Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Громадянам необхідно погасити заборгованість по земельному податку

Використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати за землю.

«Граничний термін сплати земельного податку громадянами минув 30 серпня 2013 року. За результатами податкового обліку в Куп`янській  ОДПІ обліковується 25913 громадян - землевласників та землекористувачів, з яких платниками податку є 16397 чоловік. Станом на 1 вересня 2013 року надходження по земельному податку склали 14,9 млн.грн., податковий борг становить 333,3 тис.грн.», - повідомила під час зустрічі з кореспондентами Куп`янської телерадіокомпанії начальник управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій Куп`янчької ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Оксана Шкарлетова.

Мешканцям м.Куп`янськ, Куп`янського, Шевченківського та Дворічанського районів необхідно погасити заборгованість по земельному податку.

У разі несвоєчасної сплати земельного податку чинним законодавством передбачена відповідальність у вигляді пені та штрафних санкцій. Тож не зволікайте зі сплатою податку на землю.

При виникненні будь-яких питань щодо сплати земельного податку звертайтеся до Куп`янської ОДПІ за тел. 7-85-69.

Створення комфортних умов для бізнесу сприяє наповненню бюджету

Станом на 01 вересня 2013 року на обліку в Куп`янській ОДПІ ГУ Міндоходів в Харківській області перебуває 6699 платників податків: 1325 юридичних осіб та 5374  фізичних осіб – підприємців.

Лише протягом серпня поточного року кількість платників податків, що перебувають на обліку у Куп`янській ОДПІ збільшилась на 17 приватних підприємців.

За 8 місяців 2013 року суб’єкти господарювання - юридичні та фізичні особи, які перебувають на обліку у Куп`янській ОДПІ сплатили до Місцевих бюджетів більш ніж 119 млн. гривень, що майже на 12 млн.грн. більше, ніж  за відповідний період минулого року.

«Така позитивна динаміка росту бюджетних надходжень відбувається завдяки  спрощенню умов ведення бізнесу підприємцями  та створення  комфортних умов для платників податків  при наданні їм адміністративних та інформаційних послуг», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ  Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Сподіваємось, що створення комфортних умов для бізнесу спонукатиме платників відповідально виконувати свої зобов’язання перед державою зі сплати податків!

Для подання звітності з ЄСВ отримайте безкоштовний електронний ключ

Згідно з нормами законодавства, платникам єдиного соціального внеску необхідно подавати звітність щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнодержавне соціальне страхування.

«Платники ЄСВ мають можливість, використовуючи ключ цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів, звітувати – через Інтернет», - повідомила журналістам Куп`янської телерадіокомпанії завідувач інформаційно – комунікаційного сектору Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Ляшенко.

Відділ реєстрації користувачів, який працює в приміщенні Куп`янської ОДПІ надає, як юридичним, так і фізичним особам послуги електронного цифрового підпису з реєстрації заявників та надає безкоштовні надійні засоби електронного цифрового підпису.

Для отримання ключа електронного цифрового підпису платникам єдиного соціального внеску необхідно звернутись до відділу реєстрації користувачів при Куп`янській ОДПІ за адресою: м. Куп`янськ, вул. Харківська, 99, кім. 3 та отримати корисні послуги для свого комфорту!

На Харківщині майже 99% платників ПДВ звітують через Інтернет

Загалом у серпні поточного року звітність з податку на додану вартість подали 13,7 тисяч платників ПДВ, з них в електронному вигляді - 13,6 тисяч. Серед них:  більш ніж 12,3 тисяч підприємств та близько 1,3 тисяч фізичних осіб.

Про це повідомили в Управлінні ІТ та обліку платників ГУ Міндоходів у Харківській області.

Як розповідають у відомстві, сьогодні для надання звітів через Інтернет необхідно мати комп’ютер, спеціальну програму та сертифікат електронного цифрового підпису.

Так, останній можна безоплатно отримати у відділах реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК). На Харківщині таких підрозділів 8, більшість з них (7) працюють при районних ДПІ.

Фахівці регіонального управління Міндоходів запевняють, що отриманий у віділеннях АЦСК «електронний ключ» можно використовувати не лише для надання податкових звітів, а й для митних декларацій.

До речі на Харківщині майже 83,0% митних декларацій вже оформлюються в електронному вигляді.

Подання податкової звітності перед святами або вихідними

«Якщо останній день строку подання податкової звітності припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається наступний за вихідним або святковим операційний (банківський) день», - нагадує начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Слід пам`ятати, що термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься. Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації. При цьому, платник не повинен враховувати перенесення термінів подання звітності у зв`язку з вихідними чи святковими днями.

