Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Центр обслуговування платників Куп`янської ОДПІ надав більше 34 тисяч консультативних послуг

Суб’єкти господарювання Куп`янської ОДПІ, а це – понад 5 тисяч фізичних осіб-підприємців та близько 1 тисячі юридичних осіб, активно користуються послугами Центру обслуговування платників, де можна подати звітність, отримати консультації щодо її заповнення та відповідні адміністративні послуги.

З початку 2014 року фахівці ЦОП Куп`янської ОДПІ надали більше 3 тисяч безкоштовних адміністративних послуг та близько 31,4 тисяч консультацій щодо податкового та митного законодавства.

Серед наданих адміністративних послуг 60% стосувались видачі карток платників податків (ідентифікаційних номерів), 6% – надання довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, 5% – реєстрації книг обліку доходів и витрат підприємців.

«Бізнес повинен присвячувати левову частку часу на розвиток власної справи, а не на отримання адміністративних процедур. Послуги в ЦОП надаються відвідувачам в максимально стислі терміни і на високому рівні» -, зазначає заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова.

Не пустує ящик заяв в Центрі обслуговування платників, щотижня в п'ятницю після його відкриття,  комісія виконує аналіз наявних анкет і пропозицій.

Податковий компроміс, як інструмент податкової амністії

У Куп`янській ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області відбулась зустріч заступника начальника Ігоря Лукшина  з представниками бізнесу на тему: «Податковий компроміс – крок на зустріч бізнесу».

Посадовець зазначив, що діалог з платниками податків є принциповою позицією Міндоходів, бо саме на результатах двосторонньої розмови базуються подальші кроки щодо покращення умов ведення бізнесу, спрощення процедури адміністрування платежів та наповнення бюджету.

Вже на сьогодні створено Державну фіскальну службу України, яка займатиметься питаннями податкової та митної політики. Винесено на громадське обговорення ряд важливих питань для бізнесу. Насамперед – це проект закону про податковий компроміс, який передбачає звільнення від відповідальності платників податків за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 січня 2014 року.

Суб`єт господарювання під час дії податкового компромісу за такі податкові періоди подає відповідні уточнюючі розрахунки податкових зобов’язань та сплачує 15% суми заниженого зобов’язання . При цьому 85 % такої суми вважається погашеною, штрафні санкції не застосовуються та пеня не нараховується. Скористатися таким правом можна протягом 60 днів з дня набрання чинності цим законом. Впровадження такої моделі компромісу між державою та платниками податків дозволить детінізувати економіку та збільшити надходження коштів до бюджету. Також змінено підходи до проведення контрольно-перевірочних заходів, скасовано вимоги обов’язкових донарахувань за наслідками перевірок. Запроваджено ризикоорієнтовану систему відбору до проведення документальних перевірок та ін.

В ході зустрічі проінформовано про переваги подання звітності в електронному вигляді, використання загальнодоступного інформаційно – довідкового ресурсу «ЗІР», «Електронного кабінету платника податків» та функціонування сервісу «Пульс».

Щодо змін у порядку обліку платників податків і зборів

Наказом Міністерства фінансів  від 22.04.2014 р. № 462  затверджені зміни в Порядок обліку платників податків і зборів. Цей порядок  набув чинності 6 червня 2014 року.

Зокрема, оновлені наступні форми реєстраційних документів :

- довідка про узяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП);

- довідка про зняття з обліку платника податків (форма № 12-ОПП);

- заява про видачу довідки про відсутність заборгованості по податках, зборах і платежах;

- заява для юридичних осіб і їх відособлених підрозділів (форма № 1-ОПП);

- заява про реєстрацію постійного представництва нерезидента в Україні як платника податку на прибуток (форма № 1-РПП);

- реєстраційна заява для самозайнятих осіб (форма № 5-ОПП);

- заява про ліквідацію або реорганізацію платника податку (форма № 8-ОПП);

- довідка про відсутність заборгованості по податках і зборах (форма № 20-ОПП).

Крім того, виключено обов’язок подання до контролюючого органу змін, які внесено суб’єктом господарювання до Єдиного державного  реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців (далі – єдиний державний реєстр), та змін, про які платник повідомив контролюючий орган за основним місцем обліку. Отже платник податків зобов’язаний повідомляти контролюючий орган про внесення змін до даних або документів, що подаються для взяття на облік згідно з порядком обліку, крім змін, які вносяться до єдиного державного реєстру, та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку. У такому випадку суб’єкт господарювання повинен протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів подати до контролюючого органу уточнені документів у такому ж порядку, як і при взятті на облік. Додаткова реєстраційна заява за формами № 1-ОПП, № 5-ОПП подається з позначкою «Зміни»або за формою № 1-РПП – з позначкою «Перереєстрація, зміни».

Також змінено порядок переведення платників податків на обслуговування з одного контролюючого органу до іншого, у зв’язку зі зміною місцезнаходження(місця проживання платника., пов’язаною зі зміною адміністративно-територіальної одиниці.

