Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

21 жовтня 2013 року – останній день сплати та подання звітності з єдиного внеску

Страхувальники, які використовують працю найманих працівників, сплачують єдиний внесок загальнообов’язкове державне соціальне страхування щомісячно не пізніше 20-го числа місяця, наступного за звітним.

Оскільки останній день строку сплати єдиного внеску за вересень поточного року припадає на вихідний день, останнім днем сплати є перший робочий день, що настає за вихідним. Тобто, 21 жовтня 2013 року.

У той же час для гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати єдиний внесок, останній день сплати ЄСВ за вересень - 28 жовтня 2013 року.

Звертаємо увагу, що звіт з єдиного внеску до органів доходів і зборів подається страхувальниками щомісячно протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного місяця. Тому останнім днем подання звітності з ЄСВ за вересень цього року є 21 жовтня 2013 року.

Міндоходів приводить митні процедури до європейських стандартів, - О.Клименко

Впровадження європейських стандартів у регулювання діяльності суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності має на меті полегшити вихід українських підприємств на ринки ЄС та інших країн-торгівельних партнерів України. Про це сьогодні під час зустрічі з керівниками найбільших суб’єктів ЗЕД заявив Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко.

Він повідомив, що у поточному році об’єм експортно-імпортних операцій склав уже  більше 100  млрд. доларів США.

«Однак динаміка зовнішньої торгівлі, як і сальдо, на сьогодні недостатні для оптимізму. Очевидно, що зміни цієї тенденції бажають і держава, і більше ніж 62 тисячі  суб’єктів ЗЕД, які працюють сьогодні в Україні. Ми разом маємо віднайти рішення тих проблемних питань, які стоять на заваді активізації торгівлі», - зауважив міністр, звертаючись до учасників зустрічі.

Керівник Міндоходів впевнений, що наближення національних стандартів митних процедур до європейських, яке закладене в Митному Кодексі та інших документах, дозволить спростити формальності та сприятиме активізації міжнародної торгівлі.

Так, Міністерство вже затвердило механізм надання статусу уповноваженого економічного оператора. Відповідний проект наказу Міністерства розроблений і погоджується на рівні Уряду.

«Ми максимально врахували європейські стандарти, щоб забезпечити спрощений митний контроль у країнах ЄС тим українським підприємствам, що працюють прозоро та мають бездоганну репутацію. Умови цього  статусу  - максимально чіткі і прозорі», - зазначив Міністр.

Зокрема, для того, щоб отримати статус УЕО, підприємство повинно здійснювати зовнішньоекономічну  діяльність  протягом  не  менше  трьох  років, відповідати вимогам в питаннях звітності, платоспроможності та стандартів безпеки. Цей статус дозволить підприємствам автоматично надавати митницям заявлену митну вартість при мінімумі документів. Також такі підприємства матимуть право без участі митниці розміщувати на складах товар, вивантажувати його та знімати пломби.

«Як тільки відповідні процедури будуть затверджені, ми розпочнемо роботу щодо укладення угод про взаємне визнання національних сертифікатів уповноваженого оператора з країнами-торговельними партнерами. Плануємо провести відповідний пілотний проект із Європейським союзом. Прагнемо забезпечити національному виробнику конкурентні переваги для роботи на ринках ЄС», - зазначив міністр.

Олександр Клименко підкреслив, що підтримка національного виробника і розвиток міжнародної торгівлі є спільною зоною інтересу бізнесу і держави. Ця позиція зафіксована, зокрема, у п’ятирічній стратегії Міністерства доходів і зборів України, яка сьогодні була затверджена на засіданні Уряду.

До уваги власників касової техніки - оновлено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

З 01.01.2013 року введено в дію норми щодо обов’язкового подання суб’єктами господарювання електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків РРО до органів доходів і зборів дротовими або бездротовими каналами зв’язку.

Відповідно до рішення Технічної комісії (протокол № 22 від 21.06.2013) наказом Міндоходів України від 01.10.2013 № 522 затверджено оновлений Державний реєстр РРО.