Хто є платниками акцизного податку

Куп`янська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що відповідно до п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2275-VI платниками податку є:

Особа, яка виробляє підакцизні товари (продукцію) на митній території України, у тому числі з давальницької сировини (пп. 212.1.1 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).

Особа - суб’єкт господарювання, яка ввозить підакцизні товари (продукцію) на митну територію України (пп. 212.1.2 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).

Фізична особа - резидент або нерезидент, яка ввозить підакцизні товари (продукцію) на митну територію України в обсягах, що підлягають оподаткуванню, відповідно до митного законодавства (пп. 212.1.3 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).

Особа, яка реалізує конфісковані підакцизні товари (продукцію), підакцизні товари (продукцію), визнані безхазяйними, підакцизні товари (продукцію), за якими не звернувся власник до кінця строку зберігання, та підакцизні товари (продукцію), що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходять у власність держави, якщо ці товари (продукція) підлягають реалізації (продажу) в установленому законодавством порядку (пп. 212.1.4 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).

Особа, яка реалізує або передає у володіння, користування чи розпорядження підакцизні товари (продукцію), що були ввезені на митну територію України із звільненням від оподаткування до закінчення строку, визначеного законом відповідно до п. 213.3 ст. 213 цього Кодексу (пп. 212.1.5 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).

Особа, на яку покладається дотримання вимог митних режимів, що передбачають звільнення від оподаткування, у разі порушення таких вимог (пп. 212.1.6 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).

Особа, на яку покладається виконання умов щодо цільового використання підакцизних товарів (продукції), на які встановлено ставку податку 0 гривень за 1 літр 100-відсоткового спирту, 0 євро за 1000 кг нафтопродуктів у разі порушення таких умов (пп. 212.1.7 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).

Особа, на яку при здійсненні операцій з підакцизними товарами (продукцією), які не підлягають оподаткуванню або звільняються від оподаткування, покладається виконання умов щодо цільового використання підакцизних товарів (продукції) в разі порушення таких умов (пп. 212.1.8 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).

Згідно з п. 212.2 ст. 212 ПКУ замовники, за дорученням яких виробляються підакцизні товари (продукція) з давальницької сировини, сплачують податок виробнику.

Також повідомляємо, що платниками акцизного податку на Харківщині є 19 суб’єктів господарювання.

Акцизні марки нового зразка - захист від неякісної продукції

З метою забезпечення більш дієвої систему боротьби з фальсифікатом і підробками підакцизних товарів з 1 вересня 2013 року запроваджено марки акцизного податку нового зразка для алкогольних напоїв і тютюнових виробів вітчизняного та імпортного виробництва.

Марки акцизного податку нового зразка відрізняються графічним дизайном та кольоровою гамою. Кожна марка має графічний захисний елемент, якій містить інформацію в закодованому вигляді. Цей захисний елемент не може бути відтворений шляхом сканування, копіювання та друку. При цьому геометричні розміри марок акцизного податку нового зразка (довжина, ширина, товщина) порівняно з марками попереднього зразка не змінено, що не призводить до понесення додаткових витрат виробниками та імпортерами, оскільки немає необхідності у проведенні тестування нових марок акцизного податку.

Разом, з цим, чинним законодавством передбачено, що у разі зміни зразка марок акцизного податку вже закуплені марки попереднього зразка застосовуються у виробництві алкогольних напоїв та тютюнових виробів до їх повного використання, а марковані такими марками алкогольні напої та тютюнові вироби знаходяться в обігу до їх повної реалізації в межах терміну придатності для споживання (ст. 11 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР (у редакції, яка діє до 04.07.2014).

Нагадуємо, що акцизна марка нового зразка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2013 № 474 „Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010р. № 1251 і від 13 березня 2013р. № 188”.

 

Міндоходів готується до проведення дистанційних електронних перевірок

Міністерство доходів і зборів планує поліпшити якість податкового аудиту шляхом проведення електронних перевірок. Механізм електронних перевірок, права та обов’язки платників і податкових аудиторів визначені у розробленому Міністерством проекті закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подальшого впровадження електронного сервісу та здійснення електронних перевірок».

Зокрема, Міндоходів пропонує законодавчо врегулювати питання проведення контролюючими органами електронних перевірок на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях та електронних документах платника податків.  Такі перевірки проводитимуться за заявою платника податків.  Крім того, передбачається, що акт (довідка) такої перевірки може бути складений у формі електронного документа і спрямований засобами електронного зв'язку платнику податків.

