Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання











Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Куп’янська ОДПІ інформує

Ставки єдиного податку для підприємців І та ІІ груп


Відповідно до п.293.2  ст.293 Кодексу фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, в розрахунку на календарний місяць:

1) для першої групи платників єдиного податку – у межах від 1 до 10 відсотків розміру заробітної плати;

2) для другої групи платників єдиного податку – у межах від 2 до 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

Відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2013 рік», встановлено розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2013 року – 1147,0 грн.

Отже,  для першої групи платників єдиного податку  у яких ставка податку - 10 відсотків розміру заробітної плати – 114,70 грн., для другої групи платників єдиного податку – у яких ставка податку 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати – 229,4 грн.

Начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна нагадує: “Платники першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа поточного місяця».

На Харківщині реалізація потенціалу співробітництва між владою та підприємництвом йде повним ходом

Про це заявив під час семінару для платників податків Харківської, Сумської та Полтавської областей начальник ГУ Міндоходів у Харківській області Андрій Роздайбіда.

Захід, що проводився за ініціативи Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків» та за підтримки Міністерства доходів і зборів України, зібрав більше 200 платників податків.

Відкрила семінар  президент Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України» Валентина Арбузова.

Виступаючи перед присутніми вона відмітила, що Асоціація платників податків готова допомогти підприємницькій спільноті вирішувати складні питання щодо ведення бізнесу в нашій країні.

«Головне для нас завоювати довіру підприємців, щоб вони не боялися розкривати ті проблеми, які є в економіці, і щоб проблеми вирішувалися. Зрозуміло, що у нас не вийде змінити все відразу, але поступово ми будемо займатися цими питаннями», - підкреслила Валентина Арбузова.

В свою чергу Андрій Роздайбіда зазначив, що ГУ Міндоходів у Харківській області націлено на підтримку сумлінного платника податків.

«Хочу вас запевнити, що ми робимо все можливе для того щоб бізнес бачив в нас надійного партнера. Нам важливо, щоб ведення підприємницької діяльності було в нашій країні необтяжливим та комфортним, а приплив іноземних інвестицій збільшувався у геометричній прогресії» - сказав він.

Він також зупинився на такому болючому питанні, як корупція.

Слід зазначити, що сьогодні 13 вересня 2013 року в м. Харкові проходить День Асоціації платників податків, в рамках якого окрім, семінару проведено цілу низку зустрічей президента ВГО «АППУ» Валентини Арбузової із керівництвом міста та області, а також представниками великих підприємств.

Працівники Міндоходів зацікавлені у зворотному зв’язку з платниками податків

Доцільність та своєчасність створення сервісу «Пульс» на рівні Міністерства доходів і зборів України, засвідчує активність його користувачів. «Пульс» — це унікальний сервіс, що забезпечує зворотній зв’язок з платниками податків, який в свою чергу є важливою складовою реалізації місії Міністерства доходів.

Міністерством впроваджено низку зручних електронних сервісів, які інформують платників про стан розрахунків з бюджетом, про заборгованість. Все це підвищило зацікавленість платників у безконтактному спілкуванні.

За вісім місяців 2013 року співробітниками Харківської митниці Міндоходів виявлено близько 140 фактів кримінальних правопорушень

З них за ст.305 Кримінального кодексу України – 70, за ст.201 Кримінального кодексу України  – 13. Кримінальні правопорушення виявлялися як самостійно оперативниками митниці, так і у взаємодії з іншими правоохоронними органами.

Найчастіше громадяни намагаються здійснити контрабанду наркотичних засобів та їх аналогів. Виявляються і спроби незаконного перевезення зброї, боєприпасів та культурних цінностей.

Слід зазначити, що надійний заслон поставлено не лише товарам, які незаконно намагаються перевезти пересічні громадяни. На митниці пильно стежать за переміщенням через кордон вантажів суб’єктами господарювання.

Так, в якості яскравого прикладу взаємодії співробітників Міндоходів в напрямку припинення незаконного переміщення товарів через митний кордон України можливо навести факт виявлений нещодавно на митному посту «Гоптівка». Під час ідентифікації вантажу «одяг та взуття в асортименті», що переміщувався на чотирьох транспортних засобах, виявлено товари брендових торгових марок, інформація про які була відсутня у митних деклараціях та товаросупровідних документах.