Ознайомитись з усіма змінами в порядку обліку платників та повним текстом документу можна на офіційному  сайті  Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/63215.html.

З початку року на Харківщині до бюджету надійшло майже 4 мільярди гривень ЄСВ

Про це розповіли фахівці управління доходів і зборів з фізичних осіб ГУ Міндоходів у Харківській області.

При цьому, з початку червня платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Харківського регіону перерахували на рахунки Держказначейства  576,9 мільйона гривень.

Як зазначають працівники Міндоходів, за п’ять місяців поточного року додатково до бюджету спрямовано понад 100 мільйонів гривень ЄСВ.

Наразі на Слобожанщині щомісячно подають звіти та сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування близько 40 тисяч платників.

Харківські оперативники Міндоходів вилучили скрапленого газу та обладнання для заправки на 300 тисяч гривень

У ході комплексу широкомасштабних заходів під умовною назвою «Акциз-2014», співробітники оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області виявили нелегальну заправку в одному з селищ Харківщини.

Власник автогазозаправочного пункту продавав газ оптом як підприємцям, так і місцевому населенню, але при цьому він не мав відповідної документації.

На момент перевірки у хазяїна АГЗП був відсутній дозвіл на початок роботи підприємства, діяльність якого пов’язана з експлуатацією обладнання підвищеної небезпеки. Таке ведення справ є прямим порушенням  ст. 21 Закону України «Про охорону праці».

Під час проведених заходів оперативники вилучили 4,5 тис. літрів скрапленого газу на загальну суму 35,5 тис. грн. та обладнання заправки на суму майже 270 тис. грн.

У відношенні бізнесмена оперативники склали протокол про адміністративне правопорушення за ч.2 ст. 164 КУпАП. Подальшу долю вилученого обладнання та скрапленого газу буде вирішувати суд згідно діючого законодавства.

Більше 2 тисяч платників Куп’янської ОДПІ отримали «електронний ключ» з початку року

 За словами начальника інспекції Олени Кухтіної, найактивнішими користувачами безкоштовного сервісу залишаються фізичні особи–підприємці  - близько 80%, юридичні особи та громадяни  складають  близько 40 % від загальної кількості клієнтів.

«З метою популяризації електронних сервісів фахівці Куп`янської ОДПІ регулярно проводять безкоштовне навчання із встановлення програмного забезпечення, створення електронних звітів, накладання електронного підпису та відправки їх до органів Міндоходів. Взяти участь у навчанні та освоїти сучасні електронні сервіси запрошуються всі бажаючі», - зазначає посадовець. .

Нагадаємо, у Куп`янській ОДПІ продовжує свою роботу представництво Акредитованого центру сертифікації ключів, де можна безкоштовно отримати електронний ключ.

Доходи, отримані за купонами сертифікату «Військові», не оподатковуються

Міндоходів повідомляє, що при виплаті фізичній особі доходу за пред’явленим сертифікатом казначейського зобов’язання «Військові» він не підлягає оподаткуванню та не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника. Це стосується як доходу, що виплачується АТ «Ощадбанк» кожні шість місяців (сертифікат містить 4 купони), так і одноразового погашення  казначейських зобов’язань.

Також, при продажі сертифікату «Військові» на вторинному ринку,  інвестиційний прибуток, отриманий фізичною особою, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника та не підлягає оподаткуванню.

Нагадаємо, громадяни з метою надання фінансової допомоги вітчизняним Збройним силам для підвищення їх боєготовності та зміцнення обороноздатності держави можуть придбати сертифікати казначейського зобов’язання «Військові» в ПАТ «Державний ощадний банк України».

Міністерством фінансів України, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2014 року №100 «Про випуск казначейських зобов’язань «Військові», з 21 травня розпочато розміщення казначейських зобов’язань «Військові» серії В на пред’явника в документарній формі загальним обсягом 100 млн. гривень із строком обігу 24 місяці, номінальною вартістю 1000 гривень, відсотковою ставкою 7% річних та сплатою купонів кожні шість місяців у розмірі 35 гривень.

Фахівці митниці Міндоходів знайшли 1000 незадекларованих цигарок «Прима»

Цигарки виявили в пункті пропуску «Козача Лопань» Харківської митниці Міндоходів під час проведення митно-прикордонного контролю в електропотязі «Наумівка-Харків».

Власник «тютюнового багажу» - громадянин Росії – під час усного та письмового декларування запевняв, що везе лише особисті речі та  10 пачок цигарок «Прима».  Однак при подальшому огляді у чоловіка були  виявлені ще 50 пачок «тютюнових лиходійок» без фільтру російського виробництва.  Порушник, сподіваючись на «випадок», навіть не намагався приховати цигарки.

У відношенні порушника працівники митниці склали протокол про порушення митних правил за ознаками ст. 472 Митного кодексу України, санкція якої передбачає накладення штрафу у розмірі 100 відсотків вартості предметів правопорушення, з їх конфіскацією. Товар вилучено.

