Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

З початку року платниками Куп`янської ОДПІ сплачено 202 млн.грн. єдиного внеску

Такі цифри повідомила начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

«Надходження єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування продовжують стабільно збільшуватись. Лише протягом серпня поточного року платники, які перебувають на обліку у Куп`янській ОДПІ, сплатили до бюджету 26,8 млн.грн.», - зазначила посадовець.

Додатково від роботодавців міста Куп`янськ, Куп`янського, Шевченківського та Дворічанського районів з початку року до бюджету надійшло 5,6 млн.грн єдиного внеску.

Все більшої популярності серед платників єдиного внеску набуває сервіс електронного звітування. Так, майже 90% звітності з ЄСВ надходить засобами електронного звітування. Для зручності платників податків електронний цифровий підпис для надання звітності через Інтернет громадяни  можуть отримати у Куп`янській ОДПІ за адресою: м.Куп`янськ, вул.. Харківська, 99 або за тел. 5-74-50.

До речі, станом на 1 вересня 2014 року у Куп`янській ОДПІ зареєстровано 6442 платника податків.

 

537 тис.грн. склали надходження військового збору за серпень у Куп`янській ОДПІ

Саме така сума нового збору станом на 1 вересня поточного року надійшла на бюджетні рахунки, відкриті органами державного казначейства.

Військовий збір – це новий платіж, який введено в дію з 3-го серпня 2014 року. І кошти, які надходять до бюджету від військового збору, призначені активізувати обороноздатність нашої держави. Крім того, вони будуть спрямовуватись на відбудову зруйнованих територій та підтримку біженців.

Враховуючи те, що багато роботодавців сплачують заробітну плату у перших числах місяця, наступного за звітним, за серпень сплата збору триватиме і у вересні.

 

Для переходу на спрощену систему вчасно подайте заяву!

Підприємці, які бажають застосувати спрощену систему оподаткування у IV кварталі 2013 року повинні подати заяву про перехід до 15 вересня поточного року до територіального органу Міндоходів України.

Нагадуємо, суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм Податкового кодексу, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року. При цьому подати заяву він має не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Перехід такого суб’єкта господарювання на спрощену систему оподаткування може відбутися за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду такого переходу, дотримано вимоги, встановлені в п. 291.4 ст. 291 гл. І розд. ХІV ПКУ.

 

На Харківщині співробітники митниці вилучили більше 200 тисяч цигарок, ввезених «контрабандою»

Працівники Харківської митниці Міндоходів з початку року виявили 13 випадків підпільної торгівлі тютюновими виробами, ввезених з порушенням митного законодавства. В результаті проведених оперативних заходів було вилучено 10 387 пачок цигарок.

Останній «улов» митників – біля 2 тисяч пачок цигарок ходових торгових марок, серед яких «PORTAL», «KISS», «Beverly», «Navigator», «Наша Марка», «NZ», «Ленинград», «Магнат», «Прима» та інші.

При проведенні оперативних заходів, фахівці Харківської митниці спільно з представниками  УБОЗ ГУМВСУ Харківщини виявили жінку, що розгорнула свій бізнес – торгівлю нелегальним «куривом» - в районі Кінного ринку. 55- річна мешканка Харкова зберігала та продавала іноземні тютюнові вироби без «акцизок». На митниці зазначають, що наявність  акцизної марки на пачці тютюнового виробу є підтвердженням сплати акцизного податку та легальності ввезення товарів.

У відношенні порушниці працівники митниці склали протокол про порушення митних правил за ознаками ст. 484 Митного кодексу України, санкція якої передбачає накладення штрафу у розмірі 100 відсотків вартості предметів правопорушення або їх конфіскацію. Товар вилучено.

 

Змінили податкову адресу – змінюйте електронний цифровий підпис

Звертаємо Вашу увагу, якщо у платника податків виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі у межах одного адміністративного району), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів.

Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то ЕЦП платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно переукласти.

Нагадуємо, що відповідно до Інструкції платник податку може надіслати до органу доходів і зборів засобами телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів, а також органу доходів і зборів надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.

 

ДФС України: для безперешкодної діяльності продавцям підакцизних товарів необхідно своєчасно отримувати ліцензії

ДФС України повідомляє, що ліцензію на право здійснення оптової торгівлі спиртом етиловим Державному підприємству „Укрспирт” видано терміном дії з 2 вересня 2010 року до 2 вересня 2015 року.

