Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

З 3 квітня набули чинності зміни до Закону про Державний бюджет України на 2014 рік

Відповідно  до Закону України від 27.03.2014 р. № 1165-VII «Про внесення змін у Закон України «Про Державний бюджет України на 2014 рік»»  платникам податку на додану вартість, у яких є задекларовані до відшкодування суми податку до 1 січня 2014 року, підтверджені перевірками й не відшкодовані на 3 квітня поточного року, відшкодування здійснюється шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики з терміном обігу п’ять років.

Оформлення відшкодування сум податку на додану вартість облігаціями внутрішньої державної позики прирівнюється до видачі платнику податку суми бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на рахунок платника податку.

«Отримати відшкодування ПДВ у вигляді облігацій можна на добровільних засадах. Для цього платнику податків необхідно подати заяву про оформлення відшкодування ПДВ облігаціями до органу Міндоходів», - зазначаэ начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

На виконання статті 24 зазначеного Закону буде прийнято Постанову Кабінету Міністрів України «Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість», яка визначатиме порядок випуску, обігу та погашення облігацій, а також нарахування процентів на них. При цьому має бути забезпечено рівність умов для всіх платників податку щодо визначення способу відшкодування податку на додану вартість, добровільність здійснення такого відшкодування та зацікавленість усіх платників податку.

Крім того, відповідно до внесених  змін  соціальні стандарти  фіксуються на рівні, установленому на 1 січня 2014 року, зокрема, мінімальна заробітна плата у  місячному розмірі  та прожитковий мінімум працездатних осіб – 1218 грн.

Також Законом №1165-VII передбачено введення збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій з купівлі іноземної валюти в безготівковій та /або готівковій формі.

За продаж підліткам алкоголю та тютюну анульовано 88 ліцензій

Протягом січня-березня 2014 року за продаж неповнолітнім алкогольних напоїв та тютюнових виробів було анульовано 88 ліцензій, які давали право роздрібної торгівлі цими товарами.
Окрім втрачених ліцензій порушникам також доведеться сплатити майже 600 тис. грн. штрафних санкцій.

Порівняно з відповідним періодом минулого року фахівці Міндоходів фіксують зниження таких порушень більш ніж вдвічі, що свідчить про зростання сумлінності роздрібних торговців.

Протягом березня-квітня платникам відшкодовано 3,7 млрд. грн. ПДВ

Протягом березня та перших двох тижнів квітня цього року платникам податків було відшкодовано 3,7 млрд. грн. податку на додану вартість, з яких березні – 2,3 млрд. грн.

Про це заявив Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус сьогодні під час засідання Інвестиційної ради при Міндоходів.

„Ми припинили практику застосування шахрайських схем для розкрадання ПДВ з бюджету. На сьогодні всі отримувачі бюджетної компенсації – це легальні підприємства, які не користуються послугами „податкових ям” та не застосовують схеми мінімізації податків. Підкреслю, що підприємства, які чесно ведуть свій бізнес, отримуватимуть відшкодування ПДВ оперативно та у повному обсязі відповідно до процедур податкового законодавства”, – наголосив Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус.

Загалом, у І кварталі 2014 року платникам податків було відшкодовано 8,9 млрд. грн. податку на додану вартість.

Майже половину відшкодованого податку отримали підприємства з часткою іноземного капіталу. У І кварталі їм було повернуто понад 4,5 млрд. грн. бюджетної компенсації, у тому числі підприємствам-інвесторам з країн ЄС – понад 3 млрд. гривень.

Понад 72 відс., або 6,5 млрд. грн. від загальної суми відшкодованого у І кварталі податку на додану вартість платники отримали в автоматичному режимі.

У І кварталі до зведеного бюджету сплачено 93,5 млрд. грн. платежів

Протягом січня-березня поточного року платники податків сплатили до зведеного бюджету 93,5 млрд. грн. податків, зборів та митних платежів, які контролюються органами Міндоходів. До державного бюджету надійшло 72,6 млрд. грн., до місцевих – 21 млрд. гривень.

