Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Податківці Куп`янщини відвідали школу-інтернат

Податківці Куп`янщини відвідали школу-інтернат

З давніх давен одним з найбільших шанованих святих як православної, так і католицької церкви є святий Миколай, який завжди вважався покровителем знедолених і бідних, опікуном дітей. Недарма його називають Микола – чудотворець, адже він причетний майже до всіх  чарівних і добрих справ. І тепер, як і в давні часи, діти найчастіше звертаються по втіху та заступництво до Святого Миколая. І, звичайно, обов’язково шукають 19 грудня свій чобіток із подарунками від  Миколая. У ролі Святого цьогоріч побували і податківці Куп`янщини.

         В ролі «Святого Миколая» виступила заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова, яка привітала вихованців зі святом та подарувала кухонну техніку для їдальні закладу.

«Свято Миколая – це свято, яке викликає радість у наших серцях, яке несе філософію турботи про ближнього», - зазначила податківець.

 

Найбільша кількість порушень митних правил фіксується при переміщенні через кордон продовольчих та промислових товарів

Протягом січня - листопада поточного року митницями Державної фіскальної служби України порушено понад 13,9 тис. справ про порушення митних правил на загальну суму 529,2 млн. гривень. З них у 7,6 тис. справ тимчасово вилучено предмети порушень на суму майже 345,6 млн. гривень.

За цей період на митних постах України зафіксовано майже 7,1 тис. випадків переміщення через митний кордон товарів, валюти та транспортних засобів з порушенням митного законодавства.

Серед них – майже 6,4 тис. випадків переміщення продовольчих та промислових товарів на загальну суму понад 235 млн. гривень, 510 випадків незаконного переміщення валюти на суму понад 73,5 млн. гривень та 212 випадків порушення митного законодавства при переміщені транспортних засобів на суму майже 30,7 млн. гривень.

Зокрема, у листопаді поточного року до зони діяльності митного поста „Ягодин” прибув автомобіль марки „Lifan” під керуванням нашої співвітчизниці. Під час огляду транспортного засобу, який прямував з України до Польщі, та особистих речей громадянки було виявлено п`ять мішків з бурштином різного розміру та кольору. Загальна вага знахідки – понад 43 кг, вартість становила понад 361 тис. грн.

А в автомобілі „Mercedes - Benz” серед особистих речей нашого співвітчизника, який прямував з Польщі, у пункті пропуску „Угринів” Львівської митниці ДФС було виявлено промислових товарів на майже 1 млн. грн.

За вказаними фактами було складено протоколи про порушення митних правил, а всі виявлені матеріальні цінності тимчасово вилучено.

 

За 11 місяців поточного року власниками електронних ключів від ДФС стали майже 600 тис. клієнтів

Протягом січня-листопада 2014 року власниками електронних ключів, виданих  Акредитованим центром сертифікації ключів при ДФС України, стали майже 600 тис. осіб. Їм безкоштовно видано майже 1,8 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів. Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість виданих цифрових підписів зросла в 2 рази.

Як свідчить статистика, найактивнішими користувачами залишаються підприємці-фізичні особи та громадяни – 420,2 тис. осіб. За вказаний період їм видано 947,2 тис. електронних ключів. 

Серед юридичних осіб власниками ключів стали 179,7 тис. клієнтів, які отримали 818,8 тис. цифрових підписів.

Загалом з початку своєї діяльності Центр обслуговує понад 3,1 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів.

Нагадаємо,  що отримати безкоштовний електронний підпис можна у відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів, яких на сьогодні діє 104 пункти. Ключі електронного цифрового підпису дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів ДФС, а й до органів державної статистики та Пенсійного фонду України. 

 

Щомісяця фахівці Контакт-центру ДФС надають відповіді щонайменше на 100 тис. запитань платників

Протягом січня-листопада поточного року фахівцями контакт-центу ДФС України надано майже 1,1 млн. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Переважна більшість відповідей, а саме понад 1 млн., надана у телефонному режимі. Електронною поштою та факсом надіслано 20,9 тис. відповідей, з використанням автовідповідача – 94. Також надано 415 консультацій у письмовій формі з використанням Бази знань.

