Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Більше 230 млн.грн. направили до бюджету платники податків Куп`янської ОДПІ у 2014 році

Про це повідомила начальник Куп`янської  ОДПІ Олена Кухтіна.

Посадовець зазначила, що зокрема, до Державного бюджету надійшло 43 млн. грн., а  Місцевий бюджет отримав 187 млн. гривень. Тобто, спостерігається позитивна динаміка темпів росту податкових надходжень.

У розрізі основних бюджетоформуючих податків надходження до Державного бюджету склали:

-          з податку на додану вартість –  15,2 млн. грн.;

-          з податку на прибуток – 11,1 млн. грн.;

Щодо Місцевого бюджету, то серед бюджетоформуючих надходжень передують:

-          податок на доходи фізичних осіб – 140 млн. грн.;

-          єдиний податок – 13,5 млн. грн.;

-          плата за землю – 25,2  млн. грн..

Олена Кухтіна запевняє, що робота колективу  Куп`янської ОДПІ і в подальшому буде направлена на розвиток та укріплення конструктивних відносин з платниками та створення усіх комфортних умов для їх обслуговування.

Куп`янська ОДПІ: 4,7 мільйона гривень – на потреби армії

«До державного бюджету з моменту запровадження збору сплачено майже 5 млн. гривень військового збору платниками, які перебувають на обліку у Куп`янській ОДПІ. Це на 493 тис. гривень, або на 11% більше встановленого завдання», - повідомила начальник Куп`янської  ОДПІ Олена Кухтіна.

Крім того, у грудні поточного року бізнес-спільнотою сплачено 1,1 млн. гривень, або на 160 тис. гривень більше встановленого завдання, або на 17%.

Нагадуємо, що військовий збір запроваджено з 3 серпня 2014 року, ставка якого складає 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування. Його платниками є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за утримання (нарахування) і сплату (перерахування) військового збору в бюджет є роботодавці, що виплачують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків, та податкові агенти — для оподатковуваних інших доходів із джерела їх походження в Україні.

Звертайтесь, фахівці ЦОП ДФС завжди готові допомогти

Основною метою створення Центрів обслуговування платників була організація сервісного обслуговування відвідувачів на такому рівні, який по праву можна назвати сервісом європейського рівня.

У Куп`янській ОДПІ такий Центр розташований за адресою: вул. Харківська, 99 у приміщенні ОДПІ. Завітавши у ЦОП, відвідувач може ознайомитись з переліком тих послуг, які безкоштовно надаються ДФС, його територіальними органами та отримати ці послуги. До послуг відвідувачів – просторі приміщення, сучасне обладнання, достатній штат кваліфікованих фахівців, які в найкоротший термін надають весь перелік сучасних послуг, пов’язаних з адмініструванням податків та зборів та єдиного соціального внеску.

Крім надання адміністративних послуг в приміщенні ЦОП для відвідувачів забезпечений доступ до Wi-Fi, також у залі № 2 безпосередньо для користування платниками розміщено комп’ютери, які підключено до мережі Інтернет. Бажаючі тут же можуть оформити безкоштовно електронний цифровий підпис АЦСК ІДД ДФС.

Спеціалісти Центру обслуговування платників Куп`янської ОДПІ завжди готові допомогти відвідувачам у разі виникнення питань відносно оподаткування, при заповненні звітності або інших документів тощо.

Телефон консультанта-модератора: 5-74-50.

 

Яка сума (вартість) благодійної допомоги не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платників податку

 

Не включається до оподатковуваного доходу благодійна допомога:

 

- у будь-якій сумі (вартості), що надається для закупівлі або у вигляді спеціальних засобів індивідуального захисту (касок, бронежилетів, виготовлених відповідно до військових стандартів), технічних засобів спостереження, лікарських засобів, засобів особистої гігієни, продуктів харчування, предметів речового забезпечення чи інших товарів (робіт, послуг) за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, чи для оплати (компенсації) вартості лікарських засобів, донорських компонентів, виробів медичного призначення, технічних та інших засобів реабілітації, платних послуг з лікування, забезпечення виробами медичного призначення, технічними та іншими засобами реабілітації, послуг медичної реабілітації, санаторно-курортного оздоровлення.

