Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

З початку року платниками податків Куп`янської ОДПІ сплачено 13,7 млн.грн. земельного податку

Зокрема, 11,3 млн.грн. надійшло до місцевого бюджету від юридичних осіб та 2,5 млн.грн. – від фізичних осіб. Про це повідомив заступник начальника Куп`янської ОДПІ Ігор Лукшин.

Посадовець зазначив, що загалом у Куп`янській ОДПІ податок за землю сплачують 25913 платників, із них 441 сплачує орендну плату за землю.

Найбільшими платниками земельного податку є СТОВ «Мрія», СТОВ «Надія», ФГ «Клепки» та інші.

«Міндоходівці докладають максимум зусиль для забезпечення стабільного та ритмічного наповнення бюджетів усіх рівнів, зокрема, місцевого бюджету. Адже кожна додаткова гривня, яка надходить до місцевої казни, є додатковим джерелом для фінансування бюджетної сфери та соціальних програм», - зазначив посадовець.

 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН! СПЛАТА ЗА ЗЕМЛЮ  ГРОМАДЯНАМИ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ  29 СЕРПНЯ

Тим, хто не отримав повідомлення до сплати земельного податку необхідно звернутися до податкової інспекції, у м. Куп`янськ за адресою: вул. Харківська, 99 та отримати повідомлення до сплати. Щодо з’ясування розрахунків звертайтеся телефоном 7-85-69.

Пам’ятайте - неотримання повідомлення не звільняє громадян від відповідальності.

 

Майже 5 мільярдів гривень сплатили платники Харківщини до соціальних фондів з початку року

«Це на 243,3 млн. грн. більше, ніж прогнозувалося», - зазначив в.о. начальника ГУ Міндоходів у Харківській  області Валентин Фесюнін.

За його словами, виисоких результатів надходжень ЄСВ вдалося досягти завдяки постійній цілеспрямованій роботі з роботодавцями щодо бази, об’єкту та термінів сплати внеску. Крім цього, проводиться роз’яснювальна робота щодо переваг добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Так, лише в липні поточного року платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Харківського регіону перерахували на рахунки Держказначейства 727,3 мільйона гривень, що на майже 45 мільйонів гривень більше, ніж прогнозувалось.

Також  Валентин Фесюнін зазначив, що адміністрування єдиного соціального внеску органами Міндоходів відбувається успішно, і не в останню чергу завдяки запровадженню електронних сервісів, якими користується все більше платників. Сьогодні більше 35 тисяч платників єдиного соцвнеску Харківської області обрали для себе електронну форму звітування. 

Керівник регіонального відомства на Харківщині відзначив, що  в нинішніх умовах виплата пенсій та соціальної допомоги громадянам має бути забезпечена у повному обсягу, тому  робота співробтників служби області і в подальшому буде направлена на виконання  усіх доведених завдань задля забезпечення соціально-економічної стабільності в регіоні.

 

Харківські представники громадськості обговорювали створення Служби фінансових розслідувань України

Чергове спілкування представників інститутів громадськості, бізнес-кіл та Державної фіскальної служби  України відбулось в режимі відеоселектору та об’єднало аудиторії Харківської, Запорізької, Черкаської, Рівненської, Кіровоградської, Чернівецької  та Дніпропетровської областей.

В Харкові відео-діалог проходив в приміщенні  ГУ Міндоходів у Харківській області. У зустрічі взяли участь близько 60 представників громадськості та підприємницького середовища, а також керівники регіонального управління Міндоходів та районних ДПІ.

Презентував концепцію створення Служби перший заступник Голови Державної фіскальної служби Володимир Хоменко.

Виступаючи перед присутніми, керманич зазначив, що дуже важливо щоб у процесі «законодавчої побудови» нового відомства брали активну участь представники громадськості та бізнесу.

 «Насамперед ми хочемо почути позицію малого і середнього бізнесу щодо створення Служби фінансових розслідувань. Ми дослухаємося до усіх думок, врахуємо будь-які раціональні зауваження і пропозиції», - заявив Володимир Хоменко.

Посадовець детально розповів про пріоритетні напрямки роботи майбутнього відомства, боротьбу з тіньовою економікою та корупцією.

Перший заступник Голови ДФС також підкреслив, що працюватимуть у Службі лише чесні та сумлінні фахівці. За його словами, кандидати проходитимуть жорсткий відбір. Одним із етапів конкурсу для майбутніх співробітників може стати проходження тесту на детекторі брехні.

Під час заходу громадськість та бізнес-спільнота Харківського регіону мали нагоду висловити зауваження і пропозиції щодо становлення та майбутньої діяльності СФР.

Зокрема, присутніх цікавили питання щодо пріоритетних принципів роботи Служби, витрат на її створення та утримання. Крім того, учасники заходу підіймали тему майже необмежених повноважень Служби. Громадськість хвилювала можливість із-за цього збільшення фактів прояву корупції.

Як запевнив Володимир Хоменко, ці питання знаходяться на його особистому контролі і він зробить усе можливе, щоб не допустити виникнення в новій Службі корупційних діянь.

«Подібні обговорення вкрай необхідні. Адже лише завдяки конструктивному спілкуванню та врахуванню пропозицій усіх зацікавлених сторін можна створити оптимальну концепцію нової універсальної Служби», - відзначив в.о. начальника ГУ Міндоходів у Харківській області Валентин Фесюнін та підкреслив, що він завжди відкритий для діалогу та обміну пропозиціями та зауваженнями.  

Керівник відомства  також відзначив, що буде надавати усіляку підтримку  сумлінним представникам підприємницької спільноти регіону та забезпечувати належні умови для ведення бізнесу, адже це сприятиме спільному завданню – наповненню бюджетів.

Слід зазначити, що впродовж наступного тижня подібні зустрічі пройдуть у Києві та Чернігові. Під час цих заходів свою позицію озвучать представники бізнесу з північних та центральних регіонів України.