У Харківській митниці нагадують. Відповідно статті 376 Митного кодексу України, громадяни, які досягли 18-річного віку, можуть ввозити тютюнові вироби без сплати митних платежів та без письмового декларування в кількості: 200 сигарет або 50 сигар чи 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, не більше 250 грамів.

27 червня 2014 року – останній день сплати ПДВ за травень

Суб’єкти господарювання, які звітують з ПДВ помісячно, податкову декларацію за травень 2014 року подають до 20 червня 2014 року включно. Водночас, останнім днем сплати суми податкового зобов’язання, зазначеної у поданій податковій декларації, буде 27 червня 2014 року.

Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації.

Якщо останній день строку сплати суми податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, то сплатити необхідно раніше. Нагадуємо, що термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься.

Відповідна норма визначена п.49.18 ст.49 та п.57.1 ст. 57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

ФОП на спрощеній системі оподаткування

Фізичні особи - підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують згідно із законом пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Згідно зі ст. 1 Закону України від 09.07.2003 р. № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі — Закон № 1058) пенсіонер — це особа, яка отримує пенсію, довічну пенсію, або члени її сім’ї, які отримують пенсію в разі смерті цієї особи у випадках, передбачених цим Законом.

Законом № 1058 передбачено такі види пенсійних виплат, як пенсія за віком, пенсія у зв’язку з втратою годувальника та пенсія по інвалідності внаслідок загального захворювання (у тому числі каліцтва, не пов’язаного з роботою, інвалідності з дитинства).

Нагадуємо платникам єдиного внеску - роботодавцям  (підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, та фізичні особи-підприємці, які використовують працю найманих працівників), що 20 червня – останній день сплати єдиного внеску  за травень 2014 року.

Платники єдиного внеску, їх права та обов’язки визначено розділом ІІ Закону україни від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». 

На заміну Міндоходів утворюється Державна фіскальна служба

Кабмін постановив утворити Державну фіскальну службу, яка повинна реорганізувати Міністерство доходів і зборів шляхом перетворення.

Діяльність служби спрямовується та координується безпосередньо Кабміном. Одночасно визнано такою, що втратила чинність, постанову КМУ від 01.03.14 р. № 67 «Про ліквідацію Міністерства доходів і зборів», якою планувалось ліквідувати Міндоходів та відновити діяльність ДПС та Держмитслужби.
Постанова КМУ від 21.05.14 р. № 160 набула чинності з 06.06.14 р.

Платник єдиного податку 2-ї групи отримав попередню оплату в період відпустки

Податковий кодекс не передбачає будь-яких обмежень щодо отрмання доходів єдинниками на період місячної відпустки або у терміни перебування на лікарняному.

Одночасно такі доходи повинні бути відображені в книзі обліку доходів та, відповідно, в податковій декларації платника єдиного податку. Поряд із цим, якщо фактичний вид діяльності платника унеможливлює отримання ним коштів під час відпустки або хвороби (роздрібна торгівля, надання послуг тощо), то такий платник не може звільнятися від сплати єдиного податку в порядку п. 295.5 ст. 295 ПКУ, оскільки отримання коштів є підтвердженням фактичного здійснення зазначеної діяльності у період відпустки/хвороби.

Бажаєте звітувати «електронно» - укладіть відповідний договір

Цей договір укладається або в електронному вигляді за допомогою обраного платником податків програмного забезпечення для підписання та подання електронної звітності, або на паперових носіях.

В електронному вигляді договір підписується платником податків з використанням посилених сертифікатів ключів, сформованих Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів.

«Якщо платник податків перебуває на обліку як платник окремого податку в декількох контролюючих органах, то для подання податкової звітності в електронному вигляді до контролюючих органів такий платник податків має укласти договір «Про визнання електронних документів» та провести обмін посиленими сертифікатами ключів з кожним окремим контролюючим органом», - зауважує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Договір є дійсним до закінчення строку дії посилених сертифікатів ключів. Якщо платник податків подає до контролюючого органу нові посилені сертифікати ключів, цей договір вважається пролонгованим до закінчення строку дії нових посилених сертифікатів ключів.

Звітність в електронному вигляді можна подавати лише після укладання зазначеного договору.

Змінено мінімальні ціни на алкоголь

«З 17 червня 2014 р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.06.2014 р. № 177, якою встановлено нові мінімальні ціни на алкоголь. Даною постановою підвищуються мінімальні ціни на алкогольні напої та вина», зазначає зауважує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Так, підвищення відбудеться у два етапи: з 17 червня до 31 липня 2014 року і з 1 серпня 2014 року. Зауважимо, що в новій редакції розмірів мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв окремими позиціями виділені віскі; ром та інші спиртові дистиляти та спиртні напої, отримані шляхом перегонки зброджених продуктів із цукрової тростини; джин та ялівцева настоянка.

