Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Платниками Куп’янської ОДПІ протягом 5 місяців 2014 року майже 85 млн. грн.

Про це на брифінгу для представників місцевих ЗМІ повідомила начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

«До Загального фонду Державного бюджету надійшло за січень-травень 2014 року надходжень у сумі 13, 9 млн. грн., найбільші суми надходжень значаться по податку на прибуток – 5,6 млн. грн. та податку на додану вартість – 4,6 млн. грн.», - повідомила посадовець.

Місцевий бюджет з початку року отримав 69, 5 млн. грн., що на 512,5 тис. грн.. більше відповідного періоду минулого року. Найбільше сплачено до місцевого бюджету по таким платежам як: податок на доходи фізичних осіб в сумі 50,5 млн. грн., плата за землю з юридичних та фізичних осіб більш ніж 9 млн. грн., єдиний податок з юридичних та фізичних осіб в сумі 5,5 млн. грн. Лише протягом травня поточного року платниками Куп’янської ОДПІ сплачено до бюджетів усіх рівнів понад 17 млн. грн.

«Для якісного обслуговування платників на офіційному сайті Міндоходів продовжують функціонувати електронні сервіси. А фахівцями Куп`янської ОДПІ, в свою чергу, буде зроблено все можливе для того, щоб платники податків мали змогу максимально комфортно сплачувати податки», - зазначила наприкінці брифінгу Олена Кухтіна.

Фахівці Куп`янської ОДПІ відзначили представників місцевих ЗМІ з професійним святом

За активну інформаційну    підтримку,  сприяння у формуванні і підвищенні  податкової культури платників  податків журналісти та керівники таких відомих і шанованих засобів масової інформації, як, «Куп`янська ТРК», радіостанція «Классное радио» і газет «Десятка + », «Франт» та «Куп`янчанка» отримали почесні грамоти і подарунки.

Саме завдяки оперативному інформуванню про роботу органів Міндоходів зменшуються конфліктні ситуації, досягаються партнерські взаємовіоносини і, як наслідок, на добровільній основі забезпечуються надходження до бюджету податків і зборів.

Наостанку, за доброю традицією, журналісти та міндоходівці зробили спільне фото на згадку про свято. В свою чергу, журналісти щиро дякували посадовцям за виявлену їм повагу.

Щиро бажаємо, щоб професійна справа завжди приносила усім журналістам лише радість та задоволення. Гарних вам тиражів, високих рейтингів, нових перемог, успіху, розуміння, підтримки і визнання читачів, телеглядачів та радіослухачів!

У Харківській області виявлено схем по «відмиванню» коштів на 18 млрд.грн.

З початку року за даними управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом ГУ Міндоходів у Харківській області, до Банку даних сумнівних фінансових операцій було внесено 42 повідомлення на загальну суму 18 088,1 млн.грн. При цьому, сума виявлених імовірно легалізованих коштів склала 12,2 млн.грн.

За результатами розгляду матеріалів, переданих у правоохоронні органи, до Єдиного реєстру досудових розслідувань  внесено 19 повідомлень про кримінальні правопорушення. Більшість кримінальних правопорушень стосується привласнення майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем - ст. 191 КК України.  Також кримінальні справи порушувались за ознаками злочинів, передбачених, зокрема,  ст. 212 КК України – ухилення від сплати податків, ст. 209 КК України – відмивання доходів одержаних злочинним шляхом.

Одним із пріоритетних напрямків роботи управління є виявлення правопорушень у сфері державних закупівель.

Так, у січні-травні поточного року співробітники управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, провели 10 розслідувань відносно учасників держзакупівель. Сума збитків при цьому склала понад 73,4 млн.грн.

За їх результатами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 4 кримінальних правопорушення. Приймаються заходи щодо повернення коштів до бюджету.

З 1 липня оподатковуватимуться відсотки за депозитами

З  1 липня 2014 року наберуть чинності зміни до Податкового кодексу України, внесені Законом України від 27.03.2014 № 1166-VII „Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні” в частині обкладення податком на доходи фізичних осіб процентів по депозитах.

Так, дохід фізособи у вигляді процентів, нарахованих на поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок а також процентів, нарахованих на внесок (депозит) члена кредитної спілки у кредитній спілці, обкладатиметься ПДФО за ставкою 15 відсотків. При цьому база оподаткування визначається як сума процентів, що перевищує на рік 17 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, установленого законом на 1 січня звітного року (у 2014 році — сума процентів понад 20706 грн.).

Утримувати і перераховувати до бюджету ПДФО зобов’язані кредитні спілки та інші організації, що виплачують проценти фізособі. А ось банківські установи звільнені від зобов’язання утримувати і перераховувати податок із суми доходу у вигляді процентів, але повинні подавати інформацію до територіальних органів Міндоходів за встановленою формою (№ 1ДФ). У ній банки тільки зазначатимуть суму доходу у вигляді нарахованих процентів. А сума податку повинна бути сплачена фізособою самостійно — за результатами подання річної декларації про майновий стан і доходи.

При цьому,зауважують у Нововодолазькій ОДПІ ,  якщо база оподаткування звітного податкового року (для процентів з вирахуванням  17 прожиткових мінімумів):

- не перевищує 204 прожиткових мінімуми (у 2014 році - 248472 грн.) - до суми перевищення застосовується ставка 15 %;

- перевищує 204, але не більше 396 прожиткових мінімумів (у 2014 році - 482328 грн.) - до суми перевищення застосовується ставка 20 %;

- перевищує 396 прожиткових мінімумів - до суми перевищення застосовується ставка 25 %.

Термін подання Звіту про контрольовані операції продовжено

30 травня набрав чинності Закон України від 13.05.2014 № 1260-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення трансфертного ціноутворення», яким запроваджено вагомі зміни до контролю у сфері трансфертного ціноутворення.