 

Строки подання звітності та сплати ПДВ у серпні

Суб’єкти господарювання, які звітують з ПДВ помісячно податкову декларацію за липень 2014 року повинні подати до 20 серпня 2014 року включно. А сплатити податкові зобов’язання, зазначені у поданій податковій декларації, потрібно до 29 серпня 2014 року включно.

Також, разом із декларацією потрібно подати копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді за липень 2014 року. Це стосується і платників ПДВ, які звітують поквартально. Вони теж повинні щомісячно (в терміни, що передбачені для подання податкової звітності – календарний місяць) подавати копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді.

Крім того, 19 серпня закінчується строк сплати ПДВ за IІ квартал 2014 року платниками, для яких звітним періодом є квартал. Нагадаємо, що суб’єкти господарювання, які звітують з ПДВ поквартально, подавали податкову декларацію за IІ квартал 2014 року до 11 серпня 2014 року включно.

Відповідна норма визначена п.49.18 ст.49 та п.57.1 ст. 57 розділу II, п.201.15 ст.201 розділу V Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

 

Де можна отримати форми заяв для блокування, скасування та поновлення посиленого сертифiката відкритого ключа?

Форми заяв на блокування, скасування та поновлення посиленого сертифiката відкритого ключа знаходяться на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД) www.acskidd.gov.ua в розділі «Форми документів».

Блокування посиленого сертифіката можна здійснити у телефонному режимі. Заява в усній формі подається заявником (підписувачем) до АЦСК ІДД засобами телефонного зв’язку за номером (044) 284-00-10. При цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:

- ідентифікаційні дані власника сертифіката;

- реєстраційний номер сертифіката ключа;

- ключову фразу голосової автенфікації.

Письмова заява на блокування посиленого сертифіката подається до АЦСКК ІДД або до відокремленого пункту реєстрації користувачів за встановленою формою та засвідчується власноручним підписом заявника (підписувала). У разі якщо власником сертифіката є юридична особа, підпис уповноваженого представника юридичної особи засвідчується печаткою.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 401.01).

 

Щоб уникнути штрафу – подайте повідомлення про об’єкти оподаткування

Відповідно до п.63.3 Податкового кодексу України з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Платники податків незалежно від обраної ними системи оподаткування мають повідомляти органи доходів і зборів про всі об’єкти оподаткування пов’язані з їх діяльністю. Це слід зробити протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття такого об’єкта. Заяву за встановленою формою слід подати до Центру обслуговування платників податків територіального органу Міндоходів (вікно прийому вхідної кореспонденції) за основним місцем обліку.

Форма звітності №20-ОПП «Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність» затверджена наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. №1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів».

Згідно з цим наказом об'єктами оподаткування і об'єктами, пов'язаними з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (далі - об'єкти оподаткування), є майно та дії, у зв'язку з якими у платника податків виникають обов'язки щодо сплати податків та зборів. Такі об'єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідними розділами Податкового кодексу України.

«У разі зміни відомостей про об'єкт оподаткування, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження або стану об'єкта оподаткування, платник податків надає зазначене повідомлення за ф. N 20-ОПП з оновленою інформацією до органу доходів і зборів за основним місцем обліку», - підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходіву Харківській області Олена Кухтіна.

Варто нагадати, що відповідно до положень чинного законодавства неподання у строки повідомлення про об’єкти оподаткування тягне за собою накладення штрафу у розмірі 170 гривень на самозайнятих осіб та 510 гривень на юридичних осіб.

У разі неусунення таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року особою, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 340 гривень на самозайнятих осіб та 1020 гривень на юридичних осіб.           

Відповідальність за порушення встановленого порядку регламентована ст.117 Податкового кодексу.

 

 

"Спрощенцям" третьої-шостої груп слід сплатити єдиний податок

Зробити це слід не пізніше 20 серпня 2014 року. Варто зазначити, що відповідно до п. 295.3 ст.295 Податкового кодексу України платники єдиного податку третьої-шостої груп сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного терміну подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої-шостої груп є календарний квартал. Відповідно до пп.49.18.2 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України податкову декларацію вищезгаданим платникам слід подати протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного кварталу.

Сплачувати єдиний податок слід за місцем податкової адреси платника.

 

Довідка про доходи осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, надається тільки за звітний рік

Фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, можуть отримати довідку про доходи. Для цього зазначені особи повинні подати відповідний запит до органу доходів і зборів за місцем своєї податкової адреси. Така довідка видається не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. Довідка формується на підставі поданої податкової декларації такої фізичної особи.

«Оскільки звітним періодом для фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, є рік, то довідку про доходи таких суб'єктів господарювання орган доходів і зборів надає за період, що дорівнює звітному року» - підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходіву Харківській області Олена Кухтіна.

Порядок оподаткування доходів, отриманих фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, регулюється положеннями ст. 178 Податкового кодексу України.

 

«Табу» для єдинника

У статті 14 Податкового кодексу України зазначено, що бартер (товарообмін) - це господарська операція, що передбачає проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) у негрошовій формі, причому в рамках одного договору.

Таким чином, платникам єдиного податку слід врахувати, що п. 291.6 ст. 291 Податкового кодексу України пропонує їм здійснювати розрахунки за товари (роботи, послуги) суто в грошовій формі. Саме бартер Вам недоступний, якщо Ви бажаєте зберегти перебування на спрощеній системі.

 

Особливості сплати ЄСВ підприємцями – пенсіонерами

Верховний Суд України пояснив, що за змістом частини четвертої статті 4 Закону №2464-VI „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” (далі – Закон №2464) фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, звільняють від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком (незалежно від того чи досягли вони загального пенсійного віку, чи така пенсія оформлена на пільгових умовах – зі зменшенням віку) або інвалідами та отримують згідно із законом пенсію або соціальну допомогу.