Порівняно з попередньою редакцією з Державного реєстру вилучено моделі РРО, які не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів.

Суб’єкти господарювання, які використовують РРО при проведенні готівкових розрахунків, в термін до 1 листопада 2013 року будуть попереджені органами Міндоходів про необхідність зняття РРО з реєстрації до 1 грудня 2013 року  (п. 6 Порядку реєстрації та застосування РРО за товари (послуги).

Таким чином, суб’єкти господарювання до отримання попередження  від органу  доходів і зборів та протягом місяця після його отримання зможуть використовувати при проведені розрахункових операцій наявну касову техніку та здійснити її доопрацювання з метою виконання норм чинного законодавства.

Куп`янська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області звертає увагу, що застосування штрафних санкцій за неподання до органів доходів і зборів контрольно-звітної інформації від РРО розпочинається з 1 січня 2014 року.

Одночасно нагадуємо, що порядок застосування РРО регламентується Законами України від 06.07.95 №  265/95-ВР, від 02.12.10 № 2756-VI, від 21.06.13  № 357- VII, Порядком реєстрації та застосування РРО за товари (послуги), затвердженим наказом Міндоходів України від 28.08.2013 № 417 та іншими нормативними актами.

Платникам єдиного внеску перереєстровуватись не потрібно

Про це повідомив заступник начальника Головного управління Міндоходів у Харківській області Володимир Кизима.

За словами посадовця, зміни в адмініструванні ЄСВ відбулися лише в адресаті, що відповідатиме за цей процес.

З початку поточного місяця звітність з єдиного внеску платники повинні надавати до органів Міндоходів за місцем своєї реєстрації. На сьогодні до районних ДПІ міста та області вже надійшло більше 31,8 тис. звітів, з них  22, 8 тис. – електронною поштою. При цьому,  протягом першої половини жовтня платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування перерахували на рахунки Міндоходів, відкриті в головному управлінні Держказначейства, понад 333 млн. гривень.

«Враховуючи, що електронний формат звітування економить платникам час та кошти, Міндоходів активно працює над удосконаленням існуючих процедур адміністрування єдиного внеску, зокрема, розширенням можливостей електронного звітування», - підкреслив фахівець.

Водночас він нагадав, що для надання звітів через Інтернет платникам потрібно завантажити відповідне програмне забезпечення та отримати цифровий підпис, який Міндоходів надає безоплатно. Звітність в електронному вигляді потрібно надсилати на єдину адресу Інформаційного порталу Міністерства доходів і зборів України zvit@sta.gov.ua. Перелік ресурсів, з яких можна завантажити програмне забезпечення розміщено на офіційному сайті Міністерства.

Стосовно подачі звітності в паперовому вигляді посадовець зазначив, що  її потрібно подавати особисто до Центрів обслуговування платників, надіслана поштою звітність не приймається.

Володимир Кизима також нагадав, що цього місяця останнім днем подання звітності з ЄСВ є 21 жовтня. У випадку виникнення будь-яких запитань з адміністрування єдиного соціального внеску платники податків можуть звернутися до Центрів обслуговування платників або зателефонувати до кол-центру Міндоходів за тел. 0800-501-007.

Фізособи зможуть користуватися цифровим підписом від Міндоходів до 3 років

За ініціативою Міністерства доходів і зборів України термін дії електронного ключа для фізичних осіб збільшиться від 1 до 3 років. Такі зміни запропоновані фахівцями відомства в проекті постанови Кабінету Міністрів України щодо Порядку акредитації центру сертифікації ключів. Крім того, до 6 років може подовжитися і термін дії сертифікату акредитованого центру.

За словами експертів Міндоходів, такі новації сприятимуть залученню громадян до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Адже наявність цифрового підпису дає можливість фізичним особам скористатися он-лайновими сервісами Міндоходів, зокрема, можливістю подавати річну декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді. Крім того, „електронкою” також можна надсилати і звітність з єдиного соціального внеску.

