Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп`янська ОДПІ: З початку  року сплачено майже 97 млн.грн. єдиного внеску

Загалом у Куп`янській ОДПІ зареєстровано 6971 платників податків, з яких 5636 – це фізичні особи-підприємці, а 1335 – юридичні особи.

За результатами січня - квітня 2014 року від суб’єктів господарювання, які зареєстровані у Куп`янській ОДПІ до бюджету надійшло 96,8 мільйони гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

«Результати надходжень єдиного соціального внеску свідчать про вжиття комплексу організаційних та практичних заходів, які були спрямовані на підтримку платників єдиного внеску і створення умов для зручності для здійснення цього платежу», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Варто нагадати, що з питань застосування норм законодавства з питань нарахування та сплати єдиного внеску платник може звертатись до загальнодоступного Інформаційно-довідкового ресурсу Міндоходів, який знаходиться за адресою http://zir.minrd.gov.ua.

Слідчі Міндоходів Харківщини виявили майже півтори тисячі пляшок «паленої» горілки

Співробітники оперативного управління Міндоходів в Харківській області виявили факт незаконного виробництва горілки. Про це повідомляє виконуючий обов’язки начальника оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області Дмитро Резніченко.

31-річний мешканець Чугуєва недалеко від свого будинку обзавівся невеличким гаражем, ніде його не зареєструвавши. Однак, машину він туди так і не поставив – замість цього чоловік розгорнув цілий підпільний цех по виготовленню горілки під маркою відомого виробника.

Для цього «бізнесмен» придбав лійку, спиртометр, кришки, пляшки, етикетки, марки акцизного збору та майже 5 тис. літрів спирту.

«Спритний» підприємець розбавляв спирт невідомого походження водою та розливав його у півлітрові пляшки прямо у гаражі, самостійно наклеював марки акцизного податку, та продавав «справжню горілку» там же.

«Працівники оперативного управління вилучили більше 1300 пляшок вже готової горілки на загальну суму близько 35 тис. грн. - зазначає Дмитро Резніченко, - Усі матеріали, які підприємець використовував для виготовлення нелегальної горілки, та продукцію, що призначалася для продажу, оцінюються майже у 185 тис. грн.».

Відомості про вчинення кримінального правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, що кваліфікується за ч. 2 статті 204 Кримінального кодексу України. Наразі слідство триває.

На Харківщині 3,5 тисяч суб’єктів господарювання піклуються про екосистему

З початку року в Харківському регіоні екологічний податок сплачують майже 3,5 тисячі суб’єктів господарювання. Загалом протягом чотирьох місяців поточного року до спеціального фонду зведеного бюджету ними перераховано 44 мільйони гривень цього податку.

Такі цифри озвучили в управлінні оподаткування та контролю об’єктів і операцій ГУ Міндоходів у Харківській області.

Як зазначають фахівці, з 1 січня 2014 року ставки екологічного податку становлять 100 відсотків від ставок, передбачених ст.ст. 243,244,245 і 246 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 зі змінами та доповненнями.

Платник екологічного податку, який не планує з початку звітного року здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів, повинен повідомити про це відповідний орган доходів і зборів за місцем розташування джерел забруднення. Крім цього, такий платник складає заяву у довільній формі про відсутність у нього у звітному році об'єкта обчислення екологічного податку.

Нагадаємо, що граничний термін подання  заяви про відсутність у нього об'єкта обчислення екологічного податку є 12 травня 2014 року, оскільки базовий податковий (звітний) період щодо зазначеного податку дорівнює календарному кварталу.

Проте, до виробників електроенергії на теплоелектроцентралях та ТЕС зміни щодо ставок екоподатку будуть застосовані з 1 січня 2016 року.

Звіт з єдиного внеску не можна надсилати поштою

Оскільки звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, надісланий поштою, не вважається поданим.

Нагадаємо, звіт до органів доходів і зборів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття їх на облік:

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;

- на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;

- на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше п'яти.

Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування затверджено наказом Міндоходів України від 09.09.2013 р. № 454.

Наближається термін сплати єдиного податку платниками третьої – шостої груп

Зробити це слід не пізніше 20 травня 2014 року.

Слід нагадати, що відповідно до п. 295.3 ст.295 Податкового кодексу платники єдиного податку третьої – шостої груп сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного терміну подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.  

Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої-шостої груп є календарний квартал. Відповідно до пп.49.18.2 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу податкову декларацію вищезгаданим платникам слід подати протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного кварталу.

