Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп`янська ОДПІ: більш ніж 110 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб надійшло до місцевих бюджетів з початку року

Це майже на 9 мільйонів гривень більше ніж за аналогічний період минулого року. 

Куп`янська ОДПІ контролює надходження платежів до чотирьох місцевих бюджетів. Статистика надходжень податку на доходи фізичних осіб безпосередньо пов'язана з офіційним оформленням найманих робітників та діяльністю інспекції щодо протидії виплати заробітної плати у «конвертах».

«Не тільки контрольно - перевірочні заходи допомагають боротися з неофіційною зарплатнею. Робочі зустрічі з керівниками підприємств і підприємцями, також мають результат», - зазначає заступник начальника Інна Богатирьова.

Довідково, за 10 місяців поточного року співробітники Міністерства доходів і зборів України виявили понад 80 тис. найманих робітників, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями. Після офіційного працевлаштування «тіньових заробітчан» бюджет додатково отримав 14,3 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб.

Крім того, 39 тис. осіб, що здійснювали підприємницьку діяльність без документів, залучені до державної реєстрації та сплатили 17 млн. грн. податку.

Перший звітний період для новостворених платників податку на прибуток

Платники податку на прибуток підприємств, зареєстровані  протягом року, вперше подають податкову декларацію та сплачують податок за підсумками року, в якому вони зареєструвалися.

Декларація подається до територіального органу Міндоходів протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Тобто, останнім днем подання декларації для платників, зареєстрованих протягом 2013 року, буде 3 березня 2014 року. При цьому, податкове зобов’язанання, визначене в декларації, потрібно сплатити протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку для подання податкової декларації, тобто до 11 березня 2014 року включно.

Порядок обчислення та сплати податку на прибуток підприємств регулюється розділом ІІІ Податкового кодексу України. 

Огляд та переогляд ручної поклажі та багажу здійснюється лише в окремих випадках

Відповідна процедура проводиться, якщо є підстави вважати, що в ручній поклажі або багажі громадянина переміщуються через митний кордон України, у тому числі транзитом, товари які:

- підлягають обліку і відповідним видам контролю;

- при митному оформленні яких справляються митні платежі;

- заборонено або обмежено переміщувати через митний кордон України, орган доходів і зборів має право провести огляд, а в разі необхідності - і переогляд ручної поклажі та багажу з їх розпакуванням.

Огляд та переогляд ручної поклажі, багажу громадянина здійснюються в присутності цього громадянина чи уповноваженої ним особи.

За відсутності громадянина чи уповноваженої ним особи, огляд здійснюються:

1) якщо є підстави вважати, що несупроводжуваний багаж містить товари, які становлять небезпеку для життя і здоров’я людей, тварин та рослин, а також довкілля;

2) якщо громадянин або уповноважена ним особа не з’явилися протягом одного місяця з дня надходження до митниці призначення несупроводжуваного багажу;

3) у разі залишення на території України ручної поклажі, багажу з порушенням зобов’язання про їх транзит через територію України.

У таких випадках огляд та переогляд ручної поклажі, багажу здійснюються в присутності представників підприємства, що здійснює перевезення, пересилання ручної поклажі та багажу чи їх зберігання.

Про здійснення огляду та переогляду складається акт, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 636, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.02.2013 за № 1004/21316.

29 листопада 2013 року – останній день сплати ПДВ за жовтень

Суб’єкти господарювання, які звітують з ПДВ помісячно податкову декларацію за жовтень 2013 року подали до 20 листопада 2013 року включно. Водночас, останнім днем сплати суми податкового зобов’язання, зазначеної у поданій податковій декларації, буде 29 листопада 2013 року.

Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації.

Якщо останній день строку сплати суми податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, то сплатити необхідно раніше. Нагадуємо, що термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься.

Відповідна норма визначена п.49.18 ст.49 та п.57.1 ст. 57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

Подання звітності в електронному вигляді – сім кроків

КРОК ПЕРШИЙ: Необхідно мати комп’ютер з операційною системою Windows: версії від  Windows  XP SP 3 до Windows 8 та доступ до мережі Інтернет.

КРОК ДРУГИЙ: Зайти на інформаційний ресурс www.acskidd.gov.ua Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі – АЦСК ІДД Міндоходів) та ознайомитись з розділом «Реєстрація користувачів». Підготувати за поданим зразком пакет документів та взяти необхідну кількість електронних носіїв (флеш-накопичувачів або диски CD-R), з якими особисто з’явитися до АЦСК ІДД Міндоходів з метою отримання послуг електронного цифрового підпису. Надають їх безкоштовно. 

