Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

На Харківщині суб’єкти ЗЕД все активніше використовують електронне попереднє декларування товарів

Так, у жовтні відсоток електронних попередніх митних декларацій сягнув 99,8%.

Особливістю такого декларування є можливість здійснення митного оформлення імпортованих товарів без їх фізичного пред’явлення митниці призначення. Тобто одразу після перетину митного кордону товар випускається у заявлений підприємцем митний режим.

Застосування такої процедури є дуже зручним для бізнесу, оскільки сприяє прискоренню товарообігу, скороченню затрат часу на здійснення митних процедур. Крім того, у зв’язку з максимальною автоматизацією процедури оформлення товарів, це мінімізує «людський фактор».

За словами начальника Харківської митниці Міндоходів Олега Орлова, підвищений інтерес до використання технології оформлення електронних декларацій свідчить про її позитивну оцінку з боку суб’єктів ЗЕД та подальшу перспективність.

Слід зазначити, що загальна кількість митних декларацій, оформлених в електронному вигляді, збільшилась в 1,6 рази в порівнянні з минулим роком. Так, у жовтні поточного року кількість електронних декларацій складала 88%, проти 56% жовтня 2012 року.

Харківська митниця Міндоходів: про товари що підлягають обов’язковому декларуванню

За словами начальника Харківської митниці Міндоходів Олега Орлова, тільки за останній тиждень співробітниками митниці було виявлено 13 фактів порушень митних правил за статтею 472 Митного кодексу «недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення».

Так, при здійсненні митного контролю електропоїзду № 815 сполученням «Бєлгород – Харків», що слідував з Російської Федерації до України, фахівцями митниці було виявлено 20 палок не задекларованого ковбасного сиру загальною вагою більше 25 кг, 6 пачок коричневого цукру та 30 фляжок соєвого соусу.

Крім того, у пункті пропуску «Козача Лопань» в електропоїзді сполученням «Наумівка-Харків» були виявлені 90 банок консерви «Салат «Дальневосточний» з морської капусти, виробництва РФ. Власник навіть не намагався приховати товар.

У всіх випадках товари переміщувались з порушенням вимог митного законодавства.

У зв’язку з цим в Харківській митниці нагадують, що декларування товарів здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Не підлягають обов’язковому письмовому декларуванню та не оподатковуються  митними платежами:

особисті речі, перелік яких визначено ст. 370 Митного кодексу України;

продукти харчування для власного споживання в дозволених обсягах(п.1 Постанови КМУ від 21.05.2012 р. №434 «Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію україни харчових продуктів для власного споживання»);

готівка в сумі, що не перевищує 10 000 євро (п.2.1 Інструкції про переміщення готівки і банківських металів через митний кордон України, затвердженої постановою правління Нацбанку України від 27.05.2008 р. № 148);

товари (крім підакцизних), які переміщуються у таких обсягах:

-  сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 1 000 євро, що ввозяться в ручній поклажі та/або у супроводжуваному багажі через пункти пропуску через державний кордон України, відкриті для повітряного сполучення;

-  сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 500 євро та сумарна вага яких  не перевищує 50 кг, що ввозяться в ручній поклажі та/або у супроводжувальному багажі через інші, ніж відкриті для повітряного сполучення, пункти пропуску через державний кордон України;

-  сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 300 євро, що переміщуються (пересилаються) в несупроводжуваному багажі (ст. 374 Митного кодексу);

         товари у встановлених ст. 374 Митного кодексу обсягах, що переміщуються з метою тимчасового ввезення або транзиту (ст. 379 Митного кодексу);

транспортні засоби особистого користування, що тимчасово ввозяться на митну територію України громадянами-нерезидентами, а також пальне, що міститься у звичайних баках таких транспортних засобів, установлених заводом-виробником (ст. 374, 380 Митного кодексу).

Інші товари декларуються у порядку, передбаченому для громадян, із застосуванням митної декларації для письмового декларування товарів, які переміщуються через митний кордон України громадянами для особистих, сімейних та інших потреб, не пов’язаних із провадженням підприємницької діяльності. Форму декларації затверджено постановою КМУ від 21.05.2012 р. № 431.

Така декларація також застосовується у випадках декларування громадянином (за його бажанням або на вимогу митного органу) відомостей про особисті речі й інші товари.

Строк зберігання товарів під митним контролем – 3 місяці

Загальний строк тимчасового зберігання товарів під митним контролем становить 90 календарних днів.  Водночас , товари, які швидко псуються або мають обмежений строк зберігання, можуть перебувати на тимчасовому зберіганні під митним контролем у межах строку збереження їх якостей, які дають можливість використовувати такі товари за призначенням, але не більше 90 календарних днів.

Строк тимчасового зберігання товарів може бути продовжений, однак не більше ніж на 30 днів. Для цього  власник або уповноважена ним особа подає до  органу доходів і зборів, за дозволом якого товари були розміщені на складі, відповідну заяву.

Якщо особа, яка зберігає товари на складі тимчасового зберігання відкритого типу або митному складі відкритого типу, не є утримувачем цього складу, її заява про продовження строку тимчасового зберігання зазначених товарів попередньо погоджується з утримувачем складу.

У разі відмови у продовженні строку тимчасового зберігання орган доходів і зборів повідомляє письмово або в електронній формі власника товару або уповноважену ним особу про причини і підстави такої відмови.