«Запровадження електронних перевірок – це частина нашої стратегії з розвитку податкового сервісу, дерегуляції ведення підприємницької діяльності. Пропонуючи таку форму контролю, ми, по-перше, прагнемо зекономити час платників, зробити державний аудит необтяжливим для них.

По-друге, ми орієнтуємося на мінімізацію персонального контакту  між платником та державою, зниження ролі людського фактору», - зауважив Міністр доходів і зборів Олександр Клименко.

Фахівці Міністерства запевняють, що існуюча інфраструктура електронного документообігу дозволить перейти на дистанційний аудит без додаткових витрат як для бюджету, так і для платників податків.

Сервісом «електронна перевірка» вже з 1 січня 2014 року зможуть скористатися платники єдиного податку, що перебувають на спрощеній системі оподаткування. Для цього достатньо буде повідомити територіальні органи Міністерства доходів і зборів про своє бажання пройти перевірку дистанційно за 10 днів до її проведення.

З 1 січня 2015 року послуга буде доступна для всіх представників малого та середнього бізнесу, що працюють на загальній системі оподаткування. А з 1 січня 2016 року - для всіх категорій платників податків. 

Як підкреслюють фахівці Міндоходів, таке поетапне впровадження необхідне для адаптації підприємців, урахування усіх технічних деталей.

У Центрах обслуговування платників податків Куп`янської ОДПІ протягом 2013 року надано майже 39 тисяч послуг

З них майже 12,5 тисяч – адміністративних, 1,5 тисяч –консультативних, майже 25 тисяч – з прийому звітності. Крім того, більш ніж 2,6 тисяч платників податків отримали, у зручний для себе час, сертифікат електронного цифрового підпису.

Таку статистику озвучили в ГУ Міндоходів у Харківській області.

Серед послуг, що надаються в ЦОППах: видача довідок та дозвільних документів, прийом податкової звітності та вхідної кореспонденції, надання податкових консультацій та роз’яснень з митних питань,видача «електронних ключів» та інші.

Нагадаємо, що Центри обслуговування платників податків при  Куп`янській ОДПІ та її відділеннях працюють з травня 2013 року. У кожному з них створено комфортні умови для відвідувачів. Зокрема, є зручні зони для заповнення платниками документів, працює WiFi, розміщено інформаційні стенди. ЦОППи функціонують з понеділка по суботу.

До уваги платників податків!

Перелік рахунків за кодами класифікації доходів бюджету з екологічного податку

19010700 ”Екологічний податок , який справляється при ввезенні на митну територію України транспортних засобів та /або кузовів до них (за винятком кузовів товарної категорії) 8707 10 10 згідно з УКТ ЗЄД) в митному режимі імпорту”

м.Купянськ-        34120996700013,                                                                                                                                              Купянський р-н- 34126996700329

19010800 “Екологічний податок , який справляється при продажу на внутрішному ринку України транспортних засобів, вироблених (виготовлених) на митній теріторії України ”

м.Купянськ-        34129997700013,                                                                                                                                              Куп`янський р-н- 34125997700329,

19010900 ”Екологічний податок , який справляється при придбанні транспортних засобів в осіб,які не є платниками цього податку згідно з Податковим Кодексом України”,

м.Купянськ       34128998700013,                                                                                                                                                Куп`янський р-н 34124998700329

Міндоходів розроблено електронні формати документів звітності з єдиного внеску

Для підготовки платників податків до подання звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування в електронному вигляді Міндоходів розроблено електронні формати (архів форматів) документів звітності з ЄСВ.

Розробку документів здійснено у зв’язку з набранням чинності Закону України „Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи” від 4 липня 2013 року.

Також розроблено довідник відповідності кодів органів Міндоходів та кодів органів Пенсійного фонду для використання розробниками програмного забезпечення при формуванні xml-файлів (довідник).

Ознайомитися з електронними форматами та довідником можна на веб-порталі Міністерства http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/povidomlennya-platnikam-pod/112281.html.

Нагадуємо, що при поданні звітності в електронному вигляді потрібно користуватися цифровим підписом. Отримати посилені сертифікати відкритих ключів можна безкоштовно в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів. На сьогодні в Україні діє 104 таких пункти. Загалом, за 8 місяців 2013 року видано 591 тис. електронних ключів.

Cпрощенці Куп`янської ОДПІ сплатили  6,7 млн.грн. єдиного податку до місцевих бюджетів

Про це зазначила заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Інна Богатирьова під час зустрічі з журналістами.