- у сумі, що сукупно протягом звітного року не перевищує одну тисячу розмірів мінімальної зарплати, встановленої на 1 січня звітного року (у 2014 році – 1 218 000 грн.), що надається на відновлення втраченого майна та на інші потреби за переліком, який визначається Кабінетом Міністрів України,.

Якщо загальна сума отриманої благодійної допомоги протягом звітного (податкового) року перевищує вищезазначені розміри, сума перевищення над таким розміром оподатковується за ставками, встановленими п. 167.1 ст. 167 Податкового кодексу України (15/17%), і платник податку – отримувач благодійної допомоги зобов'язаний подати річну податкову декларацію із зазначенням сум благодійної допомоги.

 

 

Як здійснюється перереєстрація платника ПДВ

 

У разі зміни даних про платника ПДВ, які стосуються податкового номера чи найменування (прізвища, імені та по батькові), або місцезнаходження (місця проживання) платника ПДВ, платник ПДВ подає до контролюючого органу, в якому перебуває на обліку, додаткову реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація». Така заява подається протягом 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника ПДВ.

У реєстраційній заяві платник ПДВ зазначає дані станом на дату заповнення заяви, у тому числі критерії, за якими станом на дату заповнення заяви особа відповідає статусу платника ПДВ згідно з розділом V Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями.

Перереєстрація платника ПДВ здійснюється з дотриманням правил та у строки, визначені для реєстрації платників ПДВ, шляхом внесення відповідного запису до реєстру платників ПДВ.

У разі перереєстрації дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою перереєстрації є останній день строку у 5 робочих днів від дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою «Перереєстрація».

До дати перереєстрації платник ПДВ використовує попередні реквізити податкової реєстрації.

                З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 101.01.02). 

 

Декларування доходів громадянами у питаннях та відповідях

 

Чи можу я розраховувати на податкову знижку за навчання, якщо я вийшла заміж, змінила прізвище та квитанції на оплату за навчання оформлені на моє нове ім'я?

Якщо після реєстрації шлюбу Ви змінили прізвище і в квитанціях вказана Ваша нова прізвище, то крім необхідних документів для отримання податкової знижки Вам ще потрібно буде обов'язково надати в податковий орган копію Свідоцтва про шлюб.

 

Чи необхідно подавати декларацію про доходи особисто або можу це комусь передоручити?

Відповідно до п.179.5 та п. 179.6 ст.179 Податкового кодексу України податкова декларація заповнюється платником податку самостійно або іншою особою, нотаріально на це уповноваженим. За неповнолітніх осіб або за осіб визнаних судом недієздатними, податкову декларацію подають їхні батьки (опікуни, піклувальники).

Я втратила квитанцію про оплату вартості за навчання дитини. Чи можу я підтвердити факт оплати навчання довідкою з університету і отримати податкову знижку?

Відповідно до п. П.166.2.1 п. 166.2 ст.166 Податкового кодексу України до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами. Довідка про надходження на рахунок навчального закладу коштів за навчання студента не є платіжним документом. Для отримання податкової знижки Вам слід пред'являти тільки зазначені в Податковому кодексі України документи, а саме квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери, копії договорів.

Торік я працював на декількох місцях роботи і відповідно отримував дохід від декількох податкових агентів. Чи зобов'язаний я в цьому випадку подавати декларацію про доходи?

 Відповідно до п. П. «Е» п.176.1 ст. 176 Податкового кодексу України, платник податку зобов'язаний подати податкову декларацію за результатами звітного року, якщо він отримував, доходи від двох і більше податкових агентів і загальна сума таких доходів перевищує 120 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року.