А саме термін подання Звіту про контрольовані операції за період з 1 вересня по 31 грудня 2013 року продовжено до 1 жовтня 2014 року.

 Ті платники податків, які не подали зазначений Звіт за 2013 рік у термін до 1 травня 2014 року або припустились помилок при  його складанні, мають право у строк до 01.10.2014 подати звітний новий Звіт без застосування штрафних санкцій за його несвоєчасне подання.

Отримати соціальну пільгу можна лише за місцем основної роботи

Користуватися податковою соціальною пільгою працівник має право лише за одним місцем роботи.

Отримання та оподаткування ПДФО заробітної плати сумісників (внутрішніх та зовнішіх) нічим не відрізняється від оподаткування заробітної плати основних працівників.

Слід зазначити, що при внутрішньому сумісництві податком з доходів фізичних осіб оподатковується сукупний дохід працівника (оплата за основним місцем роботи плюс оплата за сумісництво), отриманий від одного працедавця.

Крім цього, працівник може отримувати доплату, саме доплату за суміщення професій (посад),  оподаткування ПДФО  з цієї доплати здійснюється в складі нарахованого місячного доходу працівника на загальних підставах.

Перерахунок податку на нерухоме майно юридичні особи повинні здійснити до 30 липня

Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію встановленої форми з розбивкою річної суми податку рівними частками поквартально . Для новостворених об'єктів житлової нерухомості така декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на даний об’єкт.

Тобто платники податку – юридичні особи зобов’язані були подати декларації за звітний 2014 рік до 20 лютого 2014 року, в яких розрахувати податкове зобов’язання за 2014 рік з поквартальною розбивкою, зауважує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна .

Враховуючи те, що з 1 квітня 2014 року Законом України від 27.03.2014 року №1166-VII "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні" внесено зміни до ст. 265 Податкового кодексу України, зокрема, слова "житлова площа" замінені словами "загальна площа", юридичним особам необхідно здійснити перерахунок податку, подавши уточнюючі декларації. Зробити це необхідно до закінчення граничного терміну сплати авансових внесків з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за II квартал 2014 року, тобто
до 30 липня 2014 року.

Отже , до затвердження нових форм звітності з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, платникам податків – юридичним особам у колонці 3 "Житлова площа об’єкта нерухомості" декларації та у колонках 7 "Житлова площа відповідно до документів, що підтверджують право власності (усього)", 9 "Розмір частки/поділу житлової площі, яка знаходиться у спільній частковій, спільній сумісній власності³" додатка до такої декларації, пропонується вказувати загальну площу об’єкта житлової нерухомості, у т.ч. його частки.

Про електронну звітність

Платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

Після підготовки такого документа на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі — ЕЦП) посадових осіб платника податків у такому порядку: першим — ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера), другим — ЕЦП керівника, третім — ЕЦП, який є аналогом відбитка печатки платника податків.

Водночас якщо у платника податків штатним розкладом не передбачена посада головного бухгалтера, то при поданні звітності в електронному вигляді ЕЦП посадових осіб накладаються у такому порядку: першим — ЕЦП керівника, другим — ЕЦП, який є аналогом відбитка печатки платника.

Цьогоріч «підакцизники» Харківщини сплатили до бюджету понад 141,6 млн. гривень

Саме така сума акцизного податку надійшла до бюджету з початку року (без СДПІ з обслуговування великих платників у м. Харкові), кажуть в управлінні контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ Міндоходів у Харківській області.

Як зазначила в.о. начальника ГУ Міндоходів у Харківській області Світлана Пажина, лише у травні суб’єкти господарювання Харківщини сплатили до державного бюджету 95,7 млн. грн. акцизного податку. Окрім цього до місцевих бюджетів регіону надійшло 3 млн. грн. за ліцензії на право оптової  та роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами.

Нагадаємо, що акцизний податок сплачується за спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво; тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну; нафтопродукти, скраплений газ; автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли.

У відомстві також звертають увагу на те, що з 1 липня цього року ставки акцизного податку на алкогольні напої та тютюнові вироби підвищаться на 25%.

Так, на вермути та кріплені вина ставка акцизу збільшується з 2,86 грн. до 3,58 грн. за літр, вина ігристі - з 4,16 грн. до 5,2 грн. за літр. Ставка акцизу на спирт, спиртові дистиляти, алкогольні напої підвищується з 56,42 грн. до 70,53 грн. за літр 100% спирту. Тобто ціна за 1 пляшку горілки об’ємом 0,5 літра збільшиться в середньому на 4 гривні.

Специфічні ставки акцизу на сигарети без фільтра збільшуються з 77,5 до 96,88 грн. за тис. шт., з фільтром - з 173,2 до 216,5 грн. за тис. шт. Тож ціна за одну пачку цигарок збільшиться в середньому на півтори гривні.

Оперативники Міндоходів Харківщини вилучили 3 тонни нелегального бензину

Співробітники оперативно-слідчих підрозділів ГУ Міндоходів у Харківській області протягом травня припинили незаконний продаж майже 3 тонн бензину, на загальну суму більше ніж 28 тис. грн. При цьому жоден з «підприємців» не мав ані державної реєстрації як суб’єкта господарської діяльності, ані ліцензії на право здійснення торгівлі підакцизними товарами.

Бензин спритні ділки продавали прямо у каністрах зі своїх домівок.

Про це повідомив виконуючий обов’язки начальника оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області Дмитро Резніченко.

Посадовець розповів, що відносно «підприємців», які незаконно торгували паливом, складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.164 КУпАП.

Нагадаємо, що в Україні продовжує свою дію комплекс широкомасштабних заходів під умовною назвою «Акциз-2014». Головна мета операції  -  це  посилення державного контролю за виробництвом та обігом підакцизних товарів і детінізація вказаного ринку.