Сплачувати єдиний податок слід за місцем податкової адреси платника

Заповнюємо поле "Призначення платежу" у платіжних документах

При заповненні платіжних документів на переказ коштів у разі сплати бюджетних платежів у полі №3 поля "Призначення платежу" вказується один з нижченаведених реквізитів платника податку, який здійснює перерахування:

- код ЄДРПОУ платника податку (повинен мати 8 цифр, якщо цифр менше 8, то зліва доповнюється нулями до 8 цифр). У разі здійснення юридичною особою сплати за відокремлений підрозділ друкується код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, за який здійснюється така сплата;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків-фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (у разі відмови платника податків від одержання реєстраційного номера);

- реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється Міндоходів (завжди має 9 цифр).

Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру сплачених коштів затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.10.2013 р. №609.

Надали фінансову допомогу – заповніть правильно звітність за формою № 1ДФ   

При виплаті доходу на користь фізичної особи у вигляді поворотної фінансової допомоги за ознакою доходу «153» в податковому розрахунку за формою № 1ДФ відображається сума нарахованого доходу у графі 3а, сума виплаченого доходу - у графі 3, а у графі 4а (нарахований податок на доходи фізичних осіб) та графі 4 (перерахований податок на доходи фізичних осіб) проставляється нуль.

Нагадаємо, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається основна сума поворотної фінансової допомоги, наданої платником податку іншим особам, яка повертається йому та основна сума поворотної фінансової допомоги, що отримується платником податку.

Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2014 № 49.

Відповідно до п. 3 цього Порядку у графі 3а «Сума нарахованого доходу» відображається (за звітний квартал) дохід, який нараховано фізичній особі відповідно до ознаки доходу згідно з довідником ознак доходів, наведеним у додатку до цього Порядку. У разі нарахування доходу його відображення у графі 3а є обов’язковим незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні.

У графі 3 «Сума виплаченого доходу» відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку податковим агентом.

У графі 4а «Сума нарахованого податку» відображається сума податку, нарахованого та утриманого з доходу, нарахованого платнику податку згідно із законодавством.

Фактична сума перерахованого податку до бюджету відображається у графі 4 «Сума перерахованого податку».

Авансові платежі слід заплатити не пізніше 14 травня  

Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються фізичною особою-підприємцем самостійно, але не менш як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік, та сплачуються до бюджету по 25 відсотків щокварталу (до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада). Така норма визначена пп.177.5.1 п.177.5 ст. 177 Податкового кодексу України.

Разом з цим, суб’єкти господарювання-фізичні особи, які працюють на загальній системі оподаткування, мають право зменшувати суму авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб всередині року, у разі якщо не вийдуть на запланований рівень доходу.

У разі зменшення суми отриманого доходу за попередній календарний квартал поточного року більш ніж на 20 відсотків порівняно з розрахунковою очікуваною сумою доходу на такий квартал, платник податку має право зменшити суму авансового платежу, що підлягає сплаті у встановлений строк, пропорційно до зменшення суми зазначеного доходу.

Для такого зменшення суми авансового платежу фізична особа-підприємець до настання строку сплати такого авансового платежу подає до територіального органу Міндоходів заяву у довільній формі. Водночас така заява повинна містити розрахунок зменшення суми авансового платежу та коротке пояснення обставин, що призвели до зменшення суми отриманого доходу.

Перша реєстрація транспорту

Юридичні особи в десятиденний строк після першої реєстрації в Україні транспортних засобів зобов’язані подати до органів Міндоходів за місцем свого знаходження та за місцем реєстрації транспортного засобу розрахунок суми збору за такі транспортні засоби. До розрахунку обов’язково додаються копії реєстраційних документів, завірені відповідним уповноваженим державним органом України, який проводив таку реєстрацію.

Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

Починаючи з одинадцятого дня після реєстрації транспортного засобу до порушників строку подання Розрахунку, відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України, застосовуються штрафні санкції у розмірі 170 грн за кожне таке неподання або затримку.

Форма Розрахунку суми збору за першу реєстрацію транспортних засобів затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013 р. № 767.

Як оподатковується вартість подарункових сертифікатів, наданих підприємством до свята своїм працівникам?

Відповідно до пп. «е» пп. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий ним як додаткове благо (крім випадків, передбачених ст. 165 цього Кодексу) у вигляді вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), визначеної за правилами звичайної ціни, а також суми знижки звичайної ціни (вартості) товарів (робіт, послуг), індивідуально призначеної для такого платника податку.

