Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Міндоходів створено належні умови адміністрування ЄСВ

Про це повідомила журналістам Куп`янської телерадіокомпанії начальник відділу обслуговування платників Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Марина Коцюра.

«З 01.10.2013 року Міндоходів розпочато процедуру адміністрування ЄСВ, приймання та оброблення звітів в усіх територіальних органах Міністерства. Платникам податків слід звернути увагу, що суми нарахованого ЄСВ підлягають сплаті на рахунки органів Міндоходів, відкритих в Головних Управліннях Державної казначейської служби України», - зазначила Марина Валентинівна.

Також, не слід забувати ще й про подання звітності щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнодержавне соціальне страхування до органів Міндоходів.

«Платники ЄСВ мають можливість, використовуючи ключ цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів, звітувати – через Інтернет», - повідомила журналістам Марина Коцюра.

Наприкінці зустрічі Марина Валентинівна нагадала, що відділ реєстрації користувачів, який працює в приміщенні Куп`янської ОДПІ надає, як юридичним, так і фізичним особам послуги електронного цифрового підпису з реєстрації заявників та надає безкоштовні надійні засоби електронного цифрового підпису.

Для отримання ключа електронного цифрового підпису платникам єдиного соціального внеску необхідно звернутись до відділу реєстрації користувачів при Куп`янській ОДПІ за адресою: м. Куп`янськ, вул. Харківська, 99, кім. 3 та отримати корисні послуги для свого комфорту!

Платниками Куп`янської ОДПІ сплачено 16,7 млн. грн. податку на прибуток

«Надходження до Державного бюджету за дев`ять місяців цього року збільшились в порівнянні з 2012 роком на 8,5 млн. грн.», — про це повідомив заступник начальника Куп`янської ОДПІ Ігор Лукшин.

За рахунок сплати авансових внесків значно зросли надходження податку на прибуток в порівнянні з минулим роком. Надходження цього податку за січень — вересень 2013 року склали 16,7 млн. грн., що на 8,5 млн.грн. більше аналогічного періоду минулого року.

Куп`янська ОДПІ: Надходження від заходів по погашенню податкового боргу

«За рахунок застосування заходів по погашенню податкового боргу до зведеного бюджету за січень-вересень 2013 року мобілізовано _1533,5 тис. грн., в тому числі до державного бюджету - 957,4 тис. грн.», - повідомляє заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Ігор Лукшин.

Такого результату вдалося досягнути внаслідок застосування таких заходів, як стягнення платіжними вимогами з банківських рахунків боржників – 116,3 тис. грн.,  реалізації майнових активів боржників – 51,7 тис. грн., стягнення податкового боргу по виконавчих документах – 3,4 тис. грн., від розстрочених податкових зобов`язань надійшло -_219,9 тис. грн. від підприємств, що перебувають у процедурах банкрутства – 102,5 тис. грн.

У Міндоходів Куп’янщини підсумували розгляд звернень громадян

Впродовж дев’яти місяців поточного року Куп`янською ОДПІ Головного управління Міндоходів у Харківській області надано 4398 консультацій та роз`яснень.

З початку року отримано 19 письмових звернень (2012 рік – 16) з них: 15 заяв (78,9 %), 4 скарги (21,1 %) та жодної пропозиції.

На особистому прийомі у посадовців побували 22 особи. За звітній період надійшло 5 колективних звернення, звернулося 25 осіб.

Не тільки принцеси сплять на горошинах…

Сховати під подушкою наркотичну речовину у вигляді кульки-горошини намагався один із пасажирів поїзда №10 «Донецьк-Москва».

23-річного росіянина – перевізника наркотику виявили під час проведення  митного контролю на залізничній станції “Харків Пасажирський”.

Як і в багатьох інших випадках, співробітникам Харківської митниці Міндоходів допоміг їх чотирилапий колега - службовий собака Зінгер-Брют. Саме він  спрацював на подушку громадянина, під якою і знайшли тверду речовину темно-коричневого кольору вагою 5 грам. Навіть незначна кількість наркотику не стала перепоною для тонкого нюху професіонала.