Так, лише у травні працівники оперативного управління Міндоходів Харківщини вилучили з незаконного обігу підакцизної продукції на загальну суму більше ніж 1,5 мільйона гривень.

Умови придбання ОВДП "Військові"

Міністерство фінансів України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01 квітня 2014 року №100 «Про випуск казначейських зобов’язань «Військові» з 21 травня 2014 року розпочало розміщення казначейських зобов’язань «Військові» серії В на пред’явника в документарній формі загальним обсягом 100 млн. гривень із строком обігу 24 місяці, номінальною вартістю 1000 гривень, відсотковою ставкою 7% річних та сплатою купонів кожні шість місяців у розмірі 35 гривень.

Продаж казначейських зобов’язань фізичним особам буде здійснюватися в понад 2200 установах Публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» на всій території України за продажною вартістю, що встановлена Міністерством фінансів (наказ Міністерства фінансів «Про затвердження Порядку визначення вартості продажу казначейських зобов'язань «Військові» серії В та форми бланка сертифіката казначейського зобов'язання «Військові» серії В» від 17.04.2014 №415, зареєстрований в Міністерстві юстиції від 25.04.2014 за №450/25227).

З метою забезпечення однакового рівня дохідності для покупців, вартість продажу казначейських зобов’язань змінюється залежно від часу їх розміщення. У перший день казначейські зобов’язання продаються за номінальною вартістю, а в наступні дні їх розміщення здійснюється за вартістю продажу, яка зростає з урахуванням накопиченого доходу, виходячи із встановленого розміру доходу за купоном (чим ближчий час купонної виплати, тим вища ціна продажу).

Перевагами такого інструменту інвестування коштів, як казначейські зобов’язання України, для населення є: надійність, гарантована державою, доступна номінальна вартість, випуск в документарній формі на пред’явника, що значно спрощує процедуру купівлі, обігу та погашення, відсутність оподаткування доходів, отриманих за казначейськими зобов’язаннями.

Для успішної реалізації проекту випуску казначейських зобов’язань «Військові» чітко визначається мета залучення коштів та формулюється заклик до спільноти щодо об’єднання зусиль, бажань та намірів долучитися до розбудови нової країни шляхом спрямування власних коштів на придбання державних цінних паперів, а також створення можливостей відчути причетність до вирішення загальнонаціональних проблем, об’єднання зусиль та ресурсів, надати фінансову допомогу вітчизняним Збройним Силам з метою підвищення їх боєготовності та зміцнення обороноздатності держави.

Маєте ліцензію – можете торгувати слабоалкогольними напоями

Відповідно до вимог чинного законодавства роздрібна торгівля алкогольними напоями (окрім столових вин) може здійснюватись суб’єктами господарювання усіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

Нагадаємо, що алкогольні напої - це продукти, одержані шляхом спиртового бродіння цукромістких матеріалів або виготовлені  на основі харчових  спиртів з вмістом спирту етилового понад 1,2 відсотка об’ємних одиниць, які відносяться до товарних груп Гармонізованої системи опису та кодування товарів під кодами 22. 04, 22. 05, 22.06, 22. 08.

Слабоалкогольні напої – це алкогольні напої з вмістом етилового спирту від 1,2 до 8,5 відсотка об’ємних одиниць та екстрактивних речовин не більш як 14,0 г на 100 см3, виготовлені на основі  водно-спиртової суміші з використанням інгредієнтів, напівфабрикатів та консервів, насичені чи ненасичені діоксидом вуглецю.

Тому суб’єкти господарювання мають право здійснювати роздрібну торгівлю такими слабоалкогольними напоями як «Джин-тонік», «Ром-кола», «Бренді-кола», «Лонгер» виключно за наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

Подарунковий сертифікат підлягає оподаткуванню ПДВ

Згідно із п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Відповідно до п. 188.1 ст. 188 ПКУ база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості (у разі здійснення контрольованих операцій - не нижче звичайних цін, визначених відповідно до ст. 39 ПКУ) з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв’язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб’єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів).

До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв’язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До складу договірної (контрактної) вартості не включаються суми неустойки (штрафів та/або пені), три проценти річних та інфляційні, що отримані платником податку внаслідок невиконання або неналежного виконання договірних зобов’язань.

Таким чином, операції з продажу та безоплатного постачання іншим особам подарункових сертифікатів, які передбачають їх обмін на товари/послуги, оподатковуються ПДВ в загальновстановленому порядку за основною ставкою.

Реєстрація «єдинника» - легко!

Суб’єкти господарювання можуть стати платниками спрощеної системи оподаткування з моменту їх державної реєстрації. Для цього слід подати відповідну реєстраційну заяву державному реєстратору разом з реєстраційною карткою. Державний реєстратор передає електронну копію заяви разом з відомостями із картки до відповідного органу Міндоходів.Зареєструвати платника єдиного податку або надати письмову вмотивовану відмову орган Міндоходів повинен протягом 2 робочих днів з дня отримання заяви від особи або від державного реєстратора.

За бажанням зареєстрований платник може безкоштовно отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку, який діятиме до внесення змін до Реєстру. Отримання витягів не є обов’язковим, оскільки інформація про зареєстрованих та скасованих платників єдиного податку щоденно оприлюднюється на офіційному порталі Міністерства доходів і зборів України в електронному сервісі «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку».

Бізнес для іноземця

Аби іноземні громадяни могли відкрити бізнес в Україні,  потрібно, щоб вони перебували на території України на законних підставах.

Для цього іноземцям слід зареєструвати в Україні свій паспорт або оформити посвідку на проживання.

Окрім зареєстрованого місця проживання, іноземцю, так само як і громадянину України, потрібно зареєструватися в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, тобто отримати  документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Щоб одержати довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків іноземцю треба подати до Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Облікову картку фізичної особи-платника податків за формою № 1ДР, до якої слід додати документ, що посвідчує особу, та засвідчений в установленому законодавством порядку його переклад українською мовою (після пред'явлення повертається) і копію такого перекладу (крім осіб, які мають посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання в Україні).