КРОК ТРЕТІЙ: Щоб розпочати подачу податкової звітності в електронній формі, слід укласти з територіальним органом Міндоходів угоду «Про визнання електронних документів». Це можна зробити в електронній формі. Достатньо лише завантажити інсталяційний пакет програмного забезпечення «ДПС. Захист звітності» (знаходиться на сайті www.acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення»). Бажано мати встановлений Miсrosoft.NET версії 4.0 або вище (у разі відсутності Вам його запропонують встановити автоматично).

КРОК ЧЕТВЕРТИЙ:  Після встановлення та налаштування в меню «Угоди і заяви» слід обрати відповідний варіант угоди (залежно від категорії платника – юридична особа, фізична особа – підприємець, фізична особа). Угоду слід підписати, використовуючи власний ключ та посилений сертифікат, сформований АЦСК ІДД Міндоходів. Після того, як угода з територіальним органом Міндоходів підписана, можна відправляти свою звітність в електронному вигляді.

КРОК П’ЯТИЙ:  Для формування та подання платниками податкової звітності в електронному вигляді Міністерством доходів і зборів розроблено та розміщено на офіційному веб-порталі http://minrd.gov.ua відповідне програмне забезпечення у розділі «Електронна звітність» (http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/programne-zabezpechennya-/):

         Перш ніж розпочати роботи по встановленню та користуванню програмним забезпеченням, слід уважно ознайомитись з Інструкцією по встановленню програмного забезпечення та Порядком роботи з ним.

У разі виникнення питань стосовно інсталяції та користування програмним забезпеченням, платник може звернутись за допомогою до відповідальних осіб, які надають консультації, у разі потреби, практичну допомогу з зазначених питань, та відповідають за приймання звітності в електронному вигляді в розрізі територіальних органів (http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/dopomoga-koristuvacham/):

Для підписання сформованої звітності електронним цифровим підписом слід використовувати програмне забезпечення «ДПС. Захист звітності» (знаходиться на сайті www.acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення для звітності» http://acskidd.gov.ua/dps_zvitnist).  Сформовану та зашифровану звітність в електронному вигляді слід надсилати на єдину адресу  інформаційного порталу Міністерства доходів і зборів України zvit@sta.gov.ua.

Для подання звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в електронному вигляді у розділі «Електронна звітність» розміщено інформацію про безкоштовні програмні забезпечення (on-line сервіси), які необхідно використовувати при формуванні та підписанні звітності безкоштовними ключами, виданими АЦСК ІДД Міністерства доходів і зборів (http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/povidomlennya-platnikam-pod/112820.html):

         Міністерство доходів і зборів забезпечує приймання електронних звітів, створених у затвердженому форматі та підписаних за допомогою надійних засобів електронного цифрового підпису, без огляду на те, за допомогою якого саме програмного продукту було створено такий звіт. Платники податків самостійно визначаються із вибором програмного забезпечення по формуванню та подачі звітності в електронному вигляді. Можливо використання власних програмних продуктів або провідних розробників бухгалтерських програм.

КРОК ШОСТИЙ: Після отримання звітності в електронному вигляді працівники територіального органу Міндоходів її розшифровують (перевіряючи відповідність електронного ключа) та відправляють платнику податків ПЕРШУ квитанцію – тим самим підтверджується отримання документів (другий екземпляр першої квитанції в електронному вигляді зберігається в Міндоходів). Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то документ про звітність вважають неотриманим.

КРОК СЬОМИЙ: На підтвердження прийому поданої звітності платнику податків надсилають ДРУГУ квитанцію. Її надсилають у текстовому форматі: тут зазначають реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, дату прийому документа, реєстраційний номер, податковий період та дані відправника квитанції. На другу квитанцію накладають електронний цифровий підпис Міндоходів. Його шифрують і пересилають платнику податків (другий його екземпляр зберігають у Міндоходів). Датою і часом подачі податкового документа в електронному вигляді  вважають дату і час, зафіксовані в першій квитанції.

Якщо платник податків виявив помилку у відправленому звіті, він може надіслати електронною системою уточнювальний звіт.

Які документі слід мати для здійснення торгівлі

Підприємці на загальній системі оподаткування при здійсненні торгівельної діяльності зобов’язані здійснювати розрахункові операції виключно із застосуванням реєстратора розрахункових операцій (платників єдиного податку ця вимога не стосується). 