Змінено ставки збору за спеціальне використання води

Законом України від 27.03.2014 № 1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» з 1 квітня 2014 року збільшено ставки ресурсних податків і зборів. Ставки ресурсних податків і зборів, які визначені в абсолютних значеннях, проіндексовано приблизно до рівня прогнозованого індексу споживчих цін на 2014 рік.

Зокрема, ставки збору за спеціальне використання води, встановлені статтею 325 Податкового кодексу України, підвищено приблизно на 8,6% для всіх напрямів і джерел використання (підземних, поверхневих джерел, використаної води для потреб гідроенергетики, водного транспорту, рибного господарства, виробництва напоїв, кар’єрної та дренажної води).

Водночас порядок обчислення та сплати збору в 2014 році залишився незмінним.

Відповідно до пункту 326.1 статті 326 Податкового кодексу України збір за спеціальне використання води обчислюється щоквартально наростаючим підсумком з початку року.

У зв’язку з вищенаведеними змінами, дані в податковій декларації рекомендується відображати двома окремими рядками, з відповідною приміткою у цих рядках:

за перше півріччя 2014 року:

за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» – за ставками, які діяли до 1 квітня 2014 року, та за період «з 01.04.2014 по 30.06.2014 включно» – за новими ставками, що почали діяти з 1 квітня 2014 року;

за три квартали 2014 року:

за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» – за ставками, які діяли до 1 квітня 2014 року, та за період «з 01.04.2014 по 30.09.2014 включно» – за новими ставками, що почали діяти з 1 квітня 2014 року;

за 2014 рік:

за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» – за ставками, які діяли до 1 квітня 2014 року, та за період «з 01.04.2014 по 31.12.2014 включно» – за новими ставками, що почали діяти з 1 квітня 2014 року.

За порушення правил сплати податків – штраф

Якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених Податковим кодексом України (далі - ПКУ), то платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Після закінчення встановлених ПКУ строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

«Неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків, зборів, платежів, тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян», - підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 10 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ви пенсіонер, на спрощеній системі оподаткування? Не платіть ЄСВ

Фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Така норма передбачена частиною 4 ст. 4 Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Разом з цим, фізичні особи-підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей зазначених осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, є платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Як організувати роздрібну торгівлю алкогольними напоями не порушуючи законодавство

Під поняттям «роздрібна торгівля алкогольними напоями» розуміється діяльність із продажу алкогольних напоїв безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших підприємствах громадського харчування. Суб’єкти господарювання підприємці – платники єдиного податку мають право здійснювати роздрібну торгівлю тільки пивом та столовими винами. Слід звернути увагу, що напої типу «Бренді-кола», «Ром-кола», «Джин-тонік» тощо саме і є лікеро-горілчаними. Такими напоями підприємець-«єдиноподатник» торгувати не має права. Торгувати алкогольними напоями можливо лише за умови виконання певних умов. Одна з них (яку потрібно виконати до того, як почнете торгувати алкоголем) – придбання ліцензії (роздрібна торгівля алкогольними напоями може здійснюватися винятково за наявності ліцензії).

На території ринків продавати алкогольні напої можна тільки в спеціалізованих торговельних підприємствах (магазинах) і в спеціалізованих відділах (секціях) підприємств (магазинів) з універсальним асортиментом продовольчих товарів. При цьому у суб'єкта має бути місце торгівлі, що відповідає визначенню згідно із Законом № 481: місце торгівлі - місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів - без обмеження площі, для алкогольних напоїв - торговельною площею не менше 20 кв. м, обладнане електронними контрольно-касовими апаратами (незалежно від їх кількості) або де є товарно-касові книги (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів.

Перенесення граничного терміну сплати єдиного соціального внеску

Відповідно до частини 8 статті 9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» платники єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування – роботодавці зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.
Порядок нарахування і сплати єдиного внеску затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 455 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 вересня 2013 року за № 1622/24154.

Пунктом 4.10 розділу ІV Інструкції № 455 встановлено, що у разі, якщо останній день строків сплати єдиного внеску припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

«Левову» частку єдиного податку сплачують фізичні особи – підприємці

Про це повідомила під час  спілкування із представниками ЗМІ заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Інна Богатирьова.

За 5 місяців поточного року платники податків Куп`янської ОДПІ, які працюють  на спрощеній системі оподаткування,  сплатили до бюджету  більше ніж  5,3  млн.грн. Порівняно з минулим роком надходження зросли майже на 1 млн.грн.

83 % всіх надходжень єдиного податку, а саме – 4,3 млн.грн., сплачено фізичними особами – підприємцями, від діяльності  платників єдиного податку – юридичних осіб  до бюджету надійшло – 979 тис. грн.

«Для переходу на спрощену систему оподаткування з III кварталу платникам податків необхідно подати відповідну  заяву до 13 червня 2014 року. Варто пам`ятати, що такий перехід можливий один раз протягом календарного року. Крім того, підприємці можуть вести книгу обліку доходів в електронному вигляді. Маючи  електронний ключ, платники мають змогу автоматично заповнювати на підставі даних книги податкову звітність та направляти її в режимі он-лайн до Міндоходів України», - підкреслила наприкінці зустрічі посадовець.