Порядок реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 р. №779.

Призупинена господарська діяльність: податкову звітність подаємо

Якщо платник податків вирішив на певний період призупинити ведення своєї господарської діяльності, то податкову звітність він неодмінно повинен подавати. Тобто платник податків зобов’язаний за кожний встановлений Податковим кодексом України звітний період (далі – ПКУ) подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до ПКУ незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Таким чином, звітність подається до контролюючого органу, в якому платник  перебуває на обліку до моменту ліквідації платника податку.

Подання податкової декларації визначено ст.49 ПКУ. Також з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 135.02).

Національний університет ДПС України запрошує абітурієнтів приєднатися до своєї студентської родини

Національний університет державної податкової служби запрошує на навчання абітурієнтів, які цікавляться професіями, пов’язаними з фінансами, оподаткуванням, бухгалтерським обліком та юриспруденцією.«Двері нашого університету відчинені для тих, хто ставить перед собою амбітні цілі, вміє і готовий працювати для їх досягнення, прагне постійно розвиватися під керівництвом досвідчених викладачів-професіоналів. Ми допоможемо вам здобути глибокі сучасні знання з обраного фаху, розвинути лідерські якості. З дипломом нашого університету ваша професійна  кар’єра обов’язково буде успішною! Ми чекаємо на вас, дорогі випускники шкіл», - звертається до майбутніх студентів в.о. ректора університету Леся Савченко.Цей спеціалізований навчальний заклад IV рівня акредитації готує висококваліфікованих фахівців вже понад 90 років. За цей час старт професійної кар’єри отримали понад 60 тисяч молодих спеціалістів.Національний університет ДПС України, що розташований у парковій зоні мальовничого передмістя Києва (за11 кмвід столиці), – це  прекрасні умови для успішного й цікавого навчання. Сучасні аудиторії, навчальні лабораторії, комп’ютерні і  спеціалізовані класи, бібліотеки, читальні зали, конференц-комплекси побудовані за європейськими стандартами. Усі викладачі – відомі у своїх галузях вчені й фахівці-практики – кандидати наук, доценти, професори, академіки, які мають потужний науково-педагогічний потенціал.Сучасні програми фахового навчання, які передбачають оволодіння найновішими знаннями, комп’ютерними технологіями, елементами англомовного навчання тощо, задовольнять найвибагливіших студентів. Більше того, вони можуть паралельно отримувати подвійний диплом у провідних вузах Європи.Після отримання диплома бакалавра, спеціаліста або магістра студенти працевлаштовуються в територіальні органи Міндоходів, Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України, Державної фінансової інспекції України, Антимонопольного комітету України, Рахункової палати України, регіональні митниці, фінансово-кредитні установи, міжнародні аудиторські компанії тощо.Активні студенти, що вміють критично мислити, мають аналітичні здібності, можуть їх шліфувати, працюючи над науковими проектами – у складі студентського наукового товариства, беручи участь у наукових конференціях та конкурсах, отримувати досвід громадської діяльності у складі органів студентського самоврядування (студентський ректорат і студентський профком).В університеті створені чудові умови для проведення дозвілля студентів. Тих, хто прагне розвивати розвивати музичні, танцювальні та поетичні  таланти, радо приймає у свої творчі колективи Культурно-мистецький центр «Сузір’я». Для тих, хто готує себе до рекордів у спорті, – на базі спорткомплексу «Податкова Академія» побудовані стадіон, легкоатлетичний манеж, зал аеробіки, ігрові й спортивні зали, працюють секції з 20 видів спорту.Здобувати освіту можна також і у філіях Національного університету ДПС України: у містах Вінниця, Житомир, Кам’янець-Подільський Хмельницької області та Сторожинець Чернівецької області.Двері університету завжди відчинені для сільської молоді - відповідно до умов цільового прийому.У структурі університету також функціонує Київський фінансово-економічний коледж.З переліком напрямів і спеціальностей підготовки, Правилами прийому до Національного університету ДПС України та Коледжу НУДПСУ можна ознайомитися на сайті: asta.edu.ua.Радо запрошуємо у нашу студентську родину!

Для переходу на спрощену систему оподаткування з III кварталу подайте заяву до 13 червня 2014 року

Платники податків, які бажають перейти на спрощену систему оподаткування з загальної, подають відповідну заяву до контролюючого органу за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Тобто, для переходу на спрощену систему оподаткування з III кварталу останнім днем для подачі заяви є 13 червня 2014 року.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Міністерство доходів і зборів України нагадує, що такий перехід можливий один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, платником податків дотримано вимоги, встановлені пунктом 291.4 статті 291 Податкового кодексу України.

Порядок подання платником інших податків і зборів заяви про перехід на спрощену систему визначено пп. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ.

Роботодавці продовжують «економити» на працівниках

З початку року працівники Куп`янської ОДПІ виявили 42 не облікованих найманих працівники. До бюджету донараховано 1,9 тис.грн.

Загалом, за результатами позапланових перевірок платників податків Куп`янської ОДПІ, щодо виплати заробітної плати, з початку року донараховано 58,4 тис.грн.

«Пам’ятайте, що мінімальна заробітна плата, а це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт) є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників», - наголошує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Нагадаємо, що мінімальна заробітна плата наразі становить 1218 грн.

Міндоходів викрило у Дніпропетровську конвертаційний центр з обігом у понад 300 млн грн.

На Дніпропетровщині викрито конвертаційний центр, що складався з 11 фіктивних  фірм і встиг "відмити" більше 300 млн. гривень.