Додаткові блага — це кошти, матеріальні чи нематеріальні цінності, послуги, інші види доходу, що виплачуються (надаються) платнику податку податковим агентом, якщо такий дохід не є заробітною платою та не пов’язаний з виконанням обов’язків трудового найму або не є винагородою за цивільно-правовими договорами (угодами), укладеними з таким платником податку (крім випадків, прямо передбачених нормами розділу IV Податкового кодексу).

Якщо додаткові блага надаються у негрошовій формі, сума податку об’єкта оподаткування обчислюється за правилами, визначеними п. 164.5 ст. 164 вищезазначеного Кодексу.

Водночас пп. 165.1.39 п. 165.1 ст. 165 цього Кодексу встановлено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість подарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 50% від однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, тобто в 2014 р. — 609 грн., за винятком грошових виплат у будь-якій сумі.

Згідно з пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу податковий агент, поняття якого визначено пп. 14.1.180 п. 14.1 ст. 14 цього Кодексу, під час нарахування (виплати, надання) оподатковуваного доходу на користь платника податку зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену ст. 167 зазначеного Кодексу.

Отже, у разі якщо роботодавець надає подарункові сертифікати визначеному (ідентифікованому) колу працівників, то вартість таких сертифікатів включається до загального місячного оподатковуваного доходу платника податку як додаткове благо та оподатковується за ставкою 15 (17)% у джерела виплати з урахуванням вимог пп. 165.1.39 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу.

Внесення змін до облікових даних платника податків

Згідно з п. 9.3 розділу IX Порядку обліку платників податків, затвердженого наказом Мінфіну України від 09.12.2011 р. № 1588 (далі — Порядок № 1588), платники податків — юридичні особи та відокремлені підрозділи юридичних осіб зобов’язані подати реєстраційну заяву за формою № 1-ОПП з позначкою «Зміни» з відомостями стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи, її відокремлених підрозділів, до органу доходів і зборів у 10-денний строк з дня взяття на облік чи виникнення змін в облікових даних платників податків.

У разі надходження від державних реєстраторів відомостей про внесення змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців щодо платників податків, а також надходження від платників податків заяв за формою № 1-ОПП з позначкою «Зміни» органи доходів і зборів вносять відповідні зміни до Єдиного банку даних юридичних осіб та фіксують зазначені зміни в журналі за формою № 2-ОПП (п. 9.3 розділу IX Порядку № 1588).

Тимчасово зупинено оподаткування дивідендів за новими правилами

Оподаткування дивідендів шляхом включення їх платником податку до загального річного оподатковуваного доходу із застосуванням ставок від 15 до 25 відсотків зупинено Законом України від 10.04.2014 № 1200 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо усунення окремих неузгодженостей норм законодавства», який набрав чинності 19.04.2014 р.

«Відповідно до вказаного закону норма щодо оподаткування дивідендів за новими правилами розпочне застосуватися починаючи з 1 січня 2015 року», зазначила начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Набрав чинності закон про скасування утилізаційного екоподатку

18 квітня 2014 року набрав чинності Закон України від 08.04.2014 року № 1191, який відміняє сплату екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та звільняє від оподаткування акцизним податком операцій з переобладнання ввезеного на митну територію України транспортного засобу у підакцизний легковий автомобіль.

Відповідні зміни внесені до  розділу VI «Акцизний податок» та розділу VIII «Екологічний податок» Податкового кодексу України.

Даний Закон був прийнятий парламентом 8 квітня поточного року.

Легальна заробітна плата – надійний засіб вирішення соціальних та матеріальних проблем

Питання легалізації заробітної плати та підвищення її рівня як минулого, так і поточного року залишаються стратегічними напрямами роботи органів Міндоходів. Саме це стало метою зустрічі фахівців Куп`янської ОДПІ з платниками податків.

На початку зустрічі посадовці акцентували увагу присутніх на тому, що кожен працюючий громадянин має стати на захист своїх прав, вимагаючи офіційного оформлення трудових відносин, інакше це сприятиме розвиткові тіньових схем ухилення від сплати роботодавцями податків, і в результаті – відсутності  стабільних надходжень до бюджету.

«Питання легалізації заробітної плати – це питання державного масштабу і знаходяться на постійному контролі органів Міндоходів. Важливо, щоб працівники отримували заробітну плату не «в конвертах», а офіційно. Лише таким чином можна отримати гідне забезпечення в майбутньому, адже нарахування та отримання пенсії відбувається тільки з офіційно нарахованої заробітної плати»,- зазначила начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

В ході конструктивного діалогу представники бізнесу обговорили і інші питання, що їх цікавили.

Помилка у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних виправляється методом «сторно»

Виправлення помилки в Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних (далі – Реєстр) здійснюється методом «сторно» за правилами, передбаченими для бухгалтерського обліку, у момент виявлення такої помилки.