Відповідно до Закону №2464 такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Водночас ФОП, яким призначено пенсію за вислугою років і які обрали спрощену систему оподаткування, не звільняються від сплати за себе єдиного внеску на підставі частини четвертої статті 4 Закону №2464 (постанова Верховного Суду України від 15.04.2014 у справі № 21-59а14).

Оскільки, Міністерством доходів і зборів України впроваджено автоматичне щоквартальне нарахування сум єдиного внеску фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування, відповідно до Реєстру платників єдиного податку, то нарахування по пенсіонерах пільгових категорій крім тих, які отримують пенсію за вислугою років, призупиняються з 01 квітня 2014 року.

 

Для підтвердження доходів – звертайтеся до Центрів обслуговування платників

У разі необхідності громадяни можуть отримати відомості про суми одержаних доходів. Для цього слід звернутись до Центру обслуговування платників за місцем проживання з відповідною заявою. При собі обов’язково мати документ, що посвідчує особу, або нотаріально завірену довіреність – якщо звертається уповноважений представник.

Відомості з Державного реєстру видаються контролюючим органом безкоштовно протягом п’яти робочих днів.

Фізичні особи, які не мають постійного місця проживання в Україні, або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, можуть звернутися за отриманням відомостей з Державного реєстру до будь-якої податкової інспекції. Проте у такому разі строк видачі відомостей може бути продовжено до десяти робочих днів.

Нагадуємо, що до інформаційної бази Державного реєстру включаються такі дані про фізичних осіб:

- джерела отримання доходів;

- об’єкти оподаткування;

- сума нарахованих та/або отриманих доходів;

- сума нарахованих та/або сплачених податків;

- інформація про податкову знижку та податкові пільги платника податків.

Порядок отримання відомостей з Державного реєстру регламентується розділом Х Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.13 №779.

 

З 1 серпня в Україні запроваджено оподаткування депозитів

З 1 серпня 2014 року розпочалось оподаткування  процентів, нарахованих на суму поточного або вкладного (депозитного) банківського рахунку фізичних осіб. Ставка податку становить 15%. Обов'язок із нарахування та сплати податку на доходи до бюджету покладено на податкового агента, тобто особу яка нараховує такий дохід. При цьому незалежно від суми, яка розміщена на депозиті, нараховані проценти підлягають оподаткуванню за єдиною ставкою. Це передбачено Законом України від 4.07.2014 року за № 1588-VII „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо пасивних доходів”.

Також законом передбачено і звітування за даним видом податку. Зокрема,  банки, які нараховують доходи у вигляді процентів, у податковому розрахунку за формою 1-ДФ будуть відображати загальну суму нарахованих у звітному податковому періоді доходів та загальну суму утриманого з них податку. Разом із тим, інформацію про суми окремого банківського вкладного (депозитного) або поточного рахунку, суми нарахованих процентів, а також відомості про фізичну особу – платника податку, якій нараховані такі доходи, у податковому розрахунку не зазначатимуть.

 

З початку року жителі Куп`янщини отримали 1508 реєстраційних номерів облікової картки платника податків

Серед адміністративних послуг, що надаються Куп`янською ОДПІ, є видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

Потреба у такому документі здебільшого виникає у молоді в період її першого влаштування на роботу чи при вступі до вищого навчального закладу. Облікова картка платника податків може стати в нагоді також і підліткові, оскільки деякі учні мають матеріальні заохочення – премії і стипендії, для оформлення яких необхідний такий документ. Дедалі більше звертаються до податкової і батьки новонароджених, молодших школярів та старшокласників.

Для отримання облікової картки платника податків фізична особа – платник податків незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), для якої раніше не формувалася облікова картка та яка не включена до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, зобов’язана особисто або через законного представника чи уповноважену особу подати в податкову інспекцію облікову картку фізичної особи - платника податків, яка є водночас заявою для реєстрації в Державному реєстрі, та пред’явити документ, що посвідчує особу.

Для заповнення облікової картки використовуються дані документа, що посвідчує особу. Облікові картки неповнолітніх фізичних осіб подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності свідоцтва про народження дитини та паспортного документа одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

 

Майже 73 млн. гривень податку на доходи фізичних осіб сплатили бізнесмени Куп`янської ОДПІ

За 7 місяців поточного року до місцевих бюджетів м.Куп`янськ, Куп`янського, Шевченківського та Дворічанського районів платниками сплачено 72,8 млн. гривень податку на доходи фізичних осіб. У загальній сумі надходжень місцевого бюджету цей податок складає 79 відсотків. Про це повідомила начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

За її словами, позитивна динаміка збільшенння надходжень спостерігається завдяки своєчасній і повній виплаті заробітної плати, її легалізації, а також результатам кампанії декларування доходів громадян. При цьому у своїй роботі працівники податкової інспекції орієнтуються на потреби платників податків, запроваджують сучасні сервіси обслуговування.

Зі свого боку переважна більшість суб’єктів господарювання дбають, аби в цьому році кожна гривня своєчасно надійшла до бюджету та відповідально ставляться до свого головного обов’язку.

 

Відповідальність за несвоєчасну сплату або несплату єдиного податку

«Відповідно до пункту 295.1 статті 295 Податкового кодексу України платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця», - підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходіву Харківській області Олена Кухтіна.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

Згідно зі ст.122 Податкового кодексу за несплату або несвоєчасну сплату єдиного податку підприємець несе відповідальність у вигляді штрафу, який складає 50% ставки єдиного податку, встановленої для фізичної особи.

Сума єдиного податку для фізичних осіб вважається узгодженим грошовим зобов’язанням. Отже, відповідно до статті 129 Податкового кодексу, на цю суму нараховується пеня. Пеня нараховується на суму податку та на суму штрафних санкцій. Тобто, якщо підприємець мав сплатити 243,60 грн. податку, то на день, наступний за граничним строком сплати він має штраф у розмірі 121,80 грн. та пеню за один день прострочення сплати.