«85%  надходжень цього платежу сплатили приватні підприємці, а це 5,7 млн. грн.», - зазначила Інна Богатирьова.

Інна Вікторівна підкреслила, що 2013 рік приніс платникам єдиного податку ряд позитивних новацій. Так, для платників 5-ої групи зменшено ставки єдиного податку з 10% та 7 % (за умови сплати ПДВ) до 7% та 5% відповідно, а для 2-ої групи введено подання звітності раз на рік, а не щоквартально. Платники цього податку також мають можливість подавати заяви про перехід на спрощену систему оподаткування  та звіти в електронному вигляді.

Неправомірне застосування податкової соціальної пільги

«Застосування  податкової соціальної пільги передбачено розділом IV Податкового кодексу, вона дає можливість платнику податку зменшити нарахований загальний місячний оподатковуваний дохід, отриманий у вигляді заробітної плати  від одного роботодавця. Сума, на яку зменшується загальний місячний оподатковуваний дохід, визначається як відсоток прожиткового мінімуму для працездатних осіб», - зазначає начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб Ірина Демченко.

Оскільки ПСП застосовується на підставі поданої платником заяви, то й відповідальність за неправомірне застосування пільги несе платник.

Якщо з вини платника здійснюється неправомірне застосування ПСП, такий платник втрачає право на її отримання за всіма місцями отримання доходу починаючи з місяця, в якому мало місце таке порушення, та закінчуючи місяцем поновлення права на пільгу.

Відновлення права на пільгу можливо при поданні платником заяв про відмову від пільги всім роботодавцям, яким раніше подавалися заяви про застосування ПСП. У заяві потрібно зазначити місяць, коли відбулось таке порушення.

На цій підставі кожний роботодавець нараховує і утримує відповідну суму недоплати податку та штраф у розмірі 100% суми цієї недоплати за рахунок найближчої виплати доходу такому платнику податку, а якщо сума виплати недостатня, — за рахунок наступних виплат.

У разі якщо суми недоплати та/або штрафу не були утримані податковим агентом за рахунок доходу платника податку, такі суми включаються до річної податкової декларації такого платника податку.

При цьому право на застосування ПСП відновиться з податкового місяця, що настає за місяцем, в якому сума такої недоплати та штраф повністю погашаються.

«Роботодавцям, головним бухгалтерам, бухгалтерам по зарплаті, приватним підприємцям слід пам`ятати, що з метою уникнення застосування штрафних санкцій найманим працівникам,  при прийнятті їх на роботу  необхідно попереджувати  та роз’яснювати громадянам дану норму закону», - підкреслює Ірина Демченко.

Сплачуйте єдиний податок своєчасно!

Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

«Несплата (неперерахування) фізичною особою - платником єдиного податку, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків ставки єдиного податку, обраної платником єдиного податку відповідно до Податкового кодексу України», підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ ГК Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Штрафи за порушення правил застосування спрощеної системи оподаткування фізичною особою - підприємцем передбачено статтею 122 ПКУ.

Зустріч з представниками бізнесу

Днями відбулась зустріч начальника Куп`янської ОДПІ Олени Кухтіної з представниками бізнесу.

Темо зустрічі стало: «Трансферне ціноутворення».

Президентом України Віктором Януковичем 31 липня підписано закон 408-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення» (законопроект №2515).

Закон має сприяти боротьбі з одним з найбільш масштабних способів мінімізації оподаткування, через який з-під оподаткування в Україні виводиться близько 100 млрд грн. щорічно. Здійснюється це, перш за все, через реалізацію вітчизняної продукції за заниженими цінами пов’язаним особам (тобто переважно в межах однієї фінансово-промислової групи) в країни з більш низьким податковим навантаженням, ніж в Україні. В результаті чого держбюджет недоотримував щорічно 20-25 млрд грн.

Для контролю за трансферним ціноутворенням будуть використовуватися 5 методів з подальшою пріоритетністю їхнього застосування: порівняльної неконтрольованої ціни (аналогів продажу); ціни перепродажу; витрати плюс; чистого прибутку; розподілу прибутку.

Платники податків разом з річною декларацією податку на прибуток будуть подавати звіт про проведені ними протягом року контрольовані операції.

Наприкінці зустрічі Олена Кухтіна відповіла на запитання присутніх платників податків.

Автоматичне бюджетне відшкодування

Платники податку, які подали відповідну заяву та відповідають критеріям, визначеним пунктом 200.19 ПКУ, мають право на автоматичне бюджетне відшкодування податку на додану вартість.