Хто в першу чергу повинен подати декларацію про доходи за 2014?

Обов'язкове подання декларації про майновий стан і доходи, отримані в 2014 році, передбачено для тих громадян, які отримували доходи не від податкових агентів, а також доходи, з яких протягом року податок не утримувався. Якщо громадяни у минулому році одержували доходи виключно від податкових агентів, то обов'язок щодо подання річної декларації у них відсутня.

Коли останній день подання податкової декларації за 2014?

Термін подачі податкової декларації про майновий стан і доходи за 2014 рік - до 1 травня 2015 року.



Я фізична особа, звичайний громадянин України. Хочу здати свою квартиру. Як я повинен платити податок?

Якщо Ви плануєте цьогоріч здавати свою квартиру в оренду, то Вам необхідно буде до 1 травня 2015 подати декларацію та сплатити податок за ставкою 15% або 17%. При цьому ставка податку 15% застосовується, якщо загальна сума отриманого в звітному періоді доходу не перевищує десятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року. В іншому випадку Ви зобов'язані застосувати ставку податку 17% з суми перевищення.

Я приватний підприємець, займаюся наданням бухгалтерських послуг. Зокрема надаю послуги фізичній особі - нерезиденту. Мій клієнт склав цивільно-правова угода на виконання окремих видів робіт. Як оподатковуватиметься отримане їм винагороду?

Фізичні особи-нерезиденти, які отримали в Україні винагороду за договором цивільно-правового характеру, повинні сплатити податок на доходи фізичних осіб. Такий дохід оподатковується за ставками 15% або 17%. Відповідні доходи нерезидентів оподатковуються за правилами та ставками, визначеними для резидентів. За ставкою податку 15 відсотків оподатковуються доходи, нараховані у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв'язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами. Якщо загальна сума таких доходів без обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у календарному місяці перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року, до суми такого перевищення застосовується ставка 17 відсотків. Згідно ст. 164 Податкового кодексу України оподаткуванню підлягає сума винагороди, за вирахуванням єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Порядок оподаткування доходів, отриманих нерезидентами визначений п.170.10 ст.170 розд. IV Податкового кодексу України.

Де можна детально ознайомитися з особливостями оподаткування від здачі майна в оренду?

- Особливості нарахування та оподаткування доходу від надання нерухомості в оренду визначені статтею 170 Податкового кодексу України № 2755 - VI від 2 грудня 2010 року (зі змінами та доповненнями).

Якщо я зареєстрував договір оренди у нотаріуса, які в цьому випадку дії нотаріуса?

- У разі нотаріального посвідчення договору оренди об'єктів нерухомості, нотаріус зобов'язаний надіслати інформацію про такий договір органу державної податкової служби за податковою адресою платника податку - орендодавця.

Я здаю нерухоме майно в оренду. Хто в цьому випадку буде відповідальним за сплату податків до бюджету?

Якщо фізична особа-орендар нерухомого майна не є суб'єктом господарювання, то відповідальним за нарахування та сплату (перерахування) податку до бюджету є Ви - орендодавець. При цьому Ви, як орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету у строки, встановлені для квартального звітного періоду. А саме: протягом 40 календарних днів, після останнього дня такого звітного кварталу. Сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного податкового року податку та податкового зобов'язання за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації.

Чи маю я право включити до податкової знижки суму коштів, сплачену у звітному податковому році, але по семестрах майбутнього року? В цілому ці семестри складають один навчальний рік.

- Відповідно до п. П. 166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України платник податку має право включити до податкової знижки суму коштів, сплачених платником податку на користь закладів освіти для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку або члена його сім'ї першого ступеня споріднення, який не одержує заробітну плату. Тобто в податкову знижку входять витрати на навчання, які фактично сплачені ним протягом податкового року. Таким чином, сума коштів, яка оплачена у звітному податковому році за періоди навчання наступного року, не може бути включена до податкової знижки.