Загалом, з початку року акредитованими Центрами сертифікації Міндоходів видано 671 тис. безкоштовних електронних ключів. Як і раніше у лідерах серед клієнтів центру – фізичні особи. Послугами центру скористалися 356 тис. таких абонентів, які отримали 414 тис. ключів. Юридичних осіб зареєструвалося 99,6 тис. осіб, вони отримали майже 257 тис. ключів.

Ознайомитися з проектом постанови „Про внесення змін до Порядку акредитації центру сертифікації ключів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 року №903” можна на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/116028.html.

Зауваження та пропозиції до проекту протягом одного місяця приймаються за адресами: поштовою – 04655, м. Київ – 53, Львівська площа, 8, Міністерство доходів і зборів України, Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів, електронною – www.minrd.gov.ua а також за адресою Державної служби України з питань регуляторної політики та підприємництва: поштовою – 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11 й електронною – mail@dkrp.qov.ua.

Міндоходів адмініструє ЄСВ

 «З 01.10.2013 року Міндоходів розпочато процедуру адміністрування ЄСВ, приймання та оброблення звітів в усіх територіальних органах Міністерства. Платникам податків слід звернути увагу, що суми нарахованого ЄСВ підлягають сплаті на рахунки органів Міндоходів, відкритих в Головних Управліннях Державної казначейської служби України», - зазначила начальник відділу обслуговування платників Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Марина Коцюра.

Також, не слід забувати ще й про подання звітності щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнодержавне соціальне страхування до органів Міндоходів.

«Платники ЄСВ мають можливість, використовуючи ключ цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів, звітувати – через Інтернет», - повідомила журналістам Марина Коцюра.

Наприкінці зустрічі Марина Валентинівна нагадала, що відділ реєстрації користувачів, який працює в приміщенні Куп`янської ОДПІ надає, як юридичним, так і фізичним особам послуги електронного цифрового підпису з реєстрації заявників та надає безкоштовні надійні засоби електронного цифрового підпису.

Для отримання ключа електронного цифрового підпису платникам єдиного соціального внеску необхідно звернутись до відділу реєстрації користувачів при Куп`янській ОДПІ за адресою: м. Куп`янськ, вул. Харківська, 99, кім. 3 та отримати корисні послуги для свого комфорту!

З початку року викрито 125 випадків міжнародних перевезень „наркотичних посилок”

За 9 місяців поточного року співробітники  Міндоходів виявили 125 випадків незаконного переміщення наркотиків у міжнародних поштових та експрес відправленнях. Було вилучено 4,31 кг наркотичних засобів і 769 таблеток наркотичних засобів, понад 116 кг і 14,3 тис. шт. психотропних речовин та 690 таблеток - хімічних сполук, які відносяться до прекурсорів.

Для руйнування схем ввезення в Україну наркотиків та психотропів Міністерством застосовується цілий спектр заходів. Зокрема, аналізуються ризики зовнішньоекономічних операцій, налагоджено активну співпрацю з вітчизняними та зарубіжними правоохоронними органами. Крім цього, для здійснення ефективного митного контролю співробітники митниць застосовують сучасні спеціальні технічні засоби.

Загалом з початку року зафіксовано понад 1,6 тис. випадків переміщення через митний кордон України наркотиків, прекурсорів і психотропів (та їх аналогів). У переважній більшості випадків (1,4 тис.) наркотичні засоби намагалися ввезти на українську територію.

Серед вилученого понад 6,4 кг кокаїну, 28 кг конопель (канабісу), 1,7 кг гашишу та майже 1 кг макової соломки.

Крім того, митницями Міндоходів вилучено: наркотичних засобів, обіг яких обмежено, – 8,2 тис. шт. таблеток та 900 мл, психотропних речовин – 134,43 кг та 3,8 тис. шт. таблеток, а також хімічні сполуки, які належать до прекурсорів, – 15,6 тонн, 79,5 л та 2,5 тис. таблеток.

За даними випадками до правоохоронних органів України направлено 258 повідомлень про виявлення ознак злочинів, передбачених ст. 305 Кримінального кодексу України.

