Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Міндоходів - Якісний податковий і митний сервіс для громадян і бізнесу

У грудні 2013 року – річниця створення Міндоходів України.

Із створенням Міністерства, увесь комплекс митних і податкових  послуг був  стандартизований та уніфікований. Ми розробили високі стандарти якості обслуговування платників і постійно їх контролюємо  у Моніторинговому центрі Міндоходів.

Результати:

До послуг громадян і бізнесу в усіх регіонах України  сьогодні працює 500 центрів обслуговування платників

На кордонах України та внутрішніх митницях функціонує 209 митних постів

Міністерство доходів і зборів надає більше 100 видів податкових і митних адміністративних послуг.

Протягом 2013 року ми надали нашим клієнтам 3,9 млн.послуг:

  • Громадяни отримали 1,78 млн.  карток платника податків (ідентифікаційні коди);
  • Підприємцям видано 330 тис свідоцтв платника єдиного податку
  • Зареєстровано 259,5 тис. книг обліку розрахункових операцій
  • Надано 243,3 тис. довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів
  • Оформлено майже 2,5 млн. митних декларацій
  • Через «зелений коридор» пропущено 8,68 млн. транспортних засобів, через «червоний коридор» -  4,76 млн.

Перспективи:

  • Переорієнтація уже працюючих  сервісних центрів на надання усього комплексу адміністративних послуг з податкових і митних питань, сплати єдиного соціального внеску («загальні» сервісні центри)
  • Відповідно до державної програми активізації економіки на 2013-2014 рр запланована побудова 10 сучасних пунктів пропуску, реконструкція – 5 пунктів.
  • Розвиток  митних пунктів пропуску, забезпечення їх сучасними технічними засобами митного контролю: GPS-замками, мобільними та стаціонарними сканерами, електронними вагами, системами відеоспостереження та зчитування номерів тощо.

Міндоходів: Електронні сервіси та звітність – основний тренд 2013 року

У грудні 2013 року – річниця створення Міндоходів України.

Міндоходів поставило собі за мету максимально електронізувати процес адміністрування податків, зборів, митних платежів і єдиного соціального внеску.

Міндоходів надало громадянам і бізнесу можливість безкоштовно отримати послуги електронного цифрового підпису у 104 відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів.

Міндоходів розширило функціональні можливості електронних ключів Міндоходів:  вони дають змогу клієнтам здійснювати звітування у режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а також до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України. З грудня  Акредитований центр сертифікації ключів при Міндоходів надає  безкоштовні сертифікати також і  користувачам Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України.  З листопада 2013 року ми пролонгували термін дії електронних ключів до 2 років.

Результати:

Кількість платників, що скористалися цією послугою  збільшилася у порівнянні із минулим роком в 4 рази.  За рік було сформовано 903 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів. для більше ніж  610 тис. платників . На сьогодні  Міндоходів обслуговує понад 1 млн. 163 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів.

На сьогодні в електронному вигляді подаються:

  • 98% звітів про сплату податку на додану вартість
  • 63% декларацій податок на прибуток
  • 43,3% звітів з єдиного податку (від юридичних та фізичних осіб)
  • 66%  звітів з єдиного соціального внеску (від юридичних та фізичних осіб) (у серпні 2013 – 38%)
  • 86% оформлених митних декларацій (у жовтні 2012 – 51%)

Через централізовану систему опрацьовано понад 79 млн.  документів, надісланих платниками в електронному вигляді.

В Єдиному реєстрі податкових накладних  зареєстровано 50,5 млн. (на 2,6% більше ніж минулого року) податкових накладних з сумою ПДВ 505 млрд. грн.

На базі Інформаційного Порталу Міністерства розроблено та запроваджено електронні сервіси для громадян і бізнесу:

  • надання виписки з Єдиного реєстру податкових накладних, як покупцю так і продавцю за запитами платників податків -  щомісячно в середньому 380 тис. довідок, з початку року опрацьовано 3 млн. запитів запитів
  • інформаційне повідомлення про наявну заборгованість за іноземними кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками  -  з початку року надіслано 2 397 повідомлень;
  • надання відповідей на електронні запити платників податків щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ стосовно наявності платників ПДВ в Реєстрі платників ПДВ -  опрацьовано більше 6,5 тисяч запитів
  • інформування платників податків щодо наявних податкових і митних ризиків та заходів щодо їх усунення через автоматизований сервіс по формуванню електронних повідомлень «Податковий асистент» - з початку року захищено від штрафів 51 тисячу платників.

