Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Нам 1 рік! Міністерство доходів і зборів України.

Куп`янська ОДПІ: більше 87 % платників єдиного внеску надають звітність через Інтернет

 

Про це повідомив під час зустрічі із представниками ЗМІ заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Ігор Лукшин.

За його словами, загалом на обліку в Куп`янській ОДПІ перебувають 6 947 платників, із них: 1 330 юридичних осіб та 5 617 фізичних осіб – підприємців.

«Очевидно, що суб’єкти господарювання регіону відчули переваги електронного звітування. Отримавши безоплатний електронний ключ та відповідне програмне забезпечення, платник може формувати електронну звітність у зручний йому час, максимально заощаджуючи кошти. Можливість подавати звітність до органів Міндоходів є у всіх платників податків незалежно від системи оподаткування», - підкреслив Ігор Лукшин.

Окрім того посадовець нагадав, що з 1 листопада 2013 року строк дії електронних ключів Міндоходів подовжено до 2 років

Слід зазначити, що на Куп`янщині отримати посилені сертифікати відкритих ключів можна безоплатно в пункті реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів, який діє при Куп`янській ОДПІ, зазначив посадовець.

 

Куп`янські школярі навчались основам податкових знань

 

Співпраця Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області з вихованцями освітянських закладів міста є традиційною. Зокрема тісне спілкування фахівців відомства із учнями надає змогу школярам освоювати ази податкових знань.

Цього разу екскурс до спецкурсу «Основи податкових знань» провели начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна та завідувач інформаційно-комунікаційним сектором податкової інспекції Олена Ляшенко. 

Спілкуючись із молоддю, Олена Кухтіна розповіла про необхідність та важливість сплати податків. Вона акцентувала увагу на тому, що жодна держава не може існувати без податків, а громадяни в свою чергу не можуть існувати без держави.

Також під час уроку учням було продемонстровано слайд-шоу, в якому  окреслено короткий виклад загальних основ податкових  знань. За підсумками перегляду учні відповіли на запитання, а найактивніші з них отримали  тематичні брошури, підручники «Основи податкових знань» та журнали.

 

У минулому році на Харківщину ввезено гуманітарних вантажів більш ніж на 2,2 млн.грн

 

Протягом 2013 року в Харківський регіон надійшло понад 75 тонн гуманітарної допомоги.

Як розповів начальник Харківської митниці Міндоходів Олег Орлов найбільше «гуманітарки» отримано з Німеччини. Окрім того, серед постачальників - Австрія, Росія, Бельгія та Швейцарія.

Протягом минулого року в область ввозилися: вимірюючи пристрої, апаратура для проведення досліджень, вироби медичного призначення, медичні меблі, речі загально побутового вжитку – одяг та взуття і, навіть, пожежний автомобіль.

Загалом в 2013 році Харківської митницею Міндоходів оформлено 17 партій вантажів гуманітарної допомоги.

Як нагадують фахівці відомства, гуманітарні вантажі, що вимушено залишаються на складах органів доходів і зборів понад нормативно встановлені терміни через затримки в процедурах визнання їх гуманітарною допомогою, будуть звільнені на цей період від сплати за зберігання. Таке рішення було ухвалене на засіданні Уряду за пропозицією Міністерства доходів і зборів.

 

У період подачі річної звітності сервісні центри Міндоходів працюватимуть до „останнього відвідувача”

 

Міністр доходів і зборів Олександр Клименко доручив керівникам Головних управлінь Міндоходів у регіонах створити максимально зручні умови для подання податкової звітності платниками через Центри обслуговування платників податків.

Як відомо, у перші два місяці року платникам потрібно подавати звітність як за попередній звітний місяць, так і за рік з окремих видів податків. Крім того, триває й компанія з декларування доходів громадян, отриманих протягом 2013 року. Саме тому у цей період різко зростає кількість відвідувачів Центрів обслуговування платників.

Для уникнення зайвого ажіотажу, черг та незручностей на період подачі звітності Центри обслуговування платників працюватимуть у посиленому режимі за принципом „до останнього відвідувача”.

Також за дорученням Міністра будуть створені додаткові місця для реєстрації податкової звітності та всі умови для того, щоб за необхідності забезпечити надання усім бажаючим консультацій та роз’яснень щодо заповнення звітності.

У тих Центрах, де фіксуватиметься занадто велика кількість звітуючих, Олександр Клименко доручив організувати попередній запис відвідувачів на день та час подачі звітності чи отримання ключа цифрового підпису.