«Автоматичне бюджетне відшкодування здійснюється за результатами камеральної перевірки, яка проводиться протягом 20 календарних днів, наступних за граничним терміном отримання податкової декларації, та відповідно до вимог, визначених статтею 76 Податкового Кодексу України», - зазначив під час проведення засідання «круглогостолу» заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Ігор Лукшин.

Контролюючий орган зобов'язаний протягом трьох робочих днів після закінчення перевірки надати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми, що підлягає автоматичному відшкодуванню з бюджету.

Орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, надає платнику податку суму автоматичного бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом трьох операційних днів після отримання висновку контролюючого органу.

Посадові особи контролюючих органів та органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, в разі порушення визначених у пункті 200.18 цієї статті термінів відшкодування несуть відповідальність відповідно до закону.

Слід пам`ятати, що порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків передбачені статтею 200 Податкового кодексу України.

Скарг на роботу Центру обслуговування платників податків немає

Для реальної оцінити роботи ЦОПП працівники Куп`янської ОДПІ провели анкетування серед суб’єктів господарювання та громадян. Проаналізувавши відповіді респондентів можна дійти висновку, що створення Центру дійсно поліпшило взаємовідносини з платниками податків, адже покращився рівень надання послуг.  Про це повідомили 100 відсотків опитаних.

Слід відзначити той факт, що на неправомірні дії фахівців Центру обслуговування платників податків  та якість наданих  послуг не надійшло жодної скарги.  Платники задоволені, що звернутись можна і в позаробочий час, адже працівники ЦОПП працюють за окремим графіком та чергують у вихідні дні.

Позитивним нововведенням є також надання можливості скористатись комп’ютером Центру для подання звітності в електронному вигляді. Загалом, полегшення в отриманні адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг відчули всі опитані.

Китаєць віз з Туреччини американську валюту

Під час проходження митного контролю громадянин Республіки Китай, який прилетів в аеропорт “Бориспіль” з Турції, намагався незаконно ввезти на територію України 32 400 доларів США.

Пасажир обрав для проходження митного контролю «зелений коридор», де законодавством передбачена наявність у громадян готівки в сумі не більше 10 000 євро. При з’ясуванні наявної у нього суми готівки, він підтвердив наявність у себе більшої суми та видав 32 400 доларів США.

Своїми діями іноземець порушив порядок проходження зони спрощеного митного контролю.

Громадянину Республіки Китай пропущено 13290 доларів США (еквівалент 10 000 євро згідно курсу НБУ). За протоколом про порушення митних правил вилучено 19110 доларів США.

Всього протягом вересня зафіксовано 3 крупних випадки намагання незаконного перевезення готівки загальною сумою 91 700 доларів США.

Ввозите автомобіль – заплатіть податок

З 1 вересня 2013 року набрали чинності зміни, внесені  Законом України від 4 липня 2013 року № 422-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та вдосконалення деяких податкових норм».

Нагадаємо, що платниками екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів є особи, які, зокрема:

- ввозять на митну територію України транспортні засоби та/або кузови до них (за винятком кузовів товарної категорії 8707 10 10 згідно з УКТ ЗЕД) в митному режимі імпорту;

- здійснюють виробництво (виготовлення) транспортних засобів на митній території України для їх продажу на внутрішньому ринку України.

Таким чином, у разі, якщо особою було ввезено на митну територію України в режимі імпорту транспортний засіб до 1 вересня 2013 року, а його реєстрація буде здійснена в органах внутрішніх справ пізніше, то такий транспортний засіб не буде об’єктом оподаткування екологічним податком.

Відкрито нові рахунки для сплати ЄСВ

Міністерство доходів і зборів України повідомляє, що з метою реалізації норм Закону України від 04.07.2013 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи», 19 вересня, було відкрито нові рахунки в органах Державної казначейської служби для зарахування єдиного внеску.

Номера рахунків розміщено на веб-порталі Міндоходів у розділі «Реєстри».

Відкриті рахунки заблоковані, про введення їх в дію буде повідомлено додатково.

З остаточного вирішення усіх питань щодо рахунків, на які буде перераховуватися єдиний внесок, платникам слід звертатися до органу доходів і зборів за місцем взяття їх на облік як платників єдиного внеску.

Нагадаємо, що у вересні всі процедури щодо прийняття та оброблення звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та обліку сплати страхових коштів у картках особових рахунків платників здійснює Пенсійний фонд, тому саме на його адресу потрібно надсилати звіти про суми нарахованого соцвнеску.

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/4983 | Переглядів: 27Дата публікації: 15:25 30.09.2013