Довідково:  в 2013 році Інформаційним Порталом Міндоходів України  скористалися  понад 890 тис. громадян і підприємців. Це майже вдвічі більше, ніж минулого року.

Перспектива:

Вдосконалення порядку подання електронної звітності  - перехід до одночасного подання звітності по податкових платежах та ЄСВ. Це буде першим кроком до впровадження автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності», яка у перспективі дозволить громадянам і бізнесу звітувати до усіх органів влади.

З 2014 року підприємці, що працюють на спрощеній системі оподаткування, отримають можливість ведення в електронному вигляді книг обліку доходів і  витрат та на підстав Ії даних автоматично  подавати податкову звітність в онлайн режимі.

У грудні після тестування введено в експлуатацію Електронний кабінет платника -  автоматизоване робоче місце платника податків, що забезпечує можливість:

- подання декларацій у режимі реального часу з використанням електронного цифрового підпису і перегляд поданої та/або сформованої податкової звітності;

 - доступу платника податків до інформації щодо стану його розрахунків з бюджетом, зокрема до інформації про заборгованість зі сплати податків і зборів.

Міндоходів працює над запровадженням нових електронних сервісів: сервіс попереднього заповнення декларацій «е-Filing»,  сервіс інтернет-платежів для сплати податків (e-Payments).

Майже 7 тисяч ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами видано харківським підприємцям

За даними управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ Міндоходів у Харківській області, оформлено 3,4 тисяч ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 3,6 тисячі ліцензій на роздрібну торгівлю тютюновими виробами.

З початку року, кажуть фахівці управління, харківські підприємства були оштрафовані на 728,6 тисяч гривень за порушення законодавства.

Наразі, діючими залишаються 7,1 тисяч ліцензій на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном.

Нагадаємо, з листопада поточного року ліцензії на право роздрібної торгівлі підакцизною групою товарів видаються в Центрах обслуговування платників при територіальних органах Міндоходів Харківської області.

Для отримання нової ліцензії, підприємці мають надати:

– документ, що посвідчую особу;

– заяву;

– платіжне доручення;

– довідку про реєстрацію касового апарату;

– довіреність.

Пільги по сплаті податку на нерухомість

Податковим кодексом України ст.265  «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»,  встановлено розміри  пільг оподаткування:

- не сплачуватимуть податок власники квартир, якщо їх загальна житлова площа не перевищує 120 кв. м.;

- для власників будинків «пільгова площа » визначена у розмірі 250 кв. м, незалежно від того, якою кількістю будинків володіє особа.

Примітка, якщо у власника є і квартира, і будинок загальною житловою площею до 370 кв. м, він також не сплачуватиме податок на нерухомість.

Якщо ж площа нерухомості перевищуватиме зазначені пільгові метри, то платити податок доведеться лише за ті квадрати, які перевищують визначений розмір.

Об’єкти оподаткування, які використовуються власниками для одержання доходів, тобто надаються в оренду, лізинг або використовуються у підприємницькій діяльності, пільга на них не діє.

Нагадуємо!  Громадяни, які вже сплатили податок у поточному році можуть повернути сплачені кошти. Для цього Вам потрібно звернутися із заявою до податкової інспекції. Разом з цим, сплачені кошти в поточному році за згодою платника можуть бути зараховані для сплати податку у 2014 році.

Введення утилізаційного збору не вплинуло на імпорт автівок в Україну

Попри побоювання імпортерів введення з 1 вересня утилізаційного збору суттєво не вплинуло на кількість ввезеного в Україну автотранспорту. За статистикою Міндоходів, протягом вересня–листопада поточного року в нашу країну було імпортовано 48 тис. автівок на загальну суму 662,2 тис. дол. США.

Якщо у вересні фіксувалося певне зниження імпорту автівок через рекордні ввезення у серпні, то вже у жовтні та листопаді ці показники суттєво зросли. Так, зокрема, у жовтні було імпортовано майже 14 тис. одиниць автотранспорту на загальну суму 242,2 тис. дол. США, у листопаді їх кількість вже сягнула 27 тис. загальною вартістю 284 тис. дол. США.

Якщо така тенденція до зростання залишиться, прогнозують у Міндоходів, то у грудні поточного року показники імпорту не лише дорівнюватимуть грудневим минулого року, а й навіть перевищать їх.