 

 

Найбільша кількість порушень митних правил фіксується при переміщенні через кордон продовольчих та промислових товарів

 

Протягом січня - листопада поточного року митницями Державної фіскальної служби України порушено понад 13,9 тис. справ про порушення митних правил на загальну суму 529,2 млн. гривень. З них у 7,6 тис. справ тимчасово вилучено предмети порушень на суму майже 345,6 млн. гривень.

За цей період на митних постах України зафіксовано майже 7,1 тис. випадків переміщення через митний кордон товарів, валюти та транспортних засобів з порушенням митного законодавства.

Серед них – майже 6,4 тис. випадків переміщення продовольчих та промислових товарів на загальну суму понад 235 млн. гривень, 510 випадків незаконного переміщення валюти на суму понад 73,5 млн. гривень та 212 випадків порушення митного законодавства при переміщені транспортних засобів на суму майже 30,7 млн. гривень.

Зокрема, у листопаді поточного року до зони діяльності митного поста „Ягодин” прибув автомобіль марки „Lifan” під керуванням нашої співвітчизниці. Під час огляду транспортного засобу, який прямував з України до Польщі, та особистих речей громадянки було виявлено п`ять мішків з бурштином різного розміру та кольору. Загальна вага знахідки – понад 43 кг, вартість становила понад 361 тис. грн.

А в автомобілі „Mercedes - Benz” серед особистих речей нашого співвітчизника, який прямував з Польщі, у пункті пропуску „Угринів” Львівської митниці ДФС було виявлено промислових товарів на майже 1 млн. грн.

За вказаними фактами було складено протоколи про порушення митних правил, а всі виявлені матеріальні цінності тимчасово вилучено.

 

 

За 11 місяців поточного року власниками електронних ключів від ДФС стали майже 600 тис. клієнтів

 

Протягом січня-листопада 2014 року власниками електронних ключів, виданих  Акредитованим центром сертифікації ключів при ДФС України, стали майже 600 тис. осіб. Їм безкоштовно видано майже 1,8 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів. Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість виданих цифрових підписів зросла в 2 рази.

Як свідчить статистика, найактивнішими користувачами залишаються підприємці-фізичні особи та громадяни – 420,2 тис. осіб. За вказаний період їм видано 947,2 тис. електронних ключів. 

Серед юридичних осіб власниками ключів стали 179,7 тис. клієнтів, які отримали 818,8 тис. цифрових підписів.

Загалом з початку своєї діяльності Центр обслуговує понад 3,1 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів.

Нагадаємо,  що отримати безкоштовний електронний підпис можна у відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів, яких на сьогодні діє 104 пункти. Ключі електронного цифрового підпису дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів ДФС, а й до органів державної статистики та Пенсійного фонду України. 

 

 

Щомісяця фахівці Контакт-центру ДФС надають відповіді щонайменше на 100 тис. запитань платників

 

Протягом січня-листопада поточного року фахівцями контакт-центу ДФС України надано майже 1,1 млн. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Переважна більшість відповідей, а саме понад 1 млн., надана у телефонному режимі. Електронною поштою та факсом надіслано 20,9 тис. відповідей, з використанням автовідповідача – 94. Також надано 415 консультацій у письмовій формі з використанням Бази знань.

Найчастіше суб’єкти господарювання та громадяни звертались з питань оподаткування податком на додану вартість, оподаткування прибутку підприємств та сплати податку на доходи фізичних осіб.

Щоб уникнути множинного трактування положень законодавства, відповіді на звернення надаються з використанням Бази знань. Це автоматизована база уніфікованих відповідей, яка налічує 12,8 тис. запитань-відповідей. База постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані.

Для зручності суб’єктів господарювання фахівці кол-центру постійно інформують їх про зміни у податковому, митному законодавстві та законодавстві з питань єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, надсилаючи за бажанням платника таку інформацію електронною поштою. З початку року було надіслано майже 1 млн. таких листів.

