Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Роботодавці продовжують «економити» на працівниках

З початку року працівники Куп`янської ОДПІ виявили 42 не облікованих найманих працівники. До бюджету донараховано 1,9 тис.грн.

Загалом, за результатами позапланових перевірок платників податків Куп`янської ОДПІ, щодо виплати заробітної плати, з початку року донараховано 58,4 тис.грн.

«Пам’ятайте, що мінімальна заробітна плата, а це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт) є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників», - наголошує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Нагадаємо, що мінімальна заробітна плата наразі становить 1218 грн.

Міндоходів викрило у Дніпропетровську конвертаційний центр з обігом у понад 300 млн грн.

На Дніпропетровщині викрито конвертаційний центр, що складався з 11 фіктивних  фірм і встиг "відмити" більше 300 млн. гривень.

Співробітники слідчого та оперативного управлінь фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровську припинили діяльність потужного конвертаційного центру, до складу якого входили 11 фіктивних підприємств, зареєстрованих чи придбаних на підставних осіб. На рахунки підконтрольних суб’єктів господарювання від підприємств з кількох областей України надходили значні суми коштів, які згодом переводились у готівку.

До складу злочинного угрупування входили 10 активних учасників (організатори, бухгалтери та кур’єри). За попередніми оцінками фахівців, за період існування конвертаційного центру обсяг «проконвертованих» коштів склав понад 300 млн. грн., внаслідок чого держава понесла суттєві збитки.

Під час проведення обшуків у тіньових офісах, помешканнях та приватних автівках організаторів було вилучено  400 тис.грн. готівки, 20 системних блоків, первинну бухгалтерську документацію, 30 печаток та штампів фіктивних фірм, дві чекові книжки.

На банківські рахунки конвертаційного центру, на яких заблоковано більше 1 млн. грн., накладено арешт.

Наразі розпочато проведення першочергових оперативно-слідчих заходів щодо підприємств, які скористались незаконними послугами центру, та притягнення винних до відповідальності.

Ігор Білоус: У травні платникам повернуто 4,9 млрд. грн. податку на додану вартість

У травні поточного року Міндоходів відшкодувало підприємствам 4,9 млрд. грн. податку на додану вартість. Про це заявив Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус під час робочої зустрічі з представниками Федерації роботодавців України.

«Щомісяця ми збільшуємо виплати відшкодованого податку. У квітні платники отримали 4,2 млрд. грн. ПДВ, у травні – на 20 відсотків більше. Я розумію, що невідшкодований ПДВ – це вимивання обігових коштів з бізнесу, тому ми робимо все можливе, щоб нарощувати суми відшкодувань від місяця до місяця», – підкреслив Ігор Білоус.

Більше того, за його словами, сьогодні Міндоходів працює над системними змінами в адмініструванні ПДВ, які дозволять ліквідувати шахрайські схеми, що завжди існували навколо цього податку.

Ігор Білоус запевнив представників Федерації у готовності до відкритості та діалогу та закликав їх до активної участі у тих процесах, які сьогодні відбуваються у податково-митній сфері.

У свою чергу представники бізнесу висловилися за посилення роботи у законодавчому полі для уникнення подвійного трактування окремих положень податкового та митного законодавства. Зокрема, за їх словами, необхідно відходити від лозунгів та популізму, писати реалістичний бюджет та ефективно використовувати бюджетні кошти. Враховуючи таку зацікавленість з боку бізнес-спільноти Ігор Білоус запропонував їм взяти участь у  робочих групах з опрацювання законодавчих ініціатив. 

У травні Міндоходів залучило до бюджету 2,6 млрд. гривень за рахунок боротьби з

За рахунок ліквідації корупційних схем із отримання незаконного податкового кредиту Мінхододів у травні залучило до державного бюджету 2,6 млрд. гривень.