До загального фонду державного бюджету зібрано 67,8 млрд. грн. Індикативні показники Міністерства фінансів України виконано на 100,2 від. Бюджет додатково отримав 115,5 млн. гривень.

У розрізі основних платежів найбільшого приросту у порівнянні з відповідним періодом минулого року досягнуто з податку на доходи фізичних осіб (бюджет отримав додаткових 79,8 млн. грн.), акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (додатково - 303,8 млн. грн.), платежів за користування надрами (+ 802,4 млн. грн.) тощо.

За три місяці поточного року платникам відшкодовано 8,9 млрд. грн. податку на додану вартість.

За три місяці Контакт-центром Міндоходів надано 342 тисячі відповідей на запитання платників

Протягом січня-березня поточного року Контакт-центром Міністерства доходів і зборів України надано близько 342 тис. відповідей на запитання суб`єктів господарювання та громадян. З них у березні - 84,7 тис. відповідей.

Переважну кількість відповідей, а саме близько 336 тис., було надано телефоном. Також відповіді надавались електронною поштою та факсом – майже 6 тис. відповідей, письмово та з використанням автовідповідача – 132 відповіді.

„Найчастіше суб`єкти господарювання та громадяни зверталися з питань оподаткування податком на додану вартість, оподаткування прибутку підприємств та сплати податку на доходи фізичних осіб”, - прокоментував директор Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів Іван Романов.

Він також зазначив, що для надання заявнику максимально конкретної та повної відповіді використовується База знань. Це автоматизована база, яка містить найбільш типові питання, які виникають у платників податків та громадян, та відповіді на них. На початок квітня 2014 року База знань налічує понад 14 тис. запитань – відповідей, що постійно оновлюються та підтримуються в актуальному стані.

Нагадаємо, що скористатися Базою знань можна на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів (http://zir.minrd.gov.ua) або звернутися до Контакт – центру за телефоном 0 – 800 – 501007.

На Харківщині більше 97% митних декларацій подано в електронному вигляді

За інформацією фахівців Харківської митниці Міндоходів, в області спостерігається постійне зростання кількості декларацій, які направляються до митних органів в електронному вигляді.

Так у грудні минулого року 79 % митних декларацій подавалося в електронному вигляді, у січні та лютому цього року їх вже було - 94,6% та 96,8% відповідно. При цьому, у 2012 році питома вага електронних митних декларацій складала лише 18% від їх загального обсягу.

За словами фахівців митниці та суб’єктів господарювання, що вже здійснюють митне оформлення через Інтернет, процедура електронного декларування сприяє оптимізації часу і витрат. Водночас, вона дозволяє надавати електронні документи безпосередньо з офісу чи дому у зручний для бізнесмена час. Такий сервіс створює сприятливі умови для розвитку і прискорення товарообігу, зменшує відмінності між митними процедурами країн світу.

Перспективою розвитку вищевказаного сервісу є досягнення 100 відсоткового декларування підприємствами та підприємцями товарів й транспортних засобів.

Нагадуємо, що електронне декларування вантажів доступне усім суб’єктам, які перебувають на обліку у митних органах Міндоходів та мають засоби електронного цифрового підпису.

Чи може платник отримати копію податкової звітності, що була раніше подана до контролюючого органу, у випадку її втрати?

Суб’єкт господарювання може отримати (завірити) копію звітності, що була раніше подана до органу доходів і зборів, у випадку її втрати. Кожна особа має право доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається.

Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов’язані, зокрема, надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених Законом України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації»
(далі – Закон).

Відповідна норма визначена вищевказаним Законом. Також, з цим та іншими питаннями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 135). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

Порядок нарахування авансових платежів ФОП, яка протягом поточного року перейшла зі спрощеної системи

Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менше як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах). Сплачуються авансові платежі до бюджету по 25 відсотків щокварталу у терміни до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада (пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 розд. IV Податкового кодексу України).

