довідками до Центрів обслуговування платників Куп'янської ОДПІ, або за телефоном (05742) 57450.

 

  1. Громадяни надали оцінку роботі Центрам обслуговування платників

Відвідувачі Центрів обслуговування платників Куп'янської ОДПІ, які звертались з метою подання звітності, отримання адміністративних, інформаційних послуг та консультацій, дали позитивну оцінку роботі Центрів обслуговування платників, а також підтвердили оперативність реагування працівників ЦОП на зауваження та пропозиції. Протягом 4 місяців 2015 року було проведено анкетування щодо оцінювання якості роботи ЦОП. По Центрах обслуговування платників Куп'янської ОДПІ було опитано 103 респонденти. Загалом, відвідувачі залишили 1442 позитивних відповідей на поставлені питання, які зауважили спрощення в наданні послуг та суттєве поліпшення якості обслуговування, зокрема: суттєво поліпшилась якість обслуговування платників податків у ЦОПі; інформація на стендах завжди актуальна.

Анкетованим скаржитись на неправомірні дії працівників ЦОП протягом січня-березня не доводилось.

Користувачі залишились задоволеними функціонуванням електронних сервісів, наявністю зручних засобів комунікації, обслуговуванням та графіком роботи ЦОП.

 

  1. Надання якісних послуг платникам – перший крок до партнерських відносин.

Як повідомив заступник начальника Куп'янської ОДПІ Ігор Лукшин: «Створення комфортних умов для платників податків сприяє забезпеченню ними повноти та своєчасності сплати до бюджету податків і зборів. У Центрах обслуговування платників Куп'янської ОДПІ громадяни та представники бізнесу можуть отримати консультаційні та адміністративні послуги: подати звітність, оформити документи, отримати необхідні довідки та виконати всі процедури з мінімальною витратою часу. Сьогодні Центрами обслуговування платників Куп'янської ОДПІ надається широкий спектр безкоштовних послуг для своїх відвідувачів».

Для зручності відвідувачів існує система Wi-Fi. В залі очікування забезпечено трансляцію актуальної інформації на TV-моніторі. З метою інформування платників про зміни в законодавстві в Центрі розповсюджується друкована продукція – листівки, брошури тощо.

За квітень 2015 року загальна кількість послуг, наданих у ЦОП Куп'янської ОДПІ, складає 5583 од., з них адміністративних – 580 послуг. З початку року фахівцями інспекції надано 20461 послуга, з них адміністративних – 2147 послуг. Громадяни та суб’єкти господарювання, завітавши до інспекції та її відділень в Дворічанському та Шевченківському районах, мають змогу проконсультуватись з необхідних питань із кваліфікованими спеціалістами. Ознайомитись з переліком послуг, які надаються Куп’янською ОДПІ, а також завантажити бланки заяв можна за посиланням http://kh.sfs.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/75099.html

 

  1. Платники Дворічанського району справно сплачують плату за землю

Про це повідомила заступник начальника Куп'янської ОДПІ – начальник Дворічанського відділення Ірина Григоренко. Так вже за квітень 2015 року від платників Дворічанського району надійшло майже 385 тис. грн. плати за землю, а з початку року ця сума склала 1562,5 тис грн., що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 147 тис. грн. Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» плату за землю віднесено до місцевих податків та включено до складу податку на нерухоме майно. У зв’язку з тим, що зазначені норми набрали чинності з 1 січня 2015 року і відповідні рішення місцевих рад не приймались, платники земельного податку у 2015 році обчислюють суми податкових зобов’язань з плати за землю із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня 2014.

 

  1. За загальнообов'язкове державне соціальне страхування вінничани вже заплатили понад 1,5 млрд. грн.

При індикативному показнику 94,7 млн. грн., надходження єдиного  внеску за січень-квітень 2015 року склали 99,7 млн. грн. або 105,3%. Начальник Куп’янської ОДПІ Олена Кухтіна зазначає, що таким чином вдалося перевиконати планові показники на понад 5 млн. грн. «До того ж темп росту, порівнюючи з аналогічним періодом минулого року, складає 103%, а надходження збільшились на суму 2,9 млн. грн. Протягом 4-х місяців 2014 року ми їх фіксували на рівні 96,8 млн. грн.», − каже посадовець. Керівник також нагадує, що порушувати законодавство з ЄСВ наразі стало вдвічі дорожче. За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату єдиного внеску з 2015 року накладається  штраф у розмірі 20%, від своєчасно несплачених сум. Така відповідальність до платників ЄСВ передбачена нормами Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування». Саме тому, якщо у платників виникають будь-які питання, вони можуть звернутися до Центрів обслуговування платників, що створені на території Куп’янського, Дворічанського та Шевченківського районів. Там їм нададуть усі необхідні роз’яснення та консультації, допоможуть у поданні звітності.