Ідеться про боротьбу з так званими «податковими ямами» - фіктивними підприємствами, які надавали підприємствам послуги з отримання схемного кредиту з ПДВ та мінімізації податку на прибуток. За оцінками Міндоходів, тіньовий обіг через податкові ями у 2013 році становив понад 300 млрд. гривень, що привело до 50-70 млрд. гривень недоотриманих податкових надходжень до державного бюджету. А середньомісячний обсяг схемного кредиту в минулому році досяг 3,9 млрд. гривень.

«Податкові ями існували завжди, проте в останні роки, під крилом попереднього керівництва Міндоходів, проблема розкрадання ПДВ набула катастрофічних розмірів. Боротьба з нею є складною, адже, на відміну від організаторів цих схем, ми працюємо виключно у правовому полі. Тим не менше, вже зараз стають очевидними перші результати нашої роботи», - сказав Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус.

Нове керівництво Міндоходів, яке почало роботу у березні, з перших днів оголосило війну податковим ямам. Завдяки протидії формуванню схемного кредиту, закриттю так званих «державних програм» та ліквідації «партизанських» майданчиків, обсяги незаконного кредиту зменшуються щомісяця. У результаті, заявки на відшкодування ПДВ зменшилися майже на 700 млн. гривень, а нарахування зросли на 900 млн. гривень. За рахунок детінізації Міністерству вдалося перекрити втрати від падіння економіки і забезпечити стабільні надходження до бюджету. 

Міндоходів створить реєстр платників для отримання ПДВ за облігаціями внутрішньої державної позики

За дорученням Уряду для визначення граничного обсягу випуску облігацій внутрішньої державної позики Міністерство доходів і зборів України проводить інвентаризацію платників ПДВ, у яких наявні відповідні суми податку. Потім на підставі заяв платників про оформлення відшкодування вказаними облігаціями будуть складені реєстри проведеної інвентаризації.

Відшкодування ПДВ для таких платників відбуватиметься за допомогою облігацій державної внутрішньої позики, випуск яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року „Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість”.

Згідно з документом, номінальна вартість зазначених облігацій становитиме 1 000 грн., а строк обігу 5 років. Ставка дохідності по цих цінних паперах встановлюється на рівні облікової ставки Національного банку України.

Обсяг випуску облігацій визначатиметься Мінфіном у межах граничного обсягу, визначеного Кабінетом Міністрів відповідно до реєстрів проведеної інвентаризації платників.  

Для погашення облігацій кожні шість місяців протягом строку їх обігу будуть проводитися виплати із погашення основної суми боргу в розмірі 10% їх номінальної вартості та доходу за цими облігаціями.

Облігації випускатимуться у бездокументарній формі у вигляді записів на рахунках у цінних паперах у Нацбанку.

Перейшли на загальну систему оподаткування – розраховуйте «аванси»

Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менше як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах). Сплачуються авансові платежі до бюджету по 25 відсотків щокварталу у терміни до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада.

«Фізичні особи, які перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування, подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому відбувся перехід на загальну систему оподаткування. Платники податку розраховують та сплачують авансові платежі у строки, визначені пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу, що настануть у звітному податковому році», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів  Харківській області Олена Кухтіна.

Тому фізичні особи-підприємці, які перейшли протягом поточного звітного року зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування, нараховують та сплачують авансові платежі на підставі квартальної декларації, яка подається ними після закінчення кварталу, в якому відбувся перехід.

Наприклад, якщо платник податків перейшов на загальну систему оподаткування з ІІ кварталу, то декларація подається після закінчення цього кварталу і авансові платежі нараховуються платником самостійно з урахуванням суми податку, що нараховується на доходи, вказані в декларації.

Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою-підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, які обрали спрощену систему оподаткування, регулюється  ст.177 Податкового кодексу України.

До бюджету – майже 5 млн грн ПДВ

Протягом січня-травня цього року платники Куп`янської ОДПІ спрямували до бюджету 4,6 млн грн податку на додану вартість. За словами заступника начальника ОДПІ Ігоря Лукшина, надходження від фізичних осіб – підприємців платників ПДВ склали 1,1 млн.грн.

Зокрема, у травні цього року від платників  до бюджету надійшло більш ніж 1 млн. грн.