„Я хотів би звернутися до платників з проханням вчасно, не відкладаючи на останній день, подати звітність. Це зекономить час як безпосередньо звітуючим, так і фахівцям Міндоходів”, – підкреслив Міністр.

Загалом за 20 днів січня кількість відвідувачів Центрів обслуговування платників склала майже 2 млн., що майже на 350 тис. більше, ніж за весь грудень 2013 року.

Нагадуємо, що платники податків можуть скористатися сервісом електронного декларування. Подача звітності в електронному вигляді позбавляє декларанта необхідності відвідування органів доходів і зборів. Для того, щоб скористатися можливостями сервісу платникам потрібно мати відповідне програмне забезпечення та електронний цифровий підпис, отримати який можна у відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів безкоштовно.

 

 

ГУ Міндоходів у Харківській області запрошує до обговорення Концепції реформи декларування доходів громадян

 

ГУ Міндоходів у Харківській області запрошує громадськість долучитися до обговорення Концепції реформи декларування доходів громадян.

В основу концептуальних засад реформи, які  пропонуються до обговорення, покладені найкращі  світові практики  декларування доходів і адміністрування податку на доходи фізичних осіб. Разом з  аудиторською компанією PricewaterhouseCoopers  фахівці Міндоходів уважно вивчили та проаналізували досвід та принципи декларування, що застосовуються у найбільш провідних країнах світу, зокрема, у США, Канаді, Німеччині, Франції, Швеції, Фінляндії, Данії, Швейцарії, Італії, Австралії, Новій Зеландії, Сінгапурі та інших.

Підкреслюємо, запропоновано до обговорення не готовий законопроект, а  концептуальні основи та елементи майбутньої системи декларування доходів  http://minrd.gov.ua/data/material/000/081/126334/Kontsepts_ya_reformi_deklaruvannya_dohod_v_gromadyan_V2.pdf.

Зокрема, Міндоходів  прагне почути  думку громадськості, по-перше, з  питання розумного обмеження «загальності»,  адже процес декларування стосуватиметься не усіх 44,5 млн. фізичних осіб-платників податків, зареєстрованих в Україні.

По-друге, потребує досконалого аналізу один з основоположних принципів реформи - необхідність подання «разової декларації», якою пропонується  підвести рису під минулим і почати взаємовідносини із платниками  з чистого аркуша, спираючись на взаємну довіру та повагу.

Реформа системи декларування доходів громадян також принципово важлива  з точки зору боротьби   з тіньовою економікою та корупцією.  Будь-які зусилля держави в цьому напрямку в односторонньому порядку не матимуть успіху, якщо не спиратимуться на громадську підтримку і не матимуть двостороннього характеру.

Крім того,  очікується, що нова система декларування доходів надасть необхідні компенсатори для поступового зниження податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску. Отже, дозволить знизити навантаження як на роботодавців, так і на найманих працівників.

            Ми запрошуємо усіх – незалежних експертів, громадські організації, бізнес-асоціації, громадян з активною позицією – до фахового і конструктивного діалогу. Нам дуже важлива ваша думка.

Обговорення Концепції реформи декларування доходів громадян відбувається на форумі офіційного веб-порталу Міндоходів. Долучайтесь!

Також свої пропозиції Ви можете надіслати на електронну скриньку gromada@minrd.gov.ua.

 

  

Міністерство Міндоходів оголошує конкурс „Очима дитини про бюджет країни”

 

Міністерство доходів і зборів України започаткувало конкурс дитячої творчості „Очима дитини про бюджет країни”.

Конкурс проводитиметься у три етапи: І – районного рівня (протягом січня – квітня 2014 р.); ІІ – регіонального рівня (впродовж травня 2014 р.); ІІІ – Всеукраїнського рівня (протягом червня – серпня 2014 р.). У творчих змаганнях можуть брати участь учні загальноосвітніх навчальних закладів від 9 до 15 років. Конкурсанти змагатимуться між собою за такими напрямками дитячої творчості з податкової та митної тематики, як: художні твори; комп’ютерна графіка (комп’ютерна анімація); літературні твори.