Нагадуємо, що Базу знань розміщено на веб-порталі Державної фіскальної служби України у банері «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Запитання-відповіді» http://zir.minrd.gov.ua. У разі виникнення запитань щодо податкового та митного законодавства відвідувачі веб-порталу можуть також самостійно знайти відповіді на них.

 

 

На Харківщині податківці консультують підприємців із зони АТО

 

Як повідомили в ГУ  Міндоходів у Харківській області, на сьогоднішній день до податкових органів та центрів обслуговування платників Харківщини вже звернулось більше тисячі платників, які зареєстровані в областях проведення Антитерористичної операції.

У відомстві відзначають, що найчастіше такі громадяни консультуються з питань перереєстрації власного бізнесу, процедура якої на сьогоднішній день значно спрощена та проводиться протягом двох днів. Багато звернень надходить і щодо отримання  реєстраційних номерів облікових карток платників податків. Також громадяни цікавляться порядком отримання довідок про доходи, податковими змінами та нововеденнями, порядком одержання  свідоцтва платника єдиного податку, можливістю отримання електронного цифрового підпису, порядком припинення підприємницької діяльності тощо.

Також у податковій службі повідомили, що вимушені переселенці із зони АТО, які  працювали в податковій та митній службі,  звертаються  до відомства щодо їх працевлаштування.  Як проінформували в Головному управлінні,  на сьогоднішній день до територіальних органів Міндоходів Харківської області  працевлаштовано  26 таких осіб.  

Звертаються до органів Міндоходів регіону і харків’яни. Так, за 11 місяців поточного року надійшло більше 1 600  звернень з самих різноманітних питань. Більшість звернень стосується контрольно-перевірочної роботи, багато питань і щодо реєстрації та обліку платників податків, порядку сплати ЄСВ, військового збору тощо. Надходить інформація і стосовно здійснення незаконної підприємницької діяльності та ухилення від оподаткування, яку повідомляють жителі Харківщини.

У службі відзначають, що усім зверненням, які надходять до органів ГУ Міндоходів у Харківській області, забезпечується ретельний розгляд, а у необхідних випадках здійснюється перевірка викладених фактів, та обов’язкове повідомлення за результатами розгляду у визначений законом термін.

 

 

Порядок розгляду скарг з питань нарахування та сплати єдиного внеску

 

Розгляд скарг на вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування проводиться відповідно до Порядку розгляду органами доходів і зборів скарг на вимоги про сплату недоїмки із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та на рішення про нарахування пені та накладання штрафу, затвердженого Наказом Міндоходів України від 09.09.2013 № 452.

Так, відповідно до Порядку, якщо скаржник вважає, що територіальний орган ДФС у районі, місті (крім міста Києва), районі у місті, об’єднаний чи спеціалізований, неправильно визначив суму недоїмки або прийняв рішення про накладення штрафу та нарахування пені, що суперечить законодавству про загальнообов’язкове державне соціальне страхування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, він має право оскаржити таке рішення у відповідному головному управлінні ДФС області, місті Києві.

Первинна скарга повинна бути подана протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання скаржником вимоги або рішення територіальних органів доходів і зборів про нарахування пені та накладення штрафу.

Строк, встановлений для подання первинної скарги, не вважається пропущеним, якщо до його закінчення скаргу та інші документи до неї передано на пошту.

Якщо територіальні органи надсилають скаржнику рішення про повне або часткове незадоволення його скарги, то він має право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання відповіді, з повторною скаргою до ДФС України.

У свою чергу ДФС України приймає вмотивоване рішення та надсилає його платнику єдиного внеску протягом 30 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника поштою з повідомленням про вручення або надає йому під розписку.

Якщо протягом цього строку вмотивоване рішення платнику єдиного внеску не надсилається, то така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника.

