Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Колективу ДФС представили нових керівників

5 травня 2015 року Міністр фінансів України Наталія Яресько представила колективу ДФС нових керівників служби. Згідно з розпорядженням КМУ Державну фіскальну службу України очолив Роман Насіров. Першим заступником Голови ДФС став Сергій Білан, який куруватиме податкову міліцію, заступником Голови ДФС – Костянтин Лікарчук, який відповідатиме за митний напрям.

Під час представлення новопризначеним керівникам ДФС було окреслено основні завдання. Так, першочерговим завданням є забезпечення впровадження реальних змін у роботі ДФС, зокрема, забезпечення порядку роботи фіскальних органів та зменшення корупції. Крім того, серед завдань  –  оптимізація вертикалі керівництва ДФС на рівні областей та центрального апарату, залучення до роботи на цих посадах високопрофесійних кадрів, що зможуть ліквідувати корупційні схеми; збільшення надходжень до бюджету за рахунок детінізації економіки та боротьби з «податковими ямами», а також за рахунок боротьби з контрабандою.

У свою чергу, Голова ДФС Роман Насіров зазначив, що фіскальна служба починає працювати плідно і по-новому –  чесно, відкрито та відверто.

«У нас є два, три, максимум чотири місяці, щоб зробити зміни, і нам треба починати їх робити вже сьогодні. Нам потрібно зробити реальну податкову реформу. Це не тільки зміни у Податковому та Митному кодексах, а, що найважливіше, – зміни у функціонуванні структури, зміни ментальності. Потрібно виховати у платників податків, чи то юридичних, чи фізичних осіб – підприємців, культуру сплати податків», - наголосив Роман Насіров.

За його словами, найближчі три місяці є вирішальними як для фіскальної служби, так і для держави в цілому.

Сергій Білан та Костянтин Лікарчук серед пріоритетів визначили комплексні зміни у роботі податкової міліції та митниці, боротьбу з корупційними проявами, а також забезпечення зростання надходжень до бюджету.

 

На Харківщині попередили спробу продажу розібраних машин

Під час проведення спільних заходів УСБУ в Харківській області та Управління аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням Харківської митниці ДФС виявлено незаконне придбання та використання товарів, ввезених на митну територію України поза митним контролем.

На автомобільному ринку м. Харкова були виявлені 4 автомобілі в розібраному стані (відсутні двигун, підвіска, салон, деталі кузова та ін.): Volkswagen Golf (два авто), Volkswagen Caddy, Audi 6.

Як встановлено співробітниками митниці, автомобілі мають іноземну реєстрацію. За наявною в базі даних митниці інформацією, Volkswagen Golf (2 авто) були вивезені за межі митної території України  ще у 2012 році. Інформація щодо ввезення на митну територію України Audi 6 та Volkswagen Caddy відсутня.

В поясненнях продавець авто вказав,  що придбав зазначені автомобілі у незнайомих громадян з метою подальшого розукомплектування та продажу, проте документів про придбання, реєстрацію чи будь-які інших документів на вказані автомобілі, не пред’явив.

За даним фактом митницею складено протокол про порушення митних правил згідно статті 484 Митного кодексу України на загальну суму  20 тис грн.

На порушника чекає штраф у розмірі ста відсотків вартості вилучених автомобілів або їх конфіскація.

 

До місцевого бюджету Харківщини надійшло майже 864 мільйони гривень податку на доходи фізичних осіб

Як повідомили в ГУ ДФС у Харківській області, така сума була сплачена платниками протягом січня-квітня поточного року. Податківці відзначають, що податок на доходи фізичних осіб продовжує залишатися основним джерелом  наповнення місцевої скарбниці. Він складає майже 53%.

Загалом до місцевого бюджету за 4 місяці поточного року надійшло
1,6 млрд. грн., що на 10,6% або на 157,9 млн. грн. більше минулорічного показника.

Індикативний показник ДФС України виконано на 112,2 %, додатково отримано 178,9 млн. грн.

Зокрема за квітень до місцевого бюджету надійшло 456,6 млн.грн., що на
55,8 млн.грн. або на 13,9 % більше ніж за квітень минулого року. Індикативний показник ДФС України виконано на 107,5 %, додатково отримано 31,8 млн. грн.

В податковій службі області підкреслили, що приділяють наповненню місцевих бюджетів значну увагу, адже кошти з них направляються на розвиток міста і області та забезпечення благополуччя мешканців Слобожанщини. Тож звертаються до харків’ян з проханням вчасно та в повному обсязі сплачувати податки.