Загалом, протягом січня-листопада 2013 року до України було імпортовано 289,3 тисячі легкових автомобілів та вантажівок на загальну суму понад 3,4 млн. дол. США.

Левову частку імпорту склали нові легкові автомобілі, яких було ввезено 160 тис. на суму 2,7 млн. дол. Нових вантажівок було ввезено значно менше – понад 11,1 тис., загальна їх вартість склала майже 208 тис. дол.. США.

А от легкових і вантажних автомобілів що були у використанні, ввезли 3,4 тис. та 114 тис. на суму 78,5 та 448,3 тис. дол. США відповідно.

Майже 3,4 млрд. грн. спрямовано на оздоровлення довкілля

З початку року до спеціального фонду зведеного бюджету надійшло майже 3,4 млрд. грн. екологічного податку. Порівняно з минулим роком надходження податку зросли майже на 30 відсотків. За аналогічний період минулого року на оздоровлення довкілля було сплачено майже 2,6 млрд. гривень.

До спеціального фонду державного бюджету надійшло понад 2 млрд. грн. податку, що перевищує минулорічний показник на 76,8 відсотків.

За словами фахівців Міндоходів, на зростання надходжень вплинуло розширення кола платників екоподатку. Так, відповідно до законодавства, з 1 вересня поточного року платниками цього податку стали громадяни, які здійснюють ввезення, виробництво та придбання транспортних засобів та кузовів до них, які в подальшому підлягають утилізації.

Загалом, за статистикою Міндоходів, у 2013 році екологічний податок в Україні сплачують 85,3 тис. платників.

Нагадаємо, що екологічний податок є основним джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист навколишнього середовища та раціональне використання природних ресурсів. Розподіл цих коштів здійснює Держказначейство відповідно до законодавства.

У поточному році екоподаток зараховується у таких пропорціях: до спеціального фонду державного бюджету – 53 відсотка та до спеціального фонду місцевих бюджетів – 47 відсотків.

Завершується термін підключення РРО до електронного звітування

Наразі вже підключено 98% касових апаратів, зареєстрованих в Куп`янській ОДПІ.

Всім користувачам касової техніки необхідно до нового року перейти на електронне звітування до Міністерства доходів і зборів.

Така законодавча норма щодо необхідності електронного звітування з кожного касового апарату до Міністерства доходів та зборів набрала чинності з початку 2013 року. 

Для цього треба або замінити старий касовий апарат більш сучасним, або переобладнати існуючий РРО спеціальним модемом. Перелік моделей реєстраторів розрахункових операцій, дозволених до використання, розміщено на порталі Міндоходів.

«Ті платники, які ще не переобладнали свою касову техніку, можуть зробити це без фінансових втрат для себе до 01 січня 2014 року. Саме з цього часу запроваджується відповідальність за неподання електронної звітності», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Нова податкова звітність з ПДВ

Мін’юстом України зареєстровано 11.12.2013 р. за № 2094/24626 наказ Міндоходів України, яким затверджено податкову декларацію з ПДВ; уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок; розрахунок податкових зобов’язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник ПДВ, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України та Порядок заповнення і подання податкової звітності з ПДВ.

Одночасно Мінфіном України визнано таким, що втратить чинність, власний наказ від 25.11.2011 р. № 1492.

Скринька збирає пропозиції до річниці створення Міндоходів

З нагоди річниці створення Міністерства доходів і зборів України Куп`янська ОДПІ збирає пропозицій та зауважень від представників бізнесу.

Для цього в Центрі обслуговування платників встановлена скринька побажань, яка дасть змогу всім бажаючим висловити свої думки, бачення щодо роботи територіальних органів Міндоходів, надати пропозиції щодо напрямків подальшої співпраці.

«Фахівці Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області  розглянуть усі пропозиції платників, а найбільш конструктивні будуть  реалізовувати на  практиці», - наголошує  начальник інспекції Олена Кухтіна.

«Для організації  роботи по обслуговуванню клієнтів-відвідувачів та доведення до керівництва отриманих заяв, комісія щоденно вийматиме усі листівки, які залишили суб’єкти господарювання за минулий день. Опрацьовані звернення надходитимуть до відповідних підрозділів для невідкладного вжиття заходів»,- зазначила посадовець.