Чергову річну плату за ліцензію на право здійснення оптової торгівлі спиртом етиловим у розмірі 500 тис. гривень ДП „Укрспирт” сплачено у серпні 2014 року. Про це Державною фіскальною службою України 29.08.2014 внесено відмітку до зазначеної ліцензії.

Державне підприємство „Укрспирт” довіреністю від  04.09.2014 № 155 уповноважило свого представника на отримання ліцензії на право здійснення оптової торгівлі спиртом етиловим з відміткою про внесення чергової річної плати. Того ж дня представником підприємства було отримано зазначену ліцензію.

Державна фіскальна служба України нагадує суб’єктам господарювання, як здійснюють оптову  та роздрібну торгівлю спиртом, алкогольними напоями та горілчаними виробами, про необхідність своєчасного отримання відповідних ліцензій на право здійснення господарської діяльності.

Довідково. Ліцензія на право здійснення оптової торгівлі спиртом етиловим видається відповідно до статті 14 Закону України „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” в органах ДФС України.

 

Оподаткування військовим збором після 03.08.2014

Суми доходів, що нараховані після 03.08.2014 за періоди до 03.08.2014, підлягають оподаткуванню військовим збором на загальних підставах.

При цьому ставка збору становить 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування.

Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця (учасника), отриманий від організатора азартної гри.

Зазначена норма визначена п.п. 1.2 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 Розділу XX Податкового кодексу.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дані роз’яснення у категорії 132).

 

За якими ставками нараховуються митні платежі при незаконному переміщенні товарів на територію України

У разі незаконного ввезення товарів на митну територію України або вивезення їх з цієї території суми належних до сплати митних платежів нараховуються за ставками, встановленими на день переміщення цих товарів через митний кордон України, а якщо такий день встановити неможливо, - на день виявлення факту такого ввезення (вивезення).

У разі втрати, недоставки чи видачі без дозволу органів доходів і зборів товарів, що перебувають під митним контролем та переміщуються транзитом або знаходяться на тимчасовому зберіганні, митні платежі нараховуються за ставками, встановленими на день прийняття цих товарів для перевезення або розміщення їх на тимчасове зберігання

Якщо визначити суму належних до сплати митних платежів неможливо внаслідок ненадання органу доходів і зборів точних відомостей про характер товарів, їх назву, кількість, країну походження і митну вартість, сума таких  платежів визначається виходячи з найбільшої величини ставок митних платежів, кількості чи вартості товарів, що можуть бути визначені на підставі наявних відомостей

При нецільовому використанні товарів, щодо яких було надано умовне звільнення від оподаткування, а також порушення умов митних режимів, поміщення в які передбачає умовне звільнення від оподаткування, застосовуються ставки митних платежів, що діють на день прийняття органом доходів і зборів митної декларації для митного оформлення.

Відповідна норма визначена ст. 296 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями.

 

Оподаткуйте ПДВ отримані відходи
Згідно із п.п. «а» п.п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України об’єктом оподаткування ПДВ є, зокрема, операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Відповідно до п.п. 14.1.191 п. 14.1 ст. 14 ПКУ постачання товарів - будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду.

Тобто операції з постачання відходів як вторинної сировини (за винятком відходів і брухту чорних і кольорових металів) підлягають оподаткуванню ПДВ на загальних підставах за основною ставкою ПДВ.

 

Здаєте нерухомість в оренду – платіть податок 

Якщо фізична особа-орендодавець у 2014 році здає квартиру в оренду фізичній особі-орендарю, яка не є суб’єктом господарювання, то податок на доходи фізичних осіб орендодавець має сплачувати щокварталу протягом 2014 року. При цьому податкову декларацію слід подати до 01.05.2015 року. Такі доходи від надання в оренду нерухомості підлягають оподаткуванню за ставкою 15 (17) %.

Нагадаємо, що доходи від надання майна в лізинг, оренду або суборенду (строкове володіння та/або користування) включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку. У разі, якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб’єктом господарювання, особою, відповідальною за нарахування та сплату податку до бюджету, є платник податку – орендодавець.

Орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету протягом 40 календарних днів після останнього дня такого звітного кварталу. При цьому, сума отриманого доходу, сума сплаченого  протягом звітного податкового року податку та податкового зобов’язання за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації  про майновий стан і доходи.

У разі нотаріального посвідчення договору оренди об’єктів нерухомості нотаріус зобов’язаний надіслати інформацію про такий договір контролюючому органу за податковою адресою платника податку-орендодавця.  При цьому, нотаріус несе відповідальність, передбачену законом, за порушення порядку та/або строків подання зазначеної інформації.

