Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Річард знайшов у поїзді 2 кілограми «травички»

Речовину рослинного походження сіро-зеленого кольору вагою 1700  грам було виявлено працівниками Харківської митниці Міндоходів спільно з прикордонниками в пункті пропуску “Козача Лопань”. За допомогою службового собаки Річарда  в туалеті поїзду сполученням «Керч – Москва» знайшли три пакунки з «травичкою», кожен з яких був загорнутий в харчову плівку.

Власника знахідки встановити не вдалося.

В результаті було складено протокол за ознаками  ч.1 ст.483 Митного кодексу України «переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контрлю».

До ризикових потрапляють менше 1% зареєстрованих підприємств

Про це було повідомлено під час презентації Моніторингового центру Міндоходів. Цей потужний інструмент було створено для  аналітичного та інформаційного супроводження процесів детінізації за допомогою найновіших розробок у сфері ІТ.

Саме тут автоматично обробляються всі дані податкових звітів та декларацій, документів, пов’язаних із здійсненням зовнішньоекономічної діяльності, інших джерел, які дають змогу вчасно та з високою ймовірністю виявити прояви неофіційної економічної діяльності, прослідкувати рух товару від кордону до кінцевого споживача, рух фіктивного податкового кредиту – від «виробника» до «замовника». Система з виявлення ризиків повністю автоматизована і виключає людський фактор, а отже і будь-які корупційні прояви.

Моніторингова система виділяє як «ризикові» менше 1% зареєстрованих підприємств. Тобто лише одне підприємство із сотні потрапляє до фахівців на додаткове аналітичне опрацювання. Після цього підприємству пропонується добровільно довести чистоту своїх операцій.  Якщо ні – тоді вже починають працювати фахівці інших підрозділів Міністерства. За підсумками роботи центру надходження ПДВ зросли в середньому у 1,5 раза порівняно з минулим роком.

Моніторинговий центр зоновано за функціональною складовою. Він складається з аналітичної, сервісної, інтерактивної зон, зон моніторингу, «24/7» та «callback».

Не менше важлива функція центру – внутрішній контроль за якістю обслуговування платників в сервісних центрах та на митних постах. Такий цілодобовий контроль дає змогу оперативно реагувати на позаштатні ситуації. Так, наприклад, у випадку збільшення кількості відвідувачів для ліквідації черг залучається додатковий персонал, подовжуються прийомні години. На митних пунктах пропуску регулюється пропускна здатність.

Одна з новацій Міністерства, над якою працюють фахівці центру, – побудова автоматизованої митниці майбутнього, де рішення про пропуск транспортного засобу буде прийматися повністю автоматизовано, без людського фактору. Наприклад, якщо система не зчитає номерний знак транспортного засобу та не внесе його до бази даних, шлагбаум для переходу до наступного етапу – сканування, зважування, радіологічного контролю – просто не відкриється. Прогнозується, що митниця майбутнього запрацює вже у 2015 році.

Новий сервіс для платників – електронні перевірки

Платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з 01.01.2014 року матимуть можливість для проведення електронної перевірки.

Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.

Переваги електронної перевірки:

- дистанційне обслуговування платників податків;

- мінімізація впливу людського фактора;

- підвищення якості  проведення перевірки;

- зменшення терміну проведення перевірки;

- впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;

- зниження адміністративного навантаження на платника.

Електронна перевірка для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).

З початку року анульовано понад 20 тис. ліцензій на алкоголь та тютюн

Протягом січня-вересня 2013 року Міндоходів анульовано понад 20 тис. ліцензій на право оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Більшість анульованих ліцензій, майже 11 тис., стосувалися роздрібної торгівлі алкоголем.

Причинами анулювання стали продаж алкоголю та тютюну у невизначених для цього місцях, несплата чергового платежу за ліцензію протягом 30 днів від моменту її призупинення, а також відповідна заява суб’єкта господарювання.

Крім того, підприємці втратили понад 527 ліцензій за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім. За байдужість до здоров’я підлітків порушникам також доведеться сплатити майже 1,5 млн. грн. штрафних санкцій.

Загалом, в Україні діють майже 189,4 тис. ліцензій, які дають право оптового та роздрібного продажу спиртом, алкогольними напоями та тютюновими виробами. За 9 місяців поточного року від ліцензування цієї категорії підакцизної продукції бюджет отримав майже 582 млн. гривень.

Куп’янська ОДПІ проводить конкурс серед торгівельних підприємств на право реалізації у 2014 році безхазяйного, конфіскованого та іншого належного державі  майна

Куп’янська об’єднана державна податкова інспекція проводить конкурс серед торгівельних підприємств на право реалізації у 2014 році безхазяйного, конфіскованого та іншого належного державі  майна.