При цьому, фізичні особи-підприємці повинні забезпечити наявність на торговому місці наступних документів:

- книга обліку доходів та витрат;

- книга обліку розрахункових операцій;

- виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців;

- торговий патент, ліцензії (у разі здійснення видів діяльності, що підлягають ліцензуванню);

- свідоцтво платника ПДВ (у разі наявності);

- трудові угоди з найманими працівниками (у разі використання найманої праці).

Міндоходів планує автоматизувати контроль за тютюновими виробами

У результаті комплексних заходів по боротьбі з незаконним обігом тютюнової продукції за 10 місяців 2013 року надходження акцизного податку з реалізації тютюнових виробів зросли на 9% і склали 14,6 млрд.грн., що вдвічі перевищує показники аналогічного періоду минулого року. Про це повідомив Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко під час презентації пілотного проекту автоматизованої системи контролю за виробництвом та обігом тютюнових виробів за технологією Codentify, яка відбулася сьогодні, 21 листопада.

Технологія Codentify була презентована представникам Міністерства членами Асоціації цифрового кодування та відстеження (DCTA), що об’єднує найбільших виробників тютюнової продукції на українському ринку. Технологія, зокрема, передбачає нанесення на споживчу упаковку тютюнових виробів безпосередньо в процесі виробництва унікальних зашифрованих 12-символьних буквено-цифрових кодів, які генеруються випадковим чином з майже безкінечного числа комбінацій. Технологія може бути використана як основа для системи відслідковування та простежування маршруту руху (переміщення) тютюнових виробів по усьому ланцюгу поставок.

«Політика держави спрямована на підвищення ефективності контролю за виробництвом та обігом тютюнових виробів та інших підакцизних товарів, протидії незаконному обігу цієї продукції. Міністерство вже тривалий час вивчає  можливість запровадження електронних акцизних марок і вітає готовність учасників ринку щодо автоматизації процесів контролю. Разом з тим, ми повинні врахувати баланс інтересів держави, виробника і споживача», - підкреслив Міністр під час презентації.

Зі свого боку Маттео Марей, голова Асоціації цифрового кодування та відстеження, подякував Міністерству за проактивний підхід до боротьби із незаконним обігом тютюнових виробів і розуміння необхідності застосування новітніх технологій у цьому процесі.

Міністр Олександр Клименко підкреслив, що при виборі технології для запровадження електронних акцизних марок є низка принципових для Міністерства моментів, зокрема, момент сплати акцизу, забезпечення контролю за всім ланцюгом -   від виробника   до роздрібної торгівлі, а також розповсюдження системи не тільки на тютюнові вироби, а й на алкогольну продукцію.

Під час зустрічі представники Міністерства та великих тютюнових компаній мали можливість ознайомитися з перевагами системи та обговорити практичні питання її застосування, в разі, якщо таке рішення буде прийняте фахівцями Міністерства та учасниками ринку.

Малий та середній бізнес Куп`янської ОДПІ сплатив 8,5 млн. грн. єдиного податку

Це на 1,27 млн.грн. перевищує минулорічні, надходження за 10 місяців 2012 року склали 7,25 млн.грн.

«Позитивного результату вдалося досягти завдяки створенню в регіоні сприятливого бізнес-клімату, який в свою чергу обумовлений позитивними  змінами в податковому законодавстві та розвитком електронних сервісів Міндоходів», - підкреслює в.о.начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова.

У 2014 році є всі підстави очікувати зростання як кількості бажаючих займатися власною справою, так і надходжень  єдиного податку, які наповнюють місцевий бюджет.

Зміни щодо обліку та реєстрації платників податків

З 01.01.2014 р. наберуть чинності (крім деяких норм, які набрали чинності з 13.11.2013 р.) зміни, внесені до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків і вдосконалення де-яких положень.

Зокрема, змінами відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та єдиного податку. Реєстрація таких платників здійснюватиметься шляхом внесення записів до відповідних реєстрів.

Удосконалено норму щодо контрольованих операцій, а саме: уточнено, що операції, однією із сторін яких є нерезидент, належатимуть до контрольованих у разі, якщо ставка податку на прибуток (корпоративний податок) або сплата такого податку в державі (на території), у якій зареєстровано нерезидента, на 5 відсоткових пунктів і більше нижча, ніж в Україні (раніше різниця визначалась у відсотках).