Запрощуємо небайдужих мешканців нашого  міста долучитися до цієї акції.

Формувати податкову звітність відтепер можна в Електронному кабінеті

На веб-порталі Міністерства доходів і зборів розпочав свою роботу новий онлайновий сервіс – Електронний кабінет платника податків.

Відтепер кожний платник має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце, в якому фіксуватиметься вся інформація про його розрахунки з бюджетом. Працювати в кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.

Як зазначають фахівці Міндоходів, новий сервіс зорієнтований на зручність та допомогу платнику податків у формуванні його податкових звітів та своєчасній сплаті коштів до бюджету.

Так, у своєму Електронному кабінеті платник зможе підготувати, заповнити і надіслати звітність в електронному вигляді та одразу ж отримати квитанцію про її прийняття (або неприйняття). Для зручності податкова звітність подаватиметься одним пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів надсилатиметься одна квитанція про прийняття декларації.

Крім того, можливості сервісу дозволяють платникам переглядати свої дані про стан розрахунків з бюджетом на конкретну дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року. Про граничні терміни подання документів та сплати податків нагадає „Календар платника”, в якому автоматично кольором позначаються подані документи та ті, терміни яких наближаються.

Увійти до Електронного кабінету можна за адресоюknp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням „Електронний кабінет платника податків” на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. У разі відсутності такого ключа, отримати його можна безкоштовно в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів, яких на сьогодні в Україні нараховуєтсья 104.

З детальною інструкцією щодо роботи Електронного кабінету можна ознайомитися на його головній сторінці, в якій покроково розписані етапи роботи з системою.

Крім того, отримати консультацію щодо функціонування сервісу можна за тел. (044) 323-01-11, 067-555-01-11, 066-555-01-11.

Електрона звітність — пакетом!

Відповідно до вимог наказу Міністерства доходів і зборів України від 09.10.2013 № 561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників» з 01 листопада 2013 року було запроваджено пакетне приймання звітності в електронному вигляді паралельно з існуючою технологією.

Пакет звітних документів – це певний перелік документів одного типу чи різних типів, що подаються суб’єктом в одному звітному періоді. Пакет повинен містити основний документ звітності та необхідні додатки до нього.

Доопрацьоване відповідним чином безкоштовне програмне забезпечення по формуванню та подачі платниками податків податкової звітності, податкових накладних та реєстру податкових накладних в електронному вигляді станом на 25.11.2013 (версія 1.30.27) розміщено на сайті Міндоходів в розділі «Платникам податків про електронну звітність» - «Програмне забезпечення».

«З 27.11.2013 р. приймання звітності в електронному вигляді здійснюється тільки за зміненими форматами відповідно до вимог наказу № 561», - підкреслює заступник начальника Куп`янської ОДПІ Ігор Лукшин.

Приведено у відповідність терміни подання річної фінансової звітності

Постановою КМУ від 07.11.2013 №820 внесено зміни до Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. №419.

Відповідно до змін термін подання річної фінансової звітності органам, до сфери управління яких належать підприємства, та органам статистики переноситься з 9 лютого на 28 лютого наступного за звітним року. Тобто внесеними змінами приведено у відповідність терміни подання річної фінансової звітності до органів Міндоходів та органів управління підприємствами і органів статистики.

Відповідно до пункту 46.2 Податкового кодексу України платники податку на прибуток разом з відповідною податковою декларацією подають квартальну або річну фінансову звітність у терміни, встановлені для подання податкової декларації.

«Платники податку на прибуток, для яких базовим періодом є календарний квартал, фінансову звітність до органів Міндоходів подають протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного кварталу; платники, для яких базовим періодом є календарний рік та малі підприємства – відповідно протягом 60 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного року», - підкреслює начальник управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій Оксана Шкарлетова.

Пересилання алкогольних напоїв в міжнародних поштових відправленнях заборонене

Забороняється переміщення (пересилання) в міжнародних поштових та експрес-відправленнях товарів, що підпадають під визначення 1- 24 груп Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, які переміщуються (пересилаються) на адресу громадян, крім продуктів харчування загальною вагою не більше 10 кілограмів в упаковці виробника.  

Зокрема, до таких товарів відносяться живі тварини, зернові культури, алкогольні і безалкогольні напої та оцет, тютюн і промислові замінники тютюну та інші.

Дана норма визначена п. 6 ч. 1 ст. 235 Митного кодексу України від 13.03.2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями.