Зазначену інформацію було направлено до підрозділу ГУ МВС України в Харківській області. В результаті було порушено кримінальне провадження за попередньою кваліфікацією злочину, передбаченого ч.1 ст. 229 Кримінального кодексу України «Незаконне використання знака для товарів і послуг, фірмового найменування, кваліфікованого зазначення походження товару». На даний час триває досудове розслідування.

З 1 вересня 2013 року в Україні вводяться нові марки акцизного податку

Нові акцизні  марки принципово відрізняються від марок старого зразка і мають додаткові рівні захисту. Марки містять складний графічний захисний елемент, позначення ЛВП (лікеро-горілчана продукція) і ІП (винна продукція) і різну кольорову ідентифікацію. Для виробленої в Україні продукції вказується код регіону виробника. Марки тютюнових виробів містять позначення ЗФ (з фільтром) і БФ (без фільтру).

Куп`янська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що ініціатором введення акцизних марок з трирівневим ступенем захисту від підробки є Міністерство доходів і зборів України.

Введення нових марок є одним з етапів створення комплексної автоматизованої системи обліку обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Система контролюватиме торгівлю підакцизними товарами на всіх етапах – виробництво, оптове постачання, роздрібний продаж тощо.

За підрахунками фахівців Міндоходів близько 10% алкогольних і тютюнових товарів сьогодні піддаються схемам маніпулювання акцизними марками. Найбільш поширеною з таких схем є підробка марки і невідповідність марки вартості і типу товару.

Куп`янська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області повідомляє

Куп`янська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області повідомляє, суб’єкти господарювання, які подають до органів доходів і зборів по дротових або бездротових каналах зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків Звіт про використання РРО на паперових носіях до органів Міндоходів не подають.

Довідки за тел..5-31-98 та 7-87-02.

Міндоходів видає тимчасові довідки щодо сплати утилізаційного збору

Міністерство доходів і зборів України своїм листом від 13 вересня 2013 року рекомендує митницям Міндоходів видавати тимчасові довідки про сплату або звільнення від сплати екологічного податку за транспортні засоби.

Форма довідки про сплату податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та форма довідки про звільнення від сплати цього податку встановлюється Кабінетом Міністрів України та є документами суворої звітності. Міністерством розроблено та оприлюднено на офіційному Веб-порталі проект рішення Уряду про затвердження форм довідок: http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/110392.html

Разом з тим, зважаючи на тривалість строку виготовлення бланків суворої звітності та з метою недопущення затримок в реєстрації транспортних засобів і напруги серед осіб, які ввезли їх на митну територію України, Міністерство рекомендує митницям Міндоходів видавати тимчасові довідки за формою, оприлюдненою на офіційному сайті із застосуванням в якості номера довідки номера митної декларації, а також інформувати вказаних осіб, що довідки будуть замінені в місячний термін після оприлюднення Міністерством інформації про початок обміну.

Нагадаємо, що з 1 вересня 2013 року набрали чинності зміни до Податкового кодексу України, внесені Законом України від 04.07.2013 №422-VII „Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та вдосконалення деяких податкових норм”.

Також Податковим кодексом встановлено, що у разі пропуску транспортного засобу (кузов) або партії транспортних засобів (кузови) на митну територію України контролюючий орган оформлює та видає на кожний транспортний засіб особі, яка ввозить на митну територію України такий транспортний засіб, довідку про сплату або про звільнення від сплати податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів для подальшої передачі її майбутньому власнику транспортного засобу.

Роз’яснення Міндоходів України від 10.09.2013 р.

На Харківщині бюджетне відшкодування ПДВ отримали більше 120 суб’єктів господарювання

Загалом в цьому році їм повернуто майже 400 млн.грн. податку.

Серед них 16 підприємств отримали ПДВ «автоматом» на 92,8 млн. грн. В порівнянні з аналогічним періодом 2012 року сума автоматичного бюджетного відшкодування зросла на 30,7 млн. грн. або 33,1 %.