Співробітники слідчого та оперативного управлінь фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровську припинили діяльність потужного конвертаційного центру, до складу якого входили 11 фіктивних підприємств, зареєстрованих чи придбаних на підставних осіб. На рахунки підконтрольних суб’єктів господарювання від підприємств з кількох областей України надходили значні суми коштів, які згодом переводились у готівку.

До складу злочинного угрупування входили 10 активних учасників (організатори, бухгалтери та кур’єри). За попередніми оцінками фахівців, за період існування конвертаційного центру обсяг «проконвертованих» коштів склав понад 300 млн. грн., внаслідок чого держава понесла суттєві збитки.

Під час проведення обшуків у тіньових офісах, помешканнях та приватних автівках організаторів було вилучено  400 тис.грн. готівки, 20 системних блоків, первинну бухгалтерську документацію, 30 печаток та штампів фіктивних фірм, дві чекові книжки.

На банківські рахунки конвертаційного центру, на яких заблоковано більше 1 млн. грн., накладено арешт.

Наразі розпочато проведення першочергових оперативно-слідчих заходів щодо підприємств, які скористались незаконними послугами центру, та притягнення винних до відповідальності.

Ігор Білоус: У травні платникам повернуто 4,9 млрд. грн. податку на додану вартість

У травні поточного року Міндоходів відшкодувало підприємствам 4,9 млрд. грн. податку на додану вартість. Про це заявив Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус під час робочої зустрічі з представниками Федерації роботодавців України.

«Щомісяця ми збільшуємо виплати відшкодованого податку. У квітні платники отримали 4,2 млрд. грн. ПДВ, у травні – на 20 відсотків більше. Я розумію, що невідшкодований ПДВ – це вимивання обігових коштів з бізнесу, тому ми робимо все можливе, щоб нарощувати суми відшкодувань від місяця до місяця», – підкреслив Ігор Білоус.

Більше того, за його словами, сьогодні Міндоходів працює над системними змінами в адмініструванні ПДВ, які дозволять ліквідувати шахрайські схеми, що завжди існували навколо цього податку.

Ігор Білоус запевнив представників Федерації у готовності до відкритості та діалогу та закликав їх до активної участі у тих процесах, які сьогодні відбуваються у податково-митній сфері.

У свою чергу представники бізнесу висловилися за посилення роботи у законодавчому полі для уникнення подвійного трактування окремих положень податкового та митного законодавства. Зокрема, за їх словами, необхідно відходити від лозунгів та популізму, писати реалістичний бюджет та ефективно використовувати бюджетні кошти. Враховуючи таку зацікавленість з боку бізнес-спільноти Ігор Білоус запропонував їм взяти участь у  робочих групах з опрацювання законодавчих ініціатив. 

У травні Міндоходів залучило до бюджету 2,6 млрд. гривень за рахунок боротьби з

За рахунок ліквідації корупційних схем із отримання незаконного податкового кредиту Мінхододів у травні залучило до державного бюджету 2,6 млрд. гривень.

Ідеться про боротьбу з так званими «податковими ямами» - фіктивними підприємствами, які надавали підприємствам послуги з отримання схемного кредиту з ПДВ та мінімізації податку на прибуток. За оцінками Міндоходів, тіньовий обіг через податкові ями у 2013 році становив понад 300 млрд. гривень, що привело до 50-70 млрд. гривень недоотриманих податкових надходжень до державного бюджету. А середньомісячний обсяг схемного кредиту в минулому році досяг 3,9 млрд. гривень.

«Податкові ями існували завжди, проте в останні роки, під крилом попереднього керівництва Міндоходів, проблема розкрадання ПДВ набула катастрофічних розмірів. Боротьба з нею є складною, адже, на відміну від організаторів цих схем, ми працюємо виключно у правовому полі. Тим не менше, вже зараз стають очевидними перші результати нашої роботи», - сказав Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус.

Нове керівництво Міндоходів, яке почало роботу у березні, з перших днів оголосило війну податковим ямам. Завдяки протидії формуванню схемного кредиту, закриттю так званих «державних програм» та ліквідації «партизанських» майданчиків, обсяги незаконного кредиту зменшуються щомісяця. У результаті, заявки на відшкодування ПДВ зменшилися майже на 700 млн. гривень, а нарахування зросли на 900 млн. гривень. За рахунок детінізації Міністерству вдалося перекрити втрати від падіння економіки і забезпечити стабільні надходження до бюджету. 

Міндоходів створить реєстр платників для отримання ПДВ за облігаціями внутрішньої державної позики

За дорученням Уряду для визначення граничного обсягу випуску облігацій внутрішньої державної позики Міністерство доходів і зборів України проводить інвентаризацію платників ПДВ, у яких наявні відповідні суми податку. Потім на підставі заяв платників про оформлення відшкодування вказаними облігаціями будуть складені реєстри проведеної інвентаризації.

Відшкодування ПДВ для таких платників відбуватиметься за допомогою облігацій державної внутрішньої позики, випуск яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року „Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість”.

Згідно з документом, номінальна вартість зазначених облігацій становитиме 1 000 грн., а строк обігу 5 років. Ставка дохідності по цих цінних паперах встановлюється на рівні облікової ставки Національного банку України.

Обсяг випуску облігацій визначатиметься Мінфіном у межах граничного обсягу, визначеного Кабінетом Міністрів відповідно до реєстрів проведеної інвентаризації платників.  

Для погашення облігацій кожні шість місяців протягом строку їх обігу будуть проводитися виплати із погашення основної суми боргу в розмірі 10% їх номінальної вартості та доходу за цими облігаціями.

Облігації випускатимуться у бездокументарній формі у вигляді записів на рахунках у цінних паперах у Нацбанку.

Перейшли на загальну систему оподаткування – розраховуйте «аванси»

Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менше як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах). Сплачуються авансові платежі до бюджету по 25 відсотків щокварталу у терміни до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада.