Установлено, що штрафні санкції за неподання або порушення строку подання фізичними особами до контролюючих органів відомостей про зміну даних, які вносяться до Державного реєстру фізичних осіб — платників податків, не застосовуватимуться до 01.01.2016 р. (до змін ця норма припиняла дію з 01.01.2014 р.).

Закон від 24.10.2013 р. № 657-VII

Марки акцизного податку

Постановою від 07.11.2013 р. № 813 Кабінетом Міністрів України внесено зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого власною постановою від 27.12.2010 р. № 1251.

Визначено, що марки встановленого зразка виготовлятимуться на замовлення Міндоходів України державним підприємством, яке перебуває в управлінні Нацбанку України.

Терміни розгляду звернень громадян

Відповідно до статті 20 Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР “Про звернення громадян ”, звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. 

Пільга по податку на нерухомість надаватиметься, виходячи із сумарної площі об’єктів

До кінця 2013 року громадянам необхідно відвідати податкові інспекції за місцем податкової адреси (прописки) громадян-власників квартир та/або будинків, житлова площа яких перевищує 240 кв. м. для квартир та 500 кв. м. для будинків, для проведення звірки об’єктів житлової нерухомості.

Куп`янська ОДП нагадує, що з серпня в Україні діють нові правила сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. 

Згідно з внесеними змінами до Податкового кодексу України власники об’єктів житлової нерухомості, які підлягають оподаткуванню, сплачуватимуть податок за 2013 рік у наступному – 2014 році.

Розширено коло „пільговиків” з податку на нерухоме майно, які взагалі не будуть його сплачувати. До них, зокрема, потрапили  фізичні особи, які відповідно до закону мають статус багатодітних або прийомних, або малозабезпечених сімей, опікунів, піклувальників дітей, діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти-інваліди, які виховуються одинокими матерями (батьками).

«Для зручності платників законом переглянуто розміри житлової нерухомості, на яку нараховуватиметься пільга. Відтепер пільга надаватиметься, виходячи із сумарної площі об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку, незалежно від їх кількост», - зазначає заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Інна Богатирьова.

Так, не сплачуватимуть податок власники квартир, якщо їх загальна житлова площа не перевищує 120 кв. м. Для власників будинків „пільгова площа” визначена у розмірі 250 кв. м. незалежно від їх кількості. Якщо у власника є і квартира, і будинок загальною житловою площею до 370 кв. м., він також не сплачуватиме податок на нерухомість.

Крім того, змінено порядок сплати податку – відтепер фізичні особи сплачуватимуть податок за місцем податкової адреси (місцем реєстрації), а не за місцезнаходженням об’єктів нерухомості.

Ставки податку будуть диференційовані – від 1% до 2,7% мінімальної заробітної плати.

Які терміни зберігання документації

Статтею 44 Податкового кодексу передбачено, що платники податків зобов’язані забезпечити зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання — з передбаченого цим Кодексом граничного терміну подання такої звітності.

Термін «первинний документ» та обов’язкові реквізити, які повинні мати такі документи, визначено Законом України від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

Терміни зберігання відповідних документів також визначено Переліком типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженим наказом Мін’юсту України від 12.04.2012 р.  578/5 (далі — Перелік № 578). Встановлені цим Переліком терміни є мінімальними.

Більшість документів, які підприємство використовує у своїй господарській діяльності, зберігаються три роки, але деякі документи необхідно зберігати від 5 до 75 років, зокрема відомості для нарахування зарплати. Щодо окремих документів Переліком № 578 передбачено додаткові умови, а саме: знищення деяких документів лише після перевірки державними податковими органами.

Чинними нормами законодавства не встановлено обмежень щодо періоду проведення перевірки платника податків органами доходів і зборів.

При цьому у разі проведення документальної перевірки суб’єкта господарювання з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи доходів і зборів, платник податків повинен надати в повному обсязі документи, що належать до предмета перевірки або пов’язані з ним та зберігання яких регламентується чинними нормативно-правовими актами.

Визначення податкових зобов’язань

Про визначення податкових забов`язань йшла мова під час проведення семінару для платників податків в приміщенні Куп`янської ОДПІ.

Згідно з п. 102.1 ст. 102 Податкового кодексу контролюючий орган, крім випадків, визначених п. 102.2 цієї статті, має право самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків у випадках, встановлених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня, що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо таку податкову декларацію було подано пізніше, — за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов’язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов’язання, а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов’язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.