Вимоги до оформлення художніх творів: роботи, виконані у довільній живописній формі повинні відповідають загальній тематиці конкурсу; розмір роботи не повинен бути більшим за формат А2; робота не повинна оформлятися рамкою, паспарту, наклейками тощо; на зворотному боці кожної конкурсної роботи або додатка до роботи необхідно зазначити українською мовою (назву роботи, техніку виконання; прізвище, повне ім’я та дату народження автора; місце проживання (повну адресу) автора; коротку біографічну довідку з описом творчих здібностей та хобі; назву навчального закладу, контактний телефон).

Роботи, створені за допомогою комп’ютерної графіки, які надаються на конкурс, можуть бути виконані у довільній формі та мають відповідати загальній тематиці конкурсу. Час демонстрації рухомої графіки не повинен перевищувати 5 хвилин. Твори мають бути (за можливості) надруковані на папері формату А4 в одному примірнику та обов’язково подані в електронному вигляді (диск).

На Конкурс подаються різножанрові літературні доробки (оповідання, новела, публіцистичний роздум, замальовка, казка, фейлетон, реферат, поезія тощо). Літературні твори повинні бути надруковані на папері формату А4 в одному примірнику, а також обов’язково подані в електронному вигляді (диск, дискета, електронна пошта).

Обов’язково, як до робот із комп’ютерної графіки так і літературних творів, що подаються для участі в конкурсі, повинна додаватися довідка про автора із зазначенням: його прізвище, повного ім’я та дати народження; місця проживання (повну адресу); короткої біографічної довідки з описом творчих здібностей та хобі автора, а також назви навчального закладу, контактного телефону.

Перший етап конкурсу вже стартував. Тож, шановні школярі роботи, оформлені належним чином, для участі в конкурсі ви можете надати не пізніше 15 березня 2014 року до Куп`янської ОДПІ, за адресою м. Куп`янськ, вул..Харківська, 99.

Куп`янська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області запрошує талановиту молодь взяти участь в конкурсі та висловити своє бачення та розуміння ролі, значення та місця податків, зборів, платежів у житті держави і суспільства.

Захід організовано з метою виховання культури сумлінного платника податків, зборів, платежів у школярів та ознайомлення їх з професією фахівця податкової та митної справи.

 

 

Нові правила реєстрації платником ПДВ з 2014 року

 

З 1 січня 2014 року набрали чинності закони, спрямовані на подальше покращення умов ведення бізнесу в Україні, спрощення процедур реєстрації платників податків, забезпечення вільного і безоплатного доступу суб`єктів господарювання до інформації з державних реєстрів. 

Зокрема встановлено можливість добровільної реєстрації платником ПДВ без наявності будь-яких  обсягів оподатковуваних операцій (зміни до статей 180, 182 Податкового кодексу України).

Також з цього року суб`єкти господарювання мають право подавати заяву на добровільну реєстрацію платником ПДВ під час реєстрації бізнесу  в електронному вигляді до органу Міндоходів або державному реєстратору (п.183.7 ст.183 Податкового кодексу України). А державний реєстратор передаватиме до органів Міндоходів  електронні копії отриманих заяв, виготовлені шляхом сканування, одночасно із відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця.

Дані про реєстрацію платників ПДВ в органах Міндоходів будуть офіційно оприлюднюватися на єдиному реєстраційному веб – порталі та офіційному веб - сайті Міністерства доходів і зборів України (зміни до п.183.13. ст..183 та п.209.10 ст. 209 Податкового кодексу України).

Разом з відміною свідоцтва платника ПДВ за суб`єктами  господарювання законодавчо закріплено право отримувати витяги із реєстру платників ПДВ в органах Міндоходів. Такий витяг за запитом платника ПДВ орган Міндоходів надаватиме безоплатно протягом двох робочих днів,що настають за днем отримання такого запиту.

Перехід до нових правил реєстрації платників ПДВ здійснюється з урахуванням наступного:

не підлягають обов`язковій перереєстрації платники ПДВ, внесені до реєстру до 1 січня 2014 року;

отримані раніше свідоцтва платника ПДВ та свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб`єкта спеціального режиму оподаткування ПДВ дійсні та можуть застосовуватись як витяги із реєстру платників ПДВ. Вказані свідоцтва втрачають чинність у разі внесення змін в такий реєстр чи отримання витягу із реєстру, а також при виникненні змін у даних про платників ПДВ;

свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб`єкта спеціального режиму оподаткування ПДВ, їх засвідчені копії підлягають поверненню до органів Міндоходів при першому звернення платника ПДВ за отриманням витягу із реєстру платників ПДВ.