 

Підтримка внутрішньо переміщених осіб завжди в зоні уваги

У теперішні складні для нашої країни часи багато жителів східних регіонів були вимушені залишити свої домівки, рідних, свій бізнес. Велика кількість таких громадян знайшла тимчасовий притулок на Харківщині. Всі вони потребують підтримки на цьому етапі свого життя.

Саме тому фахівці ГУ ДФС у Харківській області постійно надають інформаційну та практичну допомогу внутрішнім переселенцям та громадським організаціям, які їх підтримують.

Цими днями заступник начальника управління комунікацій ДФС у Харківській області Лариса Дмитрієнко зустрілася з Президентом ХНКТЦ «Ромен» Вадимом Матюшенком та Президентом «Асоціації приватних роботодавців» Олександром Чумаком. В ході зустрічі були обговорені подальші шляхи  надання  допомоги внутрішньо переміщеним особам в частині сприяння самозайнятості та розвитку малого бізнесу, створення умов для успішного започаткування переселенцями власної справи та нових робочих місць для них.

Наприкінці зустрічі ще раз було підкреслено, що ГУ ДФС у Харківській області і у подальшому буде співпрацювати з інститутами громадянського суспільства на засадах партнерства і продовжувати та розвивати з ними плідні зв’язки, у тому числі і  для надання  підтримки  внутрішнім переселенцям.   

 

З початку року платниками Куп`янської ОДПІ до бюджету спрямовано більш ніж 88,7 млн.грн.

Про це під час зустрічі з представниками ЗМІ начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Додатково до бюджету надійшло майже 10 млн.грн. Протягом січня - квітня 2015 року державний бюджет отримав 33,4 млн. грн., додаткові надходження склали – 4,5 млн.грн.. В порівнянні з аналогічним періодом 2014 року надходження державного бюджету збільшились на 21 млн.грн.

Місцеві скарбниці м.Куп`янськ, Куп`янського, Шевченківського та Дворічанського районів наповнились на 55,3 млн. гривень, додатково в надійшло 5,4 млн.грн.

У розрізі податків найбільшу питому вагу надходжень до зведеного бюджету області займає податок на доходи фізичних осіб – майже 44 млн. грн., податок на прибуток – 12 млн. грн., плата за землю – 9,3 млн. гривень та податок на додану вартість – 5,7 млн. грн.

«Незважаючи на певні труднощі, податківцям та платниками податків необхідно об’єднати зусилля у боротьбі за легалізацію «тіньового»  бізнесу. Адже  єдиний спосіб збільшення надходжень до бюджету – це збільшення легальної оподатковуваної бази», - зазначила Олена Кухтіна.

 

Більш ніж 4 мільйони гривень військового збору сплатили платники податків Куп`янської ОДПІ

З початку року від платників Куп`янської ОДПІ до бюджету надійшло 3,7 млн.грн. військового збору, індикативний показник ДФС України виконано на 109,2%, додатково отримано 353 тис.грн.

З 1 січня 2015 року розширено базу оподаткування військовим збором.Зокрема, об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені статтею 163 Податкового кодексу.Звільняються від оподаткування збором доходи, що згідно з розділом IV Податкового кодексу України не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою), крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.51, 165.1.52 пункту 165.1 статті 165 Податкового кодексу України. Cтавка військового збору становить 1,5% від об’єкта оподаткування.

 

Спрощенці Куп`янської ОДПІ за чотири місяці заплатили до бюджету понад 6,5 млн. грн.

Надходження єдиного податку за січень - квітень 2015 року майже на 1,5 млн. грн. перевищили очікувані показники. Юридичні особи-спрощенці заплатили майже 2,5 млн., а фізичні – більше 4  млн. грн.

 

Держреєстр РРО суттєво скоротили

ДФС затвердила новий Держреєстр РРО, дозволених для застосування в Україні (наказ ДФС України від 27.04.2015 р. № 302).

Порівняно із попереднім реєстром (від 26.12.2014 р. № 399) стало менше РРО, дозволених до первинної реєстрації. Загалом таких апаратів і їх модифікацій є лише 54 (було 100). Зокрема, портативних РРО із 30 моделей і їх модифікацій лишилося 13. Спеціалізованих РРО для АЗС — 10 (було 18 моделей/модифікацій). Серед автоматів із продажу товарів (послуг) залишився тільки паркомат СЕА АП 100 (виконання 14, 15, 28).           Стаціонарних ЕККА не стало взагалі (було 7). Так само в Держреєстрі РРО відсутні спеціалізовані реєстратори розрахункових операцій для АЗС, електронні таксометри та спеціалізовані електронні контрольно-касові реєстратори операцій із купівлі-продажу іноземної валюти.