 

  1. Законодавці звільнили від ПДВ імпорт і перше постачання ліків

Куп'янська ОДПІ інформує, що набув чинності Закон України  від 9 квітня 2015 року № 332 «Про внесення зміни до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування деяких лікарських засобів і медичних виробів». Згідно з Законом, тимчасово, до 31 березня 2019 року, звільняються  від оподаткування  податком на додану вартість операції  з ввезення на митну територію України лікарських засобів і медичних виробів та  першого постачання лікарських засобів, медичних виробів на митній території України імпортером або виробником. Законом також передбачена відповідальність  платників у  разі нецільового використання наданої пільги в оподаткуванні  лікарських засобів та медичних виробів. Перелік відповідних лікарських засобів та медичних виробів, порядок їх ввезення, постачання і цільового використання визначаються Кабінетом Міністрів України.

 

  1. Наші платники сплатили за нерухоме майно понад 625 тисяч гривень

З початку року суб’єкти господарювання перерахували до місцевих  бюджетів 625,5 тис. грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Найбільшу частку надходжень протягом цього часу забезпечили юридичні особи – 612,4 тис. грн. Фізичні особи краю поповнили скарбницю на 13 тис. грн. податку. Порівняно з плановими показниками, надходження від сплати податку на нерухоме майно становлять 105,5%. Нагадуємо, що податкова реформа, розпочата в кінці 2014 року, внесла суттєві корективи в систему оподаткування та розширила повноваження органів місцевого самоврядування. Зокрема цьогоріч ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки встановили сільські, селищні або міські ради своїми рішеннями до 1 лютого. Зокрема, при їх прийнятті враховувалось місце розташування (зональність) та тип об’єктів нерухомості, проте за умови, що ставка не перевищуватиме 2% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. м. бази оподаткування.

 

  1. Облік водокористування

З 30.04.2015 р. набрав чинності наказ Мінприроди України, яким затверджено Порядок ведення державного обліку водокористування та форму звітності № 2ТП-водгосп (річна) «Звіт про використання води» (далі — звіт).

Зазначено, що державний облік водокористування здійснюється шляхом подання водокористувачами звітів у термін не пізніше 1 лютого наступного за звітним року до організацій, що належать до сфери управління Держводагентства.

Водокористувачі, які здійснюють передачу води іншим водокористувачам та/або прийом зворотних (стічних) вод від інших водокористувачів, щороку до 1 лютого при поданні звіту мають надавати перелік таких водокористувачів з інформацією щодо об’ємів води, врахованих у договорах на водопостачання (поставку води) і водовідведення.

Копії звітів з позначкою про одержання подаються платниками рентної плати за спеціальне використання води разом з податковими деклараціями зазначеного збору до територіальних органів ДФС.

 

  1. Громадські об’єднання

Куп’янська ОДПІ повідомляє, що якщо непідприємницька організація є громадським об’єднанням, утвореним з урахуванням вимог Закону України від 22.03.2012 р. № 4572-VI «Про громадські об’єднання», така організація може скористатися правом для отримання статусу неприбуткової організації відповідно до положень пп. 133.1.1 п. 133.1 ст. 133 Податкового кодексу України за умови, що метою її діяльності не може бути одержання і розподіл прибутку серед засновників, членів органів управління, інших пов’язаних з ними осіб, а також серед працівників таких організацій.

«До внесення змін до Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, затвердженого наказом Мінфіну України від 24.01.2013 р. № 37, громадські організації, які станом на 31.12.2014 р. було внесено до Реєстру, продовжують використовувати статус неприбутковості та не є платниками податку на прибуток», - наголошує начальник управління оподаткування та контролю окремих об'єктів і операцій Оксана Шкарлетова.