Платниками Куп`янської ОДПІ сплачено 16,7 млн. грн. податку на прибуток

Надходження до Державного бюджету за дев`ять місяців цього року збільшились в порівнянні з 2012 роком на 8,5 млн. грн..

«За рахунок сплати авансових внесків значно зросли надходження податку на прибуток в порівнянні з минулим роком. Надходження цього податку за січень — вересень 2013 року склали 16,7 млн. грн., що на 8,5 млн.грн. більше аналогічного періоду минулого року», повідомила начальник  Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Лісокористувачі Куп`янської ОДПІ сплатили до бюджету майже 516 тис. грн.

Зокрема, до державного бюджету надійшло 24,6 тис.грн. збору за спеціальне використання лісових ресурсів, в той же час, місцевий бюджет отримав – 491,3  тис.грн.

Загальна сума надходжень перевищує показник минулорічних дев’яти місяців на 63,3 тис.грн.

Про це повідомила начальник управління оподаткування та контролю об`єктів і операцій Куп`янської ОДПІ Оксана Шкарлетова журналістам місцевої газети «Десятка плюс».

Як зазначила фахівець,  збір за спеціальне використання лісових ресурсів справляється з метою раціонального використання, належного збереження і необхідного відтворення лісів.

Нагадаємо, що контроль за дотриманням природоохоронного законодавства, обсягами використання лісових ресурсів та користування земельними ділянками лісового фонду і правильністю обчислення суми збору здійснюється органами охорони навколишнього природного середовища та лісового господарства. При цьому, контроль за правильністю обчислення, своєчасністю і повнотою сплати до бюджетів збору за спеціальне використання лісових ресурсів та користування земельними ділянками лісового фонду покладено на органи Міндоходів за місцем адміністративного розташування ділянок лісового фонду.

Здаєте власне майно в оренду – не забудьте сплатити податок

«У разі, якщо громадянин у 2013 році планує здавати свою квартиру в оренду, то податок на доходи фізичних осіб він повинен сплачувати щоквартально, а декларацію подати до 1 травня 2014 року», - зазначила заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Інна Богатирьова під час семінару, який відбувся у міськрайонному центрі зайнятості м.Куп`янська.

Дохід від здачі в оренду власного нерухомого майна підлягає оподаткуванню за ставкою 15% та/або 17%.

Ставка 15% застосовується, якщо загальна сума доходів, отриманих у звітному податковому місяці не перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року (тобто в 2013 р. – 11470 грн.);

17% – з суми, що перевищує зазначений десятикратний розмір.

«Слід зауважити, якщо фізична особа – орендар не є суб’єктом господарювання, то відповідальність за нарахування та сплату (перерахування) податку до бюджету несе орендодавець (громадянин, який здає майно в оренду)», - підкреслила Інна Вікторівна.

Такий орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету в строки, встановлені Податковим кодексом України для квартального звітного (податкового) періоду. Тобто, протягом 40 календарних днів, наступних за останнім днем звітного кварталу. Сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом року податку та нарахованого податкового зобов’язання за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації. Така декларація подається до 1 травня року, що настає за звітним, до органу Міндоходів за податковою адресою платника податку.

Особливості нарахування (виплати) та оподаткування окремих видів доходів фізичних осіб передбачено ст. 170 розділу IV Податкового кодексу України.

Звітуємо за ІІІ квартал своєчасно

Фізичні особи – підприємці, відповідно до  п.177.5  ст.177 Податкового кодексу України, зобов’язані подати декларацію про майновий стан та доходи до органів Міндоходів  за третій квартал 2013 року, якщо з 01.07.13р. зареєструвались підприємцем на загальній системі оподаткування,  або здійснили перехід на загальну систему оподаткування зі спрощеної  системи.

Звертаємо увагу, що  декларація  про майновий стан та доходи  за результатами підприємницької діяльності  ІІІ – кварталу   подається  до 9 листопада поточного року.                                                   

Платникам необхідно своєчасно сплачувати податки та уникати податкового боргу

Про це повідомив під час засідання «круглого столу» заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Ігор Лукшин.