 

Звіт з ЄСВ за травень подаватиметься за оновленою формою

З 1 червня 2015 року звіти за звітний період "травень 2015 року" подаються за новою формою згідно з Порядком  формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 р. № 435.

 

Чи є платником плати за землю ФОП — власник тимчасової споруди

Державна фіскальна служба України в підкатегорії 112.01 «ЗІР» роз’яснила, що фізособа-підприємець, яка має тимчасову споруду (кіоск, палатку тощо), є платником плати за землю.

Свою позицію податківці аргументують тим, що підставою для розміщення тимчасової споруди є паспорт прив’язки тимчасової споруди. А якщо ФОП має паспорт прив’язки тимчасової споруди, він повинен мати й правовстановлюючі документи на земельну ділянку (свідоцтво про право власності або користування чи договір оренди земельної ділянки), за якими розраховується плата за землю.

 

Як оподатковуються ПДФО доходи, нараховані на користь ФО у вигляді дивідендів

Відповідно до п.п. 164.2.8 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються пасивні доходи (крім зазначених у п.п. 165.1.2 та 165.1.41 п. 165.1 ст. 165 ПКУ).

Під терміном «пасивні доходи» для цілей цього розділу слід розуміти, зокрема такі доходи, як дивіденди (п.п. 167.5.3 п. 167.5 ст. 167 Кодексу).

Доходи у вигляді дивідендів оподатковуються відповідно до норм
 п. 170.5 ст. 170 ПКУ.

Пасивні доходи, у тому числі нараховані у вигляді дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах, що виплачуються інститутами спільного інвестування оподатковуються за ставкою 20 відсотків.

 

Що є базою оподаткування акцизним податком з роздрібної торгівлі тютюнових виробів

Відповідно до пп. 14.1.106 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) максимальні роздрібні ціни – ціни, встановлені на підакцизні товари (продукцію) з урахуванням усіх видів податків (зборів). Акцизний податок з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів не включається до максимальної роздрібної ціни.

Максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію) встановлюються виробниками або імпортерами товарів (продукції) шляхом декларування таких цін у порядку, встановленому ПКУ. Продаж суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, на які встановлюються максимальні роздрібні ціни, не може здійснюватися за цінами, вищими за максимальні роздрібні ціни, збільшені на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Підпунктом 214.1.4 п. 214.1 ст. 214 ПКУ встановлено, що базою оподаткування акцизного податку є вартість (з податком на додану вартість) підакцизних товарів, що реалізовані суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі.

Таким чином, базою оподаткування акцизного податку з роздрібної торгівлі тютюнових виробів є вартість (з податком на додану вартість) таких тютюнових виробів. Слід зазначити, що роздрібна ціна тютюнових виробів не може бути більшою за максимальну роздрібну ціну таких тютюнових виробів, збільшену на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

 

Як у формі № 1ДФ відобразити доходи, виплачені ФОП

ДФС у листі від 19.03.2015 р. № 625/2/99-99-17-02-02-10 нагадала, що фізична особа — підприємець є податковим агентом до доходів, які вона нараховує та виплачує самозайнятим особам.

У разі якщо фізичною особою — підприємцем, яка отримує такий дохід, надано копію документа, що підтверджує її державну реєстрацію відповідно до закону як суб'єкта підприємницької діяльності, податковий агент (фізична особа — підприємець) подає до державної фіскальної служби за місцем реєстрації податковий розрахунок за формою № 1ДФ, де зазначає суму нарахованого й виплаченого доходу з ознакою доходу «157», проте податок на доходи фізичних осіб не утримується й не сплачується.

 

Оперативники ДФС виявили факт несплати податків у сумі 39,5 млн. гривень

Оперативними підрозділами Державної фіскальної служби встановлено факт порушення податкового законодавства, яке призвело до несплати до державного бюджету податків на суму 39,5 млн. грн.

Посадові особи київського підприємства, яке займається будівництвом залізниць i метрополітену, оформляли фінансово-господарські відносини з купівлі-продажу будівельних матеріалів із підприємствами, що мають ознаки «фіктивності».