Найчастіше суб’єкти господарювання та громадяни звертались з питань оподаткування податком на додану вартість, оподаткування прибутку підприємств та сплати податку на доходи фізичних осіб.

Щоб уникнути множинного трактування положень законодавства, відповіді на звернення надаються з використанням Бази знань. Це автоматизована база уніфікованих відповідей, яка налічує 12,8 тис. запитань-відповідей. База постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані.

Для зручності суб’єктів господарювання фахівці кол-центру постійно інформують їх про зміни у податковому, митному законодавстві та законодавстві з питань єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, надсилаючи за бажанням платника таку інформацію електронною поштою. З початку року було надіслано майже 1 млн. таких листів.

Нагадуємо, що Базу знань розміщено на веб-порталі Державної фіскальної служби України у банері «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Запитання-відповіді» http://zir.minrd.gov.ua. У разі виникнення запитань щодо податкового та митного законодавства відвідувачі веб-порталу можуть також самостійно знайти відповіді на них.

 

На Харківщині податківці консультують підприємців із зони АТО

Як повідомили в ГУ  Міндоходів у Харківській області, на сьогоднішній день до податкових органів та центрів обслуговування платників Харківщини вже звернулось більше тисячі платників, які зареєстровані в областях проведення Антитерористичної операції.

У відомстві відзначають, що найчастіше такі громадяни консультуються з питань перереєстрації власного бізнесу, процедура якої на сьогоднішній день значно спрощена та проводиться протягом двох днів. Багато звернень надходить і щодо отримання  реєстраційних номерів облікових карток платників податків. Також громадяни цікавляться порядком отримання довідок про доходи, податковими змінами та нововеденнями, порядком одержання  свідоцтва платника єдиного податку, можливістю отримання електронного цифрового підпису, порядком припинення підприємницької діяльності тощо.

Також у податковій службі повідомили, що вимушені переселенці із зони АТО, які  працювали в податковій та митній службі,  звертаються  до відомства щодо їх працевлаштування.  Як проінформували в Головному управлінні,  на сьогоднішній день до територіальних органів Міндоходів Харківської області  працевлаштовано  26 таких осіб.  

Звертаються до органів Міндоходів регіону і харків’яни. Так, за 11 місяців поточного року надійшло більше 1 600  звернень з самих різноманітних питань. Більшість звернень стосується контрольно-перевірочної роботи, багато питань і щодо реєстрації та обліку платників податків, порядку сплати ЄСВ, військового збору тощо. Надходить інформація і стосовно здійснення незаконної підприємницької діяльності та ухилення від оподаткування, яку повідомляють жителі Харківщини.

У службі відзначають, що усім зверненням, які надходять до органів ГУ Міндоходів у Харківській області, забезпечується ретельний розгляд, а у необхідних випадках здійснюється перевірка викладених фактів, та обов’язкове повідомлення за результатами розгляду у визначений законом термін.

 

Порядок розгляду скарг з питань нарахування та сплати єдиного внеску

Розгляд скарг на вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування проводиться відповідно до Порядку розгляду органами доходів і зборів скарг на вимоги про сплату недоїмки із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та на рішення про нарахування пені та накладання штрафу, затвердженого Наказом Міндоходів України від 09.09.2013 № 452.

Так, відповідно до Порядку, якщо скаржник вважає, що територіальний орган ДФС у районі, місті (крім міста Києва), районі у місті, об’єднаний чи спеціалізований, неправильно визначив суму недоїмки або прийняв рішення про накладення штрафу та нарахування пені, що суперечить законодавству про загальнообов’язкове державне соціальне страхування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, він має право оскаржити таке рішення у відповідному головному управлінні ДФС області, місті Києві.

Первинна скарга повинна бути подана протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання скаржником вимоги або рішення територіальних органів доходів і зборів про нарахування пені та накладення штрафу.

Строк, встановлений для подання первинної скарги, не вважається пропущеним, якщо до його закінчення скаргу та інші документи до неї передано на пошту.