До закінчення строків зберігання товари, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем, повинні бути:

1.) задекларовані власником або уповноваженою ним особою до відповідного митного режиму; або

2.) передані власником або уповноваженою ним особою, утримувачем складу тимчасового зберігання, митного складу, організацією – отримувачем гуманітарної допомоги відповідному органу дохоів і зборів для зберігання та/або розпорядження відповідно до Митного кодексу; або

3.) відправлені під митним контролем до інших органів доходів і зборів для їх подальшого митного оформлення; або

4.) вивезені за межі митної території України.

Строки тимчасового зберігання товарів під митним контролем встановлено ст. 204 Митного кодексу України.

На Харківщині зареєстровано більше 14,0 тисяч платників ПДВ

З них: 12,8 тисяч юридичних осіб та 1,3 тисячі підприємців.  В середньому за місяць находження ПДВ по регіону складають близько 134,1 млн. грн.

Такі цифри озвучили  в Управлінні оподаткування та контролю окремих об’єктів і операцій ГУ Міндоходів у Харківській області.

Фахівці нагадують, що останнім днем сплати суми податкового зобов’язання з ПДВ, зазначеної у поданій щомісячній податковій декларації, буде 29 листопада 2013 року. Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації.

Якщо останній день строку сплати суми податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, то сплатити необхідно раніше - термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься.

Відповідна норма визначена п.49.18 ст.49 та п.57.1 ст. 57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

На Харківщині 72% звітів з ЄСВ надійшло через Інтернет

Усього протягом листопада органи Міндоходів Харківського регіону отримали майже 41 тисячу звітів з єдиного соціального внеску, з них 29,3 тисяч - «електронною поштою».

Як зазначила в.о. начальника ГУ Міндоходів у Харківській області Ольга Бірсан, процес адміністрування ЄСВ було делеговано відомству з жовтня поточного року. За її словами, не зважаючи на те, що пройшов досить короткий строк, сьогодні вже можна говорити про покращення якості обслуговування платників внеску. Зокрема, мається на увазі, надання можливості  представникам бізнесу звітувати в електронному вигляді, що в свою чергу, дозволяє  їм економити час.

«Якщо на 01.10.13 в електронному вигляді надходило лише 55% звітів, то вже протягом жовтня їх було 64%, а у листопаді через Інтернет прозвітувало 72% платників.  Збільшення кількості «електронних звітів» - це результат багатьох факторів, у тому числі, безоплатне надання суб’єктам господарювання сертифікатів електронного цифрового підпису. Єдиний «електронний ключ» від Міністерства платник може використовувати як для податкового звітування, так й для митного декларування, а також для звітів з ЄСВ», - розповіла Ольга Бірсан.

Нагадаємо, що термін користування сертифікатом електронного цифрового підпису, отриманим у філіях Акредитованого центу Міністерства доходів і зборів, збільшено до двох років. 

«Горілчані ріки, тютюнові гори: працівники Міндоходів виявляють незаконні продажі»

Співробітники оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області провели комплекс оперативно-профілактичних заходів у рамках боротьби із незаконним обігом тютюнової та алкогольної продукції. За декілька днів було викрито 13 незареєстрованих торгових точок.

Тринадцять харків’ян здійснювали незаконну торгівлю алкогольними і тютюновими виробами майже по всьому місту. Їх товари можна було купити у магазинах, торгівельних павільйонах та лотках, кафе та рюмочних.

Дехто з цих ділків обмежувався продажем якоїсь однієї продукції, однак оперативні працівники Міндоходів виявили і таких підприємців, які вирішили діяти масштабніше та включали до свого асортименту і цигарки, і лікеро-горілчані вироби. Перевірки показали, що у жодного підприємця не було ліцензії на право торгівлі підакцизними товарами.

У ході оперативних перевірок працівники ГУ Міндоходів вилучили з продажу близько 7 тисяч пачок тютюнових виробів та більше ніж 3 тисячі літрів лікеро-горілчаних виробів. Усього вилучено товару на загальну суму 350 тисяч гривень.

Стосовно кожного незаконного продавця алкоголю та тютюнових виробів складено протоколи за ч. 1 ст.164 адміністративного Кодексу України.

Слідчі ГУ Міндоходів у Харківській області завершили 347 досудових розслідувань

З них було закрито 319 досудових розслідувань. У закритих провадженнях відшкодовано більше 5,5 млн. гривень (податки та штрафи). Ще 12 досудових розслідувань направлено до суду для вирішення питання про звільнення винних осіб від кримінальної відповідальності, а також суд розгляне 16 кримінальних впроваджень з обвинувальними актами.

З початку року загальна сума донарахувань по закінчених досудових розслідуваннях (28 кримінальних проваджень, направлених до суду) склала 21,5 млн. гривень податків, із яких відшкодовано 12,7 млн. гривень, що складає майже 59%.

Про це розповіли в слідчому управлінні фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Харківській області.

Окрім цього, у поточному році, в провадженні слідчого управління фінансових розслідувань знаходилось більше 600 кримінальних проваджень. З них майже 75% були розпочаті цього року. 189 з яких - стосуються тяжких злочинів. Ще 139 проваджень розглядають питання умисного ухилення від сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/5498 | Переглядів: 23Дата публікації: 16:01 27.11.2013