Дохід від здавання в оренду власного нерухомого майна підлягає оподаткуванню за ставками 15 (17)%, визначеними в ст. 167 Податкового кодексу.

Особливості нарахування та оподаткування доходів від надання нерухомості в оренду (суборенду), житловий найм визначено ст. 170 Податкового кодексу України.

 

Коли і кому надсилається податкова вимога

Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов’язання.

Податкова вимога повинна містити наступні відомості:

- факт виникнення грошового зобов’язання та право податкової застави;

- розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою;

- обов’язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк;

- попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави;

- можливі дату та час проведення публічних торгів з продажу активів.

Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов’язань у встановлені Податковим кодексом строки, без попереднього надсилання податкового повідомлення-рішення.

Податкова вимога не надсилається, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

З початку року безкоштовні електронні ключі отримали більше 2,5 тисяч громадян

 Безкоштовні посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису з 1 січня цього року у Куп`янській ОДПІ отримали 2504 абонентів. Зокрема, у серпні послуги електронного цифрового підпису надано 137 клієнтам.

 

З 1 вересня курити стало дорожче

 Починаючи з 03.08.2014 р. набрав чинності Закон України від 31.07.2014 р. № 1621-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів», яким внесено зміни Податкового кодексу України, зокрема й щодо акцизного податку.

Так, у період з 03.08.2014 р. по 01.01.2015 р. акцизним податком оподатковується "Паливо моторне альтернативне" (код УКТ ЗЕД 3824 90 97 10) за ставкою 99 євро за 1000 кг палива.

Також з 01.09.2014 р. підвищено ставки акцизу на тютюнову продукцію. Зокрема, мінімальне акцизне зобов’язання на сигарети з фільтром становить 304,11 грн за 1000 штук, сигарети без фільтра – 133,35 грн за 1000 штук.

Крім того, з 01.11.2014 р. до числа алкогольних будуть зараховані напої зі вмістом спирту етилового 8,5 відсотка об’ємних одиниць і більше, які зазначені в товарних позиціях 2103 90 30 00, 2106 90 згідно з УКТ ЗЕД. Для таких товарів встановлюється ставка акцизного податку в розмірі 70,53 грн за 1 літр 100-відсоткового спирту і вводиться маркування марками акцизного податку. До таких напоїв відносяться настоянки і бальзами, які реалізують аптечні заклади, а також есенції, добавки, що використовуються в кондитерській промисловості.  

 

Припинити державну реєстрацію підприємця можуть за неподання звітності

Відповідно до статей 38 та 46 Закону України від 15.05.2003 р. № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» підставами для винесення судом рішення про припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи, зокрема, є неподання протягом року органам доходів і зборів податкових декларацій і документів фінансової звітності.

Податковим кодексом України встановлено основні базові звітні періоди – календарний місяць, календарний квартал та календарний рік. Подати місячну податкову звітність слід протягом 20 календарних днів, що настають за звітним місяцем, квартальну звітність – протягом 40 календарних днів після закінчення кварталу, річну звітність – протягом 60 календарних днів, що настають за календарним днем звітного податкового року (ст.49 Податкового кодексу).

Платник податків зобов’язаний за кожний встановлений Податковим кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді (пункти 49.1 та 49.2 статті 49 Податкового кодексу).

 

Як отримати довідку про відсутність заборгованості зі сплати ЄСВ

Органи Міндоходів, на вимогу роботодавців, фізичних осіб-підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, проводять звірення сум нарахування та сплати ними єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ). Така норма передбачена частиною 7 ст. 14  Закону України від  08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Для цього платнику слід звернутися із заявою довільної форми щодо отримання довідки про відсутність заборгованості зі сплати ЄСВ до органу доходів і зборів за основним місцем обліку. У заяві обов’язково зазначається найменування установи, до якої подається відповідна довідка.

На підставі даних картки особового рахунку платника контролюючий орган визначає наявність/відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску на дату формування довідки.

Довідка за довільною формою (крім довідки про відсутність заборгованості із сплати ЄСВ у зв’язку з прийняттям рішення про ліквідацію, реорганізацію юридичної особи) надається платнику єдиного внеску безоплатно в терміни, визначені ст. 20 Закону України від 02.10.1996 р. №393/96-ВР «Про звернення громадян».