Необхідні документи для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними та тютюновими виробами

Ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними та тютюновими виробами видається за заявою суб’єкта господарювання. Для отримання такої ліцензії додається довідка органу доходів і зборів про реєстрацію електронних контрольно-касових апаратів (книг обліку розрахункових операцій), що знаходяться у місці торгівлі.

У заяві повинно бути зазначено вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання має намір одержати ліцензію (імпорт, експорт, оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами).

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додатково зазначаються перелік електронних контрольно-касових апаратів (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також адреса місця торгівлі.

У заяві на видачу ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами зазначається адреса місця торгівлі.

Зазначені документи подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа. Заява про видачу ліцензії та документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла.

Видача ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється тільки за умови фактичного надходження 1/4 частини встановленої річної плати за ліцензію до відповідного бюджету, яке перевіряється уповноваженою на видачу ліцензій особою на підставі поданої заявником копії платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) та довідки відповідного фінансового органу про фактичне надходження коштів до бюджету.

Отже, для отримання ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами суб’єкту господарювання необхідно надати заяву і копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату 1/4 частини встановленої річної плати за ліцензію. До заяви потрібно додати довідку про фактичне надходження до бюджету плати за ліцензію.

Для отримання такої довідки суб’єкт господарювання має право звернутися до органу доходів і зборів за місцем реєстрації із заявою та копією платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).

Така довідка довільної форми видається органом доходів і зборів безоплатно не пізніше п’ятнадцяти календарних днів від дня отримання звернення платника податку.

Крім того, для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додається довідка органу доходів і зборів про реєстрацію електронних контрольно-касових апаратів (книг обліку розрахункових операцій), що знаходяться у місці торгівлі.

Вимагати представлення інших документів забороняється.

Куп`янська ОДПІ нагадує, подати документи для отримання ліцензії платник податків може до Центру обслуговування платників, за адресою: м.Куп`янськ, вул..Харківська, 99.

З початку року місцеві бюджети поповнились майже на 70 млн.грн.

Основним бюджетоформуючим податком місцевих бюджетів залишається податко на доходи фізичних осіб. Протягом січня-травня цього року представники бізнесу Куп`янської ОДПІ сплатили до бюджету 50,5 млн грн цього податку.

За словами заступника начальника Куп`янської ОДПІ Інни Богатирьової, це на 1,1 млн грн. більше від очікуваного. Зокрема, у травні від платників області надійшло 10,4 млн грн податку на доходи фізичних осіб.

Зміни ставок акцизного податку

Законом України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» від 27 березня 2014 року №1166-VII з врахуванням змін збільшено ставки акцизного податку на пиво, спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну.

Підвищення ставок акцизного податку відбудеться в наступні періоди.

З 1 травня 2014 року на:

пиво із солоду (солодове) з 0,87 грн. до 1,24 грн. за 1 літр;

З 1 липня 2014 року на:

спирт та алкогольні напої:

- вина натуральні з доданням спирту та міцні (кріплені), вермути та інші вина виноградні натуральні з доданням рослинних або ароматизувальних екстрактів – з 2,86 грн. до 3,58 грн. за 1 літр;

- вина ігристі, вина газовані – з 4,16 грн. до 5,20 грн. за 1 літр;

- сидр і перрі (без додання спирту) – з 0,50 грн. до 0,63 грн. за 1 літр;

- спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої за кодами 2206, 2207, 2208 згідно з УКТ ЗЕД – з 56,42 грн. до 70,53 грн. за 1 літр 100-відсоткового спирту.

Ставка акцизного податку на вина виноградні натуральні (код згідно УКТ ЗЕД 2204) залишається без змін та становить 0,01 грн. за 1 літр.

тютюнові вироби:

- тютюнову сировину та тютюнові відходи, тютюн та замінники тютюну, інші, промислового виробництва; тютюн "гомогенізований" або "відновлений"; тютюнові екстракти та есенції (коди згідно з УКТ ЗЕД 2401 та 2403) з 217,6 грн. до 272,00 грн. за 1 кілограм (нетто);

- сигарети без фільтра, цигарки (код згідно з УКТ ЗЕД 2402 20 90 10) – з 77,50 грн. до 96,88 грн. за 1000 штук.;

- сигарети з фільтром (код згідно з УКТ ЗЕД 2402 20 90 20) – з 173,20 грн. до 216,50 грн. за 1000 штук.