«Фізичні особи, які перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування, подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому відбувся перехід на загальну систему оподаткування. Платники податку розраховують та сплачують авансові платежі у строки, визначені пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу, що настануть у звітному податковому році», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів  Харківській області Олена Кухтіна.

Тому фізичні особи-підприємці, які перейшли протягом поточного звітного року зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування, нараховують та сплачують авансові платежі на підставі квартальної декларації, яка подається ними після закінчення кварталу, в якому відбувся перехід.

Наприклад, якщо платник податків перейшов на загальну систему оподаткування з ІІ кварталу, то декларація подається після закінчення цього кварталу і авансові платежі нараховуються платником самостійно з урахуванням суми податку, що нараховується на доходи, вказані в декларації.

Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою-підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, які обрали спрощену систему оподаткування, регулюється  ст.177 Податкового кодексу України.

До бюджету – майже 5 млн грн ПДВ

Протягом січня-травня цього року платники Куп`янської ОДПІ спрямували до бюджету 4,6 млн грн податку на додану вартість. За словами заступника начальника ОДПІ Ігоря Лукшина, надходження від фізичних осіб – підприємців платників ПДВ склали 1,1 млн.грн.

Зокрема, у травні цього року від платників  до бюджету надійшло більш ніж 1 млн. грн.

Необхідні документи для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними та тютюновими виробами

Ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними та тютюновими виробами видається за заявою суб’єкта господарювання. Для отримання такої ліцензії додається довідка органу доходів і зборів про реєстрацію електронних контрольно-касових апаратів (книг обліку розрахункових операцій), що знаходяться у місці торгівлі.

У заяві повинно бути зазначено вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання має намір одержати ліцензію (імпорт, експорт, оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами).

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додатково зазначаються перелік електронних контрольно-касових апаратів (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також адреса місця торгівлі.

У заяві на видачу ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами зазначається адреса місця торгівлі.

Зазначені документи подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа. Заява про видачу ліцензії та документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла.

Видача ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється тільки за умови фактичного надходження 1/4 частини встановленої річної плати за ліцензію до відповідного бюджету, яке перевіряється уповноваженою на видачу ліцензій особою на підставі поданої заявником копії платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) та довідки відповідного фінансового органу про фактичне надходження коштів до бюджету.

Отже, для отримання ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами суб’єкту господарювання необхідно надати заяву і копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату 1/4 частини встановленої річної плати за ліцензію. До заяви потрібно додати довідку про фактичне надходження до бюджету плати за ліцензію.

Для отримання такої довідки суб’єкт господарювання має право звернутися до органу доходів і зборів за місцем реєстрації із заявою та копією платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).

Така довідка довільної форми видається органом доходів і зборів безоплатно не пізніше п’ятнадцяти календарних днів від дня отримання звернення платника податку.

Крім того, для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додається довідка органу доходів і зборів про реєстрацію електронних контрольно-касових апаратів (книг обліку розрахункових операцій), що знаходяться у місці торгівлі.

Вимагати представлення інших документів забороняється.

Куп`янська ОДПІ нагадує, подати документи для отримання ліцензії платник податків може до Центру обслуговування платників, за адресою: м.Куп`янськ, вул..Харківська, 99.

З початку року місцеві бюджети поповнились майже на 70 млн.грн.

Основним бюджетоформуючим податком місцевих бюджетів залишається податко на доходи фізичних осіб. Протягом січня-травня цього року представники бізнесу Куп`янської ОДПІ сплатили до бюджету 50,5 млн грн цього податку.

За словами заступника начальника Куп`янської ОДПІ Інни Богатирьової, це на 1,1 млн грн. більше від очікуваного. Зокрема, у травні від платників області надійшло 10,4 млн грн податку на доходи фізичних осіб.

Зміни ставок акцизного податку

Законом України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» від 27 березня 2014 року №1166-VII з врахуванням змін збільшено ставки акцизного податку на пиво, спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну.

Підвищення ставок акцизного податку відбудеться в наступні періоди.

З 1 травня 2014 року на:

пиво із солоду (солодове) з 0,87 грн. до 1,24 грн. за 1 літр;

З 1 липня 2014 року на:

спирт та алкогольні напої:

- вина натуральні з доданням спирту та міцні (кріплені), вермути та інші вина виноградні натуральні з доданням рослинних або ароматизувальних екстрактів – з 2,86 грн. до 3,58 грн. за 1 літр;

- вина ігристі, вина газовані – з 4,16 грн. до 5,20 грн. за 1 літр;

- сидр і перрі (без додання спирту) – з 0,50 грн. до 0,63 грн. за 1 літр;

- спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої за кодами 2206, 2207, 2208 згідно з УКТ ЗЕД – з 56,42 грн. до 70,53 грн. за 1 літр 100-відсоткового спирту.

Ставка акцизного податку на вина виноградні натуральні (код згідно УКТ ЗЕД 2204) залишається без змін та становить 0,01 грн. за 1 літр.

тютюнові вироби:

- тютюнову сировину та тютюнові відходи, тютюн та замінники тютюну, інші, промислового виробництва; тютюн "гомогенізований" або "відновлений"; тютюнові екстракти та есенції (коди згідно з УКТ ЗЕД 2401 та 2403) з 217,6 грн. до 272,00 грн. за 1 кілограм (нетто);

- сигарети без фільтра, цигарки (код згідно з УКТ ЗЕД 2402 20 90 10) – з 77,50 грн. до 96,88 грн. за 1000 штук.;

- сигарети з фільтром (код згідно з УКТ ЗЕД 2402 20 90 20) – з 173,20 грн. до 216,50 грн. за 1000 штук.

З 1 вересня 2014 року на:

-спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду (коди згідно УКТ ЗЕД 2208 20 12 00, 2208 20 62 00) з 56,42 грн. до 70,53 грн. за 1 літр 100-відсоткового спирту.