За фактом порушення був складаний протокол за ознаками ч.1. ст. 483 Митного кодексу. Протокол та предмети правопорушення передано до підрозділу УСБУ  в Харківській області.

Платник, який за підсумками І кварталу отримав прибуток, зобов’язаний подати податкову декларацію

Куп`янська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області повідомляє, підприємство не є платником авансових внесків, якщо за підсумками роботи за минулий рік воно не отримало прибутку. Водночас, якщо дохід підприємства за минулий рік становить більше ніж 10 млн.грн., а у І кварталі поточного року воно отримало прибуток, то необхідно подати податкову декларацію з податку на прибуток підприємства.

Така декларація подається до територіального органу Міндоходів за місцем своєї реєстрації за перше півріччя, три квартали та за рік.

Форма такої декларації затверджена наказом Міністерства фінансів України від 28.09.2011 № 1213 «Про затвердження форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємства».

Відповідна норма передбачена абз. 8 п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

Міндоходів та Асоціація платників податків спільно розвиватимуть підприємництво

Міністерство доходів та зборів України та Всеукраїнська громадська організація «Асоціація платників податків України» підписали Меморандум про співробітництво.

За словами Міністра доходів і зборів Олександра Клименка, такий формат співпраці є дієвим та ефективним як для платників податків, так і для держави.

"Підписання Меморандуму сприятиме розширенню співпраці та відкриє шлях до нових досягнень. Тим більше, що і Міністерство, і український бізнес прагнуть одного – цивілізованих і прозорих правил ведення бізнесу в Україні, розвитку підприємництва та зростання інвестицій в українську економіку", – зазначив Олександр Клименко.

Згідно з Меморандумом, сторони працюватимуть над створенням сприятливих умов для розвитку підприємництва в Україні, забезпечуватимуть контроль за дотриманням податкового та митного законодавства, а також запобігатимуть правопорушенням у податковій та митній сферах.

Крім того, Міндоходів та АППУ створять спільну постійно діючу Узгоджувальну комісію щодо розгляду проблемних (спірних) питань у сфері оподаткування, яка розглядатиме та аналізуватиме конфліктні ситуації, що виникли між платниками та структурними підрозділами Міністерства у процесі сплати та адміністрування податків і зборів, а також сприятиме їх вирішенню у правовому полі.

Службовий собака знайшов і наркотик, і його господаря

Двадцятип’ятирічний хлопець намагався перевезти через кордон України більше 70 грамів речовини рослинного походження сіро-зеленого кольору, сховавши їх у туалеті неробочого тамбуру вагону поїзду. Однак його планам завадив чотирьохлапий помічних фахівців Харківської митниці Міндоходів - службовий собака Любомир.

Саме він під час проведення митного контролю поїзду № 10 «Донецьк - Москва» спрацював на молодого чоловіка – громадянина України, який їхав у вагоні №6 до Росії. Українець зразу ж заявив, що нічого забороненого не переміщує. Однак, при огляді його речей в кишені рюкзака були виявлені залишки речовини рослинного походження.  Саму ж наркотичну речовину, що була замотана синьою ізолентою, Любомир знайшов під обшивкою службового приміщення тамбуру того ж вагону. Після цього парубок зізнався у спробі перевезення через кордон країни наркотику.

У відношенні зазначеного громадянина складено протокол за ч.1 ст. 483  Митного кодексу України. Матеріали справи передано до підрозділу СБУ.

До уваги платників податків!

Відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 14.06.2013 №161 затверджено Тимчасовий перелік безоплатних адміністративних послуг. 

З Тимчасовим переліком безоплатних адміністративних послуг що надаються Міністерством доходів і зборів України та його територіальними органами, та інформаційні картки адміністративних послуг, Ви можете ознайомитись в Центрі обслуговування платників податків Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області (вул. Харківська, 99).