 

Ігор Білоус: Середньомісячні очікування надходжень військового збору до бюджету - понад 500 млн. грн.

«За серпень 2014 року до бюджету надійшло 287,1 млн. грн. військового збору. Середньомісячні надходження військового збору до бюджету з вересня очікуються в обсягах понад 500 млн. гривень», - заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус під час прямого ефіру на радіо «Голос столиці».
«Враховуючи, що збір запроваджений вперше, а заробітна плата за серпень по багатьох підприємствах сплачується у перших числах наступного за звітним місяцем, тому частково сплата збору за серпень буде проведена у вересні із заробітної плати за серпень», – наголосив Ігор Білоус.
Голова Державної фіскальної служби зазначив, що наразі фіскальна служба повністю контролює ситуацію зі збору податків у державі.

 

Понад 84 відс. оформлених за 7 місяців поточного року митних декларацій – електронні

З початку року митницями Державної фіскальної служби оформлено 1 757 тис. митних декларацій, з яких 1 480,7 тис. – в електронній формі.Серед загальної кількості електронних митних декларацій, оформлених протягом 7 місяців, більшість складають імпортні – 460,3 тис. шт. Експортних декларацій електронкою оформлено за цей період 422,8 тис. шт., транзитних – 83,8 тис. шт., інших – 513,8 тис. шт.

Крім того, з травня 2013 року митниці Державної фіскальної служби запровадили оформлення товарів за електронними попередніми митними деклараціями типа „ЕА”. За січень – липень 2014 року було оформлено 19,9 тис. таких митних декларацій.

Нагадаємо, що електронні попередні митні декларації типу „ЕА” використовуються для випуску у вільний обіг

товарів, що ввозяться в Україну одразу після перетину ними державного кордону без пред`явлення цих товарів внутрішній митниці.

При оформленні таких товарів використовується автоматизована система, за допомогою якої митні процедури та взаємодії з декларантами максимально автоматизовані.

Автоматизація здійснення митних процедур мінімізує так званий „людський фактор” а також прискорює та спрощує процес проходження митного контролю й оформлення.

 

Підсумки роботи відділу податкового аудиту Куп`янської ОДПІ

Протягом січня – серпня 2014 року відділом податкового аудиту проведено 43 документальні перевірки, за результатами яких донараховано 2,2 млн. грн..

 

Чим загрожує працівникові отримання заробітної плати в «конвертах»?

Працівники, які отримують заробітну плату в «конвертах», як свідчать практика, зазвичай стикаються з наступними проблемами:

-   відмова у виплаті належної заробітної плати через виникнення конфлікту з роботодавцем;

-   відмова в оплаті щорічної відпустки або компенсації за неї;

-   неможливість отримання повної або часткової компенсації за лікарняним листком;

-   втрата права на соціальне забезпечення в разі безробіття, народження дитини тощо;

-   низька пенсія через те, що перерахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відбувалось не в повному обсязі;

-   позбавлення соціального захисту в разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

Тому, перш, ніж погодитися на неофіційну заробітну плату, зважте на вищевказані ризики.


 

Чи має право працівник скористатися податковою соціальною пільгою, якщо він працює на підприємстві неповний робочий день?

Так, оскільки відповідно до ст.169 Податкового кодексу України, платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподаткованого доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги. При цьому варто мати на увазі, що його розмір не повинен перевищувати суми, що дорівнює 100 відсоткам розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року, - для будь-якого платника податку помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн. (у 2014 році ця межа становить 1710 грн.).

Таким чином, виходячи із вищезазначеного, працівник, який працює на підприємстві неповний робочий день, може скористатися податковою соціальною пільгою за умови, що розмір його заробітної плати не перевищує 1710 грн.

 

Втрата первинних документів: дії платника

Для початку нагадаємо що до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності. Склад витрат та порядок їх визначення встановлено розділом ІІІ Податкового кодексу. Відтак, вищевказаними нормами визначено, що саме первинні документи є підставою для підтвердження витрат, здійснених платником. Обов’язковість ведення та зберігання передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку та інших документів. Якщо ж витрати не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, то вони не враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку.