Питома вага автоматичного бюджетного відшкодування за 8 місяців поточного року склала 23,3 %, що більше ніж за аналогічний період минулого року на 9,0 %.

Крім того, в регіоні спостерігається позитивна динаміка зі зменшення залишків невідшкодованого податку.

З початку 2013 року залишки невідшкодованих сум податку на рахунки платників у банку зменшились на 66,4 млн. грн. при середньомісячних заявках 38,9 млн. грн. Тобто, своєчасно повертаються не тільки поточні заявки, а і відпрацьовані залишки попереднього року.

Реєстрація платником ПДВ здійснюється протягом 5 днів

Реєстрація платником ПДВ здійснюється за добровільним рішенням або за обов’язковою реєстрацією. В обох випадках платник повинен подати реєстраційну заяву за ф.№1-ПДВ. Така заява подається до органу Міндоходів за місцезнаходженням платника. У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації платником ПДВ орган Міндоходів на 5-й робочий день видає Свідоцтво платника ПДВ. Свідоцтво видається фізичній особі-підприємцю або безпосередньо керівнику юридичної особи або представнику таких суб’єктів господарювання.

У разі неотримання свідоцтва платника ПДВ у другій половині 5-го робочого дня, воно направляється поштою за місцезнаходженням суб’єкта господарювання рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Що стосується строків подання реєстраційної заяви за ф.№1-ПДВ, то є певні відмінності для обов’язкової та добровільної реєстрації.

Зокрема, для обов’язкової реєстрації реєстраційна заява за ф.№1-ПДВ подається не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій (перевищення 300 000 грн.). Датою реєстрації особи платником ПДВ, яка вноситься до Реєстру платників податку на додану вартість та зазначається у Свідоцтві, є дата, що відповідає даті здійснення запису в зазначеному Реєстрі про таку реєстрацію.

Для добровільної реєстрації реєстраційна заява за ф.№1-ПДВ подається не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого такі особи вважатимуться платником ПДВ та матимуть право на податковий кредит та виписку податкових накладних. Датою реєстрації особи платником ПДВ, яка вноситься до Реєстру платників податку на додану вартість та зазначається у Свідоцтві, є дата першого дня місяця наступного за місяцем, в якому подано реєстраційну заяву.

Реєстрація платників ПДВ чітко регламентована і здійснюється на підставі ст.183 Податкового кодексу України та вимогами Положення про реєстрацію платників податків на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 07.11.2011 № 1394 (із змінами та доповненнями).

Подання заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування

Платники єдиного податку, за умови дотримання вимог, встановлених Податковим кодексом України для обраної ними групи, можуть самостійно перейти на сплату єдиного  податку, встановленого для  інших груп платників єдиного податку, шляхом подання заяви не пізніше ніж за 15 календарних днів до  початку наступного кварталу.

Для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єктам  господарювання - фізичним особам необхідно подати заяву не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу.  

Відповідна норма визначена ст.298 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

Як заповнювати Декларацію з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами

Міністерством доходів і зборів України розроблено зразки заповнення форм Декларації з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами та Уточнюючої декларації з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами.

Ознайомитися зі зразками заповнення форм Декларації з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами та Уточнюючої декларації з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативамиплатники податку можуть за електронною адресою:http://minrd.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/62807.html

Нагадаємо, що 20 серпня 2013 року набрав чинності наказ Міністерства доходів і зборів України №288 від 19.07.2013 «Про затвердження форм звітності з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами та порядку їх заповнення», зареєстрований Міністерством юстиції України 09 серпня 2013 року за №1372/23904.

20 вересня – останній день сплати авансових внесків для платників єдиного податку І та ІІ груп.

«Відповідно до статті 295 Податкового кодексу України платники єдиного податку І і ІІ груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця», - нагадує начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Водночас, платники єдиного податку І і ІІ груп можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

Останній день сплати авансового внеску за вересень 2013 року - 20 вересня 2013 року.

Пунктом 122.1 статті 122 ПКУ передбачена відповідальність за несплату (неперерахування) фізичною особою – платником єдиного податку авансових внесків єдиного податку в порядку та у строки, визначені ПКУ, а саме: накладення штрафу в розмірі 50 відсотків ставки єдиного податку, обраної платником єдиного податку відповідно до ПКУ.