Використання об’єктів прав інтелектуальної власності

«У разі придбання права на використання об’єкта права інтелектуальної власності без одержання права власності на нього винагорода(платежі) за таке використання не є об’єктом оподаткування ПДВ згідно з пп.196.1.6 п.196.1 ст.196 Податкового кодексу України», - наголошує перший заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова.

Операція з передання таких об’єктів у володіння або розпорядження чи у власність оподатковується ПДВ на загальних підставах.

Затверджено порядок обліку платників єдиного внеску

Куп`янська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області повідомляє, наказом Міндоходів від 9 вересня 2013 року №458 затверджено Порядок обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників.

Порядком визначено правила взяття на облік, внесення змін до облікових даних та зняття з обліку платників єдиного внеску.

Так, зокрема, взяття на облік платників єдиного внеску здійснюється органом доходів і зборів за місцезнаходженням або місцем проживання на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих держреєстратором. Отримані відомості надсилаються до Фонду соціального страхування від нещасних випадків для віднесення юридичної чи фізичної особи до класу професійного ризику виробництва. По його отриманні вносяться відповідні відомості до реєстру страхувальників. Датою взяття на облік вважається дата внесення платника до реєстру страхувальників.

Процедури зняття з обліку платника єдиного внеску розпочинаються при наявності відомостей від держреєстратора про припинення діяльності фізичної особи – підприємця, юридичної особи або закриття відокремленого підрозділу. Ще однією підставою для зняття з обліку є наявність судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру щодо порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника єдиного внеску тощо.

Ознайомитися з наказом можна на веб-порталі Міндоходів http://minrd.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/nakazi/62841.html.

Нагадаємо, що з 1 жовтня 2013 року Міністерство доходів і зборів України розпочало процедуру адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Відтепер Міндоходів прийматиме та оброблятиме звіти про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Саме на його адресу потрібно надавати звіти про суми нарахованого єдиного внеску.

Суми нарахованого єдиного внеску підлягають сплаті на рахунки органів Міндоходів, відкриті в Головних управліннях Державної казначейської служби України, які розміщено на офіційному веб-порталі Міндоходів у розділі «Реєстри» за адресою: http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/111543.html.

Звітність в електронному вигляді платники повинні надсилати на єдину адресу Інформаційного порталу Міністерства доходів і зборів України zvit@sta.gov.ua. 

Міністр Олександр Клименко висловив вдячність підприємствам, які працюють за прямими контрактами

Підприємства, що здійснюють експортно-імпортні операції за прямими контрактами, отримують «зелене світло».

Так прокоментував питання запровадження трансфертного ціноутворення Міністр доходів і зборів Олександр Клименко під час круглого столу, присвяченого зовнішній торгівлі України.

За словами Міністра, ще до початку повноцінного функціонування контролю за трансфертним ціноутворенням, відомство розпочало операцію із виявлення та попередження мінімізації податкових зобов’язань через «ланцюжки» пов’язаних осіб.

«Ми орієнтуємося на зрозумілі і прозорі умови ведення бізнесу.  Чим більш прозорими є контракти, тим менше у бізнеса проблем. Я висловлюю подяку тим підприємствам, які працюють за прямими контрактами. Цим підприємствам усюди «зелене» світло. Співпрацю із офшорами ми розглядаємо як ризики», - зазначив Міністр.

Нагадаємо, 4 липня 2013 року Верховна Рада України прийняла в другому читанні і в цілому урядовий законопроект N2515 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення". 

Законом передбачено, що контроль за трансфертним ціноутворенням здійснюватиметься при проведенні операцій, обсяг яких з кожним контрагентом складає більше 50 млн. грн. на рік: між пов'язаними особами; між особами, хоча б одна з яких зареєстрована на території, в якій ставка податку на прибуток (корпоративний податок) на 5 і більше відсоткових пунктів менше, ніж в Україні. Норми закону набрали  чинності з вересня 2013 року. Першу звітність за операціями, що підпадають під визначені умови, компанії мають подати  до Міндоходів до 1 травня 2014 року.