Оподаткування майна, яке переходить у власність банку за рішенням суду

Якщо за рішенням суду з фізичної особи стягнуто нерухоме майно в рахунок погашення заборгованості за кредитом шляхом визнання на таке майно права власності за банком, слід вважати, що за рішенням суду фізична особа відчужила (продала) власне майно. При цьому фізична особа (відчужувач) повинна відобразити такий дохід у річній податковій декларації та самостійно визначити та сплатити суму податку на доходи фізичних осіб.

У свою чергу, банк у разі оприбуткування на баланс нерухомого майна має відобразити у податковому розрахунку форми 1-ДФ за ознакою «104» дохід від відчуження фізичною особою майна за рішенням суду.

Детальніше про питання щодо оподаткування майна, яке переходить у власність банку за рішенням суду за невиконання зобов’язань боржника за кредитним договором дізнайтеся в Узагальнюючій податковій консультації щодо оподаткування майна, яке переходить у власність банку за рішенням суду при зверненні стягнення фінансовою установою на майно майнового поручителя за невиконання зобов’язань боржника за кредитним договором, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.11.2013  № 702. 

Спецодяг працівника при його звільнені оподатковується

Вартість спеціального (форменого) одягу та взуття, що надається роботодавцем у тимчасове користування платнику податку, який перебуває з ним у трудових відносинах не включається до загального місячного (річного) оподаткованого доходу платника податків.

Але, якщо працівник припиняє трудові відносини з роботодавцем, не повертає йому спеціальний (у тому числі формений) одяг, спецвзуття, граничний строк використання яких не настав, то вартість такого майна включається до складу місячного оподаткованого доходу такого працівника.

Такий дохід вважається додатковим благом та підлягає оподаткуванню на загальних підставах і відображається роботодавцем в податковому розрахунку за формою №1ДФ за ознакою «126».

Доходи, які не включаються до загального місячного (річного) оподаткованого доходу платника податку визначені п.165.1 ст.165 ПКУ.

Порядок сплати єдиного внеску фізичними особами — підприємцями, які протягом року перейшли зі спрощеної системи оподаткування на загальну

         Фізичні особи — підприємці, які перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну, подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому відбувся перехід на загальну систему оподаткування (згідно з пп. 177.5.2 п. 177.5 ст. 177 розділу IV Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI, зі змінами та доповненнями).

         Враховуючи вищевикладене, фізичні особи — підприємці, які перейшли протягом поточного звітного року зі спрощеної системи оподаткування на загальну, нараховують та сплачують суми єдиного внеску у вигляді авансових платежів на підставі квартальної декларації, яка подається ними після закінчення кварталу, в якому відбувся перехід.

Плануєте торгувати тютюном – отримайте ліцензію

 «Ліцензія на роздрібну торгівлю тютюновими виробами надається за наявності таких документів, як заява на одержання ліцензії, паспорт суб’єкта господарювання або довіреність, платіжне доручення про сплату вартості ліцензії та договір оренди або документи права власності на приміщення, де буде реалізовуватися ця продукція», - повідомила перший заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова.

Вартість ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами для «міських» платників становить 2000 гривень на рік (з можливою поквартальною оплатою в розмірі 500 гривень). Для суб’єктів господарювання, які проживають у сільській і селищній місцевості, вартість такої ліцензії становить 250 гривень на рік.

Чим загрожує працівникові отримання заробітної плати в «конвертах»?

Працівники, які отримують заробітну плату в «конвертах», як свідчать практика, зазвичай стикаються з наступними проблемами:

-   відмова у виплаті належної заробітної плати через виникнення конфлікту з роботодавцем;

-   відмова в оплаті щорічної відпустки або компенсації за неї;

-   неможливість отримання повної або часткової компенсації за лікарняним листком;

-   втрата права на соціальне забезпечення в разі безробіття, народження дитини тощо;

-   низька пенсія через те, що перерахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відбувалось не в повному обсязі;

-   позбавлення соціального захисту в разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

Тому, перш, ніж погодитися на неофіційну заробітну плату, зважте на вищевказані ризики.