Тому варто мати на увазі, що у випадку втрати, знищення або зіпсуття зазначених документів платник податку має право письмово заявити про це до податкової інспекції та здійснити заходи, необхідні для поновлення таких документів. Письмова заява має бути надіслана разом із поданням розрахунку податкових зобов’язань за звітний податковий період. Якщо платник податку не подасть у такий строк письмову заяву та не поновить зазначених документів до закінчення податкового періоду, що настає за звітним, не підтверджені відповідними документами витрати не включаються до витрат за податковий звітний період та розрахунку об’єкта оподаткування, і на суму недосплаченого податку нараховується пеня в розмірі 120 відсотків облікової ставки Національного банку України.

 

Що робити з книгою, у якій закінчилися аркуші?
Книгу обліку доходів і витрат, у якій закінчилися аркуші, викидати не можна. Також, її не потрібно здавати до податкового органу на зберігання. Таку Книгу підприємець повинен зберігати в себе протягом 1095 днів, що настають за останнім днем строку подання податкової декларації, у складі якої брали участь дані, взяті із цієї книги.

 

Чи можна мені вести Книгу обліку доходів і витрат в електронному вигляді?

Фізичні особи-підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність мають можливість вести Книгу обліку доходів і витрат в електронному вигляді Це можна робити завдяки сервісу в «Електронному кабінеті платника податків».

Нагадаємо, що «Електронним кабінетом» можуть скористатися юридичні особи та самозайняті особи, фізичні особи-підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність.

Звільнення від сплати єдиного податку у випадку хвороби: деталі

Платники єдиного податку другої групи, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку за період хвороби за умови подання таким платником заяви до контролюючого органу щодо строку тимчасової втрати працездатності з доданням копії листка непрацездатності.

Отже, якщо платник єдиного податку хворів 30 календарних днів і більше та при цьому хвороба розпочалася до 20 числа місяця та закінчилася в наступному місяці, то такий платник звільняється від сплати єдиного податку лише за календарний місяць, в якому почав хворіти, а за наступний календарний місяць, в якому відповідно до листка непрацездатності хвороба закінчилася, сплачує єдиний податок відповідно до норм Податкового кодексу.

 

Підприємець-„спрощенець” у відпустці: чи платити єдиний соціальний внесок

Для початку нагадаємо, що фізособи-підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, є платниками єдиного соціального внеску. Це визначено статтею 4 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

Відповідно до статті 295 Податкового кодексу України, платники єдиного податку першої та другої груп, які не використовують працю найманих працівників, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листками) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів. Для цього підприємцю необхідно подати до територіального органу Міндоходів заяву довільної форми.

Варто звернути увагу на те, що вищевказаним законом про єдиний соціальний внесок не передбачено пільг щодо сплати єдиного внеску підприємцями на час відпустки та за період хвороби. Відтак, відповідно до статті 9 вищевказаного закону про ЄСВ єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

 

Платниками Куп’янської ОДПІ з початку року сплачено понад 141 млн. грн.

До Загального фонду Державного бюджету за січень-серпень 2014 року надійшло 21,7 млн. грн., найбільші суми надходжень значаться по податку на прибуток – 7,8 млн. грн. та податку на додану вартість – 8,3  млн. грн.

Місцевий бюджет з початку року отримав майже 118,1 млн. грн., що на 10,3 млн.грн.. більше очікуваного. Найбільше сплачено до місцевого бюджету по таким платежам як: податок на доходи фізичних осіб в сумі 86,3 млн. грн., плата за землю з юридичних та фізичних осіб більш ніж 17,2  млн. грн. Лише протягом серпня поточного року платниками Куп’янської ОДПІ сплачено до бюджетів усіх рівнів понад 21,8 млн. грн.

                Для спрощення адміністрування податків, комплексним планом дій уряду, передбачено значне скорочення податків, з 22 до 9. Реформуванням податкової системи дозволить значно детінізувати економіку та збільшити надходження до бюджету.

 

Більш ніж 8,6  млн.грн. єдиного податку сплатили «спрощенці» Куп`янської ОДПІ

Спрощена система оподаткування залишається одним із основних джерел наповнення місцевого бюджету.

Так, з початку року «левову» частку єдиного податку - більше 7 млн.грн. сплачено фізичними особами – підприємцями. Від діяльності спрощенців – юридичних осіб до бюджету надійшло 1,6 млн.грн. Додатково до бюджету надійшло 1,6 млн.грн. єдиного податку.

Щомісячно, за рахунок платників єдиного податку місцевий бюджет поповнюється більш ніж на 1 млн. грн.

«Для зручності платників відмовитись від застосування спрощеної системи оподаткування можна засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.», - наголошує заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/6324 | Переглядів: 35Дата публікації: 14:41 09.09.2014