 

 

Фізичні особи – підприємці податкову декларацію подають до 10 лютого 2014 року включно

«Фізичні особи – підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування, за результатами календарного року подають податкову декларацію до органу доходів і зборів за місцем своєї податкової адреси.

Декларація подається протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного періоду. Тобто податкова декларація фізичними особами – підприємцями подається не пізніше 10 лютого 2014 року»,  - акцентує увагу  керівник Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів в Харківській області Олена Кухтіна.

У ІІІ розділі податкової декларації зазначається сума отриманих доходів від провадження господарської діяльності та сума податків, що підлягає сплаті до бюджету або поверненню.

Разом з такою декларацією заповнюється та подається додаток, це робиться  на підставі даних книги обліку доходів і витрат.

Водночас, фізичні особи – підприємці самостійно здійснюють розрахунок податкових зобов’язань та зазначають авансові платежі на 2014 рік з податку на доходи фізичних осіб.

 

Доопрацьовано програмне забезпечення  - "Єдине вікно подання електронної звітності"»

                                          

«Міністерством доходів і зборів України впроваджено в дослідну експлуатацію доопрацьоване програмне забезпечення «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності», - звертає увагу платників заступник начальника Куп’янської ОДПІ Міндоходів ГУ Харківської області Ігор Лукшин.

 Використання цього програмного забезпечення надасть можливість  формувати звітність до Пенсійного Фонду України, Державної служби статистики України та безпосередньо до Міністерства доходів і зборів України, а також накладати електронний цифровий підпис та шифрувати електронні документи.

Детальна інформація по застосуванню програмного забезпечення знаходиться на сайті Міндоходів і зборів України.

 

 

Покращення умов ведення бізнесу в Україні  в 2014 році

 

«З 1 січня 2014 року набрали чинності закони, спрямовані на подальше, спрощення процедур реєстрації платників податків, забезпечення вільного і безоплатного доступу суб`єктів господарювання до інформації з державних реєстрів», - наголошує перший заступник начальника Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталя Калашнікова.

Зокрема встановлено можливість добровільної реєстрації платником ПДВ без наявності будь-яких  обсягів оподатковуваних операцій (зміни до статей 180, 182 Податкового кодексу України). А ще суб`єкти господарювання мають право подавати заяву на добровільну реєстрацію платником ПДВ під час реєстрації бізнесу  в електронному вигляді до органу Міндоходів або державному реєстратору (п.183.7 ст.183 Податкового кодексу України).

В свою чергу державний реєстратор передаватиме до органів Міндоходів  електронні копії отриманих заяв, виготовлені шляхом сканування, одночасно із відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця. Разом з відміною свідоцтва платника ПДВ за суб`єктами  господарювання законодавчо закріплено право отримувати витяги із реєстру платників ПДВ в органах Міндоходів.

Так не підлягають обов`язковій перереєстрації платники ПДВ, внесені до реєстру до 1 січня 2014 року, отримані раніше свідоцтва платника ПДВ та свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб`єкта спеціального режиму оподаткування ПДВ дійсні та можуть застосовуватись як витяги із реєстру платників ПДВ. Вказані свідоцтва втрачають чинність у разі внесення змін в такий реєстр чи отримання витягу із реєстру, а також при виникненні змін у даних про платників ПДВ;

 

У  регіонах створюють  максимально зручні умови для подання податкової звітності

 

«У  перші два місяці 2014 різко зростає кількість відвідувачів Центрів обслуговування платників тому вони працюватимуть у посиленому режимі за принципом „до останнього відвідувача», - зазначає начальник Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Також за дорученням Міністра ГУ Міндоходів будуть створені додаткові місця для реєстрації податкової звітності та всі умови для того, щоб за необхідності забезпечити надання усім бажаючим консультацій та роз’яснень щодо заповнення звітності.

У тих Центрах, де фіксуватиметься занадто велика кількість звітуючих, Олександр Клименко доручив організувати попередній запис відвідувачів на день та час подачі звітності чи отримання ключа цифрового підпису.

Також керівник Куп’янської ОДПІ звертає увагу на те, що платники податків можуть скористатися сервісом електронного декларування. Подача звітності в електронному вигляді позбавляє декларанта необхідності відвідування органів доходів і зборів. Для цього платникам потрібно мати відповідне програмне забезпечення та електронний цифровий підпис.