З 1 вересня 2014 року на:

-спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду (коди згідно УКТ ЗЕД 2208 20 12 00, 2208 20 62 00) з 56,42 грн. до 70,53 грн. за 1 літр 100-відсоткового спирту.

Мінімальне акцизне податкове зобов'язання із сплати акцизного податку збільшується на сигарети без фільтра, цигарки – з 101,60 грн. до 127,00 грн. за 1000 штук, на сигарети з фільтром – з 231,7 грн. до 289,63 грн. за 1000 штук.

Адвалорна ставка акцизного податку залишається без змін – 12%.

З 1 вересня 2014 року на:

- спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду (коди згідно УКТ ЗЕД 2208 20 12 00, 2208 20 62 00) з 56,42 грн. до 70,53 грн. за 1 літр 100-відсоткового спирту

Подання розрахунку суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства

«Платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво», - наголошує начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Такі платники подають щомісяця протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного місяця, розрахунок суми збору. Він подається до органу доходів і зборів за місцем перебування платника на податковому обліку.

Звертаємо увагу, що розрахунок суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства подається незалежно від наявності у платника об'єкта оподаткування.

Тобто суб'єкт господарювання, який отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, але діяльність з продажу алкогольних напоїв з моменту отримання ліцензії не здійснював, повинен подавати розрахунок суми збору.

Терміни подання звітності та сплати збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства визначені у п. 2 Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року № 587 зі змінами і доповненнями.

До бюджету спрямовано 9,1 млн гривень плати за землю

У січні - травні цього року власники земельних ділянок і землекористувачі Куп`янської ОДПІ спрямували до місцевих бюджетів 9,1 млн грн, це 377 тис. грн більше від очікуваного. Зокрема, юридичними особами перераховано майже 8 млн грн плати за землю, а громадянами – 1,1 млн гривень.

Плата за землю є значним резервом для наповнення місцевих бюджетів. Тому важливим моментом для їх стабільного наповнення є об’єднання зусиль з місцевими органами влади щодо легалізації земельних відносин.

Порядок заповнення уточнюючого податкового розрахунку за формою 1-ДФ.

Порядок заповнення звітного нового та уточнюючого податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) (далі – податковий розрахунок) є однаковим. Вони подаються на підставі інформації з попередньо поданого податкового розрахунку і містять інформацію лише за рядками й реквізитами, які уточнюються. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до податкового агента.

Для вилучення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 указати ”1” - на виключення рядка.

Для введення нового або пропущеного рядка потрібно повністю заповнити всі його графи і у графі 9 указати ”0” - на введення рядка.
Отже, для заміни одного помилкового рядка іншим потрібно виключити помилкову інформацію та ввести правильну інформацію, тобто повністю заповнити два рядки, один з яких виключає попередньо внесену інформацію, а другий вносить правильну інформацію. У такому разі в першому рядку в графі 9 указується «1» - рядок на вилучення, а в другому – «0» - рядок на введення.

Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма
№ 1ДФ) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затверджені наказом Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2014 № 49, який набрав чинності з 1 квітня 2014 року.

Також, з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 103.25). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

Право використання режиму тимчасового ввезення може бути передано іншій особі

Право використання режиму тимчасового ввезення щодо товарів може бути передано особою, відповідальною за дотримання такого митного режиму, будь-якій іншій особі. Це можливо за умови, якщо така інша особа:

1) відповідає вимогам, встановленим Митним кодексом України;

2) приймає на себе зобов'язання особи, відповідальної за дотримання митного режиму тимчасового ввезення.