Крім того, наявність податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів зобов'язує перейти платника єдиного податку на сплату інших податків і зборів в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Несвоєчасна подача звітності єдиноподатником тягне за собою відповідальність у вигляді штрафу розміром 170 грн. за перше неподання або несвоєчасне надання. При повторному здійсненні правопорушення упродовж року, штраф накладається у розмірі 1020 грн. за кожне таке неподання або несвоєчасне подання звітності (п.300.1 ПКУ).

 

На обліку у Куп`янській ОДПІ перебуває 234 платника ПДВ

Саме така кількість платників ПДВ зареєстровано на обліку у Куп`янській ОДПІ, станом на 1 серпня, з них - 206 юридичних осіб та 28 фізичних осіб – підприємців.

З початку поточного року вказані платники спрямували до бюджету 7,1 млн. грн. податку на додану вартість. За липень цього року надійшло 1,5 млн. грн. ПДВ.

 

Оподаткування відпусток

Оподаткування сум відпусток податком на доходи фізичних осіб та єдиним соціальним внеском нічим не відрізняються від загальних правил оподаткування заробітної плати. Нарахована сума відпускних враховується при визначенні граничного розміру доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу. База оподаткування для податку на доходи фізичних осіб зменшується на суму єдиного соціального внеску та на суму податкової соціальної пільги, якщо на неї є право. Розмір податку як для відпускних, так й для заробітної плати однаковий.

При заповненні Податкового розрахунку за ф.№1ДФ відпускні відображаються, як і зарплата, з ознакою доходу „101”. Якщо відпустка припадає не на один місяць, а триває ще й частину наступного, то з метою розрахунку граничного доходу для застосування соціальної пільги з податку на доходи фізичних осіб відпускні відносяться до відповідних періодів їх нарахування (пп.169.4.1 п.169.4 ст.169 Податкового кодексу України). Тобто, суму „перехідних” відпускних слід спочатку розподілити між місяцями, на які вони припадають, й далі визначати право на податкову соціальну пільгу та застосовувати відповідні ставки податку на доходи фізичних осіб.

Сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в частині утримання за ставкою 3,6% визначається в межах максимальної величини бази нарахування ЄСВ, встановленої Законом «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», яка дорівнює 17 розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відпускні входять до складу додаткової заробітної плати, тож суми фактично нарахованих відпускних можуть бути віднесені до витрат платника податку на прибуток на підставі п.142.1 ст.142 Податкового кодексу України.

Також, нагадуємо, що для набуття права на відпуску працівник має перебувати в трудових відносинах з підприємством або укласти трудовий договір з фізичною особою.

 

Щодо кількості платників, які перебувають на обліку у Куп`янській ОДПІ

Станом на 1 серпня 2014 року на обліку у Куп`янській ОДПІ перебуває 6650 платників, із них: 1332 юридичні особи та 5318 фізичних осіб – підприємців.

За липень місяць поточного року лише по місту Куп`янськ та Купё`янському районі знято з обліку 291 платника. Взято на облік 23  платника, із них: 2 – юридичні особи та 21 фізичну особу – підприємця.

Із загальної кількості платників, 234 суб’єктів господарювання зареєстровано платниками податку на додану вартість, із них: юридичних осіб – 206 та фізичних осіб – підприємців – 28. 

 

З 1 серпня 2014 року нові мінімальні ціни на алкоголь

Повідомляємо суб’єктам господарювання, які здійснюють торгівлю алкогольними напоями, що з 1 серпня 2014 року  підвищуються мінімальні оптово-відпускні і роздрібнє ціни на окремі види алкогольних напоїв.

Так, відтепер мінімальна роздрібна ціна на горілку становитиме на рівні 39,90грн. за пляшку.  Роздрібні ціни на вина в скляній тарі (обсяг0,7 л) або іншій тарі (1 л) підвищуються до 20 грн., на вина в скляній тарі (0,75 л), а також на деякі вина (0,7 л) - до 33 грн.  Ціни на коньяк підвищено залежно від витримки, або так званих «зірок» - чим менша витримка, тим більше здорожчання. Тобто, ціна на півлітрову пляшку коньяку «три зірки» підвищиться до 59,01 грн., «чотири зірки» - до 64,02 грн., «п'ять зірок» - до 69 грн.

Одночасно звертаємо увагу, що у випадку торгівлі алкогольними напоями за цінами, нижчими за встановлені мінімальні роздрібні ціни, до суб’єктів господарювання застосовується штраф в розмірі 100 відсотків вартості отриманої партії товару, але не менше 5 тис. грн. 

Звертаємо увагу, що нові мінімальні ціни  визначені  постановою Кабінету Міністрів України  від 11.06.2014 № 177. 

 

Операція „Урожай - 2014” триває

Всього на обліку у Куп`янській ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області перебуває 169 юридичних осіб та 58 фізичних осіб, які займаються вирощуванням сільськогосподарських культур.

В результаті проведення операції «Урожай» фахівцями Куп`янської ОДПІ підвищено рівень заробітної плати по 11 суб`єктам господарювання. За рахунок підвищення рівня заробітної плати додатково до бюджету надійшло 18,7 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб та 47,2 тис. грн. єдиного внеску.

Працівники Куп`янської ОДПІ тримають на особливому контролі дотримання норм податкового законодавства підприємствами - аграріями. Особливу увагу, при цьому, звертатимуть і на легальність роботи найманих осіб.

Лише протягом останнього тижня проведення операції «Урожай» оформлено 96 найманих працівників. За рахунок легалізації найманих працівників до бюджету додатково надійшло 23,8 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб та 65,1 тис. грн. єдиного внеску.

Загалом станом на 18.08.2014 року до оформлення трудових відносин залучено 198 найманих працівників.