«Фізичні особи – підприємці, які перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому відбувся перехід на загальну систему оподаткування. Платники податку розраховують та сплачують авансові платежі у строки, визначені пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 ПКУ, що настануть у звітному податковому році», - зауважує начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Тобто, фізичні особи – підприємці, які перейшли протягом поточного звітного року зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування нараховують та сплачують авансові платежі на підставі квартальної декларації, яка подається ними після закінчення кварталу, в якому відбувся перехід.

Наприклад, платник податків перейшов на загальну систему оподаткування з ІІ кварталу, то декларація подається після закінчення цього кварталу і авансові платежі нараховуються платником самостійно з урахуванням суми податку, що нараховується на доходи, вказані в декларації.

Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, які обрали спрощену систему оподаткування, регулюється  ст.177 ПКУ.

Якщо Ви вирішили звітувати поштою, відправте декларацію завчасно

Платники податків, які належать до малих підприємств можуть надсилати податкову звітність до органу доходів і зборів поштою. Таке відправлення здійснюється не пізніше ніж за десять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації.

На поштовому відправленні у нижній правій його частині відправник пише найменування одержувача та його адресу в такій послідовності: назва вулиці, номер будинку, найменування населеного пункту, району, області.

Найменування відправника та його адреса пишеться у лівій верхній частині поштового відправлення в порядку, передбаченому для написання адреси одержувача.

Поштовий індекс на листах пишеться стилізованими цифрами чорнилом або кульковою ручкою (за винятком червоного, жовтого та зеленого кольорів).

У верхній частині поштового відправлення відправник робить позначку «Звіт».
При цьому, платник податків (відправник) заповнює бланк рекомендованого повідомлення про вручення на своє ім’я або на ім’я особи, якій належить надіслати повідомлення після вручення поштового відправлення адресату. Також складає опис вкладення поштового відправлення у двох примірниках із зазначенням у ньому найменування одержувача та його адреси, поіменного переліку предметів, загальної вартості вкладення і підписує його.

Звертаємо увагу, що у разі втрати або зіпсуття поштового відправлення чи затримки його вручення контролюючому органу з вини оператора поштового зв’язку, такий оператор несе відповідальність відповідно до закону.

У такому разі платник податків звільняється від будь-якої відповідальності за неподання або несвоєчасне подання такої податкової декларації.

Водночас, платник протягом п’яти робочих днів з дня отримання повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення зобов’язаний надіслати поштою або надати особисто (за його вибором) контролюючому органу другий примірник податкової декларації разом з копією повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення.

«Важливо пам’ятати, що незалежно від факту втрати або зіпсуття такого поштового відправлення чи затримки його вручення платник податків зобов’язаний сплатити суму податкового зобов’язання, самостійно визначену ним у такій податковій декларації, протягом строків, установлених Податковим кодексом України «, - наголошує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Нагадаємо, податкова декларація подається до органу доходів і зборів за вибором платника податків, якщо інше не передбачено Податковим кодексом, в один із таких способів:

- особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Порядок подання податкової звітності до контролюючих органів передбачений ст. 49 Податкового кодексу України.

Сума коштів, сплачена у звітному податковому році за періоди навчання наступного року, не включається до податкової знижки

Окремі громадяни - платники податку на доходи фізичних осіб мають право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року. Тобто можуть повернути частину податку, сплаченого протягом 2013 року із заробітної плати.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Відповідно до п.п. 166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України платник податку має право включити до податкової знижки, зокрема такі фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, як суму коштів, сплачених закладу освіти за навчання такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, який не одержує заробітної плати.

Платник податку у звітному податковому році сплатив ВУЗу суму коштів за навчальний рік. Водночас, частина семестрів у рамках такого навчального року припадає на один календарний рік, а частина – на наступний. У такому випадку сума коштів, яка сплачена у звітному році за періоди навчання наступного календарного року, не включається до податкової знижки платника за наслідками звітного року.

«Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України», - нагадує заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова.

Підстави для нарахування податкової знижки зазначаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається до 31 грудня включно  наступного за звітним податкового року.

Перелік витрат, що включаються до податкової знижки, а також  порядок нарахування податкової знижки  визначені у ст.166 ПКУ.