Для участі в конкурсі претенденти подають до конкурсної комісії наступні документи:

-   заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількості працівників, наявності офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет;

-  копію установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання;

- копії ліцензій на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявності);

- довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява;

- копії документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію) члена біржі, власника біржового місця, брокерської контори);

-  баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати за останній звітний період, що передує даті подачі документів.

Засідання конкурсної комісії відбудеться о 15.00 годині 8 грудня 2013 року за адресою: м.Куп’янськ, вул.Харківська,99, Куп’янська ОДПІ.

Заяви на участь у конкурсі та документи приймаються до 07 грудня 2013 року за адресою: Куп’янська ОДПІ, м.Куп’янськ, вул.Харківська,99. Телефон для довідок  5-74-50, 7-87-03.

Боротьба із заробітною платою «у конвертах»

З початку 2013р. фахівцями Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області проводилась робота з суб'єктами господарювання з питання офіційного оформлення трудових відносин з найманими працівниками.

Завдяки вжитим заходам з недопущення виплати заробітної плати « в конвертах » з початку року легалізовано 27 найманих працівника, за результатами перевірок порушень по заробітній платі з початку року  платникам донараховано 140,15 тис.грн.

 «Легальна заробітна плата - це не тільки сьогоднішній день, а й завтрашній - це соціальне забезпечення, лікарняний, відпустка, пенсія працівника. Тому Куп`янська ОДПІ закликає всіх роботодавців до виплати гідної та легальної заробітної плати» - , наголошує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Нагадуємо, що з 01.01.2013р. по 01.12.2013р. розмір мінімальної заробітної плати в Україні становить 1147 гривні, а з 01.12.2013 року – 1218грн.

Для переходу на сплату єдиного податку подайте відповідну заяву

Суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування. Для цього йому необхідно подати заяву до територіального органу Міндоходів не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Це відбувається за умови, якщо протягом календарного року, який передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, платником дотримано вимоги щодо обсягу доходу протягом календарного року та середньооблікової кількості працівників (пп. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України).

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності регулюється розділом XIV Податкового кодексу України.

Електронний ключ від Міндоходів діятиме 2 роки

З 1 листопада 2013 року для клієнтів акредитованого центру сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів від Міндоходів формуються на два роки.

Таку можливість Центр сертифікації ключів, який діє при Міністерстві, отримав після проходження процедури акредитації. Було сформовано нові технологічні сертифікати центру та серверів центру, що дало змогу подовжити термін дії цифрових підписів.

Куп`янська ОДПІ повідомляє, така новація не лише зекономить час платникам податків на придбання ключів, а й сприятиме якнайбільшому їх залученню до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій.

На сьогодні проходить процес обговорення проекту, згідно з яким термін дії електронного ключа для фізичних осіб збільшиться до 3 років. Такі зміни запропоновані фахівцями відомства в проекті постанови Кабінету Міністрів України щодо Порядку акредитації центру сертифікації ключів. Крім того, до 6 років може подовжитися і термін дії сертифікату акредитованого центру.

Завантажити актуальні технологічні сертифікати АЦСК ІДД Міндоходів можна у розділі «Сертифікати АЦСК» офіційного інформаційного ресурсу.

Платник має право подати заперечення до акта перевірки протягом  5 робочих днів

«Якщо платник податків не згоден з висновками перевірки чи фактами та даними, викладеними в акті перевірки, то він має право подати заперечення протягом 5 робочих днів з дня отримання акта», - повідомила перший заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова.

Посадовець зазначає, Податковим кодексом передбачено можливість участі платника податків у розгляді заперечень, про що він повинен зазначити в тексті заперечень. При цьому контролюючий орган зобов’язаний повідомити такого платника про місце і час проведення їх розгляду.

Отже, заперечення розглядаються територіальними органами Міндоходів протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, і платнику податків надсилається відповідь.

Платники дізнавалися про особливості адміністрування ЄСВ

У Куп`янській ОДПІ проведено семінар для платників податків на тему: “Адміністрування єдиного внеску”.

Відкриваючи семінар, заступник начальника Інна Богатирьова звернула увагу платників податків на те, що функцію адміністрування єдиного соціального внеску з 1 жовтня 2013 року передано до Міністерства доходів і зборів. Посадовець ознайомила з послугами, які сьогодні надаються платникам податків, для того, аби ті не відчули незручностей при зміні адміністратора.

Фахівці Куп`янської ОДПІ розповіли платникам про особливості адміністрування єдиного соціального внеску та наголосили на тому, що роботодавці подають звіт, як і раніше, протягом 20 календарних днів, наступних за звітним місяцем. Якщо останній день строку подання звіту припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, то останнім днем вважається перший після нього робочий день.