Торгівля на ринку з лотків та у магазині: особливості оподаткування

До першої групи  платників єдиного податку, відповідно до Податкового кодексу України, належать фізичні особи – підприємці, які не використовують працю найманих осіб та здійснюють виключно роздрібний продаж товарів із торговельних місць на ринках й обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 150 тисяч гривень. Для даної групи міською радою, а це передбачено Кодексом, затверджено фіксовану ставку в розмірі 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати. На початок 2013 року такий розмір зарплати становив 1147 грн., і сума єдиного податку, відповідно складає 114 грн. 70 коп. на місяць.

Слід визначити, що є торговим  місцем на ринку з огляду вимог нормативних документів.  Визначення торгового місця дає п. 1.8 Інструкції щодо заповнення форми державного статистичного спостереження № 12 – торг ”  Про наявність і використання торгової мережі на ринках та реалізацію сільськогосподарської продукції на них”. Зазначено, що торгове місце – площа, відведена для розміщення необхідного для торгівлі інвентарю (ваг, лотків) та здійснення продажу продукції з прилавків (столів), транспортних засобів, причепів, візків (у т.ч. ручних), у контейнерах, кіосках, палатках тощо.  Магазини та об’єкти ресторанного господарства не належать до торгових місць на ринках.

З огляду на сказане, здійснюючи продаж товарів у магазині на ринку, платник не можете бути платником єдиного податку першої групи.

Натомість, може обрати  другу групу, яка дозволяє здійснювати таку господарську діяльність та використовувати працю до 10 найманих осіб, мати обсяг доходу до 1 млн.грн. та сплачуючи щомісячно 20 відсотків від мінімальної заробітної плати (у 2013 році  - 229 грн.40 коп.),   або третю групу з кількістю найманих осіб до 20 та обсягом до 3 млн.грн. Відсоткова ставка єдиного податку для третьої групи встановлена в розмірі 3 - х відсотків  від доходу – у разі сплати, крім цього, податку на додану вартість, або 5 відсотків – без сплати ПДВ.

«Якщо платника податків не влаштовує спрощена система оподаткування, то такий платник може оподатковуватись від суми отриманого чистого доходу, але обов’язково при цьому використовуючи реєстратори розрахункових операцій (РРО)», - повідомила начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб Куп`янської ОДПІ Ірина Демченко. 

Особливості нарахування та сплати єдиного внеску для фізичних осіб – підприємців

Суб’єкти господарювання фізичні особи – підприємці, які обрали загальну систему оподаткування обліку та звітності сплачують  єдиний внесок у вигляді авансових платежів в розмірі 25% річної суми єдиного внеску, обчисленої від суми, визначеної  податковим органом для сплати авансових сум податку на доходи фізичних  осіб. При цьому  суми єдиного внеску, сплачені у вигляді авансових платежів, враховуються  платником при  остаточному розрахунку, який  здійснюється ним за  календарний рік до 10 лютого наступного року на підставі даних річної податкової декларації, та не можуть бути меншими за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід. Таким чином, фізичні особи – підприємці, які перейшли протягом  поточного звітного року зі спрощеної системи оподаткування обліку та звітності на загальну, нараховують та сплачують суми єдиного внеску у вигляді авансових платежів на підставі квартальної декларації,яка подається ними після закінчення кварталу, в якому відбувся перехід. Порядок нарахування та сплати платниками єдиного внеску   на загальнообов’язкове  державне соціальне страхування затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України  09.09.13 №455 «Про затвердження Інструкції про Порядок нарахування  та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове  державне соціальне страхування».

Міндоходів: Скорочено час проходження митних формальностей

Скорочено час проходження митних формальностей:

  •  пасажирським легковим автотранспортом («зелений коридор») –
    з 12 до 3 хвилин;
  • громадянами на авіатранспорті - з 10 до 2 хвилин;
  • вантажним автотранспортом («червоний коридор») –
    з 2 годин 10 хвилин до 1 години 30 хвилин.

Міндоходів: Легалізація  заробітньої платні і трудових відносин

За результатами роботи Міністерства у 2013 році:

- Погашено  заборгованість із заробітної плати на  загальну суму майже 1 млрд.грн.

- Виявлено понад 80 тис. найманих осіб, праця яких використовувалась роботодавцями без укладання трудових угод та без сплати податку

- Залучено до державної реєстрації понад  39 тисяч  громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації.

- Більше 50 тис. підприємств підвищили рівень заробітної плати своїм найманим працівникам.

Отримав спадщину, подай декларацію та сплати податок

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/5758 | Переглядів: 26Дата публікації: 09:29 23.12.2013