Слід зазначити, що загалом у Куп`янській ОДПІ зареєстровано 1923 платника податків, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, з яких 1806 – це фізичні особи-підприємці, а 117 – юридичні особи.

Випускникам необхідно завчасно подбати за власний ідентифікаційний номер

«Напередодні вступної кампанії до вищих та середніх навчальних закладів майбутнім абітурієнтам слід завчасно подбати про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера входить до пакету документів, що подаються до навчальних закладів при вступі», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків, потенційний абітурієнт звертається до Центрів обслуговування платників Куп`янської ОДПІ. З собою потрібно мати оригінал паспорта. У разі, коли випускник ще не досягнув 16-річчя, подбати про реєстраційний номер облікової картки платника податків повинні батьки. Для цього необхідно пред`явити свідоцтво про народження дитини та паспорт громадянина України одного з батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською мовою, то треба подати засвідчений у встановленому законодавством порядку переклад такого свідоцтва українською мовою. Зазвичай документ (довідка), що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі видається протягом п’яти робочих днів з дня звернення фізичної особи, її законного представника або уповноваженої особи до державної податкової інспекції за місцем проживання. У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки.

Щоб уникнути черг та непорозумінь в період вступної кампанії працівники податкової інспекції звертаються з проханням до майбутніх абітурієнтів не відкладати візит до податкової інспекції на останні дні.

Коли можуть анулювати реєстрацію підприємця як єдинщика?

Згідно з положеннями Податкового кодексу України реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі:

1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву;

2) припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем відповідно до закону - в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;

3) у випадках, визначених п. п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу.
У разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку вимог, встановлених Податковим кодексом, анулювання реєстрації платника єдиного податку проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення.

В такому випадку суб’єкт господарювання має право обрати або перейти на спрощену систему оподаткування після закінчення чотирьох послідовних кварталів з моменту прийняття рішення контролюючим органом.

Чи збільшується ставка єдиного податку для платників єдиного податку у разі використання ними праці найманих працівників?

Відповідно до п. 293.1 ст. 293 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями ставки єдиного податку встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, та у відсотках до доходу (відсоткові ставки).

Зокрема, у п. 293.2 ст. 293 ПКУ визначені межі розміру фіксованих ставок, які встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць для платників єдиного податку першої та другої груп.

У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності (п. 293.6 ст. 293 ПКУ).
У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений ст. 293 ПКУ для відповідної групи таких платників єдиного податку (п. 293.7 ст. 293 ПКУ). Ставки єдиного податку у відсотках до доходу (відсоткові ставки) для фізичних осіб – підприємців - платників єдиного податку третьої та п’ятої груп, визначені у п. 293.3 ст. 293 ПКУ.

Слід зазначити, що згідно з п. 293.4 ст. 293 ПКУ ставка єдиного податку встановлюється для платників єдиного податку першої - третьої і п’ятої груп у розмірі 15 відсотків:

1) до суми перевищення обсягу доходу, визначеного у п. п. 1, 2, 3 п. 291.4 ст. 291 ПКУ;

2) до доходу, отриманого від провадження діяльності, не зазначеної у реєстрі платників єдиного податку, віднесеного до першої або другої групи;

3) до доходу, отриманого при застосуванні іншого способу розрахунків, ніж зазначений у гл. 1 Розділу ХІV ПКУ;

4) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

Разом з цим, нормами ПКУ не передбачено збільшення ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців - платників єдиного податку другої, третьої і п’ятої груп в залежності від використання ними праці найманих працівників.

Строки розрахунку за ЗЕД – операціями – 90 днів

Це передбачено постановою Національного банку України від 12 травня 2014 року за № 270 «Про зміну строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів і запровадження обов’язкового продажу надходжень в іноземній валюті». Крім того, цим документом запроваджено вимоги щодо обов’язкового продажу на міжбанківському валютному ринку України надходжень в іноземній валюті з-за кордону на користь юридичних осіб, які не є уповноваженими банками, фізичних осіб – підприємців, іноземних представництв (крім офіційних представництв), на рахунки, відкриті в уповноважених банках для ведення спільної діяльності без створення юридичної особи, а також надходжень в іноземній валюті на рахунки резидентів, відкриті за межами України на підставі індивідуальних ліцензій Національного банку також надходжень в іноземній валюті із-за меж України на користь фізичних осіб в сумі, що дорівнює або перевищує в еквіваленті 150000 гривень за місяць.

Винятком є надходження із-за меж України в іноземній валюті на користь фізичних осіб (резидентів та нерезидентів), що повернуті у зв’язку з неправильно зазначеними реквізитами.