Надавайте звітність з ЄСВ використовуючи «електронний підпис»

З початку створення АЦСК ІДД Міндоходів надано послуги електронного цифрового підпису майже 533 тис. клієнтам та сформовано близько 827 тис. посилених сертифікатів, у тому числі з початку 2013 року надано послуги 384,8 тис. клієнтам та сформовано майже 567 тис. посилених сертифікатів.

Найбільшим попитом електронний сервіс, як і раніше, користується у фізичних осіб (399,3 тис. осіб, що становить 75 % від загальної кількості клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів).

Нагадуємо, що АЦСК ІДД Міндоходів безкоштовно надає послуги електронного цифрового підпису органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам.

Ключ електронного цифрового підпису, виданий Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міністерства доходів і зборів, дає змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а й до органів державної статистики України та надавати звіти з єдиного соціального внеску.

Цінуючи та поважаючи наших клієнтів запевняємо, що послуги АЦСК ІДД Міндоходів залишаться для них і в подальшому безкоштовними.

Адреса у м. Куп'янськ, вул. Харківська, буд. 99, каб. 3
тел.: (05742) 78677.

Отримання послуг електронного цифрового підпису

Розглядаючи порядок отримання послуг електронного цифрового підпису, Міндоходів повідомило про перелік документів, які подаються юрособами, ФОП та фізособами для отримання посиленого сертифіката ключа.

Так, зокрема, юрособа для отримання посиленого сертифіката ключа повинна подати:

заповнену та підписану Реєстраційна картку (для юрособи), за необхідності з додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках;

оригінал статуту юрособи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчену копію (надається виключно для ознайомлення);

документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);

документи, що підтверджують належність підписувача до юрособи - заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юрособи;

копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1 - 4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копію сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);

копію облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера. У разі, якщо через релігійні переконання фізособа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.

Подання декларації не за місцем розташування земельної ділянки

Відповідно до п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України (далі — Податковий кодекс) платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік з розбивкою річної суми рівними частками по місяцях.

«Сплата податкового зобов’язання з плати за землю, визначеного у податковій декларації на поточний рік, здійснюється рівними частками за місцем розташування земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця», - зазначає заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Ігор Лукшин.

Згідно з п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу самостійно обчислена платником сума податкового та/або грошового зобов’язання та/або пені, зазначена у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подаються контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом, вважається узгодженою.

Відповідно до визначення, наведеного у пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу, податковий борг — це сума узгодженого грошового зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов’язання.

Пунктом 126.1 ст. 126 Податкового кодексу встановлено відповідальність платників за несплату узгодженої суми грошового зобов’язання протягом строків, визначених цим Кодексом, у вигляді штрафу в таких розмірах:

при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, — у розмірі 10% погашеної суми податкового боргу;

при затримці понад 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, — у розмірі 20% погашеної суми податкового боргу.

«Якщо платник не сплатив самостійно визначене у податковій декларації зобов’язання з плати за землю протягом установлених Податковим кодексом строків, і погашення податкового боргу відбулося внаслідок подання уточнюючої декларації на зменшення суми раніше нарахованого зобов’язання, такий платник притягується до відповідальності у вигляді штрафу, передбаченого п. 126.1 ст. 126 цього Кодексу», - наголошує Ігор Валерійович.

Уся влада — в одному «вікні»

Звіти до всіх центральних органів влади незабаром можна буде подати в онлайн-режимі через спеціальне «єдине вікно» та за єдиним уніфікованим стандартом. Концепцію створення і функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» схвалено урядом. Наразі розробляється план заходів щодо її реалізації.

Концепція передбачає, що громадяни та підприємства замість подання значної кількості ідентичних звітних даних до різних органів влади й за різними стандартами матимуть можливість подавати їх один раз і в дистанційному режимі.

За оцінками фахівців Міндоходів України, запровадження «єдиного вікна» дасть можливість громадянам та бізнесу зберегти час і скоротити матеріальні витрати на підготовку й подання звітності, а органам влади — на її приймання та опрацювання.