Коригування помилкових записів у Реєстрі не призводить до потреби формування нових (уточнюючих) реєстрів. Тобто, при виправленні помилки методом «сторно» до Реєстру одночасно вноситься два записи: помилковий запис із знаком «–» та правильний запис із знаком «+».

Метод «сторно» здійснюється шляхом зворотного запису на величину помилки в тому звітному періоді, у якому вона виявлена. При здійсненні такого зворотного запису платником податку:

- в колонці 1 розділів I та/або II Реєстру зазначається порядковий номер запису;

- в колонках 2 - 6 розділу I та/або колонках 2 - 7 розділу II Реєстру дублюються реквізити документа, кількісні показники якого сторнуються;

- у відповідних колонках 7 - 12 розділу I та/або колонках 8 - 16 розділу II Реєстру кількісні показники зазначаються з відповідним знаком «+» чи «-».

При цьому, якщо виправлення помилки потребує подання платником податку уточнюючого розрахунку, то до виду документа додається літера «У» (наприклад: ПНПУ). Крім того, запис щодо включення показників такого документа до уточнюючого розрахунку зазначається окремим рядком у рядку «З них включено до уточнюючих розрахунків за звітний період» Реєстру.

Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 25.11.2013 №708, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.12.2013 за
№ 2118/24650. Також, з цим та іншими питаннями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане питання у категорії 101.21).

Як платнику, який звітує засобами електронного зв’язку подати пояснення до декларації?

При поданні податкових документів в електронній формі телекомунікаційними каналами зв’язку платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Враховуючи це, платники, які подають податкові декларації (розрахунки) засобами електронного зв’язку можуть подавати пояснення, копії дозволів тощо, які не мають затвердженого формату (стандарту) електронного вигляду, до контролюючих органів особисто або через уповноважену на це особу. Також, такі документи можна надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.

Нагадаємо, подане платником доповнення до декларації, яке складене за довільною формою вважатиметься невід’ємною частиною податкової декларації. Таке доповнення подається з поясненням мотивів його подання.

Відповідна норма визначена п.46.4 ст. 46, п.49.3 ст.49  Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями та Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженою наказом ДПА України від 10.04.08 №233.

Також, з цим та іншими питаннями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 135.03). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

Скористайтеся своїм правом на доступ до публічної інформації!

Запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Куп`янська ОДПІ Головне управління Міндоходів у Харківській області, можна подавати:

- на поштову адресу: Куп`янська ОДПІ, вул. Харківська, 99, м.Куп`янськ, 63707

- на електронну адресу: овdpi2026@ukr.net;

- факсом: (05742) 7-85-81;

- телефоном: (05742) 5-74-50.

Запит може бути поданий особисто до відділу обслуговування платників податків Куп`янської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Харківській області, у робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (з понеділка по п’ятницю з 09.00 до 13.00 год. та з 13.45 до 18.00 год.; у п’ятницю – до 16.45год.).

Звітуєте «електронкою» - паперові додатки не потрібні

При поданні податкової звітності до органів Міндоходів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку платнику не потрібно додавати роздруковані оригінали цієї звітності на паперових носіях.

У випадку заповнення платником податків та подання оригіналів документів податкової звітності на паперових носіях, такий платник може надати копії цих документів в електронному вигляді на електронних носіях (магнітних дисках, флеш-картах, компакт-дисках).

Слід нагадати, податкова декларація подається до органу доходів і зборів за вибором платника податків, якщо інше не передбачено Податковим кодексом, в один із таких способів:

- особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення (не пізніше ніж за десять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації);

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Порядок подання податкової звітності до контролюючих органів передбачений ст. 49 Податкового кодексу України.

Інструкція з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку затверджена наказом ДПА України від 10.04.2008 р. №233.

Ідентифікаційний номер за власним бажанням

Всі громадяни  мають право внести до свого паспорту номер облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру).  Кожен українець за власним бажанням може це зробити у будь-який час. Для цього потрібно звернутися до податкової інспекції за місцем проживання з відповідним проханням. Відмітка проставляється на сьомій, восьмій або дев’ятій сторінці паспорта.

Така законодавча норма спрямована на покращення обслуговування платників податків. У першу чергу, вона стане корисною тим, хто вирішив звернутися за послугами до банківських установ, наприклад, за відкриттям або закриттям рахунку. За наявності відмітки у паспорті, банк зможе ідентифікувати особу без документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі.