Триває слідство.

 

ФОП не може бути в спрощенцях першої групи, якщо здійснює роздрібний продаж у магазині на території ринку

Належати до першої групи можна у випадку здійснення виключно роздрібного продажу товарів із торговельних місць на ринках та/або провадження господарської діяльності з надання побутових послуг населенню й водночас обсяг доходу протягом календарного року має не перевищувати 300000 гривень (п. 291.4 ст. 291 ПКУ).

Але варто врахувати, що згідно із п. 1.8 Інструкції щодо заповнення форми державного статистичного спостереження № 12-торг «Про наявність і використання торгової мережі на ринках та реалізацію сільськогосподарської продукції на них», затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 26.07.2005 р. № 209, торгове місце — площа, відведена для розміщення необхідного для торгівлі інвентарю (вагів, лотків тощо) та здійснення продажу продукції з прилавків (столів), транспортних засобів, причепів, візків (у тому числі — ручних), у контейнерах, кіосках, палатках тощо. До торгових місць на ринках не належать магазини й об’єкти ресторанного господарства.

Отже, фізична особа — підприємець, яка здійснює роздрібний продаж товарів у магазині, що розташований на території ринку, не може бути платником єдиного податку першої групи.

 

За якої умови за земельні паї не доведеться сплачувати земельний податок

Ст. 281 Податкового кодексу України визначено категорії фізосіб, що мають право на пільги щодо сплати земельного податку, та надано вичерпний перелік видів земельних ділянок і їх розмір, стосовно яких зазначені категорії фізичних осіб мають право скористатися пільгами.

До цього переліку не входять земельні ділянки, що утворилися за рахунок переданих за рішенням відповідної ради земельних часток (паїв).

Пільги щодо сплати земельного податку для фізосіб за земельні ділянки, що утворилися за рахунок переданих за рішенням відповідної ради земельних часток (паїв), не передбачені та, відповідно, земельний податок за такі ділянки справляється на загальних підставах.

Водночас, згідно із п. 281.3 ПКУ, від сплати податку звільняються власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) і землекористувачі за умови передачі земельних ділянок і земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

 

До уваги фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку третьої групи!

Куп`янська ОДПІ звертає увагу фізичних осіб – платників єдиного податку 3 групи, що декларація за І квартал 2015 року подається за діючою формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 21 грудня 2011 року №1688.

У зв’язку зі зміною з 1 січня 2015 року розміру ставок єдиного податку для платників спрощеної системи 3 групи, підприємці при заповненні декларації зазначають дохід, що оподатковується за ставкою 2 або 4%, у рядках, в яких передбачено відображення доходу за ставкою 3 або 5 % відповідно, аналогічно зазначається сума податку.

Граничним терміном подання декларації платника єдиного податку за І квартал 2015 року є 12 травня, а останній день сплати податкових зобов’язань припадає на 20 травня.

 

Застосування понижуючого коефіцієнта

ДФС України роз’яснено питання щодо застосування понижуючого коефіцієнта платниками єдиного внеску.

Зазначено, що платник, який застосував понижуючий коефіцієнт та не сплатив нарахований єдиний внесок у встановлені строки, позбавляється права в майбутньому застосовувати понижуючий коефіцієнт до повної сплати такої недоїмки (боргу). Право на застосування понижуючого коефіцієнта поновлюється з місяця, в якому сплачено таку недоїмку (борг).

При розрахунку понижуючого коефіцієнта, а саме показника середньої заробітної плати по підприємству працівники, що перебувають у відпустці без збереження заробітної плати (з 1 по останній календарний день місяця), в тому числі ті, яким відпустку надано на період проведення АТО з урахуванням часу, необхідного для повернення до місця роботи, не включаються до кількості застрахований осіб у звітному періоді, яким нараховано виплати, оскільки таким працівникам заробітна плата не нараховується.

 

Фахівцями ДФС виявлено факт незаконного відшкодування ПДВ на суму 30 млн. грн.

Центральним офісом з обслуговування великих платників Державної фіскальної служби у м. Донецьку зареєстровано кримінальне провадження за фактом порушення діючого законодавства невстановленими особами.

Зазначені особи, без наміру здійснення фінансово-господарської діяльності, зареєстрували підприємство та документально оформили ряд безтоварних операцій з купівлі-продажу вугільної продукції.

У результаті цих незаконних дій декілька підприємств реального сектору економіки необґрунтовано сформували податковий кредит у сумі 30 млн. грн.