 

 

Щодо сплати туристичного збору

 

 

Куп`янська ОДПІ повідомляє, що питання  туристичного збору висвітлене в ст. 268 р. ХІІ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Платниками туристичного збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної та міської ради про встановлення туристичного збору, та отримують послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.

Згідно з рішенням сільської, селищної та міської ради справляння туристичного збору може здійснюватися такими податковими агентами:

- адміністраціями готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитків для приїжджих та іншими закладами готельного типу, санаторно-курортними закладами;

- квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб на поселення у будинки (квартири), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

-   юридичними особами або фізичними особами - підприємцями, які уповноважуються сільською, селищною або міською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою.

Податкові агенти справляють збір під час надання послуг, пов’язаних з тимчасовим проживанням (ночівлею), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку (квитанції) на проживання.     

Також нагадуємо що , податкові агенти повинні щоквартально подавати до контролюючого органу за своїм місцем реєстрації декларацію по туристичному збору.

Якщо ж податковий агент має підрозділ без статусу юридичної особи, що надає послуги з тимчасового проживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента, то зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичного збору в контролюючому органі за місцезнаходженням підрозділу.

 

 

ДФС та Асоціація платників податків України підписали Меморандум про співпрацю

 

Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус та Президент Асоціації платників податків України Василь Матійчик визначили напрями подальшої співпраці, підписавши Меморандум про партнерство та співробітництво між ДФС України та АППУ.

Відповідно до підписаного Меморандуму, ДФС та АППУ докладатимуть усіх зусиль для забезпечення захисту законних прав та інтересів платників, поліпшення підприємницького клімату в країні, розвитку партнерських відносин між владою і бізнесом, а також підвищення соціальної відповідальності платників.

Також Асоціація здійснюватиме експертизу та надаватиме ДФС пропозиції до проектів регуляторних актів, головним розробником яких є ДФС.

Меморандумом також передбачено взаємне представництво у консультативно-дорадчих органах ДФС та керівних органах Асоціації, обмін інформацією, співпрацю у напрямі подолання корупції та забезпечення якісного виконання своїх функцій податковими та митними органами,  масово-роз’яснювальну та консультативну робота тощо.

Сторони відзначили, що партнерські стосунки між АППУ та колишньою податковою службою, а нині – фіскальною, будувалися протягом 10 років і обов’язково мають тривати й надалі. 

 

 

Харківська митниця спрямувала до бюджету більше 7 мільярдів гривень

 

Таку суму надходжень держава отримала за одинадцять місяців 2014 року.

При цьому, лише у листопаді митницею забезпечено надходження платежів у сумі майже 750 млн. грн.

Фахівці митниці зазначають, що в ході проведення митних формальностей додатково залучено до бюджету 112,5 млн. грн., з них за рахунок контролю митної вартості товарів – 96,0 млн. грн., класифікаційної роботи – 11,2 млн. грн., контролю за визначенням країни походження – 5,3 млн. грн.

«З метою створення комфортних умов для суб’єктів господарювання, зниження ризику адміністративного тиску та корупції, Харківською митницею продовжується взятий за основу роботи курс, направлений на забезпечення  спрощення та прискорення митних формальностей», - зазначає начальник Харківської митниці ДФС Валерій Остапчук.

Це, насамперед, передбачає спрощення митних процедур, впровадження гнучкого графіка роботи митних постів, впровадження сучасних інформаційних технологій із застосуванням інформаційних терміналів, електронного декларування тощо.

 

 

25 грудня – останній день сплати рентної плати

 

Для платників рентної плати за транзитне  транспортування трубопроводами природного газу територією України; транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктоводами територією України; транзитне  транспортування трубопроводами аміаку територією України останнім днем сплати авансового платежу за другу декаду місяця буде 25 грудня 2014 року.