Ці норми діятимуть з 20 травня до 20 серпня 2014 року.
Частка надходжень в іноземній валюті у вигляді валютної виручки резидентів від продажу товарів за зовнішньоекономічними договорами, що підлягає обов’язковому продажу на міжбанківському валютному ринку України, відповідно до постанови Правління Нацбанку від 12 травня 2014 року №271 «Про встановлення розміру обов’язкового продажу надходжень в іноземній валюті» - становить 50%.

З початку року надходження єдиного внеску склали 74,4 млрд. гривень

Протягом січня-травня 2014 року органами доходів і зборів зібрано 74,4 млрд. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Індикативні показники Міністерства фінансів України виконано на 102,4 відсотка.

Як свідчить статистика Міндоходів, незважаючи на складні економічні та політичні умови надходження єдиного внеску продовжують перевищувати минулорічні показники.

Зокрема, протягом зазначеного періоду без урахування АР Крим та м. Севастополь надходження з єдиного внеску склали 72,9 млрд. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року цьогорічна сума надходжень зросла на 1,5 млрд. гривень.
Надходження травня з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 14,6 млрд. грн. Це перевищує відповідний показник минулого року на 300,8 млн. гривень.

Нагадаємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до законодавчо визначених пропорцій та перераховується за призначенням на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

Для отримання торгового патенту - надайте заявку заявка

Відповідно до підпункту 267.1.1 статті 267 Податкового кодексу України суб’єктам господарювання слід придбати торговий патент для здійснення таких видів діяльності:

а) торговельна діяльність у пунктах продажу товарів;

б) діяльність з надання платних побутових послуг; в) торгівля валютними цінностями у пунктах обміну іноземної валюти; г) діяльність у сфері розваг (крім проведення державних грошових лотерей).

Для провадження торговельної діяльності торгові патенти придбаються окремо для кожного пункту продажу товарів (кожного термінала).

Для придбання торгового патенту необхідно подати до територіального органу Міндоходів за місцем сплати збору (за місцезнаходженням пункту продажу товарів) правильно заповнену заявку, яка повинна містити такі відомості:

• найменування суб'єкта господарювання, код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) та прізвище, ім'я, по батькові суб'єкта господарювання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичної особи);

• юридичну адресу (місцезнаходження) суб'єкта господарювання, а у разі якщо патент придбається для відокремленого підрозділу – місцезнаходження такого відокремленого підрозділу згідно з документом, що засвідчує право власності (оренди);

• вид підприємницької діяльності, для провадження якої придбається торговий патент;

• вид торгового патенту;

• найменування документа про повну або часткову сплату збору;

• назву та фактичну адресу (місцезнаходження) пункту продажу товарів, пункту з надання платних послуг, пункту обміну іноземної валюти, грального місця, позначення «виїзна торгівля»;

• назву, дату, номер документа, що засвідчує право власності (оренди);

• період, на який придбавається торговий патент.

Встановлення будь-яких додаткових умов щодо придбання торгового патенту не дозволяється. Форму Заявки на придбання торгового патенту затверджено наказом Міндоходів від 30.12.2013 р. №867.

Наведені в поданій суб'єктом господарювання заявці відомості звіряються працівником органу Міндоходів з оригіналами або нотаріально посвідченими копіями документів, на підставі яких заповнено таку заявку, під час подання заявки.
Оригінали або нотаріально посвідчені копії документів, пред'явлені суб'єктом господарювання на звірку, в органі Міндоходів не залишаються. У разі невідповідності відомостей, наведених у поданій суб'єктом господарювання заявці, документам, на підставі яких заповнено таку заявку, або невнесення до заявки всіх необхідних відомостей орган Міндоходів має право відмовити у видачі торгового патенту суб'єкту господарювання.

Власник ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями звітує до податкової щомісяця

Платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства є суб`єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво.

«Такі платники подають щомісяця протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного місяця, розрахунок суми збору. Він подається до органу доходів і зборів за місцем перебування платника на податковому обліку», - підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Звертаємо увагу, що розрахунок суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства подається незалежно від наявності у платника об'єкта оподаткування. Тобто суб'єкт господарювання, який отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, але діяльність з продажу алкогольних напоїв з моменту отримання ліцензії не здійснював, повинен подавати розрахунок суми збору.

Змінені розміри ЄСВ для осіб, що бажають брати участь в добровільному соціальному страхуванні

Куп`янської ОДПІ нагадує, що з 1 травня 2014 року діють нові розміри ЄСВ для осіб, що бажають добровільно брати участь в загальнообов`язковому державному соціальному страхуванні.

Так, члени фермерських і особистих селянських господарств, залежно від виду страхування, сплачують ЄСВ в наступних розмірах:

- на випадок безробіття - 0,5 %;

- у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності - 1,7 %;

- від нещасного випадку - 1,61 %;

- на пенсійне страхування - 34,3 %.

Особи, які досягли 16-річного віку і не відносяться до платників ЄСВ, визначеним пунктами 2-14 частин 1 статті 4 Закони № 2464, сплачують внески на пенсійне страхування у розмірі 34,3 %.