Сплачуємо єдиний внесок своєчасно

Фізичні особи – підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування, сплачують єдиний внесок за календарний рік до 10 лютого наступного року. Протягом року до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада зазначені платники сплачують єдиний внесок у вигляді авансових платежів в розмірі 25% річної суми єдиного внеску обчисленої від суми, визначеної для сплати авансових сум податку на доходи фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності. Фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом,за який сплачується єдиний внесок.

«Такі платники можуть сплачувати єдиний внесок у вигляді авансового платежу в розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу. При цьому, суми єдиного внеску, сплачені у вигляді авансових платежів, ураховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок», - повідомляє начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Самозайняті особи зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний рік до 1 травня наступного року. Звітним перодом є календарний рік. Зазначені особи подають звіт один раз на рік до 1 травня року, наступного за звітним періодом.

Сплата ЄСВ при оплаті найманого житла

Згідно зі статтею 4 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон) платниками єдиного внеску є роботодавці, а саме: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).

Єдиний внесок для вищезазначених платників обчислюється виходячи з суми нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України "Про оплату праці", та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами (частина перша статті 7 Закону).

Відносини, які виникають між власником приміщення (наймодавцем) та юридичною особою, яка винаймає таке приміщення (наймачем), регулюються договором найму (оренди) (стаття 759 глави 58 Цивільного кодексу України) та не мають ознак правовідносин, що регулюють виконання робіт або надання послуг.

Враховуючи наведене, договір оренди, укладений для вирішення виробничих питань, не є базою для нарахування єдиного внеску, відповідно, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування при сплаті на користь фізичної особи орендної плати згідно з договором найму (оренди) приміщення не нараховується.

Водночас відповідно до пункту 2.3.4 розділу 2 Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Держкомстату України від 13.01.2004 р. за N 5 та зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 27.01.2004 р. N 114/8713, виплати, що мають індивідуальний характер (оплата квартири та найманого житла, гуртожитків), належать до фонду оплати праці як виплати соціального характеру у грошовій і натуральній формі.

Таким чином, оплата житла згідно з договором найму (оренди), укладеним для проживання працівника підприємства, є базою для нарахування єдиного внеску.

Сплата єдиного внеску фізичними особами – підприємцями.

Спрощена система оподаткування

Для фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, розмір єдиного внеску становить 34,7% суми, що визначається такими платниками самостійно для себе, але не більше максимального розміру бази нарахування єдиного внеску, який дорівнює 17 –ти розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб ( з 01.01.2013р – 19 499 грн.).

При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску. Мінімальний страховий внесок для фізичної особи – підприємця – платника єдиного податку розраховується як добуток мінімальної заробітної плати на тариф відрахувань (34,7%). З 01.01.2013 р. по 30.11.2013р. мінімальну заробітну плату встановлено у розмірі 1147 грн., тобто на цей період щомісячний платіж становить 1147 грн. х 34,7% = 398,01 грн. відповідно за квартал – 1194,03 грн. З 01.12.2013 р. мінімальну заробітну плату буде встановлено у розмірі 1218 грн., тобто щомісячний платіж становитиме 1218 грн. х 34,7% =422,65 грн. Зазначені підприємці сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, який сплачується єдиний внесок, а саме: до 20 січня, 20 квітня, 20 липня, 20 жовтня.

Крім того, такі платники можуть сплачувати єдиний внесок у вигляді авансового платежу в розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу. При цьому суми єдиного внеску, сплачені у вигляді авансових платежів, враховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за квартал, за який сплачується єдиний внесок.
Пунктом 295.5 ст.295 Податкового кодексу визначено, що платники єдиного податку першої та другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листа (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

«Пільг щодо сплати єдиного внеску підприємцями на час відпустки та за період хвороби Законом ЄСВ не передбачено, тобто платники податків зобов’язані сплачувати єдиний внесок у зазначений період.
Фізичні особи – підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування і є пенсіонерами за віком або інвалідами та використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати за себе єдиного внеску незалежно від використання ними праці найманих осіб», - наголошує заступник начальника – начальник Шевченківського відділення Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів  у Харківській області Світлана Усік.