У п. 102.2 ст. 102 Податкового кодексу зазначено, що грошове зобов’язання може бути нараховано або провадження у справі про стягнення такого податку може бути розпочато без дотримання строку давності, визначеного в абзаці першому п. 102.1 цієї статті, якщо:

- податкову декларацію за період, протягом якого виникло податкове зобов’язання, не було подано;

- посадову особу платника податків (фізичну особу — платника податків) засуджено за ухилення від сплати зазначеного грошового зобов’язання або у кримінальному провадженні винесено рішення про його закриття з нереабілітуючих підстав, яке набрало законної сили.

«Слід зазначити, що грошове зобов’язання платника податків — це сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов’язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв’язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (пп. 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу)», - підкреслила під час проведення семінару в.о.начальника Куп`янської ОДПІ Наталія Калашнікова.

Таким чином, грошове зобов’язання платника податків визначається контролюючим органом лише за встановлені ст. 102 Податкового кодексу періоди.

Проведення позапланової документальної невиїзної перевірки: повідомляється платник чи ні?

Документальна невиїзна перевірка — це перевірка, яка проводиться в приміщенні контролюючого органу. Обставини, за наявності яких можуть проводитися документальні позапланові перевірки, визначено ст. 78 Податкового кодексу.

При цьому п. 79.1 ст. 79 Податкового кодексу передбачено, що документальна невиїзна перевірка проводиться на підставі зазначених у пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених Кодексом випадках або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.

Порядок надання платниками податків документів до перевірки встановлено ст. 85 Податкового кодексу.

Згідно з п. 79.2 ст. 79 Кодексу документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки. Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки.

Сплата єдиного податку при припиненні господарської діяльності

Відповідно до пп. 298.2.1 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу для відмови від застосування спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву.

До заяви включаються, зокрема відомості (за наявності) про дату (період) припинення платником єдиного податку провадження господарської діяльності.

Пунктом 294.6 ст. 294 Податкового кодексу передбачено, що у разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця, яка є платником єдиного податку, останнім податковим (звітним) періодом вважається період, у якому до контролюючого органу подано заяву щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з припиненням провадження господарської діяльності.

У разі припинення платником єдиного податку провадження господарської діяльності податкові зобов’язання зі сплати єдиного податку нараховуються такому платнику до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому до контролюючого органу подано заяву щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з припиненням провадження господарської діяльності.

Таким чином, у разі прийняття рішення про припинення підприємницької діяльності фізична особапідприємецьплатник єдиного податку подає заяву про відмову від застосування спрощеної системи оподаткування.

Водночас фізична особапідприємець не сплачує єдиний податок з періоду, наступного за періодом, у якому до контролюючого органу подано заяву щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з державною реєстрацією припинення господарської діяльності.

Тобто єдиний податок не сплачується підприємцями: першої та другої групз першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому подано таку заяву; третьої та п’ятої групз першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано таку заяву.

Насвай не пройшов через кордон

Протягом однієї доби фахівці Харківської митниці Міндоходів разом з прикордонниками зупинили двох наркоділків.

Перший випадок стався на митному посту «Куп’янськ».

У десятому вагоні поїзду «Ташкент-Харків» 24-річний громадянин Республіки Узбекистан намагався ввезти в Україну насвай. Це вид некурильного тютюнового виробу, традиційний для Центральної Азії. Він має темно-зелений колір та містить рослинні компоненти.

Приховати «дурман», від митного контролю, хлопець намагався на верхніх полицях для багажу у поліетиленових пляшках, які загорнув у матрац. Загальна кількість некурильного тютюну склала п’ятдесят кілограмів.

Ще один випадок спроби перевезення через кордон речовини рослинного походження, але вже вивозу, попередили працівники митного посту «Козача Лопань» разом з прикордонниками.

Під час огляду одного з вагонів поїзду «Маріуполь-Москва», службовий собака прикордонного загону відреагував на верхню полицю для багажу. Під сумками знаходився білий матовий пакет з речовиною рослинного походження сіро-зеленого кольору. Його загальна вага склала 50 грамів.

Після виявлення пакета службовий собака спрацював на кишеню сумки та швидко визначив її господаря. Ним виявився громадянин Росії.

Наразі всі знахідки з обох випадків вилучені, а на чоловіків чекає кримінальна відповідальність.

Щодо оподаткування доходу від продажу нерухомого майна

Дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст.121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується.

Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку пона

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/5377 | Переглядів: 31Дата публікації: 16:49 26.11.2013