Особливості сплати єдиного внеску фізичними особами-підприємцями, що одночасно здійснюють незалежну професійну діяльність

«Особа, яка є підприємцем, що застосовує загальну систему оподаткування, та одночасно займається незалежною професійною діяльністю, є платником єдиного внеску як фізична особа-підприємець. Тобто, єдиний внесок фізична особа сплачує  тільки з доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності  на загальній системі оподаткування. При цьому, така особа не має обов’язку щодо обліку та сплати єдиного внеску із сум доходу, отриманого від її незалежної професійної діяльності», - підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Така фізична особа формує та подає звіт сама за себе за формою №Д5. Звіт подається до органів доходів і зборів один раз на рік до 10 лютого року, наступного за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік.

Єдиний внесок фізичні особи сплачують самі за себе шляхом перерахування безготівкових коштів з  банківського рахунку. Платники, які не мають рахунку у банку, сплачують єдиний внесок шляхом готівкових розрахунків через банки чи відділення зв’язку до 10 лютого наступного року на підставі даних річної податкової декларації.

Порядок нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску регулюється Законом України від 08.07.2010 р. №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Дії платника у випадку помилково поданої звітності

Податковим кодексом України не передбачено дії суб’єкта господарювання у випадку, якщо ним помилково подано податкову звітність до контролюючого органу.  Тобто, яку взагалі не потрібно було подавати або подано не до того контролюючого органу. Однак, платник податків може звернутись письмово до контролюючого органу з обґрунтуванням обставин помилково поданої податкової звітності та проханням не визнання даної звітності як податкової.

Нагадаємо, податкова декларація подається за звітний період в установлені Податковим кодексом України (далі – ПКУ) строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Платник податків зобов’язаний за кожний встановлений ПКУ звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Така податкова звітність подається платником податку незалежно від того, чи провадив він господарську діяльність у звітному періоді.

Відповідна норма визначена ст.49 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями. Також, з цим та іншими питаннями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 135). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

Сплата податків обов’язкова для всіх

Одним із основних завдань Міністерства доходів і зборів України є стабілізація надходження платежів до бюджету. Можливості для цього є, це кошти тіньової економіки.

«Сьогодні Міндоходів працює над ліквідацією податкових ям, кримінальних схем, конвертаційних площадок, фіктивного податкового кредиту, які використовувались для виведення коштів з бюджету», підкреслила під час зустрічі з бізнесом начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Своєчасна сплата податків обов’язкова для всіх. Тому тих, хто свідомо подає недостовірну звітність, користуючись шахрайськими схемами закликаємо виправити її добровільно, адже додаткові кошти підуть на розвиток Тернопілля. 

Демонструючи прозорість та відкритість перед бізнесом, розраховуємо на чесну відповідь – добровільну сплату усіх належних податків.

Відшкодування ПДВ облігаціями

Спосіб відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої позики з’явився завдяки Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» від 27.03.2014 р. № 1165-VII. Документ опублікований у газеті «Голос України» № 62(5812) від 02.04.2014 р. і набрав чинності з 03.04.2014 р. — з дня, наступного за днем опублікування. Платники, в яких суми, задекларовані до відшкодування до 1 січня 2014 року, підтверджені результатами перевірок і не відшкодовані станом на 03.04.2014 року, можуть отримати відшкодування ПДВ шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики.

Строк обігу облігацій — 5 років. Порядок випуску, обігу, погашення таких облігацій та нарахування за ними відсотків затверджує Кабінет Міністрів України.

Отримання відшкодування ПДВ у вигляді облігацій здійснюється на добровільних засадах. Для цього платнику податків достатньо подати заяву про оформлення відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики до органу Міндоходів. У свою чергу, Міндоходів передають органам, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, реєстри платників із висновками про суми відшкодування ПДВ. Після цього органи казначейства у 5-денний строк видають платникам облігації внутрішньої державної позики. При цьому оформлення облігацій прирівнюється до отримання платником податків бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів із бюджетного рахунка на рахунок платника ПДВ.