 

  1. В ЦОПах Куп'янської ОДПІ громадянам видано понад 1300 реєстраційних номерів облікових карток

За чотири місяці  2015 року мешканцям  видано 1333 реєстраційний номер облікової картки платника податків. Одночасно, за вищевказаний період до податкової інспекції надійшли 9 заяв про відмову від реєстраційного номера облікової картки платника податків. Нагадуємо, якщо громадянин з релігійних чи інших міркувань бажає відмовитись від реєстраційного номера, то про своє рішення повинен повідомити відповідний податковий орган, після чого йому у паспорті роблять відповідну відмітку. Відтак, такий платник матиме право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Право платників на відмову від ідентифікаційного номера збережено у Податковому кодексі України. Облік таких платників ведеться в окремому реєстрі Державного реєстру за прізвищем, ім’ям та номером паспорта. Формування та ведення державного реєстру фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів є однією з основних функцій органів державної фіскальної служби. Це забезпечує єдиний державний облік фізичних осіб, які зобов’язані сплачувати податки, збори, інші обов’язкові платежі до бюджетів у порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України.

 

  1. Акцизний податок додав місцевим бюджетам понад 3 мільйони гривень надходжень

З початку 2015 року місцеві бюджети отримали 3,25 мільйонів гривень акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів. Про це повідомила перший заступник начальника Куп'янської ОДПІ Наталія Калашнікова. «Запровадження п’ятивідсоткового акцизного податку при роздрібній торгівлі пивом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, нафтопродуктами позитивно впливає на збільшення надходжень до місцевої казни», - зауважила посадовець

Нагадаємо, що суб’єкти роздрібної торгівлі, які реалізують безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання паливо, пиво, а також алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну є платниками акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів та сплачують такий податок за встановленою ставкою 5 %. Про зміни та новації у справлянні акцизного податку можна дізнатися на веб-порталі ДФС України у  розділі «Акцизний податок» банеру «Податкові зміни – 2015».

 

  1. До уваги суб’єктів господарювання – виробників та продавців пива!

Куп'янська ОДПІ нагадує, що з 1 липня 2015 року вступають в силу норми Закону України від 28.12.2014 р. №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі – ЗУ №71-VIII) про віднесення пива до алкогольних напоїв.

Відповідно до вищезазначених змін починаючи з 1 липня 2015р. до алкогольних напоїв відносяться продукти, одержані шляхом спиртового бродіння цукровмісних матеріалів або  виготовлені на основі харчових спиртів з вмістом спирту етилового понад 0,5 відсотка об’ємних одиниць, які зазначені у товарних позиціях 2203, 2204, 2205, 2206, 2208 згідно з УКТ ЗЕД, а також з вмістом спирту етилового 8,5 відсотка об’ємних одиниць та більше, які зазначені у товарних позиціях  2103 90 30  00, 2106 90 згідно з УКТ ЗЕД. Відповідно до ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» - роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

Таким чином, з 1 липня поточного року для здійснення діяльності з виробництва та реалізації пива необхідно отримати відповідну ліцензію.

 

  1. Протягом квітня 2015 року понад 100 платників податків отримали електронні ключі

З метою подання звітності до органів ДФС в електронному вигляді, протягом квітня місяця поточного року 127 платників податків звернулись до Центру сертифікації ключів та отримали посилені сертифікати відкритих ключів.

З початку 2015 року уклали договори про визнання електронних документів та надають звітність до податкового органу засобами телекомунікаційного зв’язку 772 суб’єкти господарювання, що стоять на обліку в ОДПІ.

Куп'янська ОДПІ нагадує суб’єктам підприємництва регіону та громадянам, що посилені сертифікати відкритих ключів підприємства можна безкоштовно отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів, що знаходиться за адресою м. Куп'янськ, вул. Харківська, 99, телефон для довідок (05742) 7-86-77.

 

  1. Українці задекларували 44,5 млрд. грн. доходів

З початку поточного року громадяни України подали майже 523 тис. декларацій про майновий стан та доходи. Загальна сума задекларованого доходу складає 44,5 млрд. грн. Це на 1,5 млрд. грн. перевищує минулорічний показник. 

Найактивніше декларували свої статки мешканці Запорізької, Одеської, Миколаївської та Дніпропетровської областей.

Щодо структури доходів, то більша частка з них – 13,4 млрд. грн. –доходи, отримані у вигляді заробітної плати, трохи менше склали інші доходи – 12,5 млрд. грн. Крім того, 8,1 млрд. грн. доходу українці отримали від успадкованого чи отриманого у дарунок майна.

Сума податку на доходи фізичних осіб, самостійно визначених громадянами до сплати у держбюджет становить 1 млрд. грн., що на 111 млн. грн. більше порівняно з минулим роком. Майже 87 тис. громадян скористалися правом на отримання податкової знижки. Задекларована сума податку на доходи фізичних осіб, яка підлягає поверненню, становить 71,9 млн. грн.