 

УВАГА!!!!! Відкрито рахунки для зарахування «Військового збору» до бюджету

Одержувач: Куп`янське УДКСУ

Код ОКПО 37813292

 МФО  851011

Банк одержувача: ГУДКСУ в Харківській області

31119063700013      11011000 Військовий збір м.Куп`янськ

31115063700329      11011000 Військовий збір Куп`янський район

 

З початку року платниками Куп`янської ОДПІ сплачено 175 млн.грн. єдиного внеску

Надходження єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування продовжують стабільно збільшуватись. Так протягом січня – липня 2014 року до бюджету додатково надійшло більш ніж 4 млн. грн. єдиного внеску.

«Лише протягом липня поточного року платники, які перебувають на обліку у Куп`янській ОДПІ сплатили до бюджету понад 26 млн.грн.», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Переважна частина цих коштів надійшла від роботодавців міста Куп`янськ, Куп`янського, Шевченківського та Дворічанського районів, які нарахували та сплатили єдиний внесок на суми заробітної плати, винагороди за договорами цивільно – правового характеру, допомоги по тимчасовій непрацездатності.

Для зручності платників податків будь – які проблемні питання  щодо нарахування та сплати єдиного внеску, надання звітності через Інтернет громадяни  можуть отримати у Центрі обслуговування платників за адресою: м.Куп`янськ, вул.. Харківська, 99 або за тел. 5-74-50.

До речі, станом на 1 серпня 2014 року майже 90% платників єдиного внеску подають звітність в електронному вигляді.  

 

Хто є платниками військового збору?

Відповідно до п.п. 1.1 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 Розділу XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) платниками військового збору є особи, визначені п. 162.1 ст. 162 ПКУ.

А саме:

- фізична особа - резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи;

- фізична особа - нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні;

- податковий агент.

Нагадаємо, з 03 серпня 2014 року набрав чинності Закон України від 31 липня 2014 року № 1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів», яким, зокрема, встановлено військовий збір.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дані роз’яснення у категорії 132). 

 

Ігор Білоус: Якщо депутати підтримують нові податкові зміни, ми будемо мати нову країну

«Якщо депутати підтримують та ухвалять нові податкові зміни, ми будемо мати нову країну», - заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус  під час прямого ефіру на Eспресо TV.

На засіданні Кабінету Міністрів України 6 серпня 2014 року Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк презентував комплексний план змін у податковій системі.

Частина податків, відповідно до концепції Кабінету Міністрів України, скорочується і узагальнюється.

«В аграрному секторі буде переведено на загальну систему оподаткування підприємства, у яких обсяг виручки перевищує 20 млн. грн., а площа сільгоспугідь становить більше 3 тис. гектарів землі. Інші підприємства залишаються на діючій пільговій системі оподаткування», – наголосив Ігор Білоус.

«Наше відомство, представники громадських організацій та бізнесу усіх рівнів, виробили спільну позицію щодо того, яка система оподаткування повинна існувати у державі», - підкреслив керівник Державної фіскальної служби.

 

Ігор Білоус: В Україні буде скорочено кількість податків з 22 до 9

 «Відповідно до запропонованої податкової реформи в Україні буде скорочено кількість податків з 22 до 9», - про це заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус під час прямого ефіру на Eспресо TV

Голова Державної фіскальної служби зазначив, що основні проблеми української податкової системи – це кількість податків та система їх адміністрування. Для вирішення цих проблем Уряд України пропонує комплексний план змін в податковій системі.

«Крім того, наслідком запровадження нової податкової системи стане зниження тиску на бізнес, зменшення впливу людського фактору та зменшення корупції», – наголосив Ігор Білоус.

Розроблену Концепцію реформування податкової системи винесено на обговорення громадськості та бізнесу, яке триватиме місяць. Після цього остаточний проект Закону про економічне зростання буде подано на розгляд Верховної Ради України.

Харківська митниця Міндоходів спрямувала до Державного бюджету понад 3,2 мільярди гривень

Таку суму надходжень скарбниця Держави отримала за сім місяців поточного року. Таким чином, регіональна митниця виконала завдання з наповнення бюджету на рівні 110%.

Лише у липні зібрано понад 754 мільйонів гривень. А це на 20% більше встановленого індикативу та на 76% більше надходжень липня минулого року.

Цьогорічні липневі перерахування дозволили митникам виконати завдання з наповнення бюджету з початку року.

Фахівці митниці зазначають, що загальний товарообіг в Харківській області за сім місяців поточного року становив майже 2,4 мільярди доларів США. Експорт склав 1 млрд. 156 млн. дол. США. Імпорт – 1 млрд. 245 млн. дол. США. З початку року спостерігається тенденція збільшення експортних операцій та скорочення імпортних.

Не зважаючи на зменшення обсягу оподаткованого імпорту, загальні надходження митних платежів зростають. На митниці кажуть, що така ситуація зумовлена збільшенням ввезення нафтопродуктів.

Керівництвом митниці постійно вживається комплекс заходів зі створення сприятливих умов для ведення бізнесу суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності, усунення необґрунтованих затримок при здійсненні митних формальностей та виключення корупційних складових.

Володимир Хоменко: Кожен українець може долучитися до створення Служби фінансових розслідувань

 «Насамперед ми хочемо почути позицію малого і середнього бізнесу щодо створення Служби фінансових розслідувань. Ми дослухаємося до усіх думок, врахуємо будь-які раціональні зауваження і пропозиції», - заявив Володимир Хоменко, Перший заступник голови Державної фіскальної служби України.

«Відчуваємо інтерес до Служби з боку висококваліфікованих фахівців, зокрема, з недержавного сектору, а також експертних кіл. Кадровий відбір будемо проводити на конкурсних засадах. Спеціальна комісія оцінюватиме кваліфікацію претендентів, рівень їх фахової підготовки і досвід», - наголосив Перший заступник голови ДФС України.