Відповідні зміни внесено окремим пунктом 23 в підрозділ 10 розділу ХХ Податкового кодексу України.

Заповнення окремих реквізитів у звіті з ЄСВ

Реквізит «Номер реєстрації платника» на титульному аркуші додатка 5 Звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску, означає реєстраційний номер платника єдиного внеску за даними виписки із Єдиного державного реєстру для платників, на яких поширюється дія Закону України від 08.07.2010 р. № 755 (далі – Закон № 755), або форми № 2 – ЄСВ для платників, на яких не поширюється дія цього Закону.

Нагадаємо, що взяття на облік платників єдиного внеску, на яких поширюється дія вищезгаданого Закону, здійснюється органом доходів і зборів за місцезнаходженням чи місцем проживання на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором згідно із цим Законом, не пізніше наступного робочого дня з дня отримання зазначених відомостей органом доходів і зборів.

У виписці з Єдиного державного реєстру зазначаються, зокрема, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі.

Разом з цим, платникам єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону № 755, органом доходів і зборів наступного робочого дня з дня взяття на облік безоплатно надсилається (вручається) повідомлення про взяття їх на облік за формою № 2-ЄСВ згідно з додатком 2, в якому зазначається, зокрема, реєстраційний номер платника.

Спрощено відкриття бізнесу в Україні

15 квітня 2014 року, Верховна Рада ухвалила закон „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу” (на базі законопроекту від 07.06.2013 р. № 2258а).

Основною метою Закону є спрощення та здешевлення процедури започаткування бізнесу в Україні через:

- подання державному реєстратору під час проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей, необхідних для реєстрації такої особи органами державної податкової служби як платника податку на додану вартість, єдиного податку, інших податків та зборів;

- скасування вимоги щодо справляння реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи та фізичної особи-підприємця;

- здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців шляхом подання електронних документів без обов'язкового використання електронного цифрового підпису;

- відмову від обов’язковості та перехід до добровільності використання печаток суб’єктами господарювання приватного права;

- внормування та розширення обсягу відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, до яких надається доступ на офіційному сайті спеціально уповноваженого органу з питань державної реєстрації.  

На Харківщині протягом 2014 року погашено податковий борг з плати за землю в розмірі 3,3 млн. грн.

Одним з джерел наповнення місцевих бюджетів є плата за землю. Однак, деякі несумлінні суб’єкти господарювання не розуміють важливість своєчасного наповнення казни та шукають способи не сплачувати податки. В результаті виникає податковий борг.

З метою скорочення такого боргу фахівцями підрозділів Міндоходів проводяться заходи з метою його стягнення відповідно до діючого законодавства.

Зокрема, боржникам направляються податкові вимоги, описується майно в податкову заставу, направляються позови до суду щодо стягнення податкового боргу.

За отриманими рішеннями суду - вилучаються готівкові кошти та стягуються безготівкові кошти з розрахункових рахунків, здійснюється реалізація заставного майна боржників.

Крім того, направляються листи на розірвання договорів оренди на земельні ділянки до органів місцевого самоврядування.

Завдяки проведеним заходам цьому році вже погашено податковий борг з плати за землю в розмірі 3,3 млн. грн.

Куп`янська ОДПІ звертає увагу громадян  та підприємців на необхідність своєчасної сплати за землю.

Просимо своєчасно сплачувати податки.

Бажаєте отримати ліцензію на продаж алкоголю та тютюну – зверніться до Центру обслуговування платників

Відповідно до Порядку організації роботи ГУ Міндоходів у Харківській області, аби отримати ліцензію, суб`єкту господарювання за своїм місцем провадження торгівельної діяльності слід звернутись до Головного управління Міндоходів або до Центру обслуговування платників.

Для отримання ліцензії на продаж алкоголю та тютюну потрібно надати весь необхідний пакет документів. Ліцензія або рішення про відмову і її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів із дня одержання документів.

   «З початку 2014 року в ЦОП Куп’янської ОДПІ прийнято 15 пакетів документів на отримання ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами», повідомила заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова.