 

  1. Оперативники податкової міліції ДФС затримали вантажівку з горілкою на 1 млн. грн., яка прямувала в об’їзд КПВВ

Оперативники податкової міліції ДФС спільно з працівниками прикордонної служби України в с. Іллінка Мар’їнського району Донецької області при проведенні комплексу заходів у рамках операції «Акциз-2015» затримали транспортний засіб, який рухався поза визначеним транспортним коридором.

Як з’ясувалось, водій вантажівки перевозив лікеро-горілчані вироби з ознаками фальсифікації з м. Сіверська Донецької області до м. Маріуполь.

За результатами огляду вантажівки виявлено та вилучено 20 тис. пляшок горілки українських торгових марок на суму 1 млн. гривень. Вказаний автотранспорт разом із вантажем затримано. Проводяться процесуальні дії.

 

  1. Електронні перевірки – один із сервісів ДФС

Податковим кодексом України передбачено проведення електронних перевірок для платників. Така можливість надана наступним суб’єктам господарювання:

з 01.01.2014, які застосовують спрощену систему оподаткування,

з 01.01.2015  — суб’єкти мікро, малого та середнього бізнесу,

з 01.01.2016 — всі інші платники податків.

Для цього платник податків повинен подати заяву до територіального органу ДФС, в якому він перебуває на обліку.  Крім того, разом із Заявою платник податків подає в електронній формі документи, які відповідно до Податкового кодексу України пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб та у форматі, встановленому відповідно до пункту 85.2 статті 85 Податкового кодексу України.

Слід відзначити такі переваги електронної перевірки: дистанційне обслуговування платників податків, мінімізація впливу людського фактора, підвищення якості  проведення перевірки, зменшення терміну проведення перевірки, впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій, зниження адміністративного навантаження на платника податків тощо.

 

  1. Учасники АТО земельний податок не сплачують

Особи, які відповідно до норм Закону України від 06 травня 2014 року № 1233 «Про внесення зміни до статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», який набрав чинності з 22.05.2014р,   визнані учасниками бойових дій, звільняються від сплати земельного податку. При цьому звільнення від сплати земельного податку, передбачене для такої категорії фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

- для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як2 гектари;

 - для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах – не більш як 0,15 гектара, в містах – не більш як 0,10 гектара; - для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 гектара

- для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 гектара; для ведення садівництва – не більш як 0,12 гектара (п. 281.2 ст. 281 ПКУ).

Окрім того, органи місцевого самоврядування встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території (п. 284.1 ст. 284 ПКУ).

 

  1. Як заповняється Звіт з єдиного внеску у разі отримання компенсації?

Враховуючи, що з березня 2015 року (місяць набрання чинності Порядком № 105) за умови подання Звітів підприємствам надаються компенсаційні виплати з бюджету в межах середнього заробітку мобілізованих працівників, які звільняються від сплати єдиного внеску, то такий дохід відображається у таблиці 1 Звіту з єдиного внеску тільки у рядку 1.1 з перенесенням у рядок 1.

У таблиці 6 до Звіту з єдиного внеску інформація про таких осіб відображається з обов’язковим зазначенням реквізитів:

11 "Місяць та рік, за який проведено нарахування";

15 "Кількість календарних днів перебування у трудових/ЦП відносинах протягом звітного місяця";

17 "Загальна сума нарахованої заробітної плати/доходу (усього з початку звітного місяця)".

Реквізити 18 та 19 у таблиці 6 до Звіту не заповнюються.

 

  1. Відображення у звіті з ЄВ виплат

З метою нарахування та утримання єдиного внеску, доходи, отримані працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період у вигляді сум середнього заробітку та компенсаційних виплат з бюджету у межах середнього заробітку, встановлених статтею 119 КЗпП, слід розглядати окремо, оскільки види таких доходів є різними.

Особи, призвані на військову службу за призовом під час мобілізації одночасно перебувають в трудових відносинах з підприємствами, установами та організаціями, а також перебувають на обліку в військових частинах.

Відповідно, у Звіті з єдиного внеску дані про мобілізованого працівника в таблицю 5 не вносяться, оскільки трудові відносини працівника з підприємством тривають (за мобілізованим працівником зберігаються місце роботи, посада - частина третя статті 119 КЗпП).