Триває слідство.

 

З початку року на «Пульс» надійшло майже 2,5 тис звернень від громадян

У січні – квітні 2015 року на антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» надійшло 2 451 звернення від платників податків та громадян. Традиційно більшість звернень – 1 991, стосувалось податкової тематики, інші 460 – митної.

Найбільше питань суб’єктів господарювання та громадян стосувались проблем, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 924 звернення. Стосовно організації роботи ДФС та її територіальних органів на «Пульс» протягом зазначеного періоду надійшло 760 звернень.

Серед інших питань у розрізі податкової тематики 108 звернень стосувалось перевірок суб`єктів господарювання, 97 звернень – реєстрації платником ПДВ та 64 – роботи ЦОП.

У той же час, серед митних питань, більшість звернень стосувалась затримки митного оформлення товарів – 301 звернення. З приводу черг на митних постах та пунктах і порушення митних правил звернулися 63 та 19 осіб відповідно.

Безпосередньо корупційних дій посадових осіб Державної фіскальної служби у січні – квітні 2015 року стосувалось 59 звернень.

Станом на 1 травня 2015 року завершено розгляд 2 221 звернення.

 

Протягом січня-квітня поточного року до зведеного бюджету зібрано 172,9 млрд. гривень

За оперативними даними у січні-квітні 2015 року до зведеного бюджету зібрано 172,9 млрд. грн., що на 43,7 млрд. грн., або на 33,9 відс. перевищує відповідний період минулого року. До державного бюджету забезпечено 144,1 млрд. грн., до місцевих бюджетів – 28,8 млрд. гривень.

Надходження (збір) до загального фонду державного бюджету склали 144,1 млрд. грн., індикативні показники Міністерства фінансів України виконано на 110,5 відс., додатково забезпечено 13,7 млрд. гривень.

 

На Чернігівщині оперативники ДФС викрили «конверт-центр» з обігом понад

Оперативними підрозділами ГУ ДФС у Чернігівській області під час проведення заходів у рамках кримінального провадження припинено діяльність «конвертаційного центру», яким було проконвертовано коштів на суму понад 150 млн. грн.  

Організатори центру без наміру здійснення підприємницької діяльності створили, зареєстрували та придбали корпоративні права 82 підприємств з ознаками «фіктивності».

У ході розслідування встановлено, що легальні підприємства перераховували безготівкові грошові кошти за нібито придбані товарно-матеріальні цінності, надані послуги та виконані роботи на розрахункові рахунки цих фіктивних підприємств. У подальшому шахраї – учасники центру знімали кошти з рахунків, для нібито закупівлі товарно-матеріальних цінностей з переданням їх посадовим особам реального сектору економіки. За свої послуги злочинці отримували 8-10 відс. від проконвертованої суми .

За попередніми результатами слідства встановлені підприємства - вигодонабувачі, серед яких є найкрупніші підприємства на ринку роздрібної торгівлі  України. На рахунки «фіктивних» підприємств із залишком коштів у сумі 1,5 млн. гривень накладено арешт.

Триває слідство.

 

За час проведення операції «Акциз – 2015» працівниками ДФС з незаконного обігу вилучено підакцизних товарів на суму 52 млн. грн.

За час проведення операції «Акциз – 2015» оперативними підрозділами Державної фіскальної служби з незаконного обігу вилучено підакцизних товарів на суму 52 млн. грн. Зокрема, спирту – на 6,1 млн. грн., лікеро – горілчаних виробів – на 8,1 млн. грн., тютюнових виробів – на 37 млн. грн. та паливно – мастильних матеріалів – на 750,1 тис. грн. У Єдиному реєстрі зареєстровано 38 кримінальних проваджень за ст.. 204 ККУ (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів).

Так, у Волинській області у зоні митного контролю митного поста «Ягодин» під час огляду вантажного автомобіля  марки «Mercedes-Benz», який транзитом прямував територією України з Молдови до Польщі, оперативниками ДФС виявлено 520 тис. пачок цигарок іноземного виробництва без марок акцизного податку. Загальна вартість знахідки становила 6,2 млн. грн. На підакцизний товар накладено арешт.

Факт незаконного перевезення підакцизної продукції встановлено й на Луганщині. Під час обшуку вантажного автомобіля «MAN» виявлено та вилучено 5,6 тис. пляшок лікеро-горілчаних виробів іноземного та вітчизняного виробництв і 6,5 тис. пачок цигарок вітчизняного виробництва на суму близько 1,1 млн. грн. Продукція була прихована за безалкогольними напоями та продуктами харчування.