Також Володимир Хоменко повідомив, що у рамках створення СФР уже проведено 14 обговорень з представниками бізнесу, громадськості, українськими й міжнародними експертами. Отримано більше 120 пропозицій і зауважень, більшість з яких враховані у кінцевому законопроекті. Основні зауваження стосувалися функції аудиту, кадрового забезпечення і громадського контролю СФР.

Строки проведення документальних перевірок

«Тривалість документальної планової перевірки фізичної особи – підприємця не повинна перевищувати 10 робочих днів. Продовження строків проведення такої перевірки можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більше 5 робочих дні», - підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Тривалість документальної позапланової перевірки (крім перевірки щодо відшкодування податку на додану вартість) фізичної особи – підприємця не повинна перевищувати 5 робочих днів.

Водночас тривалість документальної позапланової перевірки, що здійснюється у зв’язку з розпочатою процедурою припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, порушеним провадженням у справі про визначення банкрутом платника податків або поданням заяви про зняття з обліку платника податків, для  фізичних осіб – підприємців, які не мають найманих працівників, не повинна перевищувати 3 робочі дні, за наявності за два останні календарні роки одночасно таких умов:

- платником податку подано податкову декларацію про відсутність доходів від провадження господарської діяльності;

- платник податку не зареєстрований як платник податку на додану вартість;

- в контролюючих органах відсутня податкова інформація щодо використання платником податку найманої праці фізичних осіб, відкритих платником податків рахунків у банках та інших фінансових установах.

Зазначені строки проведення перевірок встановлено статтею 82 Податкового Кодексу України.

 

Рада з кадрових питань ДФС розпочала прийом документів

Рада з кадрових питань ДФС розпочала прийом документів від кандидатів, які мають намір зайняти керівні посади начальників Головних управлінь ДФС та митниць в областях та м. Києві.

Нагадуємо, що приймання документів та інформації про кандидатів буде здійснюватися до 18 серпня 2014 року включно.

З формами документів для кандидатів на керівні посади у територіальних органах ДФС та зразками їх заповнення можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Міністерство» (підрозділ «Робота з персоналом» вкладка «Рада з кадрових питань Державної фіскальної служби України»).

У паперовому вигляді інформацію та документи можна подати з 9 год. 30 хв. до 17 год. 30 хв. (крім суботи та неділі) за адресою: м. Київ, пров. Киянівський,2, кім. 106.

В електронному вигляді інформацію та документи можна подати за адресою: rada@minrd.gov.ua.

 

До 1 січня 2015 року встановлено військовий збір

З 03 серпня 2014 року набрав чинності Закон України від 31 липня 2014 року № 1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів» (далі – ПКУ), яким, зокрема, встановлено військовий збір.

Військовий збір встановлюється тимчасово, до 1 січня 2015 року (п. 16 прим. 1 підр. 10 р. XX ПКУ від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями).

Ставка військового збору становить 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування (п.п. 1.3 п. 16 прим. 1 підр. 10 р. XX ПКУ від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями).

Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця (учасника), отриманий від організатора азартної гри (п.п. 1.2 п. 16 прим. 1 підр. 10 р. XX ПКУ від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями).

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дані роз’яснення у категорії 132). 

Вчасно звітуйте за квартал або півріччя 2014 року

Останнім днем подання податкової декларації за II квартал поточного року буде 11 серпня 2014 року. Останнім днем сплати суми податкового зобов’язання зазначеної у податковій декларації – 19 серпня 2014 року.

Нагадуємо, платники, які звітують за квартал чи за півріччя подають податкові декларації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Водночас, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається наступний за вихідним або святковим операційний (банківський) день.

Однак, термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься. Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації. Така сума сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації.

Відповідна норма визначена ст.49, 57 Податкового кодексу України
від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями. Також з граничними термінами подання звітності та сплати податкових зобов’язань за звітні податкові періоди 2014 року, що дорівнюють календарному кварталу (півріччю) можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 135.02). 

Реалізація повноважень ДФС в Криму та на сході України

            На період простою у роботі територіальних органів, які знаходяться в зоні АТО змінено місце обслуговування платників податків.

Інформація стосовно зміни місць обслуговування платників постійно оновлюється та оприлюднюється на сайті ДФС в розділі Головна > БАНЕР > Інформація для Сходу України.

Нагадуємо, що відповідно до Податкового Кодексу України та з врахуванням змін місця обслуговування платники мають змогу подати звітність:

- особисто платником податку або уповноваженою на це особою;

- надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

У разі відсутності у окремих платників податків можливості подавати у граничний строк податкові декларації платники мають можливість звернутись до податкового органу з заявою про продовження граничних строків подання податкової декларації.

Звертаємо увагу, що послуги електронного цифрового підпису можна отримати в представництвах АЦСК ІДД ДФС, розташованих в будь-яких населених пунктах України.

 

На Харківщині співробітники Міндоходів збирають свій «Урожай»

В Харківському регіоні триває  масштабна операція «Урожай-2014», проведення якої ініційовано  Державною фіскальною службою України. Як зазначають у регіональному відомстві, мета кампанії – забезпечити створення рівних умов для роботи в рамках правового поля усіх сільгоспвиробників Харківщини. 

Адже не усі господарі виявляють сумлінність при сплаті податків або намагаються взагалі приховати урожай.

Як це трапилось з одним винахідливим мешканцем Балаклійського району, який самовільно засіяв  ділянку 50 га соняшником та старанно обробляв її. Він мав собі на меті продати свій урожай та збагатитися,  не сплачуючи при цьому податки. На даний час співробітниками оперативного управління Харківської ОДПІ проводиться комплекс заходів щодо встановлення належності земельної ділянки.