 

  1. Як характер знижки впливає на її оподаткування

Відповідно до п.п. 164.2.17 Податкового кодексу України (далі — ПКУ) до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий як додаткове благо у вигляді вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), визначеної за правилами звичайної ціни, а також суми знижки звичайної ціни (вартості) товарів (робіт, послуг), індивідуально призначеної для такого платника податку, крім сум, зазначених у п.п 165.1.53. Отже, сума знижки включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку виключно у випадку, якщо ця знижка має індивідуальний (персональний) характер. Якщо знижка поширюється на будь-якого платника податку та не є індивідуальною, то сума такої знижки не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку.

 

  1. Власність релігійних організацій звільнено від податку на нерухомість

Верховна Рада ухвалила Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування нерухомості релігійних організацій» (базовий законопроект від 24.02.2015 р. № 2226). Законом передбачено доповнити ст. 266 Податкового кодексу України новим положенням, згідно з яким звільняється від оподаткування житлова та нежитлова нерухомість, яка перебуває у власності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані в установленому законом порядку. При цьому зазначена нерухомість має використовуватися виключно для проведення богослужінь, релігійних обрядів, церемоній та процесій, включаючи ту, в якій здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо). Об’єкти нерухомості, в яких провадиться виробнича та/або господарська діяльність, під пільгу з податку на нерухомість не підпадають.

 

  1. Як знятися з податкового обліку

Основними підставами для зняття з обліку в контролюючих органах юридичної особи, її відокремлених підрозділів та самозайнятих осіб є: — повідомлення або документальне підтвердження державного реєстратора чи іншого органу державної реєстрації про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, закриття відокремленого підрозділу юридичної особи; — внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців (далі — Єдиний держреєстр) запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця; — реєстрація припинення незалежної професійної діяльності фізичної особи у відповідному уповноваженому органі. Податківці докладно повідомили про такі положення щодо зняття з обліку в контролюючих органах платників податків: — документи, що подаються до контролюючого органу в разі прийняття рішення про ліквідацію або реорганізації; — заходи, що проводяться контролюючими органами у зв’язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків; — проведення документальної позапланової перевірки; — закриття банківських рахунків; — видача довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів за формою № 22-ОПП; — видача довідки про зняття з обліку платника податків за формою № 12-ОПП; — видача документа про узгодження плану реорганізації платника податків, який має податковий борг; — видача повідомлення про грошові зобов’язання та податковий борг за формою № 10-ОПП; — видача повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 27-ОПП; — зняття з обліку платників податків у контролюючих органах.

 

  1. Порядок обчислення і сплати ЄСВ із сум «декретних»

Куп’янська ОДПІ нагадує, що ЄСВ нараховується роботодавцем на суму допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами (далі — декретні) за відповідний базовий звітний період (місяць) у межах максимальної величини бази нарахування ЕСВ. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону № 2464* максимальною величиною бази нарахування ЄСВ є максимальна сума доходу застрахованої особи, що дорівнює 17 розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом про держбюджет на відповідний рік. Цей внесок сплачується не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом, незалежно від того, на який розрахунковий рахунок надходять кошти від фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування. Для підприємств, установ, організацій, які використовують найману працю та виплачують декретні для осіб, зазначених у пунктах 9–14 ч. 1 ст. 4 Закону № 2464*, ставка ЄСВ установлюється в розмірі 33,2% суми нарахованих декретних. Для платників, які отримують декретні, ставка ЄСВ установлена в розмірі 2% суми декретних. (Закон України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 р. № 2464-VI.)

 

  1. Про звітність із податку на прибуток у 2015 році

Як зауважив заступник начальника Куп’янської ОДПІ Ігор Лукшин, змінами, внесеними Законом України від 28.12.2014 р. № 71-VIII до Податкового кодексу України, платників авансового внеску з податку на прибуток з 1 січня 2015 року позбавлено деяких прав. Так, платник податку на прибуток, який сплачує авансовий внесок, не має права подавати податкову декларацію за перший квартал у разі неотримання ним прибутку або отримання збитку. Тому автори листа доручають підлеглим на місцях у разі встановлення випадків подання податкової декларації з податку на прибуток за період, що не відповідає звітному для кожного конкретного платника, забезпечити надсилання повідомлень платникам податку на прибуток про відмову у прийнятті податкової звітності з податку на прибуток. Також податківець зазначив, що Куп’янська ОДПІ виконала планові показники з податку на прибуток у І кварталі 2015 р. на 163% (перевиконання плану склало 4274,4 тис. грн.)