 

Увага! Нововведення - ставку податку на прибуток знижено

 

«Відповідно до норм Закону України № 713 –VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо окремих податків», з 1 січня 2014 року по 31 грудня 2014 року ставку податку на прибуток підприємств встановлено на рівні 18 відсотків», - звертає увагу платників начальник Куп’янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Передбачено поступове зниження ставки податку на прибуток, зокрема в 2015 році вона зменшиться до 17 відсотків, а в 2016 – до 16 відсотків.

У відомстві нагадують, що у минулому році ставка податку на прибуток становила 19 відсотків, а для суб'єктів індустрії програмної продукції, ставка податку не змінилась - 5 відсотків.

 

 

Заповнюйте правильно платіжні документи!

«З 26 листопада 2013 року діють нові вимоги щодо заповнення документів на переказ у разі сплати податків (зборів, митних платежів, єдиного внеску)», - про це нагадує заступник начальника Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів Харківської Інна Богатирьова.

Також усі поля реквізиту "Призначення платежу" розрахункового документу платникам податків потрібно заповнювати відповідно до наказу № 609. Заступник звертає увагу і на те, що сплата за кожним видом платежу та за кожним кодом виду сплати має оформлятися окремим документом на переказ. Відповідальність за правильність заповнення реквізитів розрахункового документа несе особа, яка оформила цей документ і подала його до обслуговуючого банку.

 

 

Сплатіть податок, якщо отримали поворотну фінансову допомогу!

 

Необхідно знати, якщо платник податку у базовому звітному періоді отримав поворотну фінансову допомогу від платника податку на прибуток на загальній системі оподаткування, повинен включити до складу оподатковуваного доходу суму умовно нарахованих процентів

Знайте, що розрахунок відбувається, виходячи з розміру облікової ставки Національного банку України за кожен день фактичного використання такої допомоги. Якщо Податкова декларація з податку на прибуток подається раз на рік, то в Декларації відображається загальна сума процентів, умовно нарахованих на суму поворотної фінансової допомоги протягом року.

В тому випадку, якщо платник податку отримав протягом базового звітного періоду поворотну фінансову допомогу від осіб, які не є платниками цього податку, або осіб, які згідно із Податковим кодексом України мають пільги з цього податку, то такий платник повинен включити до складу доходу суму поворотної допомоги (її частину), що залишилась неповернутою на кінець такого звітного періоду. Відповідна сума повинна бути відображена у Декларації (в тому числі у складі річної Декларації, яка подається раз на рік).

 У разі повернення в наступних звітних податкових періодах такої суми поворотної фінансової допомоги (її частини) особі, яка її надала, платник збільшує суму витрат на суму такої поворотної фінансової допомоги (її частини).  Дана сума відображається у Декларації (в тому числі у складі річної Декларації, яка подається раз на рік).

 

 

В які строки подавати річну звітність з податку на прибуток

 

Податкові декларації подаються платниками податку на прибуток, базовим звітним періодом для яких є:

календарний квартал  - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу, тобто не пізніше 10 лютого 2014 року;

календарний рік   - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного року, тобто не пізніше 3 березня 2014 року.

В тому числі, платник податку на прибуток разом з  річною податковою декларацією має подавати  річну фінансову звітність у порядку, передбаченому  для подання податкової декларації (п.46.2 ст. 46 ПКУ).

«Не зволікайте, подайте декларацію завчасно!», - закликає начальник Куп’янської ОДПІ у Харківській області Олена Кухтіна.

 

 

Відтепер номер свідоцтва платника ПДВ зазначати непотрібно

 

«З 1 січня 2014 року змінено окремі норми Податкового кодексу України, що регламентують питання реєстрації платників ПДВ» , наголошує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Відтак, скасовано свідоцтво про реєстрацію особи платником ПДВ та надано право платникам податку на додану вартість отримувати витяги з реєстру платників ПДВ в органах Міндоходів.

Звернемо увагу, отримання витягів з реєстру не є обов’язковим!  У зв’язку з цим, з 1 січня 2014 року платники ПДВ, до внесення змін у відповідні форми документів, не зазначають номер свідоцтва ПДВ у:

- податковій декларації з ПДВ та додатках до неї;

- уточнюючому розрахунку податкових зобов’язань з ПДВ;

- реєстрі виданих та отриманих податкових накладних;

- податковій накладній;

- інших документах, форми яких передбачали зазначення цього реквізиту.