Сплата єдиного внеску фізичними особами – підприємцями.

Загальна система оподаткування.

Для фізичних осіб – підприємців, які застосовують загальну систему оподаткування, єдиний внесок нараховується у розмірі 34,7% суми доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб.

При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, в якому отримано дохід (прибуток). Такі платники сплачують єдиний внесок протягом року до 15 березня, 15 травня, 15 серпня і 15 листопада у вигляді авансових платежів у розмірі 25% річної суми єдиного внеску, обчисленої від суми, визначеної територіальними органами Міндоходів України для сплати авансових сум податку на доходи фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності.

Суми єдиного внеску, сплачені у вигляді авансових платежів, враховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним до 10 лютого року, наступного за звітним, на підставі даних річної податкової декларації.

З наступного року процедури започаткування бізнесу спростяться

Ініціативи Міндоходів щодо спрощення та скорочення реєстраційних процедур під час започаткування бізнесу запрацюють з 1 січня наступного року.

Президент України Віктор Янукович підписав проекти законів „Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо реєстрації осіб як платників податків” та „Про внесення змін до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” щодо спрощення реєстрації осіб як платників податків”.

Завдяки новаціям з наступного року для того, щоб зареєструватися платником ПДВ або єдиного податку майбутньому підприємцю не потрібно йти до податкової інспекції. Усі документи прийматиме державний реєстратор, коли проводитиме реєстрацію юридичної чи фізичної особи-підприємця. А вже потім реєстраційна служба передасть копію заяви до органів Міндоходів, не залучаючи до цього процесу платника. 

„У майбутньому ми плануємо взагалі відмовитися від свідоцтва платника ПДВ та замінити його випискою з відповідного реєстру. Відразу після реєстрації дані про платника будуть оприлюднюватися на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів. Підприємці матимуть вільний і, головне, безкоштовний доступ до цього реєстру”, – підкреслив Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко.

За його словами, виписки можна буде замовляти, отримувати та надавати державним органам і контрагентам в електронному вигляді.
Кожен підприємець  отримає право бути платником єдиного податку відразу з моменту реєстрації, якщо він не є платником ПДВ.

Крім того, при започаткуванні бізнесу добровільно зареєструватися платником ПДВ можна буде без наявності будь-яких обсягів оподатковуваних операцій.

Нагадаємо, що зазначені законопроекти розроблені відповідно до Національного плану дій на 2012 рік і Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки та прийняті Верховною Радою України 5 вересня 2013 року.  

Відповідальність за неподання звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій

«Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати та сплачувати податки, збори, податкових декларацій (розрахунків) передбачена п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу», - зазначає заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Ігор Лукшин.

Зокрема, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати та сплачувати податки, збори, податкових декларацій (розрахунків), тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

«Неприбуткова організація (установа) за неподання або несвоєчасне подання до контролюючих органів податкової декларації - Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій, сплачує штраф у розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання», - підкреслює Ігор Валерійович.

Критерії, які дають право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування

Процедура автоматичного відшкодування ПДВ та критерії, відповідність яким дає право на автоматичне бюджетне відшкодування ПДВ, регламентовано Податковим Кодексом України (п.200.18,  п.200.19, п.200.22 ст.200).

Порядок визначення відповідності платника податку критеріям, які дають право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ, затверджено наказом  Міністерства Фінансів України від 21.09.2011р. № 1178.