Якщо територіальні органи надсилають скаржнику рішення про повне або часткове незадоволення його скарги, то він має право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання відповіді, з повторною скаргою до ДФС України.

У свою чергу ДФС України приймає вмотивоване рішення та надсилає його платнику єдиного внеску протягом 30 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника поштою з повідомленням про вручення або надає йому під розписку.

Якщо протягом цього строку вмотивоване рішення платнику єдиного внеску не надсилається, то така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника.

 

Щодо сплати туристичного збору

Куп`янська ОДПІ повідомляє, що питання  туристичного збору висвітлене в ст. 268 р. ХІІ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Платниками туристичного збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної та міської ради про встановлення туристичного збору, та отримують послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.

Згідно з рішенням сільської, селищної та міської ради справляння туристичного збору може здійснюватися такими податковими агентами:

- адміністраціями готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитків для приїжджих та іншими закладами готельного типу, санаторно-курортними закладами;

- квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб на поселення у будинки (квартири), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

-   юридичними особами або фізичними особами - підприємцями, які уповноважуються сільською, селищною або міською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою.

Податкові агенти справляють збір під час надання послуг, пов’язаних з тимчасовим проживанням (ночівлею), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку (квитанції) на проживання.     

Також нагадуємо що , податкові агенти повинні щоквартально подавати до контролюючого органу за своїм місцем реєстрації декларацію по туристичному збору.

Якщо ж податковий агент має підрозділ без статусу юридичної особи, що надає послуги з тимчасового проживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента, то зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичного збору в контролюючому органі за місцезнаходженням підрозділу.

 

ДФС та Асоціація платників податків України підписали Меморандум про співпрацю

Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус та Президент Асоціації платників податків України Василь Матійчик визначили напрями подальшої співпраці, підписавши Меморандум про партнерство та співробітництво між ДФС України та АППУ.

Відповідно до підписаного Меморандуму, ДФС та АППУ докладатимуть усіх зусиль для забезпечення захисту законних прав та інтересів платників, поліпшення підприємницького клімату в країні, розвитку партнерських відносин між владою і бізнесом, а також підвищення соціальної відповідальності платників.

Також Асоціація здійснюватиме експертизу та надаватиме ДФС пропозиції до проектів регуляторних актів, головним розробником яких є ДФС.

Меморандумом також передбачено взаємне представництво у консультативно-дорадчих органах ДФС та керівних органах Асоціації, обмін інформацією, співпрацю у напрямі подолання корупції та забезпечення якісного виконання своїх функцій податковими та митними органами,  масово-роз’яснювальну та консультативну робота тощо.

Сторони відзначили, що партнерські стосунки між АППУ та колишньою податковою службою, а нині – фіскальною, будувалися протягом 10 років і обов’язково мають тривати й надалі. 

 

Харківська митниця спрямувала до бюджету більше 7 мільярдів гривень

Таку суму надходжень держава отримала за одинадцять місяців 2014 року.

При цьому, лише у листопаді митницею забезпечено надходження платежів у сумі майже 750 млн. грн.

Фахівці митниці зазначають, що в ході проведення митних формальностей додатково залучено до бюджету 112,5 млн. грн., з них за рахунок контролю митної вартості товарів – 96,0 млн. грн., класифікаційної роботи – 11,2 млн. грн., контролю за визначенням країни походження – 5,3 млн. грн.

«З метою створення комфортних умов для суб’єктів господарювання, зниження ризику адміністративного тиску та корупції, Харківською митницею продовжується взятий за основу роботи курс, направлений на забезпечення  спрощення та прискорення митних формальностей», - зазначає начальник Харківської митниці ДФС Валерій Остапчук.

Це, насамперед, передбачає спрощення митних процедур, впровадження гнучкого графіка роботи митних постів, впровадження сучасних інформаційних технологій із застосуванням інформаційних терміналів, електронного декларування тощо.