Отже, з 1 січня 2014 року відсутність номера свідоцтва ПДВ у звітності чи у податковій накладній не є порушенням та не є підставою для відмови у прийманні звітності. Це стосується також інших документів, складених після 1-го січня 2014 року, форми яких передбачали зазначення номера свідоцтва.

При цьому інформуємо, що зазначення платниками ПДВ, реєстрацію яких платниками податку було здійснено до 1-го січня 2014 року, у податковій звітності з ПДВ, складеній після 1-го січня 2014 року, номера свідоцтва ПДВ не є порушенням порядку її заповнення.

 

Оподаткування спадщини

«Дохід, отриманий від операцій з продажу (обміну) не частіше одного разу на рік житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку, а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, які перебувають у власності фізичної особи – резидента або фізичної особи – нерезидента менше трьох років, не оподатковується податком на доходи фізичних осіб. Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину», - підкреслює заступник начальника Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Інна Богатирьова.

При цьому, у разі продажу протягом звітного податкового року більш як одного з таких об’єктів нерухомості, або від продажу об’єкта нерухомості, не зазначеного в п. 172.1 ст. 172 Податкового кодексу, отриманих у спадщину, одержаний дохід буде оподатковуватися за ставкою 5% - для фізичних осіб – резидентів та за ставками 15% (17%) - для фізичних осіб – нерезидентів.

 

З 2013 року діє новий сервіс для підприємств з іноземними інвестиціями

 

Про це повідомила начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

З метою стимулювання інвестиційного клімату в Україні в 2013 році запрацював новий сервіс щодо моделей господарських операцій підприємств з іноземними інвестиціям. На звернення підприємств з іноземними інвестиціями Куп’янська ОДПІ повідомлятиме про податкові ризики, якщо такі будуть виявлені під час аналізу моделі господарської операції.

Відповідне звернення можна подати у паперовому вигляді або засобами електронного зв'язку з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу. Звернення повинно містити:

-  найменування підприємства, його місцезнаходження, а також адресу, на яку необхідно надіслати висновок;

-  копії документів, які підтверджуються статус підприємства з іноземними інвестиціями;

-  викладення обставин про господарську операцію яку підприємство проводить (планує проводити) з відповідним документальним підтвердженням;

-  реквізити контрагентів (найменування платника податків, код ЄДРПОУ, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізичної особи) щодо яких підприємство бажає отримати інформацію;

-   підпис керівника або особи, яка виконує обов'язки керівника юридичної особи - платника податку;

-   перелік документів і розрахунків, що додаються до звернення.

Так ОДПІ протягом тридцяти календарних днів розглядатиме, належним чином оформлене звернення підприємства з іноземними інвестиціями, а також надасть вмотивований висновок.

Користуючись таким сервісом, іноземні інвестори отримають інформаційну підтримку щодо:

відповідності інвестиційного проекту (господарської операції) законодавству України та механізму її оподаткування, податкових ризиків;

наявності невідповідностей в правовому статусі контрагентів (визнання недійсними установчих документів, реєстрація підприємства на загублені (викрадені) документи тощо);

перебування контрагента в процедурах банкрутства, припинення (ліквідації);

залучення в схемах мінімізації податкових зобов’язань тощо.

 

 

Критерії відшкодування ПДВ

 

«З  1 січня 2014 для підприємств з позитивною податковою історією процедура буде прискорена: термін камеральної перевірки, що є обов’язковим елементом процесу відшкодування ПДВ, скоротиться з 20 до 5 днів»0, - повідомляє начальник Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Також, що Міністерство доходів і зборів підготувало проект наказу, який визначає порядок та критерії присвоєння відповідного статусу.

Платники з позитивною податковою історією будуть виявлятися за результатами автоматизованого аналізу звітності до 1 числа кожного податкового місяця, починаючи з 2014 року.

Право на отримання «позитивного» статусу матимуть платники ПДВ, які протягом останніх трьох років декларували суми бюджетного відшкодування, не мали випадків анулювання реєстрації платника та своєчасно забезпечували подання звітності.  Окрім цього, претенденти повинні не перебувати у процедурі банкрутства, не мати податкового боргу та платити своїм найманим працівникам щонайменше дві з половиною мінімальних зарплати.

 «Відокремлення підприємств з позитивною податковою історією сприятиме спрощенню адміністрування податків для сумлінних платників та підвищенню ефективності системи відшкодування ПДВ в цілому», - підкреслює начальник Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.