Усім відомо, що один літній день усю зиму кормить. Одного такого «старанного» господаря, який намагався встигнути зробити влітку якнаймога більше, встановили  співробітники оперативного управління Харківської ОДПІ під час проведення перевірочних заходів. Виявилося,  що він здійснював господарську діяльність без державної реєстрації та обробляв земельні ділянки громадян загальною площею більше 120 га. Опитані власники ділянок пояснили, що надали їх в оренду вищевказаному господарю, за що і отримували грошові кошти.  Усю вирощену продукцію,  винахідливий ділок  реалізував  вже на свій розсуд. Інформація для подальшої організації перевірки направлена до Вовчанської ОДПІ.

Також, в ході проведення перевірочних заходів співробітники Харківської інспекції  сумісно з працівниками Вовчанської ОДПІ виявили  у Великобурлуцькому районі 20 тон  безхазяйного зерна пшениці. На теперішній час встановлюється його власник.

Як  повідомляють в ГУ Міндоходів у Харківській області, операція «Урожай 2014» продовжується. Тож закликають усіх фермерів працювати лише у законодавчому полі та збирати чесний урожай.

 

 

Харківщина: за сім місяців зібрано 6,41 млрд. грн. податків та зборів

Протягом січня-липня 2014 року по Головному управлінню Міністерства доходів і зборів Харківської області (без СДПІ ВПП у м. Харкові) забезпечено збір - 6,41 млрд. грн. платежів до бюджетів усіх рівнів. Це на 644,4 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року.

Так, до Державного бюджету за 7 місяців  мобілізовано 3,7 млрд. гривень, з них до загального фонду Державного бюджету – 3,6 млрд. грн. Додатково надійшло 130,9 млн. гривень.

У липні 2014 року забезпечено збір 987,9 млн. грн. платежів до бюджетів усіх рівнів, що на 147,9 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Додатково скарбниця держави отримала   58,2 млн. гривень.

Також приділяється велика увага наповненню місцевих бюджетів, кошти з яких направляються на розвиток нашого міста і області та забезпечення благополуччя мешканців Слобожанщини.

Завдяки налагодженій роботі податково-митних експертів до місцевого бюджету протягом січня-липня 2014 року надійшло 2,7 млрд. грн., що на 3,2% або на 85,8 млн. грн. більше надходжень минулорічного показника. Додатково місцевий бюджет отримав 162,6 млн. гривень.

У липні 2014 року до місцевого бюджету надійшло 449,8 млн. грн., що на 4,7 % або на 20,1 млн. грн. більше надходжень липня 2013 року.

В ГУ Міндоходів у Харківській області зазначають, що незважаючи на непросту соціально-економічну ситуацію, бізнес регіону сумлінно та вчасно сплачує податки. В той же час відомство проводить цільоспрямовану роботу з викорінювання такого негативного явища як «податкова яма» та «партизани».

Нагадаємо, що напередодні співробітники податкової міліції Харківщини ліквідували «конвертаційний» центр  на 180 млн. грн.

 

Ігор Білоус: Лише радикальні зміни та рішучі дії дозволять нам жити по-новому

 «На сьогодні головним внутрішнім ворогом в Україні є корупція, яка за останні роки набула загрозливих масштабів. І лише ефективна та скоординована взаємодія усіх органів державної влади, суспільства, підприємців та бізнесу всіх рівнів дозволить остаточно побороти це ганебне явище та  створити такі умови, аби воно назавжди зникло», – заявив Голова ДФС України Ігор Білоус під час засідання ІІІ Антикорупційного форуму.

Основними питаннями, що цікавили представників бізнесу та громадськість стали практичні заходи влади у напрямі боротьби з корупцією.

 «Усі наші сьогоднішні ініціативи, пропозиції та дії спрямовані, в першу чергу, на те, аби очистися і унеможливити повторення колишніх помилок. Саме для цього ми розробляємо законопроекти, які дозволять уникнути злочинних схем з відшкодуванням ПДВ. В минулому назавжди мають залишитися так звані площадки, «податкові ями», конвертаційні центри», – наголосив Ігор Білоус.

Вже схвалено зміни до Податкового кодексу України, які дозволять вирішити проблему існування фіктивного податкового кредиту. Нова система електронного адміністрування ПДВ дозволить проводити в автоматичному режимі як відшкодування цього податку, так і його збір. А це, у свою чергу знизить тиск на бізнес, зменшить вплив людського фактору та, відповідно, рівень корупції. На черзі – зміни до адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. У цьому напрямі усі зусилля працівників ДФС спрямовані на виведення зарплат «із тіні» та зменшення шаленого попиту на готівку.

Серед заходів по боротьбі з корупцією одним з головних є розвиток електронних сервісів, який має призвести до того, щоб чиновник взагалі не торкався документа.

«Необхідно створити такі умови для бізнесу, аби його робота з податковими та митними органами була простою, зрозумілою та прозорою. І бізнес сам ініціює такі зміни. Оскільки у суспільстві у цей надскладний у новітній історії України час є однозначна позиція. Лише радикальні зміни та кардинальні дії дозволять нам жити по-новому, жити краще», – підкреслив Ігор Білоус.

Таку боротьбу, запевнив очільник служби, ДФС готове розпочати на власному прикладі. За його словами, зі зміною у назві відомства, змінюється і підхід до кадрового питання. Професійність, відданість та порядність - це основні вимоги до тих, хто працюватиме у ДФС. «У цьому ми дуже розраховуємо на підтримку та допомогу з боку громадськості. Створена при нашому відомстві Кадрова Рада буде дуже важливим фільтром у підборі кадрів та запорукою успіху нашого реформування», – наголосив Ігор Білоус.

Новостворена рада контролюватиме прозорість процедур призначення посадових осіб на керівні посади в органах ДФС, розглядатиме кандидатури претендентів на посади та надаватиме керівництву служби рекомендації щодо такого призначення.

«Ще раз хочу наголосити, що кадрової політики, яка заснована на роздачі посад та політичній лояльності співробітників, у нашому відомстві не буде. Тому що це підриває ефективність служби і призводить до корупції. Ми будемо жорстко боротися з корупцією, як усередині відомства, так і навколо. І завдяки спільним зусиллям з СБУ, Генпрокуратурою та МВС, а, головне, за підтримки громадськості, ми це зробимо», – заявив Ігор Білоус. 