 

25 грудня – останній день сплати рентної плати

Для платників рентної плати за транзитне  транспортування трубопроводами природного газу територією України; транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктоводами територією України; транзитне  транспортування трубопроводами аміаку територією України останнім днем сплати авансового платежу за другу декаду місяця буде 25 грудня 2014 року.

Так, сума податкових зобов'язань з рентної плати за податковий (звітний) період, що дорівнює календарному місяцю, сплачується платником рентної плати за місцем його податкової реєстрації авансовими платежами щодекади (15, 25 числа поточного місяця, 5 числа наступного місяця) виходячи з:

фактичних обсягів природного газу та аміаку і відстані відповідних маршрутів їх транспортування територією України у відповідних декадах місяця;

фактичних обсягів нафти і нафтопродуктів, що транспортуються територією України у відповідних декадах місяця.

Платниками рентної плати є суб'єкти господарювання, які експлуатують об'єкти магістральних трубопроводів та надають (організовують) послуги з транспортування (переміщення) вантажу трубопроводами України.

Порядок обчислення та сплати рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України визначений розділом IX Подактового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями.

 

Про збір за місця для паркування транспортних засобів

Платниками збору за місця для паркування транспортних засобів є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи - підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів, затверджується рішенням сільської, селищної або міської ради про встановлення збору.

Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради контролюючому органу в порядку, встановленому р. I Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі – ПКУ).

Копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів надсилається у десятиденний строк з дня оприлюднення до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів (пп. 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 р. І ПКУ).

Питання збору за місця для паркування транспортних засобів висвітлене в ст. 266 р. ХІІ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями. Також з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 122.01).

 

Подробиці гучної справи розкрили під час прес-конференції на Харківщині

Начальник оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області Сергій Мережко провів прес-конференцію, під час якої повідомив подробиці гучної справи про виявлення  «конверт центру» у приміщеннях конюшні та відповів на запитання  журналістів регіональних та центральних телеканалів.

Так, податківець повідомив, перед тим, як розкрити тіньову схему,  проводився цілий комплекс оперативних заходів, була  зібрана доказова база, яка й дозволила вийти і на організатора, і на виконавців.

Також Сергій Мережко підтвердив,  що дійсно міні-офіс «конверт центру»   знаходився у приміщенні конюшні, і щоб потрапити до нього, необхідно  було пройти крізь стойла з лошадьми.

Наразі, повідомив міліціонер, слідство продовжується. На даний момент проводяться заходи, щодо встановлення повного кола осіб, причетних до діяльності «конверт центру», опитано більше 20 громадян.

Нагадаємо, що у рамках цього ж кримінального провадження напередодні оперативники затримали на митному посту «Гоптівка» 23-річного харків’янина, який намагався вивезти до Російської Федерації 700 тисяч доларів та 12,6 мільйонів рублів.

 

Про термін переходу на спрощену систему оподаткування з І кварталу 2015 року

«У разі прийняття суб’єктом господарювання рішення про перехід на спрощену систему оподаткування з 1 січня наступного року заява до органу ДФС подається не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку нового року разом із розрахунком доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Таким чином останнім днем надання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з І кварталу 2015 року буде 16 грудня 2014 року.

При цьому перехід на спрощену систему оподаткування суб’єкта господарювання, може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені в п.291.4 ст.291 Податкового кодексу України.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається. Розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 N 1675.

Отже, дохід за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, визначається на момент подання заяви із врахуванням запланованої суми отримання доходу, за період що залишився до кінця року після подання заяви.

 

Щодо оподаткування ПДФО вартості профспілкової путівки на сімейний відпочинок

Напередодні новорічних свят виникає багато питань щодо оподаткування податком на доходи фізичних осіб вартості путівки на сімейний відпочинок.

Згідно з пп. 165.1.35 п. 165.1 ст. 165 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу не включаються вартість путівок на відпочинок, оздоровлення та лікування, у тому числі на реабілітацію інвалідів, на території України платника податку та/або його дітей віком до 18 років, які надаються йому безоплатно або із знижкою (у розмірі такої знижки) професійною спілкою, до якої зараховуються профспілкові внески платника податку – члена такої професійної спілки, створеної відповідно до законодавства України, або за рахунок коштів відповідного фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Відповідно до пп. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 розділу IV ПКУ до складу загального місячного оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий як додаткове благо.