Мінімальне акцизне податкове зобов'язання із сплати акцизного податку збільшується на сигарети без фільтра, цигарки – з 101,60 грн. до 127,00 грн. за 1000 штук, на сигарети з фільтром – з 231,7 грн. до 289,63 грн. за 1000 штук.

Адвалорна ставка акцизного податку залишається без змін – 12%.

З 1 вересня 2014 року на:

- спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду (коди згідно УКТ ЗЕД 2208 20 12 00, 2208 20 62 00) з 56,42 грн. до 70,53 грн. за 1 літр 100-відсоткового спирту

Подання розрахунку суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства

«Платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво», - наголошує начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Такі платники подають щомісяця протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного місяця, розрахунок суми збору. Він подається до органу доходів і зборів за місцем перебування платника на податковому обліку.

Звертаємо увагу, що розрахунок суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства подається незалежно від наявності у платника об'єкта оподаткування.

Тобто суб'єкт господарювання, який отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, але діяльність з продажу алкогольних напоїв з моменту отримання ліцензії не здійснював, повинен подавати розрахунок суми збору.

Терміни подання звітності та сплати збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства визначені у п. 2 Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року № 587 зі змінами і доповненнями.

До бюджету спрямовано 9,1 млн гривень плати за землю

У січні - травні цього року власники земельних ділянок і землекористувачі Куп`янської ОДПІ спрямували до місцевих бюджетів 9,1 млн грн, це 377 тис. грн більше від очікуваного. Зокрема, юридичними особами перераховано майже 8 млн грн плати за землю, а громадянами – 1,1 млн гривень.

Плата за землю є значним резервом для наповнення місцевих бюджетів. Тому важливим моментом для їх стабільного наповнення є об’єднання зусиль з місцевими органами влади щодо легалізації земельних відносин.

Порядок заповнення уточнюючого податкового розрахунку за формою 1-ДФ.

Порядок заповнення звітного нового та уточнюючого податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) (далі – податковий розрахунок) є однаковим. Вони подаються на підставі інформації з попередньо поданого податкового розрахунку і містять інформацію лише за рядками й реквізитами, які уточнюються. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до податкового агента.

Для вилучення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 указати ”1” - на виключення рядка.

Для введення нового або пропущеного рядка потрібно повністю заповнити всі його графи і у графі 9 указати ”0” - на введення рядка.
Отже, для заміни одного помилкового рядка іншим потрібно виключити помилкову інформацію та ввести правильну інформацію, тобто повністю заповнити два рядки, один з яких виключає попередньо внесену інформацію, а другий вносить правильну інформацію. У такому разі в першому рядку в графі 9 указується «1» - рядок на вилучення, а в другому – «0» - рядок на введення.

Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма
№ 1ДФ) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затверджені наказом Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2014 № 49, який набрав чинності з 1 квітня 2014 року.

Також, з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 103.25). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

Право використання режиму тимчасового ввезення може бути передано іншій особі

Право використання режиму тимчасового ввезення щодо товарів може бути передано особою, відповідальною за дотримання такого митного режиму, будь-якій іншій особі. Це можливо за умови, якщо така інша особа:

1) відповідає вимогам, встановленим Митним кодексом України;

2) приймає на себе зобов'язання особи, відповідальної за дотримання митного режиму тимчасового ввезення.

Дозвіл на це надається митним органом за відповідною заявою особи, відповідальної за дотримання такого митного режиму. Разом із заявою подається:

- письмова заява особи, що має намір прийняти право використання митного режиму тимчасового ввезення, про прийняття на себе зобов’язань особи, відповідальної за дотримання відповідного митного режиму;

- письмову згоду особи-нерезидента – сторони зовнішньо-економічного договору, згідно з яким товари тимчасово ввезено на митну територію України, на передачу права використання митного режиму тимчасового ввезення.

Рішення про надання дозволу на передачу такого права або відмову в наданні дозволу приймається керівником митного органу або уповноваженою ним посадовою особою та оформлюється шляхом накладення відповідної резолюції на заяві.

Про прийняте рішення митний орган невідкладно письмово або в електронній формі повідомляє особу, яка звернулася із заявою.

Порядок передачі права на тимчасове ввезення товарів визначений ст. 109 Митного кодексу України.  

Куп`янська ОДПІ: з початку року сплачено більше 123 млн. грн. єдиного внеску

Зокрема лише у травні цього року до бюджету надійшло 26,3 млн. грн. ЄСВ.

«Результати надходжень єдиного соціального внеску свідчать про ефективне вжиття комплексу організаційних та практичних заходів, які були спрямовані на підтримку платників єдиного внеску і створення їм умов для зручності своєчасного здійснення цього платежу», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Посадовець нагадала, що з питань застосування норм законодавства щодо нарахування та сплати єдиного внеску, платник може звертатись до загальнодоступного Інформаційно-довідкового ресурсу Міндоходів, який знаходиться за адресою http://zir.minrd.gov.ua.

Слід зазначити, що загалом у Куп`янській ОДПІ зареєстровано 6 971 платник податків, з яких 5 636 – це фізичні особи-підприємці, а 1 335 – юридичні особи.

Володимир Хоменко: Створення Служби фінансових розслідувань зменшить тиск на бізнес та зробить прозорою фінансову систему

В Україні буде створено Службу фінансових розслідувань, яка поєднуватиме контрольно-перевірочні функції та функції досудового розслідування у сфері запобігання та боротьби з економічними правопорушеннями. Про це заявив заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко під час брифінгу у Кабінеті Міністрів України.

Ідея створення такого органу виконавчої влади була підтримана на нараді у Першого віце-прем’єр-міністра України Віталія Яреми, а 23 травня концепцію Служби затвердили на урядовому комітеті.