«Відшкодування ПДВ в автоматичному режимі здійснюється набагато швидше – виключно за підсумками камеральної перевірки, що проводиться протягом 20 календарних днів наступних за граничним строком отримання податкової декларації (а з 1 січня 2014 року – протягом 5 календарних днів із дня подання податкової декларації)», - підкреслює перший заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова.

При цьому також швидше здійснюються і розрахунки з платником податків. За відшкодованою сумою строки скорочуються з 5 операційних днів до 3-х операційних днів після закінчення проведеної камеральної перевірки.

«Максимально можливий строк отримання автоматичного бюджетного відшкодування у 2013 році - 26 днів із граничного строку подання декларації із задекларованою сумою бюджетного відшкодування. З 1 січня 2014 року – 11 днів з дня подання декларації (5  календарних днів з дня подання декларації – камеральна перевірка, 3 дні для надсилання висновку Держказначейству та 3 дні для  зарахування грошей на рахунок)»,- зазначає Наталія Калашнікова.

Новоствореному підприємцю

Фізичні особи-підприємці, які обрали загальну систему оподаткування, подають до територіального органу Міндоходів податкову декларацію за своїм місцезнаходженням за результатами календарного року у строки, встановлені цим кодексом для річного звітного податкового періоду. Форма такої декларації та Інструкція щодо її заповнення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 07.11.11 №1395.

Річну податкову декларацію таким підприємцям слід подати протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, в якій поряд з доходами від підприємницької діяльності мають зазначатися інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.

Якщо фізична особа – підприємець зареєстрована протягом року в установленому законом порядку або перейшла на загальну систему оподаткування із спрощеної, то така фізична особа – підприємець має подати податкову декларацію про майновий стан і доходи за результатами звітного кварталу, в якому розпочата така діяльність або відбувся перехід на загальну систему оподаткування, у розділі III якої відобразити доходи, отримані нею як фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності за період від дати державної реєстрації підприємцем. Відомості про доходи, отримані фізичною особою – підприємцем від діяльності, яка не пов’язана з підприємницькою, зазначаються у річній Декларації.

Для отримання відповідей – використовуйте сервіс Міндоходів «База знань»

Шановні платники податків, Куп`янська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області рекомендує підприємцям активно використовувати для отримання відповідей на питання податкового, митного законодавства та законодавства з ЄСВ сервіс «База знань» на офіційному сайті Міністерства доходів і зборів (minrd.gov.ua).

Запропонована «База знань» – це згруповані за видами платежів запитання – відповіді з метою надання вичерпних та змістовних консультацій платникам. Саме вони містять офіційну позицію Міндоходів та є обов’язковими для використання працівниками відомства при підготовці відповідей платникам.

За погодженням довідок-розрахунків тепер потрібно звертатися до органів доходів і зборів

Ця норма передбачена в Порядку прийняття банками на використання розрахункових документів на виплату заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 року № 453.

Довідка-розрахунок не потрібна, коли сума єдиного внеску, яку сплачують під час виплати зарплати, дорівнює або перевищує 1/3 від суми заробітку, який виплачують. Також без довідки-розрахунку можна обійтися, якщо одержати в територіальних органах Міністерства доходів і зборів Довідку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. Така довідка видається за рішенням керівника територіального органу Міндоходів платникам єдиного внеску, у яких сума єдиного внеску до сплати менша, ніж 1/3 суми коштів на виплату заробітної плати через застосування максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, а також за умови, що протягом попереднього року платник ЄСВ не допускав порушень законодавства про нарахування та сплату єдиного внеску.

Звертаємо увагу, що перелічені роботодавці в п.1 Порядку № 453 самостійно щороку станом на 1 січня будуть надавати банкам інформацію, що підтверджує відповідний статус. Раніше така інформація зазначалася в довідці з органу ПФУ.

Довідково: Порядок прийняття банками на використання розрахункових документів на виплату заробітної плати, затверджений наказом Міндоходів України від 09.09.2013 року № 453, розроблений відповідно до статті 23 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/4993 | Переглядів: 25Дата публікації: 16:47 07.10.2013