Відповідні зміни передбачені Законом України від 27.03.2014 р. № 1166 - VII.

Юридичним особам слід зробити перерахунок податку на нерухомість

Нагадаємо, що платники податку – юридичні особи зобов`язані були подати декларації за звітний 2014 рік до 20 лютого 2014 року, в яких мав бути розрахований податок на нерухоме майно за 2014 рік з поквартальною розбивкою. Враховуючи Закон України №1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи…», який вніс зміни до ст. 265 Податкового кодексу України, зокрема, слова «житлова площа» замінив словами «загальна площа», юридичним особам необхідно здійснити перерахунок податку, подавши уточнюючі декларації. Зробити це необхідно до закінчення граничного терміну сплати авансових внесків з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за II квартал 2014 року, тобто до 30 липня 2014 року.

Детальніше про це йдеться в Узагальнюючій податковій консультації щодо оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затвердженій наказом Міндоходів України 25.04.2014 №263.

Строк зберігання документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, становить 1095 днів

Документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, повинні зберігатися 3 роки.

Після закінчення строків зберігання документів суб`єкт господарювання, в установленому законодавством порядку передає їх до архіву.

«Разом з тим, якщо зазначені вище документи, пов`язані з предметом перевірки, проведенням процедури адміністративного оскарження прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення або судового розгляду, то такі документи повинні зберігатися до закінчення перевірки та передбаченого законом строку оскарження прийнятих за її результатами рішень та/або вирішення справи судом, але не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності», наголошує заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Інна Богатирьова.

Електронне митне декларування на Харківщині невтомно наближається до 100%

Переваги митного декларування в електронному вигляді позитивно оцінює все більша кількість суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, що здійснюють оформлення у Харківській митниці Міндоходів.

Про популярність цього сервісу та активний перехід бізнесу на безпаперове митне оформлення вантажів, свідчить статистика поточного року. За даними фахівців митниці, у січні та лютому 2014 року доля митних декларацій, оформлених в електронному вигляді складала 94-96%, у березні-квітні – 97-98%, у травні їх вже було майже 99%. При цьому, у 2012 році лише 18% митних декларацій подавалося в електронному вигляді.

Процедура електронного митного декларування дозволяє надавати електронні документи безпосередньо з офісу чи дому у зручний для бізнесмена час. Такий сервіс створює сприятливі умови для розвитку і прискорення товарообігу, зменшує відмінності між митними процедурами країн світу.

На митниці відзначають, що перспективою розвитку цього сервісу є досягнення 100-відсоткового декларування суб’єктами товарів й транспортних засобів.

Акцизний податок

Листом від 30.05.2014 р. № 12708/7/99-99-21-05 Міндоходів України повідомлено, що перелік даних чинних з 01.06.2014 р. декларацій про встановлені виробником або імпортером максимальні роздрібні ціни на тютюнові вироби розміщено на сайті Міндоходів України за адресою: http://minrd.gov.ua/Головна/ДОВІДНИКИ, РЕЄСТРИ, ПЕРЕЛІКИ/ПЕРЕЛІКИ/.

Податок на доходи фізичних осіб

Міндоходів України, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України, з метою забезпечення однакового підходу до практичного застосування норм податкового законодавства затверджено Узагальнюючу податкову консультацію щодо оподаткування сум страхового відшкодування, які виплачуються банку — вигодонабувачу при настанні страхового випадку з предметом застави (автомобілем) та спрямовуються банком на погашення кредиту.

Визнано такою, що втратила чинність, Узагальнюючу податкову консультацію, затверджену власним наказом від 22.11.2013 р. № 701.

Застосування нових ставок земельного податку за земельні ділянки в межах населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

З якої дати при обчисленні розміру земельного податку за земельні ділянки, розташовані в межах населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, враховується зміна ставок податку згідно із Законом № 1166?

З 1 квітня 2014 р. Законом України від 27.03.2014 р. № 1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» (далі — Закон № 1166) внесено зміни до Податкового кодексу України (далі — Податковий кодекс), зокрема в частині збільшення ставок земельного податку за земельні ділянки, розташовані в межах населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Так, при оподаткуванні земельних ділянок, розташованих в межах населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, застосовуються встановлені п. 275.1 ст. 275 Податкового кодексу ставки земельного податку в гривнях за 1 м2, визначені за групами населених пунктів залежно від чисельності населення з урахуванням відповідних коефіцієнтів, установлених цим пунктом та п. 275.2 зазначеної статті.

Ставки податку за земельні ділянки (за винятком сільськогосподарських угідь та земель лісогосподарського призначення) диференціюють і затверджують відповідні сільські, селищні, міські ради виходячи із ставок податку, встановлених п. 275.1 ст. 275 Податкового кодексу, функціонального використання та місцезнаходження земельної ділянки, але не більше трикратного розміру цих ставок податку з урахуванням коефіцієнтів, установлених п. 275.2 зазначеної статті.