Дозвіл на це надається митним органом за відповідною заявою особи, відповідальної за дотримання такого митного режиму. Разом із заявою подається:

- письмова заява особи, що має намір прийняти право використання митного режиму тимчасового ввезення, про прийняття на себе зобов’язань особи, відповідальної за дотримання відповідного митного режиму;

- письмову згоду особи-нерезидента – сторони зовнішньо-економічного договору, згідно з яким товари тимчасово ввезено на митну територію України, на передачу права використання митного режиму тимчасового ввезення.

Рішення про надання дозволу на передачу такого права або відмову в наданні дозволу приймається керівником митного органу або уповноваженою ним посадовою особою та оформлюється шляхом накладення відповідної резолюції на заяві.

Про прийняте рішення митний орган невідкладно письмово або в електронній формі повідомляє особу, яка звернулася із заявою.

Порядок передачі права на тимчасове ввезення товарів визначений ст. 109 Митного кодексу України.  

Куп`янська ОДПІ: з початку року сплачено майже 97 млн. грн. єдиного внеску

Зокрема лише у квітні цього року до бюджету надійшло 26,1 млн. грн. ЄСВ.

«Результати надходжень єдиного соціального внеску свідчать про ефективне вжиття комплексу організаційних та практичних заходів, які були спрямовані на підтримку платників єдиного внеску і створення їм умов для зручності своєчасного здійснення цього платежу», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Посадовець нагадала, що з питань застосування норм законодавства щодо нарахування та сплати єдиного внеску, платник може звертатись до загальнодоступного Інформаційно-довідкового ресурсу Міндоходів, який знаходиться за адресою http://zir.minrd.gov.ua.

Слід зазначити, що загалом у Куп`янській ОДПІ зареєстровано 6 971 платник податків, з яких 5 636 – це фізичні особи-підприємці, а 1 335 – юридичні особи.

Підсумки кампанії декларування – 2014

Щороку, у період з 1 січня по 1 травня проходить кампанія декларування доходів громадян.

За підсумками цьогорічної кампанії декларування доходів, отриманих громадянами Куп`янської ОДПІ у  2014 році на кінець травня поточного року подано 859 декларацій про майновий стан та доходи, задекларований оподаткований дохід яких склав 23866,9 тис. грн. Згідно з поданими деклараціями сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає сплаті до бюджету склала 831,3 тис. грн.

Протягом кампанії декларування громадянами було задекларовано доходи від:

 - отримання спадщини – 13129,3 тис. грн.;

 - продажу рухомого майна – 479,7 тис. грн.;

 - інвестиційних доходів – 683,9 тис. грн.;

Куп`янська ОДПІ нагадує: згідно вимог Податкового кодексу України, кожен громадянин має самостійно до 1 серпня сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій ним податковій декларації.

Електронні сервіси Міндоходів

Міністерством доходів і зборів України впроваджено електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків» та безкоштовне програмне забезпечення «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».

За допомогою Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення платники мають змогу:

- формувати податкову звітність, звітність до Державної служби статистики України, звітність з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до Пенсійного фонду України;

- накладати ЕЦП і шифрувати електронні документи;

- надсилати звітність, яка подається одним суб’єктом ггосподарювання до різних органів виконавчої влади на єдину адресу;

- автоматичного оновлення програмного забезпечення.

Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення розміщено на веб-порталі Міністерства.

Електронний кабінет платника – це персональне автоматизоване робоче місце платника податків,  робота в якому може здійснюватися з будь-якого, підключеного до Інтернету комп’ютера. Вхід до електронного кабінету платника здійснюється за адресою: по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-сайті Міндоходів шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису.

            Електронний кабінет платника забезпечує користувачам можливість:

            - подання податкової звітності в режимі реального часу;

            - перегляд податкової звітності;

            - доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом.

Отримати консультації щодо роботи в Електронному кабінеті платника податків та зі Спеціалізованим клієнтським програмним забезпеченням користувачі можуть за телефонами: (044)3230111; (067)5550111, (066)5550111.

Формування звітів в електронному вигляді

Органи Міністерства доходів і зборів забезпечують приймання звітів в електронному вигляді, створених у затвердженому форматі та підписаних за допомогою засобів електронного цифрового підпису.