Юридичні особи, які не використовують працю фізичних осіб, звіт не подають. А фізичні особи – «спрощенці», які не використовують найманої праці, сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає після кварталу, за який сплачується цей внесок. Також ці фізичні особи можуть сплачувати єдиний внесок у вигляді авансового платежу у розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу.

«При виникненні будь-яких питань щодо нарахування, сплати чи подання звітності з єдиного внеску платникам слід звертатися до Центрів обслуговування платників за місцем взяття їх на облік як платників єдиного внеску», - підкреслила Інна Богатирьова.

Печатка для податкових накладних

Куп`янська ОДПІ повідомляє, податкова накладна скріплюється основною печаткою продавця - тією ж, що використовується для платіжних документів або може бути виготовлена окрема печатка “Для податкових накладних”.

Філії та структурні підрозділи, яким делеговано право виписування податкових накладних, податкові накладні можуть скріплювати основною печаткою платника податку - продавця, яка, крім реквізитів такого платника податку, повинна містити найменування такої філії чи структурного підрозділу.

Платникам необхідно подавати фінансову звітність

Платники податку на прибуток (крім малих підприємств) разом з відповідною податковою декларацією за календарний квартал, півріччя, три квартали подають квартальну фінансову звітність, яка включає баланс та звіт про фінансові результати.

«При поданні податкової декларації за рік такі платники надають річну фінансову звітність, яка зокрема включає баланс, звіти про фінансові результати, рух грошових коштів, власний капітал, а також примітки до звітів», - підкреслює заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Ігор Лукшин.

Малі підприємства, які є платниками податку на прибуток, подають разом з річною податковою декларацією скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати.

Продали нерухомість - куди сплатити податок?

Фізична особа, що укладає угоду купівлі-продажу нерухомості з іншою фізичною особою, сплачує податок на доходи фізичних осіб до бюджету за місцем нотаріального посвідчення такої угоди (за місцем розташування робочого місця приватного нотаріуса або державної нотаріальної контори) до її нотаріального посвідчення.

Відповідно до п.172.4 Податкового кодексу, під час проведення операцій з продажу (обміну) об'єктів нерухомості між фізичними особами нотаріус посвідчує відповідний договір за наявності оціночної вартості такого нерухомого майна та документа про сплату податку до бюджету стороною (сторонами) договору та щокварталу подає до контролюючого органу за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса інформацію про такий договір, включаючи інформацію про його вартість та суму сплаченого податку в порядку, встановленому цим розділом для податкового розрахунку.

Сума податку визначається та самостійно сплачується через банківські установи:

- особою, яка продає або обмінює з іншою фізичною особою нерухомість, - до нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу, міни;

- особою, у власності якої перебував об'єкт нерухомості, відчужений за рішенням суду про зміну власника та перехід права власності на таке майно. Фізична особа зобов'язана відобразити доход від такого відчуження у річній податковій декларації (п.172.5 Податкового кодексу).

Згідно з пп.168.4.5 Податкового кодексу фізична особа, відповідальна згідно з вимогами розділу IV цього ж кодексу за нарахування та утримання податку, сплачує (перераховує) його до відповідного бюджету:

- у разі коли така фізична особа є податковим агентом, - за місцем реєстрації у контролюючих органах;

- у разі нотаріального посвідчення договорів купівлі-продажу майна резидентами та нерезидентами, посвідчення договорів дарування чи видачі свідоцтв про право на спадщину нерезидентам - за місцем нотаріального посвідчення таких договорів (одержання свідоцтв);

- в інших випадках - за її податковою адресою.

Порядок оподаткування операцій з продажу (обміну) об’єктів нерухомого майна визначено ст. 172 Податкового кодексу України.

Подання розрахунку за формою №1ДФ за відсутності «коду»

Куп`янська ОДПІ нагадує, що Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку затверджений Наказом ДПА України від 24.12.2010 р. № 1020.

Податковий розрахунок за формою №1ДФ однією порцією подають податкові агенти із штатною чисельністю працівників до 1000 осіб єдиним документом на всіх, що працюють.

Слід пам`ятати, що обов'язковою умовою є заповнення у цій звітності їхніх податкових номерів або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і повідомили про це відповідний орган доходів і зборів та мають відмітку в паспорті).

Якщо штатна чисельність працівників більша, ніж 1000 осіб, можливе подання податкового розрахунку кількома порціями, кожна з яких – це окремий податковий розрахунок із своїм номером порції. Строк подання останньої порції не повинен перевищувати встановленого строку подання податкового розрахунку. Аркуші окремого податкового розрахунку зшиваються.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/5229 | Переглядів: 33Дата публікації: 08:41 08.11.2013