 

  1. Отримані аліменти не оподатковуються військовим збором

ДФСУ в листі від 12.02.2015 р. № 339/4/99-99-19-01-01-13 звернула увагу, що аліменти розраховуються із суми заробітної плати, яка залишається після утримання військового збору, податку на доходи фізичних осіб (далі — ПДФО) та ЄСВ. При цьому в отримувача аліментів їх сума не обкладається ПДФО, якщо аліменти виплачуються за рішенням суду або за добровільним рішенням сторін у сумах, визначених згідно із Сімейним кодексом України. Це визначено у пп. 165.1.14 Податкового кодексу України. Виняток складають аліменти, що виплачуються нерезидентом незалежно від їх розміру, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана парламентом. Таким чином, оскільки дохід у вигляді аліментів, що виплачуються платнику ПДФО резидентом, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу отримувача, то, відповідно, такі аліменти не оподатковуються військовим збором.

  1. Як бути мобілізованому підприємцю-єдиннику зі сплатою єдиного податку та єдиного внеску?

Начальник відділу погашення заборгованостей Куп’янської ОДПІ Наталія Подлужна наголошує, що в разі виникнення податкового боргу за єдиним податком у періоді перебування єдинників 1 та 2 групи на військових зборах, такий борг вважатиметься безнадійним, і підлягатиме списанню відповідно до Порядку списання безнадійного податкового боргу, затверджений Наказом Міністерства доходів і зборів України №577 від 10.10.2013 р. Звісно, це можливо лише за умови, що такі платники у зазначеному періоді не здійснюють господарську діяльність і не використовують найману працю. Разом із цим, пояснює фахівець, від сплати єдиного внеску за себе фізичні особи – єдинники звільняються виключно на період їх перебування на військових зборах, за умови: нездійснення господарської діяльності в цей період; неотримання доходів; надання підтверджувальних документів з військкоматів, де зазначено період перебування підприємців на військовій службі.

  1. Майже 89 мільйонів гривень надійшло до Зведеного бюджету від платників, зареєстрованих в Куп'янській ОДПІ

За підсумками чотирьох місяців поточного року від платників податків Куп'янської ОДПІ до бюджетів усіх рівнів надійшло 88,7 млн. грн., що на 10,0 млн. грн. або на 12,7 відсотків перевищує запланований показник.

Державний бюджет України отримав 33,4 млн. грн., плановий показник перевищено на 4,4 млн. грн.

До місцевого бюджету надійшло 55,4 млн. грн., що на 5,6 млн. грн. або на 11,2 відсотків перевищує плановий показник.

  1. Рада скасувала військовий податок на обмін валют

Депутати вважають, що валютні операції не є доходом фізичної особи. Народні депутати підтримали за основу та в цілому законопроект №2436, яким звільняються операції з обміну валют від військового податку. Закон підтримали 249 депутатів. Як говориться в пояснювальній записці до документа, цей збір негативно вплинув на ринок операцій з іноземною валютою.

За словами розробників Закону, ухвалення Радою 2 березня цього року з голосу правки до Податкового кодексу щодо оподаткування військовим збором валютообмінних операцій привело до того, що частина ринку знову пішла в тінь. Це сталося тому, що з моменту вступу цієї норми чинності 13 березня частина банків виконують її, а частина ні.

  1. Греція підніме податки на азартні онлайн-ігри

Міністерство фінансів Греції має намір посилити контроль над азартними іграми в Інтернеті. За даними грецьких фінансистів, у цій сфері зайнято більше 20 офшорних компаній, які не мають постійної ліцензії.

«Греція - єдина країна, яка не має соціально-економічних досліджень наслідків впливу азартних ігор на суспільство, і ми повинні змінити це. Це особлива галузь, ідея, що «я зроблю гроші з нічого», створює патології, передані в суспільстві», - заявив міністр фінансів Греції Янніс Варуфакіс. За оцінками міністерства, загальний обсяг угод в ігровому секторі перевищує € 3 млрд. на рік. Додаткове оподаткування має поповнити грецький бюджет приблизно на € 500 тис. У той же час Варуфакіс зазначив, що першочерговим завданням є не максимізація податків, а обмеження попиту на азартні ігри серед громадян країни.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/6800 | Переглядів: 32Дата публікації: 11:11 18.05.2015