Так, сума податкових зобов'язань з рентної плати за податковий (звітний) період, що дорівнює календарному місяцю, сплачується платником рентної плати за місцем його податкової реєстрації авансовими платежами щодекади (15, 25 числа поточного місяця, 5 числа наступного місяця) виходячи з:

фактичних обсягів природного газу та аміаку і відстані відповідних маршрутів їх транспортування територією України у відповідних декадах місяця;

фактичних обсягів нафти і нафтопродуктів, що транспортуються територією України у відповідних декадах місяця.

Платниками рентної плати є суб'єкти господарювання, які експлуатують об'єкти магістральних трубопроводів та надають (організовують) послуги з транспортування (переміщення) вантажу трубопроводами України.

Порядок обчислення та сплати рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України визначений розділом IX Подактового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями.

 

Про збір за місця для паркування транспортних засобів

 

Платниками збору за місця для паркування транспортних засобів є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи - підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів, затверджується рішенням сільської, селищної або міської ради про встановлення збору.

Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради контролюючому органу в порядку, встановленому р. I Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі – ПКУ).

Копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів надсилається у десятиденний строк з дня оприлюднення до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів (пп. 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 р. І ПКУ).

Питання збору за місця для паркування транспортних засобів висвітлене в ст. 266 р. ХІІ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями. Також з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 122.01).

 

 

 

Подробиці гучної справи розкрили під час прес-конференції на Харківщині

 

Начальник оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області Сергій Мережко провів прес-конференцію, під час якої повідомив подробиці гучної справи про виявлення  «конверт центру» у приміщеннях конюшні та відповів на запитання  журналістів регіональних та центральних телеканалів.

Так, податківець повідомив, перед тим, як розкрити тіньову схему,  проводився цілий комплекс оперативних заходів, була  зібрана доказова база, яка й дозволила вийти і на організатора, і на виконавців.

Також Сергій Мережко підтвердив,  що дійсно міні-офіс «конверт центру»   знаходився у приміщенні конюшні, і щоб потрапити до нього, необхідно  було пройти крізь стойла з лошадьми.

Наразі, повідомив міліціонер, слідство продовжується. На даний момент проводяться заходи, щодо встановлення повного кола осіб, причетних до діяльності «конверт центру», опитано більше 20 громадян.

Нагадаємо, що у рамках цього ж кримінального провадження напередодні оперативники затримали на митному посту «Гоптівка» 23-річного харків’янина, який намагався вивезти до Російської Федерації 700 тисяч доларів та 12,6 мільйонів рублів.

 

 

Про термін переходу на спрощену систему оподаткування з І кварталу 2015 року

 

«У разі прийняття суб’єктом господарювання рішення про перехід на спрощену систему оподаткування з 1 січня наступного року заява до органу ДФС подається не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку нового року разом із розрахунком доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Таким чином останнім днем надання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з І кварталу 2015 року буде 16 грудня 2014 року.

При цьому перехід на спрощену систему оподаткування суб’єкта господарювання, може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені в п.291.4 ст.291 Податкового кодексу України.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається. Розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 N 1675.

Отже, дохід за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, визначається на момент подання заяви із врахуванням запланованої суми отримання доходу, за період що залишився до кінця року після подання заяви.

 

 

Щодо оподаткування ПДФО вартості профспілкової путівки на сімейний відпочинок

 

 

Напередодні новорічних свят виникає багато питань щодо оподаткування податком на доходи фізичних осіб вартості путівки на сімейний відпочинок.

Згідно з пп. 165.1.35 п. 165.1 ст. 165 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу не включаються вартість путівок на відпочинок, оздоровлення та лікування, у тому числі на реабілітацію інвалідів, на території України платника податку та/або його дітей віком до 18 років, які надаються йому безоплатно або із знижкою (у розмірі такої знижки) професійною спілкою, до якої зараховуються профспілкові внески платника податку – члена такої професійної спілки, створеної відповідно до законодавства України, або за рахунок коштів відповідного фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Відповідно до пп. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 розділу IV ПКУ до складу загального місячного оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий як додаткове благо.