Планується, що концепцію буде реалізовано в три етапи: на першому — уніфікація електронної звітності, яка подається до центральних органів влади в електронній формі; на другому — запровадження єдиних стандартів формування і подання звітності в електронній формі; на третьому — впровадження системи в промислову експлуатацію.

На сьогодні в Україні відсутні єдині уніфіковані стандарти і механізми електронної взаємодії держави з фізичними та юридичними особами, які є основним джерелом наповнення державного бюджету країни. Саме вони формують більшу частину інформаційних ресурсів державних органів щодо супроводження основних функціональних процесів цих органів з подання електронної звітності.

«Альтернативного способу впорядкування електронного врядування, впровадження якого сприятиме створенню умов для відкритого і прозорого державного управління, якісного покращання бізнес-середовища та інвестиційного клімату в країні, не існує», — наголосив Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко, представляючи проект Концепції.

До речі, досвід провідних країн світу свідчить, що електронна форма документообігу насамперед дає можливість скоротити час на роботу з документами, відвідування державних органів та мінімізувати безпосереднє спілкування з їхніми представниками. Для бізнесу, який схильний нарікати на упередженість чиновників, кращої ініціативи не знайти. Тепер усі чиновники будуть в одному «вікні»...

Такі країни, як США, Англія, Швеція, Франція, Канада, Німеччина, Австралія, Росія, повністю перейшли або переходять на безпаперову технологію подання звітності через Інтернет.

Отримання та збереження квитанцій при поданні звітності в електронному вигляді

Після того, як платник надіслав звітність електронкою (засобами телекомунікаційного зв’язку) до органу Міндоходів, він отримує першу та другу квитанції.

Перша квитанція є підтвердженням платнику передачі його податкових документів в електронному вигляді до органу Міндоходів. Ця квитанція надсилається органами Міндоходів на електронну адресу, з якої було надіслано податкову звітність. Якщо на електронну адресу платника не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним.

Підтвердженням платнику прийняття його податкових документів до бази даних Міндоходів є друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі. В ній визначаються:

— реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі,

— відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа,

— результати перевірки електронних цифрових підписів (далі – ЕЦП),

— інформація про платника податків,

— дата та час приймання,

— реєстраційний номер,

— податковий період, за який подається податкова звітність,

— дані про відправника квитанції.

На цю квитанцію накладається ЕЦП органу Міндоходів, здійснюється її шифрування та надсилання платнику засобами телекомунікаційного зв’язку.

Другі примірники першої та  другої квитанцій в електронному вигляді зберігаються в органі Міндоходів.

Архів надісланих до органу Міндоходів файлів податкових документів із накладеними на них ЕЦП платника податків та отриманих електронних квитанцій зберігається протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання податкової звітності на паперових носіях. Тобто, 1095 днів з дня подання податкової звітності.

Відповідна норма визначена р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №23.

Сплата податку при продажу нерухомості

Пунктом 172.4 ст. 172 Податкового кодексу України передбачено, що під час проведення операцій з продажу (обміну) об’єктів нерухомості між фізичними особами нотаріус посвідчує відповідний договір за наявності оціночної вартості такого нерухомого майна та документа про сплату податку до бюджету стороною (сторонами) договору та щокварталу подає до контролюючого органу за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса інформацію про такий договір, включаючи інформацію про його вартість та суму сплаченого податку.

Сума податку визначається та самостійно сплачується через банківські установи:

- особою, яка продає або обмінює з іншою фізичною особою нерухомість, — до нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу, міни;

- особою, у власності якої перебував об’єкт нерухомості, відчужений за рішенням суду про зміну власника та перехід права власності на таке майно.

Така особа зобов’язана відобразити дохід від такого відчуження у річній податковій декларації.

Відповідно до пп. 168.4.5 п. 168.4 ст. 168 Податкового кодексу фізична особа, відповідальна згідно з вимогами розділу ІV зазначеного Кодексу за нарахування та утрим

Web-адреса: kuprayrada.gov.ua/news/id/4795 | Переглядів: 34Дата публікації: 15:14 16.09.2013