Звертаємо увагу платників податків на те, що для формування та подання податкової звітності в електронному вигляді є необхідним наявність актуальних версій відповідного програмного забезпечення.

Також нагадуємо, що для якісного обслуговування платників на веб-порталі Міністерства доходів і зборів функціонують такі електронні сервіси : «Електронний кабінет платника податків», «Електронна митниця», «Реєстр платників ПДВ», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Пульс», «Адреси масової реєстрації», «Електронна звітність», «Декларування он-лайн», «База знань».

Які податки не сплачують фізичні особи-підприємці, що перебувають на спрощеній системі оподаткування?

Фізичні особи – підприємці - платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з таких податків і зборів:

                - податку на доходи фізичних осіб у частині доходів, що отримані в результаті господарської діяльності фізичної особи та включені до бази оподаткування єдиним податком згідно з главою ХІV «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» Податкового кодексу України;

- податку на додану вартість з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, якщо така фізична особа обрала ставку єдиного податку, що не зобов’язує її реєструватись платником податку на додану вартість;

- земельного податку, крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються ними для провадження господарської діяльності;

- збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності;

- збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.

Порядок застосування спрощеної системи оподаткування визначений главою ХІV Податкового кодексу України.

Звертайтесь, фахівці ЦОП Міндоходів завжди готові допомогти

Основною метою створення Центрів обслуговування платників була організація сервісного обслуговування відвідувачів на такому рівні, який по праву можна назвати сервісом європейського рівня.

                У Куп`янській ОДПІ такий Центр розташований за адресою: вул. Харківська, 99 у приміщенні  ОДПІ. Завітавши у ЦОП, відвідувач може ознайомитись з переліком тих послуг, які безкоштовно надаються Міністерством доходів і зборів України, його територіальними органами та отримати ці послуги. До послуг відвідувачів – просторі приміщення, сучасне обладнання, достатній штат кваліфікованих фахівців, які в найкоротший термін надають весь перелік сучасних послуг, пов’язаних з адмініструванням податків та зборів та єдиного соціального внеску.

Крім надання адміністративних послуг в приміщенні ЦОП для  відвідувачів забезпечений доступ до Wi-Fi, також у залі № 2 безпосередньо для користування платниками розміщено комп’ютери, які підключено до мережі Інтернет. Бажаючі тут же можуть оформити безкоштовно електронний цифровий підпис АЦСК ІДД Міндоходів.

Спеціалісти Центру обслуговування платників Куп`янської  ОДПІ завжди готові допомогти відвідувачам у разі виникнення питань відносно оподаткування, при заповненні звітності або інших документів тощо.

Телефон консультанта-модератора: 5-74-50.

З 01 червня сертифікати з перевезення товарів з України за формою "EUR.1" видаватимуться митницями Міндоходів

Відповідно до пункту 1 статті 18 Правил до Угоди про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ, ратифікованої Законом України від 7 грудня 2011 року №4091-VI (далі – Угода), 31 травня 2014 року закінчується дворічний перехідний період видачі сертифікатів (далі – сертифікат) торгово-промисловими палатами в Україні.

З 01 червня 2014 року митниці Міндоходів будуть здійснювати видачу сертифікатів на товари українського походження, що експортуються до Держав Європейської асоціації вільної торгівлі (ЄАВТ), до складу якої входять Швейцарія, Норвегія, Ісландія, Ліхтенштейн.

Немаєте що декларувати? Прямуйте «зеленим коридором»!

Нагадуємо, "зелений коридор" призначений для громадян, які переміщують через кордон України товари в обсягах, що не підлягають оподаткуванню митними платежами та не підпадають під встановлені заборони або обмеження.

Громадяни, які проходять через даний коридор, звільняються від подання письмової митної декларації.

Зокрема, по "зеленому коридору" дозволено переміщувати:

1) особисті речі:
- два мобільних телефони, одна відеокамера, один фотоапарат, два переносних персональних комп`ютери;
- спортивне споря

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/6128 | Переглядів: 42Дата публікації: 08:21 03.06.2014