«Податкова заборгованість, це соціально-економічна проблема, адже брак бюджетних надходжень веде до скорочення потенційних можливостей держави здійснювати вкладення в економіку та нарощування людського капіталу. Сплата податків юридично закріплена як обов'язок, за невиконання якого передбачається досить сувора відповідальність», - зазначив Ігор Валерійович.

Платникам, юридичним та фізичним особам – підприємцям, необхідно своєчасно та в повному обсязі сплачувати узгодженні суми податкового зобов’язання, відповідно до вимог чинного  законодавства в установлені строки.

У іншому випадку держава в особі органів Міндоходів застосує заходи примусового стягнення, що передбачені Податковим кодексом України.
Першим етапом є направлення податкових вимог, які попереджають божника про наявність податкових боргів, необхідність їх погашення та виникнення податкової застави на активи платника податків.

Якщо дані заходи не дали позитивного результату, податковий орган здійснює за платника податків та на користь держави заходи щодо залучення додаткових джерел погашення суми податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а за їх недостатності – шляхом продажу інших активів такого платника податків.

Таким чином, порушення податкового законодавства тягне за собою застосування штрафних санкцій, накладення арештів на активи боржників, застосування заходів стягнення податкового боргу (продаж майна, вилучення готівки, накладення адміністративного штрафу).

Анулювання свідоцтва платника ПДВ – підстава для зміни ставок платника єдиного податку

У разі анулювання свідоцтва платника ПДВ суб’єкт господарювання зобов’язаний перейти на сплату єдиного податку за ставками 5 та 7 відсотків для єдинників третьої та п’ятої груп відповідно.

Для цього до органу податкової служби подають відповідну заяву не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку календарного кварталу, наступного за тим, у якому здійснено анулювання реєстрації платником ПДВ.

Заява подається за вибором платника податків в один із таких способів, відповідно до пп. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 ПКУ:

- особисто платником або вповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Якщо платник самостійно не подав заяви та, відповідно, не перейшов на сплату єдиного податку за ставками, що передбачають включення ПДВ до складу єдиного податку, свідоцтво платника єдиного податку анулюється за рішенням територіальних органів Міндоходів в області на підставі акта перевірки.

Довідково: порядок обрання, переходу на спрощену систему оподаткування або відмови від її застосування визначено ст. 298 Податкового кодексу України.

Водокористувачі Куп`янської ОДПІ стабільно поповнюють бюджет

Протягом січня - вересня 2013 року до зведеного бюджету за спеціальне користування водою від платників Куп`янської ОДПІ надійшло 477,4 тис. гривень, у тому числі від платників:

  • Шевченківського відділення Куп`янської ОДПІ – 42,1 тис. грн.
  • Дворічанського відділення Куп`янської ОДПІ – 25,1 тис.грн..

Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились більше на 46,7 тис. гривень.

Підприємець, який змінив систему оподаткування: деталі подання звітності з ЄСВ

Для фізичних осіб - підприємців, які обрали різні системи оподаткування, передбачено заповнення різних таблиць звіту, а звітує сама за себе фізична особа – підприємець лише раз на рік

Пунктом 4.18 розділу IV Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 р. № 454, передбачено, що фізичні особи - підприємці, які протягом звітного року змінювали систему оподаткування, формують та подають до органів доходів і зборів один звіт з наявним титульним аркушем, який включає дві таблиці: таблицю 1 та таблицю 2 додатка 5, що має назву «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску».

Це пов’язано з тим, що для фізичних осіб - підприємців, які обрали різні системи оподаткування, Порядком передбачено заповнення різних таблиць звіту, а звітує сама за себе фізична особа – підприємець лише раз на рік.

Куп`янська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що пунктом 4.10 розділу IV Порядку визначено, що фізичні особи  - підприємці, крім тих, які обрали спрощену систему оподаткування, самі за себе формують та подають до органів доходів і зборів звіт згідно з таблицею 1 додатка 5 до цього Порядку.