«Служба фінансових розслідувань буде створена на базі Державної фінансової інспекції, підрозділів податкової міліції, підрозділів Міністерства внутрішніх справ України та Служби безпеки України, що протидіють злочинам у сфері економіки. Ми усунемо дублювання функцій правоохоронних органів. Цей процес не вимагатиме додаткових видатків, більше того, бюджет збереже гроші за рахунок скорочення структур-дублерів», – підкреслив Володимир Хоменко.

За його словами, держава втрачатиме менше коштів за рахунок зменшення корупції та оптимізації бюджетних витрат. Суспільство отримає можливість контролювати прозорість і чесність державних видатків, а держава оперативно вирішуватиме стратегічно важливі для країни завдання. Насамперед, йдеться про запобігання і боротьбу з економічними правопорушеннями, захист національної безпеки у фінансово-економічній сфері, реагування щодо поточних загроз фінансовій системі держави.

«Створення Служби фінансових розслідувань – крок до розвитку легального бізнесу. Це – стимул до інвестицій та бізнес-активності, державна інвестиція у майбутнє країни. Її дивіденди – збільшення бюджетних надходжень, знищення корупції, радикальне зменшення тіньових фінансових схем», – наголосив заступник Міністра.
Планується, що нова Служба підпорядковуватиметься Кабінету Міністрів України та один раз на рік звітуватиме перед Верховною Радою України.

Володимир Хоменко також повідомив, що наразі розпочинається широкоформатне обговорення концепції Служби з представниками бізнесу та громадськості.
«Для нас обов'язковою є думка суспільства. Ми розпочинаємо широкоформатні зустрічі з бізнесом та громадськістю. Для обговорення концепції служби зберемо юристів, експертів, бізнес-асоціації, де разом відпрацюємо прозорі правила гри. Подаватимемо концепцію до Уряду, врахувавши усі думки та пропозиції», – зазначив Володимир Хоменко.

Міндоходів пропонує максимально посилити контроль на ринку спирту

Міністерство доходів і зборів України пропонує максимально посилити контроль на ринку спирту, зокрема, за виробництвом, реалізацією та використанням цього продукту. Про це повідомив заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко.

Відомство виступило з ініціативою провести масштабні перевірки щодо цільового використання спирту у фармацевтичній галузі. Одночасно Міндоходів вважає за необхідне перевірити використання спирту для виробництва міцного алкоголю та випуску біоетанолу.

На думку Володимира Хоменка, такі дії зведуть до мінімуму тіньовий ринок спирту та міцного алкоголю.

Також він поінформував про відновлення повноцінної роботи податкових постів на спиртових заводах.

«Ми продовжуємо перевіряти учасників ринку алкоголю для боротьби з тіньовим ринком та забезпечення надходжень податків у державну казну. Слідчі дії відбуваються у 38 містах діяльності ДП «Укрспирт», у тому числі в головному офісі підприємства, та 11 місцях можливого незаконного виробництва алкогольної продукції. Також відпрацьовуємо 8 легальних виробників за підозрою у виготовленні та реалізації необлікованої продукції без сплати податків», — заявив Володимир Хоменко.

Він нагадав, що перша стадія операції «Акциз-2014», яка завершилася 15 травня 2014, засвідчила позитивну динаміку скорочення тіньового ринку алкоголю.

«За рахунок зменшення тіньового ринку забезпечено виконання індикативних показників за квітень по надходженню акцизного податку на рівні 107,3 відсотка (близько 2 млрд. гривень). У квітні тільки підприємства лікеро-горілчаної галузі перерахували до бюджету акцизу на 207,8 млн. гривень більше, ніж у березні поточного року», — підкреслив Володимир Хоменко.

Кількість наданих Центрами обслуговування платників податків адмінпослуг досягла 1,1 млн.

Протягом січня-квітня поточного року Центрами обслуговування платників податків (ЦОП) було надано 1,1 млн. адміністративних послуг.

Центрами надається комплекс послуг, зокрема 103 адміністративні послуги, а також консультативні та інформаційні. Також до функцій ЦОПів належать функції прийняття податкової звітності та видача ключів електронного цифрового підпису.

Серед послуг, якими здебільшого цікавились платники податків, залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За січень – квітень було надано понад 0,5 млн. таких послуг.

Також популярними залишаються послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій та видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів. Цих послуг протягом січня – квітня 2014 року ЦОПами було надано 74,7 тис. та 72,5 тис. відповідно.

Оскільки пріоритетним у роботі ЦОПів є підвищення якості обслуговування платників, тому для оцінки цього показника, а також доцільності впровадження нових електронних сервісів було проведено опитування відвідувачів Центрів. Респондентам пропонувалось висловити свою думку щодо необхідності виведення зображень з камер спостереження, встановлених в ЦОП на веб–портал Міністерства доходів і зборів та впровадження електронного сервісу „Онлайн – черга”, який дозволить платникам заздалегідь планувати свій візит до органів доходів і зборів.

За результатами опитування значна кількість платників податків підтримала запровадження зазначених сервісів.

Станом на початок травня поточного року обслуговування платників податків на території України здійснюється у 535 ЦОП.

Чи звільняється від обов’язку подавати податкову звітність СГ, який призупиняє на певний період ведення своєї діяльності?

Якщо платник податків вирішив на певний період призупинити ведення своєї господарської діяльності, то податкову звітність він все рівно повинен подавати. Тобто, платник податків зобов’язаний за кожний встановлений Податковим кодексом України звітний період (далі – ПКУ) подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до ПКУ незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Таким чином звітність подається до контролюючого органу, в якому платник перебуває на обліку до моменту ліквідації платника податку.

Подання податкової декларації визначено ст.49 ПКУ. Також з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 135.02).

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/6150 | Переглядів: 47Дата публікації: 14:58 10.06.2014