 

Ігор Білоус: Система електронного адміністрування ПДВ призведе до значного зменшення обсягу тіньової економіки

 «Система електронного адміністрування ПДВ призведе до значного зменшення обсягу тіньової економіки. Запровадження такої системи є необхідним для держави, бізнесу та країни в цілому. Наслідком запровадження електронного адміністрування стане зниження тиску на бізнес, зменшення впливу людського фактору та зменшення рівня корупції», - сказав Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус, коментуючи ухвалений Верховною Радою Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України».

За словами Голови ДФС України, така система значно збільшить надходження податку на додану вартість до державного бюджету. «Це підвищить прогнозованість процесу мобілізації податку на додану вартість до державного бюджету. Надходження ПДВ вже сягає майже 40 відсотків від усіх податкових надходжень і потенціал цього податку для наповнення бюджету ще не вичерпано», - переконаний Ігор Білоус.

«Система електронного адміністрування ПДВ буде складатися з трьох основних елементів: Єдиного електронного реєстру податкових накладних, з банку, в якому автоматично будуть відкриті рахунки усім платникам ПДВ та з бази даних митниці в частині інформації про імпорт та експорт товарів. Буде зменшено число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування. І бюджетне відшкодування ПДВ експортерам та інвесторам в автоматичному режимі буде здійснюватися на місяць раніше, ніж зараз. Зменшиться кількість обтяжливих для бізнесу звірок та перевірок, зокрема, перевірок бізнесу «по усьому ланцюгу постачань до виробника або імпортера». Втратить актуальність проблематика з «нікчемними угодами»,- наголосив Голова ДФС.

Основною передумовою для запровадження системи електронного адміністрування податку на додану вартість є недоліки існуючої системи адміністрування ПДВ.

«Існуюча система надає можливість недобросовісним платникам уникати сплати податкових зобов’язань та безпідставно отримувати відшкодування ПДВ з бюджету. Основним способом досягнення цього є формування фіктивного кредиту з ПДВ через фірми - „податкові ями”. Як наслідок, ПДВ не надходить до бюджету та розкрадається. Окрім цього, такі шахрайські схеми є джерелом необлікованої готівки, яка живить значну частину тіньової економіки та забезпечує ухилення від сплати інших податків, зокрема, податку з доходів фізичних осіб та ЄСВ»,- підкреслив Голова ДФС Ігор Білоус.

Завдяки запровадженню цих змін до Податкового Кодексу України буде забезпечена відповідність сум нарахованого та сплаченого ПДВ. Оскільки, суми ПДВ гарантуються грошовими коштами. При цьому обігові кошти платників ПДВ відволікаються мінімально. 

 

Кількість користувачів „Електронного кабінету платника податків” склала майже 78 тисяч

Протягом першого півріччя 2014 року он – лайн сервісом Державної фіскальної служби України „Електронний кабінет платника податків” скористалось понад 77 тис. платників. З них юридичні особи – понад 55 тис., фізичні – понад 22 тис. За допомогою цього сервісу у січні – червні цього року подано майже 145 тис. документів.

Серед різноманітних можливостей сервісу найбільшою популярністю у платників користуються розділи „Формування і подання податкової звітності” та „Календар платника”.

Варто зазначити, що „Електронний кабінет” став в нагоді насамперед тим платникам, які приділяють максимальну увагу впровадженню сучасних інформаційних технологій у свою діяльність. Для допомоги користувачам, на головній сторінці „Електронного кабінету платника” розміщено інструкцію щодо його експлуатації, а у розділі сервісу „Довідкова система” – детальна інструкція по роботі з системою.

Крім того, скористатися послугами зазначеного сервісу можуть не тільки власники посилених сертифікатів ключів електронного підпису, наданих АЦСК Держфіскслужби, а й платники, які отримали ключі у АЦСК „Мастеркей” та АЦСК „ИВК”.

Нагадуємо, що увійти до „Електронного кабінету” можна за адресою kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням „Електронний кабінет платника податків” на порталі Міндоходів. Для цього потрібно авторизуватися за допомогою електронного цифрового підпису (ключа).

 

Хто являється суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності України

Суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності в Україні є:

- фізичні особи – громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства, які мають цивільну правоздатність і дієздатність згідно з законами України і постійно проживають на території України;

- юридичні особи, зареєстровані як такі в Україні і які мають постійне місцезнаходження на території України (підприємства, організації та об’єднання всіх видів, включаючи акціонерні та інші види господарських товариств, асоціації, спілки, концерни, консорціуми, торговельні доми, посередницькі та консультаційні фірми, кооперативи, кредитно-фінансові установи, міжнародні об’єднання, організації та інші), в тому числі юридичні особи, майно та/або капітал яких є повністю у власності іноземних  суб’єктів господарської діяльності;

- об’єднання фізичних, юридичних, фізичних і юридичних осіб, які не є юридичними особами згідно з законами України, але які мають постійне місцезнаходження на території України і яким цивільно-правовими законами України не заборонено здійснювати господарську діяльність; - структурні одиниці іноземних суб’єктів господарської діяльності, які не є юридичними особами згідно з законами України (філії, відділення тощо), але які мають постійне місцезнаходження на території України;

- спільні підприємства за участю суб’єктів господарської діяльності України та іноземних суб’єктів господарської діяльності, зареєстровані як такі в Україні і які мають постійне місцезнаходження на території України;
- інші суб’єкти господарської діяльності, передбачені законами України.

Зазначене визначено Законом України від 16.04.91 №959-ХІІ „Про зовнішньоекономічну діяльність” із змінами та доповненнями.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/6279 | Переглядів: 27Дата публікації: 14:55 18.08.2014