При цьому рішення рад щодо затвердження ставок податку за земельні ділянки набирають чинності у строки, встановлені відповідно до п. 271.2 ст. 271 Податкового кодексу.

Як визначено цим пунктом, рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюються відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Таким чином, нові ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані в межах населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено (встановлені Законом № 1166), застосовуватимуться при обчисленні земельного податку з 1 січня 2015 р. за умови офіційного оприлюднення до 15 липня 2014 р. відповідних рішень рад щодо затвердження ставок податку.

Надання в оренду платником єдиного податку власних нежилих приміщень

Товариство є власником нежилих приміщень першого поверху в адміністративній будівлі. Право власності на них зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. При цьому товариство є платником єдиного податку, отримує дохід саме від надання в оренду власних нежилих приміщень, і єдиний вид його діяльності — надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна. Чи сплачуватиме товариство до бюджету земельний податок?

Відповідно до ст. 120 Земельного кодексу України (далі — Земельний кодекс) у разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду кількома особами право на земельну ділянку визначається пропорційно до часток осіб у праві власності жилого будинку, будівлі або споруди. Підстави та порядок набуття права на землю визначено розділом IV цього Кодексу.

Пунктом 287.6 ст. 287 Податкового кодексу встановлено, що при переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовано такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно (п. 287.8 ст. 287 Кодексу).

Відповідно до пп. 297.1.4 п. 297.1 ст. 297 Податкового кодексу платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності із земельного податку, крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються ними для провадження господарської діяльності.

Господарська діяльність — діяльність особи, що пов’язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договором комісії, доручення та агентськими договорами (пп. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 зазначеного Кодексу).

Статтями 793 — 797 Цивільного кодексу України (далі — Цивільний кодекс) зазначено порядок оформлення найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини).

Так, ст. 796 цього Кодексу встановлено, що одночасно з правом найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) наймачеві надається право користування земельною ділянкою, на якій вони знаходяться, а також яка прилягає до будівлі або споруди, у розмірі, необхідному для досягнення мети найму. У договорі найму сторони можуть визначити розмір земельної ділянки, що передається наймачеві.

Якщо розмір земельної ділянки у договорі не визначено, наймачеві надається право користування усією земельною ділянкою, якою володів наймодавець, тобто використання наймачем земельної ділянки, яка знаходиться під будівлею та прилягає до будівлі, є обов’язковою умовою надання в оренду будівлі або її частини.

Крім того, відповідно до ст. 797 Цивільного кодексу плата, яка справляється з наймача будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), складається з плати за користування нею і плати за користування земельною ділянкою.

Враховуючи норми чинного законодавства, товариство у разі надання в оренду будівель, споруд або їх частин за договором оренди іншому суб’єкту господарювання (тобто господарська діяльність орендодавця здійснюється за рахунок здачі в оренду майна) податок за земельні ділянки під такими будівлями, спорудами, їх частинами сплачує у порядку та за ставками, визначеними Податковим кодексом.

Надання земельної ділянки в суборенду

Юридична особа є орендарем земельної ділянки згідно з укладеним із сільською радою в установленому порядку договором оренди. Водночас така юридична особа уклала з іншою особою договір суборенди цієї земельної ділянки. Хто в такому випадку подаватиме податкову звітність та здійснюватиме  плату за земельну ділянку до бюджету?

Орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності — обов’язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (пп. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу).

Відповідно до п. 288.1 ст. 288 зазначеного Кодексу підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки, а об’єктом оподаткування — земельна ділянка, надана в оренду (пункти 288.2 та 288.3 зазначеної статті).

Як визначено ст. 8 Закону України від 06.10.98 р. № 161-XIV «Про оренду землі», орендована земельна ділянка або її частина може передаватися орендарем в суборенду без зміни цільового призначення, якщо це передбачено договором оренди або за письмовою згодою орендодавця. Якщо протягом одного місяця орендодавець не надішле письмового повідомлення щодо своєї згоди чи заперечення, орендована земельна ділянка або її частина може бути передана в суборенду.

При цьому умови договору суборенди земельної ділянки повинні обмежуватися умовами договору оренди земельної ділянки і не суперечити йому.

Згідно з п. 288.6 ст. 288 Податкового кодексу плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

Враховуючи, що законодавством передбачено сплату плати за землю у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, а платником орендної плати є орендар земельної ділянки, юридична особа, яка орендує в органу місцевого самоврядування земельну ділянку та уклала з іншим суб’єктом господарювання договір суборенди на цю земельну ділянку, сплачує орендну плату за таку земельну ділянку та подає податкову декларацію відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки.

Нова податкова адреса - новий електронний цифровий підпис

Коли у платника податків виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі у межах одного адміністративного району), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів.

Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис (ЕЦП) платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно переукласти.

Крім цього, платник податку може надіслати в орган доходів і зборів за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку податкові документи в електронному вигляді після того як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів, а також органу доходів і зборів надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/6178 | Переглядів: 30Дата публікації: 12:59 24.06.2014