Сільгоспвиробники Куп`янської ОДПІ сплатили близько 153,5 тис. грн. фіксованого сільськогосподарського податку

«Фіксований сільськогосподарський податок є особливим спеціальним режимом оподаткування у агропромисловому секторі. Сільськогосподарські товаровиробники набувши статусу платника ФСП, не є платниками податку на прибуток, земельного податку, збору за спеціальне використання води, збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності», - підкреслила під час зустрічі з сільгоспвиробниками начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна

Сплата лише  фіксованого сільськогосподарського податку значно спрощує порядок ведення податкового обліку та обчислення податків. Умови та порядок набуття статусу платника ФСП сільськогосподарським товаровиробником визначають ст. 301 та 308 ПКУ. Базою оподаткування податком є нормативна грошова оцінка одного гектара сільськогосподарських угідь.

Строки сплати єдиного внеску роботодавцями

Роботодавці сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобовязані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця. У разі якщо останній день строків припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати єдиного внеску вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Останній день подання декларації про доходи – 30 квітня

Вже минув третій місяць деклараційної кампанії.

Дякуємо громадянам, які вже задекларували свої доходи за 2013 рік і нагадуємо, що деклараційна кампанія триває до 1 травня. Тобто граничний термін подання річної декларації про майновий стан і доходи – 30 квітня 2014 року.

Отож, поспішіть задекларувати свої доходи!

До місцевих бюджетів Куп`янської ОДПІ  надійшло понад 41 млн грн

Протягом трьох місяців цього року до місцевих бюджетів платники Куп`янської ОДПІ сплатили 41,5 млн грн податків і зборів, що майже на 1,3 млн більше, ніж у січні-березні минулого року.

Один з найвагоміших платежів – це податок на доходи фізичних осіб, якого надійшло 29,5 млн грн, плати за землю спрямовано до бюджету 5,4 млн грн.

У березні до місцевих бюджетів Куп`янської ОДПІ платники сплатили майже 13,2 млн грн, це на 434,8 тис. грн більше від очікуваного.

Підсумки роботи відділу роботи податкового аудиту Куп`янської ОДПІ

Протягом січня-березня 2014 року відділом податкового аудиту було проведено 20 документальних перевірок, за результатами яких донараховано 1077 тис. грн.

За результатами камеральних перевірок донараховано 15,5 тис. грн..

Робота зі зверненнями громадян у Куп`янській ОДПІ

З початку року до Куп’янської ОДПІ  ГУ Міндоходів у Харківській області надійшло 2 письмових звернення від громадян. Характерні питання, що підіймалися заявниками у зверненнях – це інформування про ухилення від сплати податків.

На всі звернення громадяни отримали відповіді з відповідними роз’ясненнями без порушення терміну.

У 2014 році через громадську приймальну до керівництва Куп’янської ОДПІ громадяни не зверталися.

В І кварталі 2014 року звернення громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі, оскаржується рішення посадових осіб, а також звернення, направлені до Куп’янської ОДПІ з органу Міндоходів вищого рівня, не надходили.

Робота сервісу «Пульс»

В І кварталі 2014 року запитів на отримання публічної інформації від фізичних та юридичних осіб до Куп`янської ОДПІ не надходило. З початку року до Куп’янської ОДПІ надійшло 2 інформаційні картки, направлені з сервісу «Пульс».

По кожному факту проводилися перевірки. На кожну картку надані обґрунтовані відповіді.

З початку 2014 р. звернень, направлених з державної установи Урядовий контактний центр «Урядова гаряча лінія», до Куп’янської ОДПІ не надходило.

Надання адміністративних та  консультаційних послуг у Центрах обслуговування платників

З початку року до Центрів обслуговування платників Куп’янської ОДПІ  та її відділень, звернулося за наданням адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг 22 586 осіб. Загалом у першому кварталі 2014 року, надано: 1667 адміністративних та 11224 консультаційних послуг.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/6087 | Переглядів: 32Дата публікації: 13:52 22.04.2014