Тобто, вартість профспілкової путівки, яка надається платнику податків на оздоровлення члена сім’ї віком після 18 років, оподатковується податком на доходи фізичних осіб, як додаткове благо, за ставкою, встановленою п.167 ст.167 ПКУ (15% та/або17% в залежності від розміру отриманого доходу). Сімейна профспілкова путівка надана платнику податків, до якої включається і вартість оздоровлення члена сім’ї після 18 років, оподатковується у розмірі частини отриманого доходу на оздоровлення такого члена сім’ї.

 

 

На Харківщині через російсько-український кордон намагалися вивезти мільйон «баксів»

 

Близько 700 тисяч доларів та 12,6 мільйонів рублів вилучили працівники податкової міліції Харківщини спільно із працівниками митниці, СБУ та прикордонниками. Саме таку суму намагався провезти до Російської федерації  23-річний мешканець області через  «Зелений коридор» митного посту.

Про це повідомляє начальник оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області Сергій Мережко.

У рамках раніше заведеного кримінального провадження, зареєстрованого  за ознаками правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 212 Кримінального кодексу України, на митному посту Харківщини було організовано обшук авто, на якому винахідливий водій намагався потрапити за кордон.

«У результаті обшуку, в схованках за передніми колесами було виявлено та вилучено іноземну валюту у кількості близько 700 тис. доларів, та 12,6 млн. рублів, а також документацію, в якій зазначені операції з електронними гаманцями»,- зазначає Сергій Мережко.

Слідство триває.

 

 

 

У заяві про застосування спрощеної системи зазначається всі місця провадження господарської діяльності

 

 

Якщо фізична особа - підприємець - платник єдиного податку має декілька місць здійснення господарської діяльності, то відповідно у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування такий платник зазначає всі місця провадження господарської діяльності.

«У разі здійснення платниками єдиного податку першої та другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Перелік обов’язкових відомостей, які зазначаються у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, визначений пп. 298.3  ст. 298 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.

 

За яких умов ФОП можуть бути платниками ЄП другої групи

 

До платників єдиного податку, які відносяться до другої групи, належать фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку чи населенню, виробництво або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:   

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними утрудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; 

- обсяг доходу не перевищує 1 000 000 гривень.

Це визначено пп.2 п.291.4 ст.291 Податкового кодексу України від
02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями .

Водночас, дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої або п’ятої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для таких груп.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 107.01).

 

 

На Харківщині фахівці податкової міліції вилучили підакцизної продукції на 19 млн. грн.

 

Більше половини цієї суми склала вартість тютюнових виробів (10,1 млн. грн.). Окрім того, з нелегального обігу вилучалися спирт, алкогольні напої та паливно-мастильні матеріали.

Такий результат роботи оперативних підрозділів Міндоходів Харківщини за 11 місяців поточного року.

Зокрема, лише у листопаді було вилучено підакцизної продукції на 1,9 млн. грн.

Однак, протягом останнього місяця осені ділки найактивніше намагалися реалізовувати нелегальний спирт та алкогольні напої.

В ГУ Міндоходів у Харківській області зазначають, що здійснення заходів направлених на боротьбу з «чорним» ринком підакцизних товарів, в першу чергу, сприяє підтримці легальних виробників та реалізаторів, а також забезпечує збільшення надходжень до бюджету.

 

 

Послуги, які надаються ІДД ДФС

 

Інформаційно-довідковий департамент ДФС надає інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, а також щодо роботи Акредитованого центру сертифікації ключів.

Крім того, Інформаційно-довідковий департамент ДФС надає послуги з оперативного інформування про зміни в нормативно-правових актах України, що відносяться до компетенції ДФС.

Відповіді надаються за вибором платників податків: по телефону, факсом, електронною поштою.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/6553 | Переглядів: 29Дата публікації: 12:56 05.01.2015