Тобто, вартість профспілкової путівки, яка надається платнику податків на оздоровлення члена сім’ї віком після 18 років, оподатковується податком на доходи фізичних осіб, як додаткове благо, за ставкою, встановленою п.167 ст.167 ПКУ (15% та/або17% в залежності від розміру отриманого доходу). Сімейна профспілкова путівка надана платнику податків, до якої включається і вартість оздоровлення члена сім’ї після 18 років, оподатковується у розмірі частини отриманого доходу на оздоровлення такого члена сім’ї.

 

На Харківщині через російсько-український кордон намагалися вивезти мільйон «баксів»

Близько 700 тисяч доларів та 12,6 мільйонів рублів вилучили працівники податкової міліції Харківщини спільно із працівниками митниці, СБУ та прикордонниками. Саме таку суму намагався провезти до Російської федерації  23-річний мешканець області через  «Зелений коридор» митного посту.

Про це повідомляє начальник оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області Сергій Мережко.

У рамках раніше заведеного кримінального провадження, зареєстрованого  за ознаками правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 212 Кримінального кодексу України, на митному посту Харківщини було організовано обшук авто, на якому винахідливий водій намагався потрапити за кордон.

«У результаті обшуку, в схованках за передніми колесами було виявлено та вилучено іноземну валюту у кількості близько 700 тис. доларів, та 12,6 млн. рублів, а також документацію, в якій зазначені операції з електронними гаманцями»,- зазначає Сергій Мережко.

Слідство триває.

 

У заяві про застосування спрощеної системи зазначається всі місця провадження господарської діяльності

Якщо фізична особа - підприємець - платник єдиного податку має декілька місць здійснення господарської діяльності, то відповідно у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування такий платник зазначає всі місця провадження господарської діяльності.

«У разі здійснення платниками єдиного податку першої та другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Перелік обов’язкових відомостей, які зазначаються у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, визначений пп. 298.3  ст. 298 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.

 

За яких умов ФОП можуть бути платниками ЄП другої групи

До платників єдиного податку, які відносяться до другої групи, належать фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку чи населенню, виробництво або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:   

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними утрудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; 

- обсяг доходу не перевищує 1 000 000 гривень.

Це визначено пп.2 п.291.4 ст.291 Податкового кодексу України від
02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями .

Водночас, дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої або п’ятої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для таких груп.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 107.01).

 

На Харківщині фахівці податкової міліції вилучили підакцизної продукції на 19 млн. грн.

Більше половини цієї суми склала вартість тютюнових виробів (10,1 млн. грн.). Окрім того, з нелегального обігу вилучалися спирт, алкогольні напої та паливно-мастильні матеріали.

Такий результат роботи оперативних підрозділів Міндоходів Харківщини за 11 місяців поточного року.

Зокрема, лише у листопаді було вилучено підакцизної продукції на 1,9 млн. грн.

Однак, протягом останнього місяця осені ділки найактивніше намагалися реалізовувати нелегальний спирт та алкогольні напої.

В ГУ Міндоходів у Харківській області зазначають, що здійснення заходів направлених на боротьбу з «чорним» ринком підакцизних товарів, в першу чергу, сприяє підтримці легальних виробників та реалізаторів, а також забезпечує збільшення надходжень до бюджету.

 

Послуги, які надаються ІДД ДФС

Інформаційно-довідковий департамент ДФС надає інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, а також щодо роботи Акредитованого центру сертифікації ключів.

Крім того, Інформаційно-довідковий департамент ДФС надає послуги з оперативного інформування про зміни в нормативно-правових актах України, що відносяться до компетенції ДФС.

Відповіді надаються за вибором платників податків: по телефону, факсом, електронною поштою.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/6536 | Переглядів: 57Дата публікації: 13:08 24.12.2014