В той же час пунктом 4.11 розділу IV Порядку визначено, що фізичні особи  - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, самі за себе формують та подають до органів доходів і зборів звіт згідно з таблицею 2 додатка 5 до цього Порядку.

Партнерство та співпраця – основний принцип роботи міндоходівців

Нещодавно на Куп`янщиніщині відбулася зустріч керівництва Куп`янської ОДПІ громадської організації «Джерело».

В ході зустрічі обговорено проблемні питання адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Обговорювалися питання взаємодії та конструктивної співпраці з постійним обміном інформацією органів Міндоходів та Пенсійного фонду . 

«Працівники Куп`янської ОДПІ при адмініструванні єдиного соціального внеску готові надати платникам всю необхідну допомогу. Від надання консультації до видачі безкоштовних ключів електронного цифрового підпису для подання звітності з ЄСВ в електронному вигляді», - зауважила начальник Куп`янської ОДПІ Г,У Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Понад 11,3 млн. грн. ПДВ сплатили підприємства та підприємці Куп`янської ОДПІ з початку року

Саме стільки податку на додану вартість платники Куп`янської ОДПІ у поточному році.

Прогресу в наповненні як державного, так і місцевих бюджетів вдалося досягти, перш за все, завдяки взаєморозумінню та плідній співпраці з платниками, вдосконаленню механізму адміністрування податку, поліпшенню якості обслуговування платників.

Новітні IT-технології зробили процес адміністрування ПДВ автоматизованим. Активно використовується електронна звітність. Усе це дозволило максимально виключити вплив людського фактору й мінімізувати втручання податківців у роботу легального бізнесу.

На сьогодні майже 100% платників ПДВ надають звітність в електронному вигляді.

Нагадаємо, з 1 квітня поточного року декларація з податку на додану вартість подається за новою формою. Замість чотирьох для всіх платників пропонується одна універсальна, яка дозволить спростити порядок її заповнення.

Куп`янська ОДПІ: кількість платників єдиного податку зростає

Про це повідомила начальник відділу доходів і зборів з фізичних осіб Ірина Мельник. З початку року до місцевого бюджету надійшло більш ніж 7,5 млн. грн. єдиного податку, що на 1,3 млн. грн. більше до відповідного періоду минулого року.

Кількість суб‘єктів господарювання, які бажають працювати на спрощеній системі оподаткування з кожним роком зростає. На перше жовтня 2013 року, на обліку у Куп`янській ОДПІ перебуває 3032 платників єдиного податку.

Подання податкової звітності перед святами або вихідними

Якщо останній день строку подання податкової звітності припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається наступний за вихідним або святковим операційний (банківський) день.

Слід пам`ятати, що термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься. Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації. При цьому, платник не повинен враховувати перенесення термінів подання звітності у зв`язку з вихідними чи святковими днями.

Підсумки роботи відділу податкового аудиту Куп`янської ОДПІ

Протягом 9 місяців 2013 рокувідділом податкового аудиту було проведено 47 документальних перевірок, за результатами яких до бюджету донараховано 3352,4 тис.грн.

Куп’янська ОДПІ оголошує конкурс на заміщення вакантних  посад

  • завідувач сектору адміністрування єдиного соціального внеску – 1

     вакансія;

  • головний  державний  ревізор - інспектор постійно – 3 вакансії;
  • головний державний  ревізор-інспектор на період відпустки для догляду

     за дитиною до досягнення нею  3-років – 1 вакансія;

  • головний державний ревізор - інспектор  на період до пологової та після пологової відпустки  – 1 вакансія;

  Участь у конкурсі можуть взяти громадяни України, які мають повну вищу освіту відповідного професійного спрямування (економічну) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, вільно володіють державною мовою, чинним законодавством, нормативними актами, що належать до компетенції відповідного структурного підрозділу.

     Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 30 днів від дня опублікування.

Довідкова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умови оплати праці надається сектором персоналу Куп’янської ОДПІ за тел.78657, за  адресою м.Куп’янськ, вул. Харківська, буд.99, каб.23.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/5092 | Переглядів: 41Дата публікації: 13:38 21.10.2013