Крім того, оперативниками ГУ ДФС у Луганській області спільно з фахівцями відділу оперативного сектору «А» АТО Головного управління по роботі на окремих територіях у рамках кримінального провадження проведено огляд складського приміщення у селищі Станиця Луганська.

Під час огляду виявлено та вилучено 12,7 тис. пляшок лікеро-горілчаних виробів без належно оформлених документів, загальною орієнтовною вартістю 596 тис. грн.

Нагадаємо, що спецоперація з припинення незаконного виробництва та розповсюдження підакцизної продукції «Акциз – 2015» стартувала 10 квітня 2015 року. ДФС звертається до усіх громадян з проханням повідомляти про виявлені факти незаконного виготовлення чи реалізації підакцизних товарів на сервіс «Пульс» за тел.: (044) 284 00 07.

 

Податкова міліція у зоні АТО затримала колону вантажівок з контрабандним товаром

Нещодавно в районі м. Золоте Попаснянського району Луганської області, поряд з лінією розмежування вогню співробітниками підрозділу податкової міліції в районі проведення АТО «Фантом», за погодженням з керівництвом проведення Антитерористичної операції, у взаємодії зі співробітниками СБУ, МВС, прикордонної служби та Збройних сил України затримано колону з понад 150 вантажних автомобілів (зареєстровані в Дніпропетровській, Луганській, Донецькій та Харківській областях), які планували проїхати на неконтрольовану територію поза контрольними пунктами в’їзду/виїзду.

Під час перевірки документів, по правоохоронцям із «зеленки» було відкрито вогонь з автоматичної зброї. Ймовірно, таким чином бойовики намагалися створити коридор для безперешкодного проїзду автівок.

Серед правоохоронців поранених немає. Наразі проводиться поглиблений огляд 71 транспортного засобу з товарами продуктової та підакцизної групи, а також товарами народного споживання, які доставлено у безпечне від обстрілів місце. Здійснюються заходи щодо встановлення його походження, а також встановлюється коло осіб, причетних до здійснення вказаної злочинної операції.

 

Лукашенко встановив податок за "дармоїдство"

Президент Білорусі Олександр Лукашенко підписав декрет N3 "Про попередження соціального утриманства".

Про це повідомляє офіційний сайт Президента Білорусі.

"Декретом встановлюється обов'язок громадян Білорусі, іноземних громадян, які постійно проживають в країні, осіб без громадянства, які не брали участь у фінансуванні державних витрат або брали участь у такому фінансуванні менше 183 календарних днів (півроку) в минулому році, сплатити збір у розмірі 20 базових величин (близько 245 доларів) ", - йдеться в коментарі до декрету.

Згідно з документом, громадяни, які 183 календарних дня і більше займаються трудовою діяльністю або іншою діяльністю прирівняної до неї, визнаються такими, що беруть участь у фінансуванні державних витрат і, відповідно, звільняються від сплати збору.

Раніше на нараді в січні Лукашенко розповів, кого вважає дармоїдами.

"Вони, може, десь і працюють на себе, а не на державу. Тому мова йде про неплатників податків. Це і дармоїди, які нічого не роблять, не працюють, а, можливо, є "клієнтами" МВС, роблячи ті чи інші правопорушення. Це і ті, які під парканом валяються п'яні, і ті, які забули, що руки і ноги у них для того, щоб прийти на роботу і щось зробити, заплативши податки державі", - заявив президент Білорусі. 

 

Роберт Де Ніро "забув" заплатити 6,4 млн дол. податків

Американського актора Роберта Де Ніро викрили у несплаті податків. Згідно з документами з Нью-Йоркського Департаменту фінансів, дворазовий володар "Оскара" "забув" сплатити 6,4 млн дол.

Представник актора Стен Розенфельд заявив, що зараз Де Ніро вже погасив борг. "Після того, як пан Де Ніро дізнався про заборгованість, він виписав чек на всю суму. Чек був доставлений до податкової служби", - сказав Розенфельд.

За його словами, співробітники федеральної податкової служби надіслали повідомлення за старою адресою, за якою актор вже деякий час не живе.

"Якби вони відправили лист за потрібною адресою, то це питання було б вирішене набагато раніше", - зазначив представник Де Ніро. 

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/6754 | Переглядів: 47Дата публікації: 10:57 12.05.2015