При втраті податкової звітності можна отримати копію

«Суб’єкт господарювання може отримати (завірити) копію звітності, що була раніше подана до органу доходів і зборів, у випадку її втрати. Кожна особа має право доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається», - зауважує начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов’язані, зокрема, надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених Законом України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації».

Також, з цим та іншими питаннями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 135). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

Обераємо спрощену систему оподаткування при реєстрації суб’єкта господарювання

Починаючи з 1 січня 2014 року для проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців державному реєстратору разом з заповненою реєстраційною карткою може бути подана (як додаток) Заява щодо обрання новоствореним суб’єктом господарювання спрощеної системи оподаткування та/або Реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника ПДВ.

«Такі заяви долучаються державним реєстратором до відповідної реєстраційної справи. Електронні відскановані копії заяв передаються одночасно з відомостями з реєстраційної картки до відповідного органу доходів і зборів», - підкреслює заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова.

Заява про застосування спрощеної системи оподаткування, яка подається як додаток до реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи, не може містити код ЄДРПОУ.

Детальніше про це – у листі Державної реєстраційної служби України від 26.12.2013 р. № 858/04-12-13.

З метою протидії корупції функціонує «Пульс»

Для визначення «гострих кутів» у відношеннях інспектор-платник у відомстві працює електронний сервіс «Пульс». Так, з початку року на «Пульс» надійшло більше 100 звернень від жителів Харківщини.

Найчастіше громадяни цікавились питаннями щодо діяльності органів Міндоходів та  ЦОПів й висловлювали свої  зауваження щодо роботи відомства –  54,9% від усіх звернень.

Окрім цього, розповіли в управлінні, телефонні запити стосувались питань звітності та реєстрації податкових накладних (19 звернень), а також порядку реєстрації платників ПДВ (17 звернень).

Звернувшись на сервіс Міндоходів, заявник протягом трьох днів отримує в телефонному режимі роз’яснення з порушеного питання.

Нагадаємо, що у випадку здійснення фахівцями органів Міндоходів протиправних дій необхідно телефонувати за номером «Пульсу» 044-284-00-07.

Платимо за нерухомість

«Якщо об'єкт житлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, то платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку. Якщо ж об'єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом. У випадку, коли житлова нерухомість перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділена між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку», - повідомила начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, визначено ст. 265 Податкового кодексу України.

На Харківщині офіційно працевлаштовані вже понад 700 громадян

В ГУ Міндоходів у Харківській області зазначають, що питання легалізації заробітної плати набуває особливої актуальності, адже від цього залежить як рівень соціального захисту людини, так і розвиток міста та області. Виплата заробітної плати  «у конвертах»  для держави – це недоотримання податків, а для працівника – низький рівень соціального пакету та пенсії в подальшому. Сьогодні вкрай важливо, щоб кожний працівник, який погоджується отримувати заробітну плату таким чином, розумів наслідки свого вчинку.

Тому одним із важливих напрямів діяльності територіальних органів Міндоходів у Харківській області є робота по легалізації робочих місць та  виявленню фактів отримання заробітної плати «в конвертах». Для цього фахівцями вживаються  як контрольно – перевірочні, так і не фіскальні заходи (зустрічі з працедавцями, які не виконують мінімальні гарантії по оплаті праці, засідання робочих груп тощо).

Так в результаті контрольно-перевірочної роботи з початку поточного року виявлено 709 громадян, що не були оформлені згідно вимог законодавства працедавцями  та отримували нелегальну заробітну плату (у  першому кварталі 2013 року – 116 громадян). В тому числі протягом березня 2014 року встановлено 260 фактів виплати громадянам заробітної плати  «в конвертах».

За підсумками вжитих заходів у 2014 році додатково до бюджету надійшло платежів на суму понад 189 тис.грн

Нове відшкодування ПДВ

З 03.04.2014р. підрозділ 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України доповнено п.23, яким установлено, що органи, які здійснюють казначейське обслуговування  бюджетних коштів, оформлюють видачу платникам податку, які подали до такого контролюючого органу заяву про оформлення відшкодування сум ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики, зазначену у реєстрах та висновках суму бюджетного відшкодування шляхом видачі у строки, визначені п. 200.13 ст. 200 цього Кодексу, облігацій внутрішньої державної позики строком обігу п’ять років.

Розрахункові операції

У разі застосування фізичною особою – підприємцем – платником єдиного податку при проведенні готівкових розрахунків власних РРО вона зобов’язана забезпечити можливість здійснення утримувачами електронних платіжних засобів розрахунків за продані товари з використанням електронних платіжних засобів, якщо з

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/6101 | Переглядів: 34Дата публікації: 10:54 13.05.2014